BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Je bent ajacied of je bent het niet.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
reminho
 reminho - zaterdag 12 februari 2011 - 00:21   quote  deeplink  
Hoi allemaal.
Ik ben een ajax fan uit het noorden van het land!
Iedere week hoor ik uit mijn regio,"hoop dat die joden verliezen"en waarom ben jij voor ajax,je komt toch niet uit Amsterdam!!!!
Op de uitspraak van "hoop dat de joden verliezen zeg ik dan,ben jij ook ajacied?Want jij bent meer met mijn club bezig dan met de jouwe.
Op de 2e vraag zeg ik dan,Kom ik uit Groningen of Heerenveen,het antwoord daarop is gewoon nee,dus hoef ook niet voor jouw club te zijn.

Maar nou zoek ik nog een paar leuke uitspraken of methode's om dit soort mensen vast te lullen wie helpt mij.
sjasphere
 sjasphere - zaterdag 12 februari 2011 - 00:28   quote  deeplink  
hahaha ik heb het ook, ik kom uit enschede en ik ben ook voor ajax, ik word altijd jood genoemd maar daar ben ik ook trots op. En ze vragen mij ook altijd wrm ben je voor die kk joden ?? ik zeg altijd ik houd van voetbal en als je van voetbal houd, dan houd je van Ajax.
BassieAFCA
 BassieAFCA - zaterdag 12 februari 2011 - 00:34   quote  deeplink  
Moet je zeggen je komt toch uit Nederland? dan ben je toch voor de hoofdstad? werkt altijd goed
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 12 februari 2011 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 00:21 schreef reminho het volgende:
Hoi allemaal.
Iedere week hoor ik uit mijn regio,"hoop dat die joden verliezen"en waarom ben jij voor ajax,je komt toch niet uit Amsterdam!!!!
Op de uitspraak van "hoop dat de joden verliezen zeg ik dan,ben jij ook ajacied?Want jij bent meer met mijn club bezig dan met de jouwe.
Op de 2e vraag zeg ik dan,Kom ik uit Groningen of Heerenveen,het antwoord daarop is gewoon nee,dus hoef ook niet voor jouw club te zijn.

Maar nou zoek ik nog een paar leuke uitspraken of methode's om dit soort mensen vast te lullen wie helpt mij.
praten heeft bijna geen nut ze zijn altijd zo overtuigd van hun gelijk,leg maar uit dat we de grootste zijn en niemand aan ons kan tippen lukt het niet dan zeg ik... BAM vaak het effectiefste...

AFCA CBS... NOBODY LIKE'S US BUT WE DON'T CARE...

BIG ORE SMALL FUCK EM ALL... STAND YOURE GROUND...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door verbrande harry --
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 februari 2011 - 00:56   quote  deeplink  
AJACIED ZIJN ZIT IN JE TENEN EN GAAT DOOR AL JE GENEN!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 12 februari 2011 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Hoi allemaal.

Vast lullen?? Ik zou die gasten geeneens aandacht geven. Als AJACIED ben je trots op je club en moet het je geen reet boeien wat een ander daarvan vindt!!! Dus die gasten lekker laten lullen en niet op reageren is mijn advies.
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 februari 2011 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 00:56 schreef alibabba het volgende:
AJACIED ZIJN ZIT IN JE TENEN EN GAAT DOOR AL JE GENEN!
Via je benen ;-)
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 februari 2011 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 01:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Via je benen ;-)
;-)
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 12 februari 2011 - 01:06   quote  deeplink  
quote:

[..]

Via je benen ;-)
hehe
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 12 februari 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Hoi allemaal.

Ze snappen het toch niet, geen enkele zin om je er druk over te maken.
Ajax is je enige liefde waarbij je nooit vreemd gaat.
Dit in tegenstelling tot de vele lokale successupporters die mee waaien met de wind die blaast.
Nu is het de club die bij ze in de buurt staat, straks als Ajax weer tot de top behoort en Europes succes gaat halen duikelen ze weer over elkaar heen om als eerste kaartjes te halen.

Ze zouden een regel in moeten stellen dat hardcore SCC houders die elke wedstrijd komen als eerste recht hebben op kaarten en geen buiten volk toelaten tenzij er plek over is....
Zag het in beide finales. Opeens volk wat nooit komt hebben dan geld teveel en regelen zo kaarten.
En de ware supporter die alle uit- en thuis wedstrijden erbij is staat dan met lege handen.

Wedden dat degene die jou vragen waarom je voor Ajax bent ook in '95 stonden te juichen voor de tv toen we de finale wonnen.

Laat ze lekker de tering krijgen en geniet van het Ajax gevoel.
Alles komt weer goed met onze club

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door FsideVak129 --
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 12 februari 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Via je benen ;-)
Gast, dat ga je toch niet menen.
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 12 februari 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 10:51 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ze snappen het toch niet, geen enkele zin om je er druk over te maken.
Ajax is je enige liefde waarbij je nooit vreemd gaat.
Dit in tegenstelling tot de vele lokale successupporters die mee waaien met de wind die blaast.
Nu is het de club die bij ze in de buurt staat, straks als Ajax weer tot de top behoort en Europes succes gaat halen duikelen ze weer over elkaar heen om als eerste kaartjes te halen.

Ze zouden een regel in moeten stellen dat hardcore SCC houders die elke wedstrijd komen als eerste recht hebben op kaarten en geen buiten volk toelaten tenzij er plek over is....
Zag het in beide finales. Opeens volk wat nooit komt hebben dan geld teveel en regelen zo kaarten.
En de ware supporter die alle uit- en thuis wedstrijden erbij is staat dan met lege handen.

