|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Zomertransfers? |
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ik zeg Huntelaar en Seedorf zoiezo, omdat je genoeg geld hebt van de zomer.
Huntelaar moet de komende 4-5 jaar onze onbetwiste spits worden. Dan heeft de jeugd de kans om onder zijn vleugels te groeien en hem op te volgen. Zal ongeveer 10 miljoen kosten gok ik.
Seedorf is transfervrij en voegt zeker nog veel toe voor een club uit de eredivisie. Hij is de grootste nederlandse voetballer ooit als je naar prijzen kijkt. Hij is een held in Milaan. Als hij wil moet je daar niet over durven twijfelen.
Mocht Vertonghen weggekocht worden, dan zou ik daar proberen Chivu voor in de plaats te zetten. Kost misschien ook 10 miljoen.
Mocht vd Wiel verkocht worden, dan zou ik daar in eerste instantie geen vervanger voor halen denk ik. (jeugd)
Mocht Alderweireld verkocht worden, dan moet ik blind op ajax vertrouwen, omdat ik niet zo een twee drie een goede vervanger voor hem kan bedenken, wat toch wel nodig is denk ik. En omdat ik denk dat Heitinga nog niet terug wil.
Als Stekelenburg verkocht zou worden dan ga ik toch voor Vermeer hoor. Hij moet zijn kans pakken, zodat er weer anderen opstaan na hem.
Ik heb voor de meeste een vervanger staan, omdat ik en jullie waarschijnlijk ook wel, zie(n) dat deze jongens veel beter zijn dan welk talent dan ook. Deze jongens geven toegevoegde waarde aan het team en spelen altijd een 6 of hoger. Als je ze wilt vervangen zou ik dat met goede gevestigde spelers doen, zodat het niet een groot gat wordt dat moet opgevuld worden door de jeugd, want dat is bijna niet mogelijk.
Dan nog zou je geld overhouden en financieel beter worden. Ook krijg je een betere balans in het team. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Huntelaar niet realistisch! Die komt echt nog niet terug! 10 miljoen voor Chivu is natuurlijk belachelijk veel. De man is 30+! Denk niet dat er 1,2,3 een vervanger voor Greg in de jeugd is. Nee het zal op scouting aan moeten komen of gewoon goede spelers uit de eredivisie! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
jood zegt toch niet dat we 10 miljoen voor chivu moeten betalen hij heeft het over huntelaar en vind het geen slecht idee wat jood zegt over chivu weet ik niet we hebben toch ook nog boilesen |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
oh zegt die wel dus dat ben ik niet met je eens jood 10 miljoen voor chivu nee echt niet |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Ok, vind ik zelf ook eigenlijk. Wie zou je dan halen? Of hoeveel zou je voor chivu overhebben dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 18:50 schreef JOOD het volgende:[..] Ok, vind ik zelf ook eigenlijk. Wie zou je dan halen? Of hoeveel zou je voor chivu overhebben dan? Niks,transfer vrij halen salaris van een tonnetje of 5 meer niet,geldt ook voor Seedorf,zijn allebij op hun retour,wil je dat niet.......jammer dan rot dan maar op naar Tsetsenien |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Opvolger van Greg loopt in de jeugd rond, dus daar hoef je niemand voor te kopen. Als Vertonghen vertrekt zie ik graag Boulahrouz naar Ajax komen. Je levert dan qua ervaring niks in, je gaat er qua ervaring zelfs op vooruit. Vervanger voor Stekelenburg, zou ik zeggen : Vorm! Ik vind Vermeer prima als vervanger maar niet als 1e doelman. Hij oogt onzeker, komt vaak onnodig zijn doel uit, en brengt zn eigen verdediging in de problemen. Alderweireld zal niet verkocht worden, en voor de rest : Haal een goede spits, een vleugelaanvaller, en een ervaren middenvelder (Seedorf)?. Ajax heeft een leider op het middenveld nodig met ervaring, 1 waar Eriksen van kan leren! |
|
|
|
|
Jeronimus82
|
|
|
Huntelaar... ja zou mooi zijn. Of het realistisch is weet ik niet. Ze lijken hem daar in Duitsland zo te verpesten dat hij zelfs lopend weer terug naar Amsterdam wil. Aan de andere kant zal hij ook eergevoel hebben en ergens in het buitenland willen slagen. Laten we dan maar hopen dat Schalke er een potje van blijft maken en er geen andere mooie club voor hem komt in de zomer. Chivu is nu 30 en heeft volgens mij nog wel een paar goede jaren voor de boeg. Ik zou me verbazen als hij ook daadwerkelijk terugkomt. Zou wel klasse van hem zijn als hij hiervoor open zou staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door Jeronimus82 -- |
|
|
|
|
schijndel
|
|
|
