BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ADO Den Haag - Feyenoord (zo 20-02-2011, 12:30): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:59 schreef Jappie_FEY het volgende:
je heb er toch 6 puntjes bij;)
Hoe is het mogelijk dat ik op mijn eigen club in het negatiefe 6 punten pakt...
Past bij de hele sitiuatie rondom Feyenoord!!
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 20 februari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:55 schreef Els het volgende:

[..]

.... tegen mij tyfuswijf. Prima, geen last van, en af en toe heb je nog gelijk ook. Maar als jij mij een tyfuswijf noemt, mag ik dat toch ook van jou zeggen? Gelijke monniken, gelijke kappen.
je draait de boel nu om.
zoals ik zei..werd ik uitgescholden...ik zeg wat terug zonder gegil en jij springt erin.
ik verdedig mezelf niet graag..maar om nou mn advocaat voor jou te bellen :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 februari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
hahahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:00 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat hard..
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 20 februari 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:56 schreef Els het volgende:

[..]

Als je zoveel geld hebt, besteedt dan eens wat aan een taal- en een fatsoenscursus.
die 1e cursus bereik ik weinig mee...die 2e mag jij me wel leren(want daar schort het jammer genoeg nog weleens aan).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 februari 2011 door kansenbenutter --
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 februari 2011 - 15:04   quote  deeplink  
Mannen we zijn toch Feyenoord supporters ,die behoren zij aan zij te staan toch.
we hebben toch een ding met zijn alle gemeen (anders zit je op de verkeerde site) we blijven toch supporter ??????toch
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 20 februari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
en buite dat heb ik niet gezegd dat ik veel geld heb.
maar er wel van hou en wil sparen tot mn vermogen astronomisch is.
Els
 Els - zondag 20 februari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:52 schreef de.fan het volgende:

[..]

Kijk Els ik respecteer jou inzichten maar jij blijkbaar niet de mijne.
Dat is jou goed recht!! Jullie inzicht is dat jullie achter elke speler- trainer blijven staan. Daar denk ik dus anders over, je krijg tijd om je te bewijzen en dan wordt je beoordeelt en afgerekend als je niet voldoet. En ja dan krijg je inderdaad negatief gezeik zoals jij dat noem
Ik respecteer jouw inzichten, als je ze op een normale manier brengt. Dus niet mensen als waardeloos betitelen, maar gewoon aangeven dat je geen vertrouwen in de prestaties van Bruinsen de inzichten van Been hebt. Daar heb ik geen moeite mee.
Zolang een speler voor Feyenoord is, zal ik hem steunen, ook al kan ik zijn prestatie ondermaats vinden. Een teamprestatie is een ingewikkeld iets, het heeft met talent, inzet, werklust, maar ook met begeleiding te maken. Ik heb heel weinig vertrouwen in de begeleiding bij Feyenoord. Je hebt nu een jong team, en een jonge coach. De kans op afbranden is erg groot, daar zou de directie van Feyenoord veel meer aan moeten doen. We hebben veel spelers, trainers en TD's in het diepe gegooid. Het beleid van Feyenoord lijkt te zijn, 'eens kijken of ze kunnen zwemmen' terwijl je ze natuurlijk ook gewoon had kunnen leren te zwemmen. Vergelijk de situatie Been- van Hanegem. Waarom moest Been met van Hanegem gaan praten? Als je het als directie een goed idee vind, dan roep je Mario bij je in het kantoor en geef je hem de mededeling dat je Willem hebt aangetrokken als teambegeleider, zodat hij zich gesteund voelt en zich meer op zijn kerntaken kan richten.
DY
 DY - zondag 20 februari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
natuurlijk blijven we supporter, maar het is wel echt zuur.
Els
 Els - zondag 20 februari 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:53 schreef Vnny het volgende:

[..]

