|
|
nummer10
|
|
|
Zaterdag, 12 februari 2011 om 09:47
Rik van den Boog staat voor hete vuren. Na de beschuldiging van Harro Knijff, advocaat van Hans van der Zee, dat de algemeen directeur van Ajax de ledenraad verkeerd heeft voorgelicht omtrent het vertrek van de hoofdscout, zou Van den Boog wel vaker niet de waarheid hebben verteld, zo schrijft De Telegraaf. Vooral rond de aanstelling van Frank de Boer is er commotie.
Toen Van den Boog in januari bij de ledenraadsvergadering volgens het dagblad werd gevraagd waarom hij De Boer een 3,5-jarig contract had gegeven, vertelde Van den Boog tot die beslissing te zijn gekomen na advies te hebben ingewonnen bij Bert van Marwijk, Guus Hiddink, Piet Keizer en Theo van Duivenbode. Het viertal ontkende echter daarover contact te hebben gehad met de sportbestuurder.
Later kwam Van den Boog erop terug en zei hierover terloops met deze vier mensen gesproken te hebben. Ook dat werd door het kwartet ontkend. Verder vertelde de directeur dat hij De Boer een contract tot 2014 had gegeven met een evaluatiemoment na anderhalf jaar, waarbij partijen zonder financiële consequenties afscheid van elkaar konden nemen. Daarop aangesproken door de ledenraad, paste Van den Boog zijn versie toen aan. Hij zei een contract te hebben gesloten met de oud-verdediger met daarin een gefixeerde afkoopsom.
bron http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=137783
persoonlijk denk ik dat vdboog er niet meer lang zit.. Keizer is ook al opgestapt omdat hij geen loop jongen wou zijn van vdboog.. misschien is dit een opzet van JC en CO om keje Molenaar als AD naar voren te schuiven ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hoe denken jullie erover ? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Als hij ophoudt metdat geouwehoer bij studio voetbal vind ik het fantastisch!! Maar er is wel een beetje keje overkill nu op de buis |
|
|
|
|
MikeT
|
|
|
Weet je wat ik zo jammer vind, onder van den Boog zie ik wel verbeteringen ten opzichte van Jaakke. Van den Boog maakt het zichzelf wel vaak lastig en maakt zich niet gelieft bij de supporters. Maar dat boeid me ook weinig, want het draait om ajax. En zolang er niemand opstaat die denkt dat tie het beter kan (en dat ook daadwerkelijk kan) moet van den Boog gewoon blijven. Iedereen denkt dat het alleen beter kan maar kijk naar Jaakke, of naar die Gudde bij die club uit rotterdam... Zoiets wil ik echt niet!
Onder van den boog is Cruijf twee keer terug bij de club gekomen! Dat is niet makkelijk en daar stappen we te snel voorbij, en natuurlijk is dat niet alleen het werk van van den boog maar ook hij draagt daaraan bij. Ook geloof ik oprecht dat het financieel beter gaat met Ajax, en dat de lonen onder controle gaan komen(of al zijn).
Ik kijk eerder naar de mensen naast van den boog, dus slop en van der aat. Die zitten er al vanuit de slechtere tijd, en hebben naar mijn idee nooit ajax beter gemaakt! Wat bijvoorbeeld Fontein (of hoe hete die ook al weer?) wel deed!
Dus ik hoop dat de drie comissies met goede plannen komen en dat ajax dat met van den boog, of een beter persoon als die zich aandient. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Rik is een pathetische leugenaar. Dat zie je aan vele zaken die de laatste tijd aan het licht komen. Hij moet Ajax voorop stellen en niet zijn eigen persoon. Hij is incapabel gebleken als directeur en JC moet de grove bezem door dat kantoor halen. JC heeft bewezen wat hij bij Barça heeft kunnen bereiken. Zie Xavi die zegt dat ze voetballen op de Ajax manier. Gvd wat maakt zoiets mij trots. Barça is AjaxII en draagt onze speelstijl met verve uit... Tijd voor een revolutie |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
gewoon der uit trappen deze man is ongeloofwaardig kan ik niet meer serieus nemen. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Van der Aat en Slop, die moeten er uit! Galbakken die maar blijven zitten en geen reet uitvoeren!! Vd Boog en Coronel lekker laten zitten, bij hen zit het probleem niet! Met Cruijff erbij komt het wel goed! Vd Boog Wil wel! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 11:10 schreef ThomasAjacied het volgende:Van der Aat en Slop, die moeten er uit! Galbakken die maar blijven zitten en geen reet uitvoeren!! Vd Boog en Coronel lekker laten zitten, bij hen zit het probleem niet! Met Cruijff erbij komt het wel goed! Vd Boog Wil wel! van der boog is het probleem niet!!!!!,onder welke steen kom jij vandaan...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hele top saneren en snel.
