BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Realistische Zomertransfers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Er hoeft van mij maar 1 speler te komen.....

Hadden Youri Mulder of René Eijkelkamp, of desnoods Bert van Marwijk die jongen niet kunnen behoeden voor dat gedraaf? Als het aan Piet Keizer had gelegen, dan had Klaas-Jan Huntelaar nooit bij Ajax gespeeld. Geen echte Ajax-speler, vond Piet. Niet snel genoeg. Niet technisch genoeg. Geen schaarbeweging ook. Nee, als technisch adviseur raadde Piet het ten sterkste af, deze miljoenenaankoop. En anders moesten ze het verder zelf maar weten, bij Ajax.
AjaxF-side.NL
Nou heb ik niets tegen adviezen van spelers uit de jaren zeventig, maar je moet er ook weer niet al te goed naar luisteren. Ik bedoel, vrij snel daarna groeide Klaas-Jan Huntelaar uit tot de beste aankoop uit de geschiedenis van Ajax.

Niet dat ik dat nou per se vind, of iemand die het veel beter weet, maar de droge feiten zeggen dat. Gekocht voor negen miljoen euro, drie jaar later verkocht voor 27 miljoen. 76 goals gemaakt in de eredivisie, gemiddeld 25,3 per seizoen.

De enige twee die enigszins in de buurt komen van Huntelaar, zijn Zlatan Ibrahimovic en Luis Suárez, maar zij verliezen het zowel qua doelpunten als qua transferopbrengst.

Voor de gein zou u vanmiddag eens naar Schalke 04 moeten gaan kijken op de televisie. En kijk, bij wijze van warming-up, eerst nog even de laatste paar wedstrijden van Schalke, op video. Integraal, de volle 90 minuten, plus blessuretijd. Doorspoelen of weglopen is ten strengste verboden.

Geloof me, zoiets heeft u nog nooit gezien. Als u dacht dat Willem II niet zo erg goed voetbalt op dit moment, of Sparta, dan moet u Schalke 04 een keer gezien hebben. Dat is voetbal zo slecht dat het grappig wordt - mits u er, uiteraard, de humor van inziet. Het lelijkste voetbal dat u ooit zag.

Ze kunnen vrij hard rennen daar, dat wel, en de keeper houdt ongeveer alles tegen. De rest schiet de bal steeds heel hard naar voren, ergens in het luchtledige rondom Klaas-Jan Huntelaar, hoog over het hoofd van Raúl heen, het liefst zo ver mogelijk de hoek in. En dan rennen ze er allemaal heel hard achteraan, behalve dan de twee controlerende middenvelders en de verdedigers, want die vergeten dat steeds.

Je zou kunnen zeggen dat Klaas-Jan Huntelaar een paar ongelukkige keuzes heeft gemaakt, zeker achteraf gezien. Al zou ik persoonlijk ook geen nee zeggen tegen Real Madrid, mochten ze me ooit alsnog willen hebben. En tegen AC Milan ook niet.

Maar dat Schalke. Had dan echt niemand tegen Klaas-Jan kunnen vertellen dat die Félix Magath helemaal niet weet hoe dat moet, dominant en aanvallend voetballen? Hadden Youri Mulder of René Eijkelkamp, of Bert van Marwijk desnoods, die jongen echt niet kunnen behoeden voor dat gesjouw en gedraaf?

Ik bedoel, zo ingewikkeld is het allemaal niet, met Klaas-Jan Huntelaar. Het enige wat je nodig hebt is twee vleugelspelers, een nummer 10 en een paar spelers die de bal af en toe naar elkaar toespelen. Daarna zet je Huntelaar in de spits en die schiet er elke wedstrijd eentje in. Simpel.

Woensdagavond opperde een verslaggever quasi-nonchalant tegen Huntelaar dat Ajax nog wel een spits kon gebruiken. De voetballer had zojuist eindelijk weer een paar ballen gekregen, in het Nederlands elftal. Gewoon in de voetjes, of lekker vanaf de vleugel.