JA die gaan niet mee op de houseboot, haha
True ;-)
Els
 Els - zondag 20 februari 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:56 schreef Stylzz het volgende:
Echt. Ik heb zo'n leuke wedstrijd gezien met een goed Feyenoord.
en iedereen zeikt alleen maar en ziet t negatieve.

zo jammer.
Je hebt zóóóó ontzettend gelijk.
Roy15
 Roy15 - zondag 20 februari 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:00 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat hard..
wat is dit precies?
Els
 Els - zondag 20 februari 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:01 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

je draait de boel nu om.
zoals ik zei..werd ik uitgescholden...ik zeg wat terug zonder gegil en jij springt erin.
ik verdedig mezelf niet graag..maar om nou mn advocaat voor jou te bellen :)
Welnee, helemaal geen advocaat nodig. Maar nogmaals, jij zegt tegen mij tyfuswijf. Daar heb ik echt helemaal geen moeite mee, maar ik heb wel van jongs af aan geleerd om te reageren, dus ook op dit soort dingen. Wat mij betreft is alles al weer over, hoor. Ik kan zelden langer dan 5 minuten boos blijven. Gewoon ff allemaal het venijn eruit, en dan, na 5 minuten samen een biertje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 februari 2011 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:09 schreef Roy15 het volgende:

[..]

wat is dit precies?
geen kuip stoeltjes
MMM
 MMM - zondag 20 februari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:44 schreef Els het volgende:

Met jou, en MMM, gaat het alleen maar om negatief gezeik, suggereren dat een ander homo is (hoe zit dat eigenlijk bij jullie?)
Ben getrouwd, met een vrouw..

quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:50 schreef Els het volgende:

[..]

Ben blij dat je weer jezelf bent. Ik geloof niet dat het vriendschap is, ik geloof wel dat Mario heel veel vertrouwen heeft in de voetballer Bruins, zoals hij ook heel veel vertrouwen heeft in de voetballer Wijnaldum. Ik weet niet of hij daar gelijk in heeft. Bruins lijkt te weinig strijdlust aan de dag te kunnen leggen, om in een ploeterend elftal nuttig te kunnen zijn. Wijnaldum heeft momenteel zij n handen vol aan zichzelf. Ik denk dat de redenatie van Been is, dat je ze door vertrouwen te geven, een stap verder krijgt. Ik zou een andere afweging maken, en wachten tot het elftal veilig is.
Ik vind het goed dat Mario vertrouwen houd in spelers maar het houd een keer op! Ik was er blij mee dat hij Wijnaldum liet staan de afgelopen weken maar als je hem vandaag weer ziet spelen, dan moet je er eens aan gaan denken om 'm te passeren. Fer, Mokotjo of eventueel Biseswar op die plek.

Dat hij Bruins maar vertrouwen blijft geven vind ik onbegrijpelijk, hoelang nog? Hij is hier al sinds 2007(!), heeft een half jaartje goed gespeeld en is de afgelopen jaren van het niveau Telstar, Fortuna..

Wat bezielt Mario om Bruins in te brengen bij een 1-2 voorsprong in den Haag? Je weet dat die gasten gingen komen, je moet knokken voor de punten.. En wat heb je dan aan hem? Helemaal niets en dan zit de beste middenvelder (Mokotjo) op de tribune, het is ongelooflijk.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 februari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
volgende week Feyenoord -Groningen ik ben er jullie toch ook hoop ik
of zit ik een week te ver
MMM
 MMM - zondag 20 februari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:09 schreef Roy15 het volgende:

[..]

