|
|
verbrande harry
|
|
|
Vrijdagavond kwamen de verhalen naar buiten dat Piet Keizer na een dag al zou hebben afgezegd voor de klankbordgroep Technische Zaken. In het Algemeen Dagblad nuanceert hij dat enigszins. De berichtgeving van Ajax dat hij plaats zou nemen in de klankbordgroep zou volgens Keizer al niet kloppen. "Ik heb me nog niet beschikbaar gesteld," aldus Keizer. "Dat kan overigens nog wel komen, maar tijdens de vergaderingen heb ik vragen gesteld waarop nog geen bevredigend antwoord is gekomen. Ik heb wel het idee dat ze daarmee aan de slag zijn, maar nog onvoldoende voor mij."
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/24074_Keizer%3A%20ik%20heb%20me%20nog%20niet%20beschikbaar%20gesteld%20voor%20de%20commissie.php |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
die kut snor met ze gelul... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Die verrekte snor met zijn gelul. Ik neem die man nooit meer serieus, want ik was na zijn verhaal echt ziek. Ik heb het gevoel dat er door de juiste mensen een hetze word gevoerd tegen de directie en het bestuur en dat is perfect. Vd.Boog, vd.Aat en Slop worden nu van alle kanten aangevallen:):). Keizer zal erbij gaan komen, want Cruijff en Keizer zijn twee handen op één buik. V.Basten die juist vandaag zijn verhaal doet en deze HELD is dus neergezet als de kwajongen. Vd.Boog en consorten zijn zo onbetrouwbaar als de neten en dat word door verhalen van alles en iedereen nu bevestigd. De dagen zijn geteld voor deze onbenullen en AJAX gaat weer gezond worden mensen!!! YEEEEEEEAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH;-) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ik zal je zeggen toen ik dat verhaal hoorde van hem gister trok ik wit weg op de bank,me focking hart stond effe stil pfffffffffff |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 11:57 schreef verbrande harry het volgende:ik zal je zeggen toen ik dat verhaal hoorde van hem gister trok ik wit weg op de bank,me focking hart stond effe stil pfffffffffff Heb jij dat ook Harry? Ik werd witbleek en ben gelijk naar de koelkast gelopen. Om 2 uur vannacht was ik enigzins getemperd, maar toen zat er wel teveel bloed in mijn alcohol:):) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 12:16 schreef alibabba het volgende:[..] Heb jij dat ook Harry? Ik werd witbleek en ben gelijk naar de koelkast gelopen. Om 2 uur vannacht was ik enigzins getemperd, maar toen zat er wel teveel bloed in mijn alcohol:):) ach man hou op met dat gezeik(onrust binnen de club) bleef er zo wat in joh...pffffffffffff |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 12:16 schreef alibabba het volgende:[..] Heb jij dat ook Harry? Ik werd witbleek en ben gelijk naar de koelkast gelopen. Om 2 uur vannacht was ik enigzins getemperd, maar toen zat er wel teveel bloed in mijn alcohol:):) Heel veel bloed in je alcohol? Datte lijkt me ook niet echt lekker ;) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: of het bloed zit inderdaad nog in ze alcohol of hij speelt wat met de woorden...hehe |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ha(rry) Ha(sjkoph) tsjie..... Ja sorry, ben verkouden geworden;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: hahahaha goeie ali! ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 11:48 schreef alibabba het volgende:Die verrekte snor met zijn gelul. Ik neem die man nooit meer serieus, want ik was na zijn verhaal echt ziek. Ik heb het gevoel dat er door de juiste mensen een hetze word gevoerd tegen de directie en het bestuur en dat is perfect. Vd.Boog, vd.Aat en Slop worden nu van alle kanten aangevallen:):). Keizer zal erbij gaan komen, want Cruijff en Keizer zijn twee handen op één buik. V.Basten die juist vandaag zijn verhaal doet en deze HELD is dus neergezet als de kwajongen. Vd.Boog en consorten zijn zo onbetrouwbaar als de neten en dat word door verhalen van alles en iedereen nu bevestigd. De dagen zijn geteld voor deze onbenullen en AJAX gaat weer gezond worden mensen!!! YEEEEEEEAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH;-) Zoals ik eerder al heb gezegd en altijd zal blijven zeggen is 99 van de 100 berichten die SNOR naar buiten brengt over onze club gelogen en uit het duimpje gezogen. Dat is ook de reden dat ik zo'n programma als Voetbal International niet kijk. Die man maakt van zowel het programma als het blad een soort Prive en Story in 1. Wanneer berichten op het net verschijnen waarin bronnen als VI of Snor worden aangevoerd neem ik het bericht al niet meer serieus. Misschien een idee om dat ook niet meer te doen? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 06:16 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Zoals ik eerder al heb gezegd en altijd zal blijven zeggen is 99 van de 100 berichten die SNOR naar buiten brengt over onze club gelogen en uit het duimpje gezogen. Dat is ook de reden dat ik zo'n programma als Voetbal International niet kijk. Die man maakt van zowel het programma als het blad een soort Prive en Story in 1. Wanneer berichten op het net verschijnen waarin bronnen als VI of Snor worden aangevoerd neem ik het bericht al niet meer serieus. Misschien een idee om dat ook niet meer te doen? Die Genee kan er ook aardig wat van. Hij doet altijd een Eredivisie-update bij Radio 538 en hij vertelde net gewoon weer dat Keizer uit de groep was gestapt, terwijl ie zich nog niet eens beschikbaar heeft gesteld! Wat een geleuter allemaal om niks! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik wist uberhaubt niet dat er nog mensen waren, die de SNOR nog serieus namen.. |
|
|
|