Wedden dat degene die jou vragen waarom je voor Ajax bent ook in '95 stonden te juichen voor de tv toen we de finale wonnen.

Laat ze lekker de tering krijgen en geniet van het Ajax gevoel.
Alles komt weer goed met onze club
focking eens...haha
dege
 dege - zaterdag 12 februari 2011 - 12:59   quote  deeplink  
kom uit het zuiden van limburg, maar hier hoef je dat niet uit te leggen, merendeel hier is voor onze trots AJAX!!!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 12 februari 2011 - 13:01   quote  deeplink  
Kom uit eindhovennn
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 februari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 12:59 schreef dege het volgende:
kom uit het zuiden van limburg, maar hier hoef je dat niet uit te leggen, merendeel hier is voor onze trots AJAX!!!
Waar kom je dan precies vandaan Dege? Ik ben namelijk ook een (s)Limburger:):).
Rianne
 Rianne - zaterdag 12 februari 2011 - 14:09   quote  deeplink  
Ik kom uit het oosgten des lands. En hoor alleen maar Fct hier. Je moet je constant verdedigen waarom je in g..naam voor die Joden bent. Ach ik ben er mee op gehouden. Het helpt toch niet. Alleen s maandags op het werk was het afgelopen weken even zuur. En afgelopen maandag heb ik ze niet gehoord. Raar he? haha
dege
 dege - zaterdag 12 februari 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 13:59 schreef alibabba het volgende:

[..]

Waar kom je dan precies vandaan Dege? Ik ben namelijk ook een (s)Limburger:):).
Brunssum kom ik vandaan, jij dan?
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 12 februari 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 14:09 schreef Rianne het volgende:
Ik kom uit het oosgten des lands. En hoor alleen maar Fct hier. Je moet je constant verdedigen waarom je in g..naam voor die Joden bent. Ach ik ben er mee op gehouden. Het helpt toch niet. Alleen s maandags op het werk was het afgelopen weken even zuur. En afgelopen maandag heb ik ze niet gehoord. Raar he? haha
Hahahahahahaha en maandag hoor je ze weer niet
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 februari 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Of je bent Ajacied, of je bent Parasiet!
Kies je wel, dank je wel, kies je niet ----> Parasiet!

Fuck de rest man!
MBB
 MBB - zaterdag 12 februari 2011 - 15:14   quote  deeplink  
Zeg dat je van goed voetbal houdt...
Tekelic
 Tekelic - zaterdag 12 februari 2011 - 15:17   quote  deeplink  
wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 februari 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 14:15 schreef dege het volgende:

[..]

Brunssum kom ik vandaan, jij dan?
Aha Brunssum, daar ben ik gister met mijn vleeswagen nog door gereden. Ik kom uit het Noord-Limburgse Meijel!
astra
 astra - zaterdag 12 februari 2011 - 16:28   quote  deeplink  
nou woon zelf in Kaatsheuvel....ben jullie voor waar wij nog in sprookjes geloven,
maar alles is hier pro pisvee......maar ben zelf een Ajacied...
balvers
 balvers - zaterdag 12 februari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
aait kaatsheuvel
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 februari 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Kom gewoon uit Amsterdam verdomme!!!
astra
 astra - zaterdag 12 februari 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 17:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Kom gewoon uit Amsterdam verdomme!!!
??????
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 februari 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 17:26 schreef astra het volgende:

[..]

??????
ik XD
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 februari 2011 - 17:27   quote  deeplink  
was lief bedoeld pik! ;)
astra
 astra - zaterdag 12 februari 2011 - 17:30   quote  deeplink  
ohhh is goed man ;)
schijndel
 schijndel - zaterdag 12 februari 2011 - 18:03   quote  deeplink  
ieder heeft zijn voorkeur
maar als je van voetballen houd hou je van ajax
maar ieder zijn voorkeur
biba1970
 biba1970 - zaterdag 12 februari 2011 - 18:09   quote  deeplink  
KOM UIT LIMBURG VEEL MENSEN UIT MIJN OMGEVING ZIJN SUPPORTER VAN AJAX IK HEB EEN SCHURFT HEKEL AAN DAT CLUBJE UIT BRABANT MET DAT GESTREEPT SHIRT
joduh
 joduh - zaterdag 12 februari 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Hoi allemaal.

jij ben gewoon fan van de grootste club van nederland man.....EEN JOOD TOT MIJN DOOD!!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 februari 2011 - 20:45   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door Hasjkoph --
Eide
 Eide - zaterdag 12 februari 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Ik woon tegenwoordig in de buurt van Eindhoven. Lachen man, zit je zondag op de voetbal Ajax - PSV te kijken in de kantine en dan scoort Ajax. Ik in m'n eentje juigen. Is gewoon goud waard :)

Speel ik met mijn elftal tegen de 3e van de amateurs van PSV, op het kunstgrasveld van de Herdgang. Scoor, en dan dat shirt uit en met een Ajax shirt rustig over dat veld stappen. Is gewoon goud waard :)

Het boeit me allemaal vrij weinig, die commotie om me heen. En weet je, de meeste mensen snappen dat ook niet. De meesten zien mij juigen in die kantine, of een beetje stoken op dat veld en kunnen dat wel waarderen. Net zo goed als ik de meer dan verdiende tik die ik kreeg toen ik de bal weer aanraakte naar mijn goal ook kon waarderen. Dat is namelijk voetbal.

Beetje bluf, beetje provokatie, beetje gein maar vooral gewoon lekker je eigen club aanmoedigen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Je bent ajacied of je bent het niet.

0.0058958