wat is dit precies?
Het uitvak van ADO
MMM
 MMM - zondag 20 februari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:11 schreef piet de paler het volgende:
volgende week Feyenoord -Groningen ik ben er jullie toch ook hoop ik
of zit ik een week te ver
We zijn er uiteraard weer bij.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Ik niet,mijn zoontje is jarig!!!
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 februari 2011 - 15:22   quote  deeplink  
langzaam heel langzaam the sleeping giant will return
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 februari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
Groningen thuis 3 punten.
LangeJan36
 LangeJan36 - zondag 20 februari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
Toch vond ik het een matige wedstrijd. Natuurlijk verbloemden die prachtige doelpunten van Luc heel veel, maar het niveau van Feyenoord was toch weer redelijk ver te zoeken. De wedstrijd begon, zoals zo vaak, heel slap van Feyenoordkant. Ook het einde van de eerste helft, het begin van de tweede en uiteraard het einde van de tweede helft waren weer zwak. Feyenoord komt vooral op tactisch en condioneel gebied tekort. De zwakte van Been is dat hij dat niet (tijdig) inziet. Ryo zat na 70 miniten stuk en had gewisseld moeten worden. Helaas moest hij de hele wedstrijd uitspelen. Dat hij verse benen wil brengen is prima, dat hij dat met Bruins doet vind ik ook niet erg, maar dat hij daarvoor de sterk spelende controleur, Meeuwis dus, van het veld haalt is voor mij onbegrijpelijk.
Ik vond Vlaar overigens beresterk spelen, en dat na een hele slechte reeks van kant, kudos. De Vrij vond ik vandaag behoorljik zwak, maar i alle eerlijkheid was dit pas de eerste keer dat ik hem zwak vond en Feyenoord is er ook niet door in de problemen gekomen, dus het zij hem vergeven. Mulder keepte (weer) foutloos, dit moet hem veel vertrouwen geven want hij is goed bezig. Luc was super vandaag, vooral gezien al het werk dat een spits bij Feyenoord op moet knappen. Ook Biseswar en Ryo waren heel goed en continu dreigend (bij Ryo tot hij moe werd, daarna was de scherpte er een beetje vanaf). Al met al hebben we de wedstrijd op slimmigheid en conditie verloren. We kunnen een wedstrijd maar niet uitspelen als we voorstaan en het gebrek aan conditie gaat ook ten koste van de concentratie wat aan het eind van de wedstrijd juist zo belangrijk is.
Mijn cijfers:
Mulder 8, sterke en zekere wedstrijd gekeept.
Swerts 3, ik weet niet waarom hij terug gehaald is, maar ik vind het niets.
Vlaar 8,5, MOM wat mij betreft. Aanvallend sterk zonder ook maar wat weg te geven in verdedigend opzicht.
De Vrij 5,5, zoals gezegd vond ik het zijn zwakste optreden tot nu toe.
De Cler 6,5, speelde goed tot dat ook bij hem het lampje uitging.
Meeuwis 7,5, speelde in mijn optiek een hele sterke wedstrijd. Jammer dat hij gewisseld werd.
Wijnaldum 2,5, speelt al een hele tijd ver onder zijn kunnen. Doet vandaag de dag nog weinig goed in een wedstrijd. Heeft absoluut geen oog voor medespelers en zou tafeltennis of een andere individuele sport moeten gaan beoefenen als hij zo doorgaat.
Leerdam 7, hele goede eerste helft en een behoorlijke tweede helft.
Ryo 7, haalt het hele niveau van Feyenoord omhoog. Door zijn sterke optreden neemt hij het elftal op sleeptouw door het vertrouwen in de overwinning te geven.Gaan we nog heel veel plezier aan beleven.
Biseswar, 7,5, is bezig aan een beresterke reeks. Is constant dreigend, heeft oog voor medespelers wanneer dit echt belangrijk is en heeft scorend vermogen.
Luc 7, 2 prachtige goals maar helaas ook een paar grote kansen gemist, wat problemen met de aanname op cruciale momenten en ook nog pech in de afronding.
De wissels maakten duidelijk dat zij Feyenoord niet naar een hoger niveau konden brengen.
Tja, toch behoorlijke hoge cijfers voor de spelers maar helaas niet voor het team als geheel. Hoeveel niveau de spelers ook hebben, er moet veel meer als team gespeeld worden. Degenen die dat als beste onder de knie hebben zijn Ryo en Biseswar, maar de rest van de middenvelders en aanvallers hebben dat helaas nog niet. Door het overzicht te verliezen wordt de bal op cruciale momenten verspeeld wat iedere wedstrijd tot het eind spannend houdt. Ook worden de hoge cijfers natuurlijk een beetje bepaald door het feit dat ik het door een Feyenoordbril bekijk, maar dat moet kunnen.
Vooraf had ik getekend voor een punt maar achteraf voelt het toch meer als een nederlaag.
DY
 DY - zondag 20 februari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
je kan het ook zo zien, psv en ajakkes verliezen thuis van ado, en wij winnen en ado moet thuis het uiterste doen om er nog een onverdiend punt eruit te halen.