Klaas-Jan Huntelaar moest grijnzen bij de suggestie, of hij dat nou wilde of niet. De gedachte aan Ajax, hij werd er onherroepelijk vrolijk van, al was het maar omdat hij straks weer naar Schalke moest, om oneindig rondjes te gaan lopen op het trainingsveld. ,,Ajax is een hele mooie club,'' zei Huntelaar toen maar. ,,Maar mijn vizier staat op Schalke 04.''

Komende zomer kost 'ie een miljoentje of tien, schat ik, en dan is hij pas 28 jaar. Een garantie voor 25 doelpunten per seizoen in de eredivisie, mits je hem af en toe een paar balletjes geeft.

Ze hoeven alleen Piet Keizer nog maar te overtuigen bij Ajax - en de rest van de nieuwe klank - bordgroep technische zaken.

Maar dat mag geen probleem zijn, lijkt me zo.
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Voor de rest kunnen we heel veel speculeren, maar we hebben geen idee wie of wat er allemaal gaan vertrekken, dus weten we ook niet over welke posities we moeten gaan nadenken..

Las net trouwens ergens, dat Chelsea graag Ebecilio aan de selectie wil toevoegen...
schapio
 schapio - zondag 13 februari 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 12:27 schreef alibabba het volgende:

[..]

Geen moffe naar AJAX:P Passen niet bij de Ajax-cultuur!
nou ali ik zie liever een paar duitsers met de juiste instelling bij ajax dan zo´n egoistische marokkaan die zichzelf belangrijker vindt als de club en zijn team en totaal geen discipline heeft, dat bevordert het groepsproces en dus ook de resultaten niet.
maar misschien vindt jij zijn kunstjes zo leuk om naar te kijken, ja,als je dat cultuur noemt kun je beter fan worden van de circus cultuur.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 14 februari 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 13:02 schreef remco k het volgende:
Voor de rest kunnen we heel veel speculeren, maar we hebben geen idee wie of wat er allemaal gaan vertrekken, dus weten we ook niet over welke posities we moeten gaan nadenken..

Las net trouwens ergens, dat Chelsea graag Ebecilio aan de selectie wil toevoegen...
ze kunnen doodvallen daar bij Chelsea en wel meteen en niet via een omweg...hehe
remco k
 remco k - maandag 14 februari 2011 - 12:06   quote  deeplink  
LOL
Brandje
 Brandje - maandag 14 februari 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 22:17 schreef schapio het volgende:

[..]