huntelaar verdient een beetje te veel op dit moment Ajax kan hem niet betalen Chivu is altijd welkom in de ARENA HET KOMT GOED JONGENS we zijn nu eenmaal AJAX |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 19:08 schreef Twan het volgende:Opvolger van Greg loopt in de jeugd rond, dus daar hoef je niemand voor te kopen. Als Vertonghen vertrekt zie ik graag Boulahrouz naar Ajax komen. Je levert dan qua ervaring niks in, je gaat er qua ervaring zelfs op vooruit. Vervanger voor Stekelenburg, zou ik zeggen : Vorm! Ik vind Vermeer prima als vervanger maar niet als 1e doelman. Hij oogt onzeker, komt vaak onnodig zijn doel uit, en brengt zn eigen verdediging in de problemen. Alderweireld zal niet verkocht worden, en voor de rest : Haal een goede spits, een vleugelaanvaller, en een ervaren middenvelder (Seedorf)?. Ajax heeft een leider op het middenveld nodig met ervaring, 1 waar Eriksen van kan leren! Boulahrouz is te vaak geblesseerd. Voor de rest ben ik het wel met je eens hoor vind Vorm ook echt een goede oplossing. Hoe zit het trouwens met Maxwell is dat niks voor linksback? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
nou, bosingwa, gallas en viera. is goed toch? maarja nadeel is veel salaris voor die mannen. maarja ze voegen wel iets toe he ;) |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Hm, Young van A.Villa kan wel op links spelen. Maxwell schijnt in de belangstelling van AcMilan te staan. Het liefst zie ik hem gewoon terug komen. Voor de rest..Carew bij Ajax in de spits? Zou geweldig zijn maar denk niet dat hij salaris gaat inleveren. Vervanger voor Vertonghen...Mensah eventueel? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ok ja was altijd groot fan van Maxweel maar helaas. Er is wat geld als het maar goed besteed word en geen net niet spelers meer halen liever wat grote talenten ofzo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Wilde niet helemaal thanks wel de verkeerde haha mijn fout
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dit is je filmje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
[youtube]jwZk-LYUZrE&feature=fvw[/youtube]
Gaat lekker
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Doet et ook niet :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: ok zoek even verder |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Geef de link is helemaal |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Wat doe ik verkeerd?
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik zal het je uitleggen als je de hele link geeft ;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Heb hem al alleen gaat niet heel lekker. Bedankt in ieder geval:) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kijk, nu doetie het! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Laatse filmpje 2x ex-ajax rest helaas niet haalbaar.
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 18:27 schreef ThomasAjacied het volgende:Huntelaar niet realistisch! Die komt echt nog niet terug! 10 miljoen voor Chivu is natuurlijk belachelijk veel. De man is 30+! Denk niet dat er 1,2,3 een vervanger voor Greg in de jeugd is. Nee het zal op scouting aan moeten komen of gewoon goede spelers uit de eredivisie! is niet helemaal waar.. er is een fins talent gehaald op aanraden van Litmanen en Boilesen is er ook nog |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gaan natuurlijk ook veel groot verdieners weg.. Lindgren Olequer Atouba etc etc.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 22:38 schreef nummer10 het volgende:[..] is niet helemaal waar.. er is een fins talent gehaald op aanraden van Litmanen en Boilesen is er ook nog Idd.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
19 jaar spartak moskou jano ananidze
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
tomas necid cska moskou(loon zal wel hoog liggen maar beter dan dost)
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
alex teixra santos 21 jr shaktar donesk
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Douglas costa de souza 21 jaar shaktar
|
|
|
|
|
schapio
|
|
|
julian schieber 1. fc nürnberg is goed,jong en kan zich alleen nog maar verder ontwikkelen |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
pedro geromel 1. fc köln, geweldige opvolger mocht jan vertonghen vertrekken |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
23 jaar cska seydou doumbia
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
igor de camargo aanvaller van mönchengladbach, voorheen standard luik. gladbach degradeert dit jaar dus zal ook niet al te duur zijn, volgens transfermarkt.de 4 miljoen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Inderdaad een goede verdediger
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
kunnen we gelijk dante meenemen als we toch in gladbach aan het winkelen zijn |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
als we realistisch zijn dan moet ajax gewoon scouten, Maxwell Chivu ibrahimovic etc allemaal gescout, nu zijn het goede voetballers. Heb liever dat ze scouten dan dat ze derderangs afgeschreven transfervrije spelers gaan aantrekken, we zijn geen kakkerlakken zonder geld op de bank. Er is geld dus laat dat maar eens mooi rollen (dan wel spelers MET positief scoutingsrapport graag) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
garra dembele trouwens ook erg goed!