dus zo slecht is het ook weer niet.
DY
 DY - zondag 20 februari 2011 - 15:27   quote  deeplink  
en jongens weet je wie ook zo goed was vandaag, die leerdam die heeft volgens mij ook 2 paar longen die was echt overal!
BUjakkah
 BUjakkah - zondag 20 februari 2011 - 15:36   quote  deeplink  
val kepot met je klotezooi, ik ben klaar met been en zn homo beweging. tyft op.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 februari 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik niet,mijn zoontje is jarig!!!
die neem je dan toch mee?
craven
 craven - zondag 20 februari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:38 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

die neem je dan toch mee?
die is niet voor feyenoord....
BUjakkah
 BUjakkah - zondag 20 februari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
is dat slim of niet vraag ik me dan af. of is dat voorkennis van je zoon?
craven
 craven - zondag 20 februari 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:41 schreef BUjakkah het volgende:
is dat slim of niet vraag ik me dan af. of is dat voorkennis van je zoon?
dat moet je aan leon vragen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:40 schreef craven het volgende:

[..]

die is niet voor feyenoord....
Deze is 100% Feyenoorder,maar er komen mensen voor hem dus dan hij niet naar de KUIP.
En ik ga dan niet want uiteraard gaan mijn jongens voor ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:41 schreef BUjakkah het volgende:
is dat slim of niet vraag ik me dan af. of is dat voorkennis van je zoon?
Ik weet niet of het slim is want hij kijkt liever zapp nieuws dan naar zijn
zogenaamde 020 club..Gewoon een heel klein meelopertje die jongste van mij...
craven
 craven - zondag 20 februari 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Deze is 100% Feyenoorder,maar er komen mensen voor hem dus dan hij niet naar de KUIP.
En ik ga dan niet want uiteraard gaan mijn jongens voor ...
hahaha erg logisch toch
de.fan
 de.fan - zondag 20 februari 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

oh, . . dus als ik het goed begrijp hebben we nu 2 tegendoelpunten geincasseerd omdat Bruins is gaan spelen volgens jou . . . . . . . . . . ??????????
ik had zelf heel andere ideeen bij die 2 doelpunten, maar ik heb waarschijnlijk naar een andere wedstrijd zitten kijken.
Mijn beeld bij Bruins is: Als hij mee doe of erin komt speel je met 8,5 man. 1 minder omdat Bruins mee doe en een halfje minder omdat door Bruins het hele team naar beneden gaat!!!!
Ik het toch voorspelt dat het punten ging kosten zodra Bruins erin kwam
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 februari 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 16:02 schreef de.fan het volgende:

[..]

Mijn beeld bij Bruins is: Als hij mee doe of erin komt speel je met 8,5 man. 1 minder omdat Bruins mee doe en een halfje minder omdat door Bruins het hele team naar beneden gaat!!!!
Ik het toch voorspelt dat het punten ging kosten zodra Bruins erin kwam
Voorspellen is op dom geluk, he. Jij dom, en nog geluk hebben ook.
sevillana
 sevillana - zondag 20 februari 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 16:02 schreef de.fan het volgende:

[..]

Mijn beeld bij Bruins is: Als hij mee doe of erin komt speel je met 8,5 man. 1 minder omdat Bruins mee doe en een halfje minder omdat door Bruins het hele team naar beneden gaat!!!!
Ik het toch voorspelt dat het punten ging kosten zodra Bruins erin kwam
verwijs naar:

sevillana - zondag 20 februari 2011 - 14:41 edit quote deeplink

quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:36 schreef de.fan het volgende:

[..]

een normale discussie , is dat bij jou : je zin krijgen??
Ik heb alleen maar aangegeven toen Bruins erin kwam dat het punten ga kosten en dat is helaas uit gekomen!! En dan zou je met mij niet in discussie kunnen?? En dat ik Mario een waardeloze trainer vind, dat mag zeker ook niet?? Normaal voer je wissels door om resultaat te behalen maar bij Mario kost het bijna altijd punten. En ja daar stoor ik me aan. Een andere trainer had het waarschijnlijk beter of niet beter gedaan. Maar op dit seizoen moet Mario afgerekend worden en dat gebeurt helaas niet en dat ga ons nog vele punten kosten. En bij een trainer ga ik ervan uit dat er vaste patronen in een elftal komen na bijna 2 seizoenen en dat zie ik niet , en dat speel ook mee in mijn oordeel

