BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Realistische Zomertransfers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 mei 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 21:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Concurrentie is goed! En bij hem weet je dat ie tot op het bot gemotiveerd is dat houd de
rest ook wel scherp! Ook vin ik nog steeds dat hij geen eerlijke kans heeft gehad.
Blessure gehad en daardoor zich niet kunnen laten zien potentie zat!
zit wel potentie in dat zeker, ook door zijn inzet.
maar ik zie liever Aissatti blijven die kan daar ook spelen en heeft er ook hard voor gewerkt en als Aissatti dan 3e keus is op de vleugel en op het middenveld vind ik dat we Lodeiro niet meer nodig hebben, maar als hij blijft vind ik het goed want vind hem wel een goede speler maar kan niet tippen aan Schone en de rest.
Jopie uit Mokum
 Jopie uit Mokum - dinsdag 02 september 2014 - 13:40   quote  deeplink  
Sowieso een spits (Huntelaar beste optie, maar onwaarschijnlijk) en ik denk dan aan De Jong of toch Dost

En verdedigers (zeker als V/d Wiel en Verthongen weggaan):
Moisander (oud Ajax, kan nooit veel kosten en ook als linksback inzetbaar), Boulahrouz (centraal en rechts) en een gedachte: maak Enoh rechtsback, net zo'm brommer als Trabelsi en dan met Anita zit je daar wel oke, Verheijen nog een kans geven en met dat wat blijft, zit je goed in je verdedigers

En dan Verhoek als extra buitenspeler erbij, ben je klaar

Extra middenvelder snap ik niets van; heb je er zat van, zeker als iedereen blijft en R. Sneijder zo goed is als men zegt + Daley Blind kan zich ook weer op die positie richten

Alleen nog pinchhitter zoeken (30 plusser uit een competitie als Belgie of zoiets) en klaar is Ajax
Robinho
 Robinho - dinsdag 02 september 2014 - 13:43   quote  deeplink  
Hahahaha Jopie, gelukkig ben je geen scout

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Realistische Zomertransfers?

0.0070099