nou ali ik zie liever een paar duitsers met de juiste instelling bij ajax dan zo´n egoistische marokkaan die zichzelf belangrijker vindt als de club en zijn team en totaal geen discipline heeft, dat bevordert het groepsproces en dus ook de resultaten niet.
maar misschien vindt jij zijn kunstjes zo leuk om naar te kijken, ja,als je dat cultuur noemt kun je beter fan worden van de circus cultuur.
Juist iedereen die ons beter kan maken is welkom!!
remco k
 remco k - maandag 14 februari 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik denk dat de Boer prima weet wat voor jongen Mounir is, en als hij zo is als jij beschrijft, dan zou er geen plek voor hem zijn bij deze selectie, sterker nog, dan zou hij echt niet spelen.
alibabba
 alibabba - maandag 14 februari 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajax moet het meer hebben van het voetballen dan van het werken. Als het positiespel goed is en je laat de bal met de juiste snelheid rollen, hoef je amper te werken. Het is wel een pluspunt wanneer er enkele spelers aanwezig zijn die beide kunnen uitvoeren waardoor het elftal meer in balans komt en wanneer het in een wedstrijd tegenzit, dat er dan wat meer fysieke kracht bij komt kijken. Ik zag gisteren bij ED-live dat er vanuit de jeugd gewerkt word om het fysieke aan te scherpen en dat is een goeie zaak, maar de speler in kwestie mag daardoor nooit zijn voetbalkwaliteiten verliezen.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - maandag 14 februari 2011 - 15:30   quote  deeplink  
ja maar het positiespel is niet goed!!! En zolang dat niet optimaal is moet je WERKEN!!!!!
schapio
 schapio - maandag 14 februari 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de Boer prima weet wat voor jongen Mounir is, en als hij zo is als jij beschrijft, dan zou er geen plek voor hem zijn bij deze selectie, sterker nog, dan zou hij echt niet spelen.
ik denk meer dat het een kwestie is van niets anders hebben wat spitsen betreft en ook zal het met geld te maken hebben remko, de boer zal hem nou laten spelen, hopen dat hij scoort en op het einde van het seizoen proberen te slijten voor een paar miljoen winst en dan een ajax spits aantrekken die wel in n team wil spelen.
schapio
 schapio - maandag 14 februari 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:41 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ajax moet het meer hebben van het voetballen dan van het werken. Als het positiespel goed is en je laat de bal met de juiste snelheid rollen, hoef je amper te werken. Het is wel een pluspunt wanneer er enkele spelers aanwezig zijn die beide kunnen uitvoeren waardoor het elftal meer in balans komt en wanneer het in een wedstrijd tegenzit, dat er dan wat meer fysieke kracht bij komt kijken. Ik zag gisteren bij ED-live dat er vanuit de jeugd gewerkt word om het fysieke aan te scherpen en dat is een goeie zaak, maar de speler in kwestie mag daardoor nooit zijn voetbalkwaliteiten verliezen.
het beste is een ploeg die goed positiespel speelt en werkt, als het positiespel dan maar niet loopt kun je nog ergens op terugvallen en met werken en inzet wedstrijden winnen. ik denk dat alle topploegen behalve goed voetbal ook werken voor een goed resultaat, en fysiek zijn de spelers die je in duitsland scout meestal wel top.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 februari 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:15 schreef schapio het volgende:

[..]

