|
|
De Spot
|
|
|
Wat zit iedereen nou te zeiken of men wel of niet bijtekend....tekent iemand niet bij daaaaaag oppleuren...gaat er iemand anders spelen...het gaat om FEYENOORD niet om Luc vlaar De vrij wat ken mij die gasten nou verotten!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mja, daar heb je wel een punt, maarrrrr zonder kwaliteits spelers blijft er van ons Feyenoord ook niet veel over. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 10:24 schreef De Spot het volgende:Wat zit iedereen nou te zeiken of men wel of niet bijtekend....tekent iemand niet bij daaaaaag oppleuren...gaat er iemand anders spelen...het gaat om FEYENOORD niet om Luc vlaar De vrij wat ken mij die gasten nou verotten!!! Zit wat in maar zei waarborgen het bestaan van de club die hun de kans hebben gegeven.. Iedereen die wat met Feyenoord te maken heeft moet het beste over hebben voor hun club.. Of dat nou de koffiejuf ,de Spot of Ron Vlaar is... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:Mja, daar heb je wel een punt, maarrrrr zonder kwaliteits spelers blijft er van ons Feyenoord ook niet veel over. dat zeg ik,of jij haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hehehe, mja zo werkt dat! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 10:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zit wat in maar zei waarborgen het bestaan van de club die hun de kans hebben gegeven.. Iedereen die wat met Feyenoord te maken heeft moet het beste over hebben voor hun club.. Of dat nou de koffiejuf ,de Spot of Ron Vlaar is... vroeger maakte spelers nog clubs groot of het nou bij de jode was of bij ons..na het De Guzman verhaal ben ik er klaar mee wie niet graag wil oppleuren...die De Guzman loopt in VI ook Wijnaldum nog gek te maken..maar wel op dat embleem kussen..clubliefde bestaat niet meer...misschien was Kuijt wel de laatste..zo'n Wijnaldum want denk hij nou te gaan maken in een grote competitie..helemaal niks..die 4 tegen Groningen allemaal zand!! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:Mja, daar heb je wel een punt, maarrrrr zonder kwaliteits spelers blijft er van ons Feyenoord ook niet veel over. klopt maar als men niet wil...houd het op..ik heb niks met die spelers..alleen maar met die geweldige club..al zetten ze van Gaal in de spits en schopt die ze erin prima.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 12:20 schreef De Spot het volgende:[..] vroeger maakte spelers nog clubs groot of het nou bij de jode was of bij ons..na het De Guzman verhaal ben ik er klaar mee wie niet graag wil oppleuren...die De Guzman loopt in VI ook Wijnaldum nog gek te maken..maar wel op dat embleem kussen..clubliefde bestaat niet meer...misschien was Kuijt wel de laatste..zo'n Wijnaldum want denk hij nou te gaan maken in een grote competitie..helemaal niks..die 4 tegen Groningen allemaal zand!! Ik kan je hier geen ongelijk in geven ....... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
back on topic: ik vrees met grote vrezen dat we Stefan flink zullen gaan missen tegen de limbo's . . . |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 - 14:15 schreef sevillana het volgende:back on topic: ik vrees met grote vrezen dat we Stefan flink zullen gaan missen tegen de limbo's . . . Bahia gaat 't geweldig doen. let maar op! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Persoonlijk verwacht ik Martins Indi, maar misschien kiest Been toch voor Bahia? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Die kiest voor Bahia , die moet ook nog wat opbrengen neem ik aan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
ehm.... als ze in Brazilie even geld hebben wel ja :D |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
Ik schat de Vrij in als een verstandige jongen. op deze leeftijd heb je vrij weinig te zoeken in t buitenland(grote competitie). De Vrij zal ook wel inzien als hij over een jaar of 2-3 zal vertrekken, hij naar een mooie club kan gaan! mits hij zich zo blijft ontwikkelen. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: euros?? als ze teveel gezopen hebben misschien... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik heb opgelet, . . . kwam toch tot dezelfde conclusie . . . . . . dat we Stefan vandaag hebben gemist dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 18:12 schreef sevillana het volgende:[..] ik heb opgelet, . . . kwam toch tot dezelfde conclusie . . . . . . dat we Stefan vandaag hebben gemist dus nou ja, vond 't prima van hem |
|
|
|
|
Bernardo
|
|
|
quote: Bahia speelde naar zijn kunnen, de Vrij is een klasse beter en dat hebben we gemerkt vandaag |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 18:24 schreef Bernardo het volgende:[..] Bahia speelde naar zijn kunnen, de Vrij is een klasse beter en dat hebben we gemerkt vandaag amen |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 18:24 schreef Bernardo het volgende:[..] Bahia speelde naar zijn kunnen, de Vrij is een klasse beter en dat hebben we gemerkt vandaag Vond dat wel meevallen. Maar goed, meningen kunnen verschillen. |
|
|
|
|
Bernardo
|
|
|
quote: Voetballende oplossingen, positiespel dat mist Bahia. Bahia is niet bang en gooit zn lichaam erin maar je hebt meer nodig wil je goed verdedigen kunnen |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
18x de nul gehouden vorig seizoen. dan is de potentie er dus heus wel. |
|
|
|
|
Bernardo
|
|
|
potentie mag er zijn, maar constant is Bahia niet dit seizoen (hele team trouwens niet) En wat mist Feyenoord het meest dit seizoen, Gio door hem was de rest veel zekerder als het team nu is |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Laat de Vrij aub bijtekenen! Die klote Wijnaldum was vandaag de zwakste schakel in heel het team! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
begon ik bijna weer om die club te geven(terwijl je er zo weinig voor terugkrijgt)
maar ok meneer de vrij,dan zie ik u wel een keer op sport1 langskomen.