Dit jaar mag als mazzel beschouwd worden als we kampioen worden maar dat mag geen reden zijn om die wanbeleid makers nog langer te handhaven. Snel oprotten voordat ze mooie schijn ophouden met de schaal. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Pff.. mijn mening, aangebrand ventje! Ik zeg dat de mensen om hem heen niet goed genoeg zijn en alsmaar blijven zitten! Net wat v Basten zegt!! Rik lekker laten zitten, alhoewel ik denk dat ie t niet lang volhoud... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 11:49 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Pff.. mijn mening, aangebrand ventje! Ik zeg dat de mensen om hem heen niet goed genoeg zijn en alsmaar blijven zitten! Net wat v Basten zegt!! Rik lekker laten zitten, alhoewel ik denk dat ie t niet lang volhoud... laat maar ik ga niet eens in discussie met je,kijk de media en pers maar na van de laatste weken... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 10:58 schreef FsideVak129 het volgende:Rik is een pathetische leugenaar. Dat zie je aan vele zaken die de laatste tijd aan het licht komen. Hij moet Ajax voorop stellen en niet zijn eigen persoon. Hij is incapabel gebleken als directeur en JC moet de grove bezem door dat kantoor halen. JC heeft bewezen wat hij bij Barça heeft kunnen bereiken. Zie Xavi die zegt dat ze voetballen op de Ajax manier. Gvd wat maakt zoiets mij trots. Barça is AjaxII en draagt onze speelstijl met verve uit... Tijd voor een revolutie Juiste woorden Fside! Alles word opgezet om de verkeerde mensen te verdrijven en mijn geluk kan niet meer op. Weg Boog, Aat en oppergriezel Slop!YEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Inderdaad Harry!
De Ajax-cultuur wordt in Amsterdam veelal verloochend; onder meer qua speelstijl en bedrijfsvoering. Na de komst van Frank de Boer komt daar eindelijk verandering in, maar vd.Boog had net zo graag Jol behouden. Mismanagement is vd.Boog toevertrouwd, want hij repte toen Jol nog in dienst was dat de aankopen van Jol een termijn moesten overbruggen waarin de Jeugd pas geleden nog tekort komt. Nu is ie 100% gedraaid, wat uitermate vreemd is als eindverantwoordelijke.
Er wordt geen fatsoenlijk beleid gevoerd bij Ajax. En wie zijn daarvoor verantwoordelijk? De bestuurders en directeuren door de jaren heen. Passanten vaak, zonder voetbalachtergrond. Die wijzen allemaal naar elkaar, maar de huidige directeur Rik van den Boog is ervoor verantwoordelijk dat er niets met de technische aanbevelingen uit het rapport Coronel wordt gedaan. Dat Theo van Duivenbode en Stanley Menzo, samenstellers van de technische paragraaf, afstand nemen van het huidige beleid zegt alles.
Als trainer wilde Jol van alles, maar als directeur wijs je hem dan netjes de deur met de mededeling dat de visie van Ajax niet staat voor het halen van oude, dure spelers. En je gaat als directeur niet door de knieën, omdat je trainer flirt met een andere club. Dat is paniekvoetbal.
Veel van de huidige problemen, die zijn ontstaan na het rapport Coronel, leg ik dus op het bordje neer van directeur Van den Boog. Als hij zijn eigen functioneren eens onder de loep legt, kan hij niet blij zijn. Sportief en financieel gaat het niet goed met Ajax. Maar wil iemand als Van der Boog dat herkennen, dan zal hij het eerst moeten onderkennen. Hij wilde destijds Jol niet ontslaan. Dan begrijp je het niet, want daar ligt het probleem niet. Het probleem is: wie laat dit allemaal gebeuren? Dan kom ik bij Van den Boog uit. Hij is als directeur eindverantwoordelijk. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
jep het is een zaadstengel,der uit met die "pannekoek"...hehe |
|
|
|
|
afca for live
|
|
|
hij mag misschien een pathetische leugenaar zijn. Maar alles wat je hier leest is van pathetische zeikerds, en helaas niet alleen hier, maar ook de VI, de colums ??, telegraaf, dacht dat het na het vertrek van jol misschien over zou zijn maar het volgende gezeik is alweer begonnen (EN ZOGENAAMD ALLEMAAL IN DE NAAM OM AJAX BETER TE MAKEN ???) ipv van ajax onvoorwaardelijk te steunen en daar word ik zo langzamerhand ziek van |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
mee eens alibabba, actie. Gewoon met zijn allen op het Museumplein gaan zitten todat van de Boog opstapt. In Egypte werkte dat middel ook.... |
|
|
|
|
Mokkum
|
|
|
Tuurlijk morkanne, jij samen met Mido zeker? |
|
|
|