het beste is een ploeg die goed positiespel speelt en werkt, als het positiespel dan maar niet loopt kun je nog ergens op terugvallen en met werken en inzet wedstrijden winnen. ik denk dat alle topploegen behalve goed voetbal ook werken voor een goed resultaat, en fysiek zijn de spelers die je in duitsland scout meestal wel top.
die passen over het algemeen echt niet bij ONS AJAX!
alibabba
 alibabba - maandag 14 februari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 15:30 schreef echte ajaxfan! het volgende:
ja maar het positiespel is niet goed!!! En zolang dat niet optimaal is moet je WERKEN!!!!!
Het is het één of het ander Ajaxfan. Ajax heeft de doelstelling om het positiespel goed uit te voeren en dat heeft gewoon tijd nodig. Ajax heeft met deze spelers niet de kwaliteiten om werkvoetbal te spelen. Ajax moet daar eens een goede combinatie in vinden en daar is nou net de scouting voor.
alibabba
 alibabba - maandag 14 februari 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:15 schreef schapio het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens Schapio. Een combinatie van beide is het streven. Frank Rijkaard is een voorbeeld daarvan. Duitse spelers ben ik echt geen voorstander van, of ze moeten buitengewone kwaliteiten hebben zoals Hässler destijds, maar dan betaal je ook de hoofdprijs.
tonnieajax
 tonnieajax - maandag 14 februari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Een speler voor Ajax 1 is zeker Roly Bonevacia ik vind hem persoonlijk een van de betere jeugdspelers van Ajax alleen jammer dat ie te weinig speeltijd krijgt als Enoh weg gaat hoef je daar geen vervanger voor te zoeken .
Pietje
 Pietje - maandag 14 februari 2011 - 18:38   quote  deeplink  
De naam van dit topic is REALISTISCHE zomertransfers. De kern zit derhalve in het woord "realistisch". Tja, en we hebben helaas nog altijd met cententeller Jeroen Slop te maken. Dat houdt volgens mij in, dat de portemonnee van Ajax principieel gesloten zal blijven. Die wordt slechts geopend om de miljoenen uit de zomerse transfers ERIN te stoppen. Veel hangt natuurlijk af van hoeveel spelers Ajax inderdaad gaat kwijtraken. Maar Slop kennende... Ik heb er een naar gevoel over. Ik vertrouw die kerel niet. Trouwens zijn maten Van den Boog en Van der Aat vertrouw ik net zo min. Het is een spel (van de knikkers) door die kerels om toch vooral de verlies- en winstrekening van de N.V. Ajax op peil te houden, te spekken en uiteraard om de aandeelhouders te vriend te houden. Wij, de supporters zitten op de tweede (of derde?) rij. Ik ben van nature een ras-optimist, maar tegenwoordig..?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 februari 2011 door Pietje --
remco k
 remco k - maandag 14 februari 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 18:38 schreef Pietje het volgende:
De naam van dit topic is REALISTISCHE zomertransfers. De kern zit derhalve in het woord "realistisch". Tja, en we hebben helaas nog altijd met cententeller Jeroen Slop te maken. Dat houdt volgens mij in, dat de portemonnee van Ajax principieel gesloten zal blijven. Die wordt slechts geopend om de miljoenen uit de zomerse transfers ERIN te stoppen. Veel hangt natuurlijk af van hoeveel spelers Ajax inderdaad gaat kwijtraken. Maar Slop kennende... Ik heb er een naar gevoel over. Ik vertrouw die kerel niet. Trouwens zijn maten Van den Boog en Van der Aat vertrouw ik net zo min. Het is een spel (van de knikkers) door die kerels om toch vooral de verlies- en winstrekening van de N.V. Ajax op peil te houden, te spekken en uiteraard om de aandeelhouders te vriend te houden. Wij, de supporters zitten op de tweede (of derde?) rij. Ik ben van nature een ras-optimist, maar tegenwoordig..?
Met alle respect Pietje, maar ik heb sinds het vertrek van Jol maar weinig optimistische opmerkingen van je gelezen, en dat terwijl JC terug is, en we met de Boer een van de grootste talenten als trainers bij het eerste hebben.
Ook jij weet dat je financieel gezond moet zijn, zeker als je in de toekomst nog iets te melden wilt hebben..
Afcarius
 Afcarius - maandag 14 februari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Met alle respect Pietje, maar ik heb sinds het vertrek van Jol maar weinig optimistische opmerkingen van je gelezen, en dat terwijl JC terug is, en we met de Boer een van de grootste talenten als trainers bij het eerste hebben.
Ook jij weet dat je financieel gezond moet zijn, zeker als je in de toekomst nog iets te melden wilt hebben..
jammer dat die regel niet geld voor de europese topploegen die allemaal diep in de schulden zitten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 februari 2011 door Afcarius --
remco k
 remco k - maandag 14 februari 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 19:21 schreef Afcarius het volgende:

[..]