Gegroet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
voorlopig zit ie met een enkelblessure, met dank aan (jong) oranje |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Ja, of ze het gvd expres doen! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Donkers
|
|
|
Allemaal laten gaan, wij zijn toch geen kleine club als excelsior of vvv? Bij ons speel je met trots en die grote bekken moeten afgelopen zijn.
(ik hoor trouwens verhalen over 9 miljoen vlaar en 5 miljoen Gini maar die zjn na dit seizoen toch transfervrij??) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Allemaal op laten tyfen!! en gewoon weer tegen degradatie vechten volgend jaar! Wat een mongolen ZEG!!! debielen!! Ze zitten nog in de strontluiers en dan eisen!!?? |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 20:25 schreef Els het volgende:[..] Sjonge jonge, als we toch iemand kunnen veroordelen, dat staan we ook wel te trappelen. De conclusie die jij trekt, slaat nergens op. Nergens in het artikel hint hij naar een vertrek naar een andere nederlandse club. Ik zie eigenlijk alleen maar een reactie van een verstandige jongen, die graag bij Feyenoord speelt, en die van zijn zaakwaarnemer opdracht heeft gekregen om nog niets aan Feyenoord toe te zeggen, omdat dat beter is voor de onderhandelingen over het nieuwe contract. ja zou je denken? |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Wie kan mij vertellen waar buiten ons, debiele, met Feijenoord-gif geinjecteerde supporters, nog clubliefde te vinden is? In het Maasgebouw lachen Gudde en zijn trawanten zich dood om ons. Zelfs die jonge spelertjes, snotneuzen van 18 en 19 jaar voelen zich al ver boven het "supportergepeupel" verheven. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 18:06 schreef kansenbenutter het volgende:http://www.feyenoordleven.nl/?p=4685Hij wilt nog jaren in NL voetballen. maar weet nog niet of hij gaat bijtekenen. ik dacht dat dit een echt feyenoordertje was. maar blijkbaar zou hij ook voor twente, psv of erger kunnen spelen. fer,vrij en vlaar....met hunnie ben ik klaar! wanneer leer ik dat stoken eens af(H) De grondlegger ontmaskerde de aflegger. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 - 15:45 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Wie kan mij vertellen waar buiten ons, debiele, met Feijenoord-gif geinjecteerde supporters, nog clubliefde te vinden is? In het Maasgebouw lachen Gudde en zijn trawanten zich dood om ons. Zelfs die jonge spelertjes, snotneuzen van 18 en 19 jaar voelen zich al ver boven het "supportergepeupel" verheven. +1 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 - 15:45 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Wie kan mij vertellen waar buiten ons, debiele, met Feijenoord-gif geinjecteerde supporters, nog clubliefde te vinden is? In het Maasgebouw lachen Gudde en zijn trawanten zich dood om ons. Zelfs die jonge spelertjes, snotneuzen van 18 en 19 jaar voelen zich al ver boven het "supportergepeupel" verheven. +1 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zit op Eurosport te kijken naar Lazio-Pescara, je mot wat. Die de Vrij is daar een grote meneer (om in stijl te blijven van de thread naam) geworden. Hij speelt met gemak als een soort ouderwetse libero en doet dat prima. Hopen dat Blind ogen even opent. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blind moet gewoon opzouten, moet hem iemand alleen ff duidelijk maken zodat ie het zelf ook snapt.
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 80% van de knvb moet opzouten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De vrij is pas weer fit he |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Blind is niet doof. Hij heeft geluisterd en De Vrij in de voorlopige selectie opgenomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat van Praag zeg,allemaal opzouten bij de knvb...Daarna hij zelf ook aub |
|
|
|