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Nou er is dus genoeg te koop |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Iedereen en alles is te koop, als je maar voldoende centen hebt. Al die lui uit de Russische competitie verdienen allemaal dusdanig veel dat het volslagen onrealistisch is om te denken dat die zich op de Nederlandse velden komen vertonen.
In de eigen jeugd heeft Ajax gelukkig wel wat jongens rondlopen die de overstap naar de 1e elf nog wel kunnen maken, of dicht tegen dat niveau aan zitten. Dat je Jan of Greg niet zomaar vervangt is natuurlijk gewoon waar, maar tegelijkertijd vanwacht ik niet dat Ajax tijdens de zomer 6 of 7 basis spelers gaat verkopen.
Als we dan toch moeten gaan kopen dan hoop ik toch we niet in de afdankertjes van de grote competities gaan stinken. Met Oleguer (die toch wel redelijk verdienstelijk is geweest)en bijvoorbeeld Atouba is toch wel bewezen dat dat geen uitkomst is. Of ervaren Ajacieden terug halen voor de laatste paar jaren (wie dan op dit moment?) en anders gewoon jeugd waar het kan. Hopelijk kan het aantal aankopen dan tot een minimum worden beperkt.
Wat loopt er dan in de jeugd, nou ja, Joel Veltman, Nicolai Biolesen, Rodney Sneijder om er 3 te noemen die redelijk dicht tegen de A-selectie aan zitten. Nu allemaal nog niet top, maar jongens als Eriksen en Ebicilio hebben laten zien hoe hard het kan gaan. Ik heb daar wat dat betreft wel vertrouwen in met de Boer aan het roer. Ik maak me veel meer zorgen over wie de dragende speler van deze ploeg moet worden nu Suarez weg is. Persoonlijkheid is zo veel belangrijker dan kwaliteit...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door Eide -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ervaring ervaring ervaring... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 01:07 schreef Eide het volgende:Iedereen en alles is te koop, als je maar voldoende centen hebt. Al die lui uit de Russische competitie verdienen allemaal dusdanig veel dat het volslagen onrealistisch is om te denken dat die zich op de Nederlandse velden komen vertonen. Ben ik opzich wel met je eens hoor alleen er is van de zomer geld "zat" dus 1 of 2 van zulke spelers moet kunnen. Zijn ook nog erg jong dus kunnen alleen maar beter worden en weet ook niet wat ze op dit moment verdienen. En die Garra Dembele speelt in Bulgarije en heeft europese ervaring.
Van de zomer komt er nog een flinke slok geld binnen: Steek, Vertonghen, vd wiel, Erikssen, De zeeuw, El ham, allemaal gewilde spelers die echt niet voor een laag bedrag weggaan.
|
|
|
|
ronald
|
|
|
ik zie huntelaar graag terug komen ,het is overduidelijk dat huntelaar de ajax spits is die we zoeken ,dan maar wat meer betalen ,en wat meer salaris,dat verdient zich zelf terug ,hij is nu aan het verpieteren in duitsland ,en is al verpieterd in spanje en italie ik denk dat ze hem voor 9 miljoen wel kunnen oppikken bij zijn club, el ham verkopen is dan ook een optie die is in mijn ogen toch een beetje de rotte appel in de ajax fruitmand,als je die voor 6 milj kan verkopen ,hoef je maar 3 milj te investeren in klaas jan dit is mijn mening |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 10:59 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ben ik opzich wel met je eens hoor alleen er is van de zomer geld "zat" dus 1 of 2 van zulke spelers moet kunnen. De transfer kosten zullen ook best te doen zijn. Ik maak me meer zorgen over de salarissen van dit soort gasten. Dat zijn kosten die structureel in de Ajax begroting meetellen, waardoor we het afgelopen jaar op een verlies van heel veel miljoen uit kwamen. Nu weet ik ook wel dat de salaris kosten behoorlijk zijn terug gedrongen, maar toch. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Geen moffe naar AJAX:P Passen niet bij de Ajax-cultuur! |
|
|
|