jammer dat die regel niet geld voor de europese topploegen die allemaal diep in de schulden zitten
Dat klopt, en daar kunnen we heel lang over zaniken, maar we kunnen er toch niks aan veranderen, het enige dat we wel kunnen veranderen is onze club, laten we ons dus daar druk om maken...
Pietje
 Pietje - maandag 14 februari 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat elk bedrijf financieel gezond moet zijn. Maar wanneer dat "bedrijf" tevens een voetbalclub is, heb je tegengestelde belangen. Dat heb je recentelijk ook weer kunnen zien, hoe de miljoenen uit de transfer van Luis Suárez zijn besteed. We hebben helaas te maken met een bestuur dat louter uit bedrijfsmanagers bestaat, die geen enkele binding met de sport voetbal hebben. En uiteraard hoop ik dat El Salvador daar doorheen kan prikken, en vooral dat hij de gelegenheid krijgt om die managers - daar waar nodig - op de vingers zal kunnen tikken. Maar dat waag ik vooralsnog te betwijfelen. Johan Cruijff zei het al: het is uiteindelijk toch het management dat beslist. En zeker, ik heb alle vertrouwen in de visie en de aanpak van Frank de Boer. Dat merkte je direct al bij zijn aantreden, maar ook hier wil (moet) ik een kanttekening plaatsen: Er is Frank destijds mondeling (!) toegezegd, dat het vertrek van Luis Suárez gecompenseerd zou worden met het aantrekken van een vervanger. Nou kon Frank hoog of laag springen en bovendien uitermate teleurgesteld zijn, maar Jeroen Slop besliste anders. Hij is in de hiërarchie hoger dan Frank. En dat hebben we helaas ook moeten merken. En daarmee wil ik niet zeggen, dat je als club dan maar in blinde paniek vele miljoenen moet gaan uitgeven aan een tweederangs speler, maar je moet wel een representatief elftal in het veld hebben staan. Het draait niet alleen om de aandeelhouders, dat management moet zich ook eens realiseren, dat zij bij de gratie van de supporters die functie kunnen bekleden. Die supporters horen niet op de tweede of de derde rij te zitten, die behoren het allerbelangrijkst te zijn. We zijn primair een voetbalclub maar in de ogen van de pluche-heren zijn we meer een bedrijf.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 februari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
knap geschreven Piet
JOOD
 JOOD - maandag 14 februari 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat elk bedrijf financieel gezond moet zijn. Maar wanneer dat "bedrijf" tevens een voetbalclub is, heb je tegengestelde belangen. Dat heb je recentelijk ook weer kunnen zien, hoe de miljoenen uit de transfer van Luis Suárez zijn besteed. We hebben helaas te maken met een bestuur dat louter uit bedrijfsmanagers bestaat, die geen enkele binding met de sport voetbal hebben. En uiteraard hoop ik dat El Salvador daar doorheen kan prikken, en vooral dat hij de gelegenheid krijgt om die managers - daar waar nodig - op de vingers zal kunnen tikken. Maar dat waag ik vooralsnog te betwijfelen. Johan Cruijff zei het al: het is uiteindelijk toch het management dat beslist. En zeker, ik heb alle vertrouwen in de visie en de aanpak van Frank de Boer. Dat merkte je direct al bij zijn aantreden, maar ook hier wil (moet) ik een kanttekening plaatsen: Er is Frank destijds mondeling (!) toegezegd, dat het vertrek van Luis Suárez gecompenseerd zou worden met het aantrekken van een vervanger. Nou kon Frank hoog of laag springen en bovendien uitermate teleurgesteld zijn, maar Jeroen Slop besliste anders. Hij is in de hiërarchie hoger dan Frank. En dat hebben we helaas ook moeten merken. En daarmee wil ik niet zeggen, dat je als club dan maar in blinde paniek vele miljoenen moet gaan uitgeven aan een tweederangs speler, maar je moet wel een representatief elftal in het veld hebben staan. Het draait niet alleen om de aandeelhouders, dat management moet zich ook eens realiseren, dat zij bij de gratie van de supporters die functie kunnen bekleden. Die supporters horen niet op de tweede of de derde rij te zitten, die behoren het allerbelangrijkst te zijn. We zijn primair een voetbalclub maar in de ogen van de pluche-heren zijn we meer een bedrijf.
En dat gaat dus veranderen nu.

JC heeft het over platforms, als er een speler gehaald wordt zal dit op aanbeveling zijn van klankbordgroep technische zaken, TD, trainer, scouting en algemeen directeur.

Jeroen Slop heeft hier dus niets meer over te zeggen. Zijn territorium wordt nu afgebakend tot het optellen en aftellen van de nummertjes. En daarbij wordt hij nog op zn vingers gekeken ook door de klankbordgroep financien.

Er is zoiets als een transferbudget, ik denk dat je daar wel eens van gehoord hebt ;). Dit wordt aan het begin van een seizoen vastgesteld en bijgesteld in de winter. Klaar! Geen moeilijke dingen meer en een Henri vd Aat die helemaal commercieel is ingesteld die zijn mening gaat geven over een aankoop bijvoorbeeld.

Alleen maar mannen met verstand van desbetreffende zaken dus. Zoals het hoort.
(Begrijp me niet verkeerd, Henri vd Aat doet volgens mij geweldige dingen als commerciele man.)
Das logisch toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 februari 2011 door JOOD --
remco k
 remco k - maandag 14 februari 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt ook helemaal gelijk, ik ben alleen van mening dat je het nu wel even de tijd moet geven, er is weer een hoop veranderd, en zoals ook jij weet, hebben veranderingen nu eenmaal tijd nodig..
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 21:23   quote  deeplink  
BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BAL BAL ABLBAL ABAL BABLBAL BLA BLA BLA......ben klaar ermee.....heb hte gehad met het gelul........en remco kan wel blijven roepen om het opbouwen.......bla bla bla bla bla bla bla....we zijn genaait.......alweeeeeeeer!!!!!!!! als het financieel maar goed zit zeggen ze dan....WAT GODVERDOMME INTERESSEERT MIJ DAT NOU MAN!!!!!kampioenschap is verkocht!!!!!!
remco k
 remco k - maandag 14 februari 2011 - 21:47   quote  deeplink  
ja en wat wil je eraan gaan doen dan??
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
ik kan er niks aan doen man......maar heb er zo langzemerhand wel een hele nare smaak van in de bakkes........
Pietje
 Pietje - maandag 14 februari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt ook helemaal gelijk, ik ben alleen van mening dat je het nu wel even de tijd moet geven, er is weer een hoop veranderd, en zoals ook jij weet, hebben veranderingen nu eenmaal tijd nodig..
Dat weet ik, Remco. Maar weer wachten. Weer gaan we bouwen. Voor het zoveelste jaar. Ik ben teleurgesteld en woedend. Ik wil kampioen worden met mijn club. Maar ja, we zullen wel moeten wachten. En dan ook nog maar eens hopen, dat niet het halve elftal wordt weggekocht door clubs in Engeland, Spanje of Italië. In die landen gaan ze iets anders om met het begrip "schulden hebben". Dat is ook niet goed, hoor, maar toch. Bovendien weet je niet wie je ervoor terugkrijgt. Kijk, als je kampioen bent, wil elke speler wel komen, immers zij gaan Champion's League spelen, maar wanneer Ajax aan het eind van dit seizoen (opnieuw) met lege handen staat, wil pertinent niet elke speler komen. Dat is lullig maar wel de realiteit.
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
precies en wat nou als jantje,greg,maarten en missch eriksen ook nog weggaat...goed voor de kas he remco?
Pietje
 Pietje - maandag 14 februari 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:52 schreef joduh het volgende:
precies en wat nou als jantje,greg,maarten en missch eriksen ook nog weggaat...goed voor de kas he remco?
Nou, joduh, als ik alle "nieuws-sites" lees, moeten we daar zeker rekening mee gaan houden. En wie krijg je daarvoor terug???
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, joduh, als ik alle "nieuws-sites" lees, moeten we daar zeker rekening mee gaan houden. En wie krijg je daarvoor terug???
precies pietje,maar wel een goed resultaat op de bank he??????????????
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 14 februari 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:59 schreef joduh het volgende:

[..]

precies pietje,maar wel een goed resultaat op de bank he??????????????
Pietje precies? :s
Pietje
 Pietje - maandag 14 februari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 22:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Pietje precies? :s
Whahaha, dat ben ik ook, Altijd Prijs. Nou... eh... soms, niet altijd, het hangt van de situatie af ;-)
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
alleen thuis pietje????geen porno kijken he?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 14 februari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 22:09 schreef joduh het volgende:
waarom niet???? Moeten we een pas aanvragen bij jou?? doe mij er 1!!!!!!!!!!!!
nummer10
 nummer10 - maandag 14 februari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
heb liever over 2 jaar de titel en dat Ajax Ajax weer is dan nu een lucky titel en dat alles nog KUT is...
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 22:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

waarom niet???? Moeten we een pas aanvragen bij jou?? doe mij er 1!!!!!!!!!!!!
jij moet dat zeer zeker aanvragen bij mij homo.......en 1 pasje kost 1 pijpbeurt....(alleen voor vrienden van me dan he?)(en dat ben jij wel man)
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 22:11 schreef nummer10 het volgende:
heb liever over 2 jaar de titel en dat Ajax Ajax weer is dan nu een lucky titel en dat alles nog KUT is...
weet je dat zeker man???????
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 14 februari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 22:13 schreef joduh het volgende:

[..]

jij moet dat zeer zeker aanvragen bij mij homo.......en 1 pasje kost 1 pijpbeurt....(alleen voor vrienden van me dan he?)(en dat ben jij wel man)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA van mn stoel af geflikkerd van het lachen!!!!!!! hahahahahahahahaha

die was leuk!
nummer10
 nummer10 - maandag 14 februari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 22:17 schreef joduh het volgende:

[..]

weet je dat zeker man???????
tuurlijk wil ik de titel wel.. maar heb jij hem niet liever over 2 jaar en dat je weer Ajax bent en dat iedereen weer in de broekschijt voor ons en dat we veel meer titels pakken dan in de afgelopen 10 jaar ?
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 14 februari 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:23 schreef joduh het volgende:
BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BAL BAL ABLBAL ABAL BABLBAL BLA BLA BLA......ben klaar ermee.....heb hte gehad met het gelul........en remco kan wel blijven roepen om het opbouwen.......bla bla bla bla bla bla bla....we zijn genaait.......alweeeeeeeer!!!!!!!! als het financieel maar goed zit zeggen ze dan....WAT GODVERDOMME INTERESSEERT MIJ DAT NOU MAN!!!!!kampioenschap is verkocht!!!!!!
eens
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 14 februari 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:50 schreef joduh het volgende:
ik kan er niks aan doen man......maar heb er zo langzemerhand wel een hele nare smaak van in de bakkes........
eens...
JOOD
 JOOD - maandag 14 februari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
Lees de eerste post eens dan.. Hier gaat heel de discussie over. Realistische transfers, dus ook verkopen en daar vervangers voor.

Kut hier en kut daar maar je moet verder. En als je logisch nadenkt dan heb je ook wel door dat het halve team inderdaad weggekocht gaat worden.

Wat doen we eraan? Niks? Zullen we dan maar stoppen met voetbal? Tuurlijk moet je verder kijken en dat is wat we hier doen. Cruijf heeft het allang door. En hij kijkt ook naar de toekomst. En die is gewoon super rooskleurig op de langere termijn.

Komt straks die 6+5 regel.. Super! Engeland valt dan al af, Spanje en Italie zijn minder sterk.

Krijg je ook nog dat voetbalclubs dalijk geen schulden meer mogen hebben.. Doei grote clubs, dag gezonde clubs!

En tot die tijd gewoon lekker foebele :) dan komt alles goed!
Pietje
 Pietje - maandag 14 februari 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 22:09 schreef joduh het volgende:
Whahahaha. Nee joduh. Goed, joduh. Hahahaha. Kan ook niet, want ik heb geen porno op m'n TV.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 februari 2011 - 23:24   quote  deeplink  
ik heb ook geen tv op m'n porno :-)
Twan
 Twan - maandag 14 februari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
Al die filmpjes over talenten..leuk en aardig maar Ajax heeft behoefte aan ervaring. Voor alsnog mis ik op het middenveld én in de aanval een echte leider. Als Ajax zulke spelers kan binnen halen, dan pas naar talenten gaan kijken. Kwestie van goed scouten is dan aan de orde!
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 februari 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 23:24 schreef Ronald 1960 het volgende:
ik heb ook geen tv op m'n porno :-)
Whahahaha. Dat is dan wel weer even jammer ;-)
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 15 februari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
In de zomer:

Seedorf, Van der Heijden.
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 februari 2011 - 13:47   quote  deeplink  
van der heijden is al van Ajax
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 15 februari 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 13:44 schreef C. Eriksen het volgende:
In de zomer:

Seedorf, Van der Heijden.
van der heijden jongen jongen,pfffffffff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2011 door verbrande harry --
joduh
 joduh - dinsdag 15 februari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
ja,,,daar winnen we de oorlog mee........wat een verstand.......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Realistische Zomertransfers?

0.0067110