ik denk dat we wel kunnen vaststellen dat er met jou überhaupt geen discussie mogelijk is, . . . over "je zin krijgen" gesproken . . . . .
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 20 februari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
Met Meeuwis op het middenveld ga je geen wedstrijden winnen, te onrustig aan de bal en veel balverlies en verkeerde passes! Kan goed renderen bij een middenvelder met overzicht, maar niet met leerdam.
Marco12345
 Marco12345 - zondag 20 februari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
staan we weer 15e...
de.fan
 de.fan - zondag 20 februari 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:53 schreef Els het volgende:

[..]

Heb geen moeite met je mening, maar wel met jou. Ik vind het arrogant dat jij denkt te kunnen zien wie geschikt zijn voor topvoetbal. Wel eens van de beste stuurlui gehoord?
Jammer dan Els maar vaak heb ik het bij het rechte eind betreft voetballers/keepers en trainers. En dat je moeite met mij heb .... boeien. Ik blij Bruins een waardeloze speler vinden en Been die moet afgerekend worden op zijn wisselbeleid en het beter maken van het elftal waar ik niks van terug zie. En elke keer weer voor de camera: Ik zie wel vorderingen en het gaat de goeie kant op!! Feyenoord kan nu nog steeds geen wedstrijd 90 minuten!! uitspelen. En ja dat is de verantwoording van Mario Been. De competitie loop ten einde......
sevillana
 sevillana - zondag 20 februari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 16:08 schreef Marco12345 het volgende:
staan we weer 15e...
gedeeld, als 't blijft zo als 't nu is
sevillana
 sevillana - zondag 20 februari 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 16:10 schreef de.fan het volgende:

[..]

Jammer dan Els maar vaak heb ik het bij het rechte eind betreft voetballers/keepers en trainers. En dat je moeite met mij heb .... boeien. Ik blij Bruins een waardeloze speler vinden en Been die moet afgerekend worden op zijn wisselbeleid en het beter maken van het elftal waar ik niks van terug zie. En elke keer weer voor de camera: Ik zie wel vorderingen en het gaat de goeie kant op!! Feyenoord kan nu nog steeds geen wedstrijd 90 minuten!! uitspelen. En ja dat is de verantwoording van Mario Been. De competitie loop ten einde......
herhaal;
ik denk dat we wel kunnen vaststellen dat er met jou überhaupt geen discussie mogelijk is, . . . over "je zin krijgen" gesproken . . . . .
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 februari 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 16:08 schreef Marco12345 het volgende:
staan we weer 15e...
ja das wel kudt.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 20 februari 2011 - 16:25   quote  deeplink  
zo nog maar 3 punten boven de degradatie streep! en op doelsaldo ook nog slechter dan de andere 2 fietstas en heracles?!
en het gat met de nummer 10 weer 6 punten!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 16:14 schreef sevillana het volgende:

[..]

herhaal;
ik denk dat we wel kunnen vaststellen dat er met jou überhaupt geen discussie mogelijk is, . . . over "je zin krijgen" gesproken . . . . .
+1
Marco12345
 Marco12345 - zondag 20 februari 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Het enige wat nog mist aan dit klote-seizoen is dat 020...
sevillana
 sevillana - zondag 20 februari 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 16:31 schreef Marco12345 het volgende:
Het enige wat nog mist aan dit klote-seizoen is dat 020...
je hoeft nu ook weer niet gelijk te vloeken in dit topic hè
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 februari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 16:25 schreef El Jardinero het volgende:
zo nog maar 3 punten boven de degradatie streep! en op doelsaldo ook nog slechter dan de andere 2 fietstas en heracles?!
en het gat met de nummer 10 weer 6 punten!
Tsja. Had ook 2 en 7 punten kunnen zijn
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 20 februari 2011 - 16:53   quote  deeplink  
ja had?!?! Maar helaas heel het seizoen al zo... niemand geloofd het maar je zal zien einde van de rit staan we onder die streep!
de houding die je bij de spelers ook al ziet... kampioen worden doen we niet en europees voetbal zit er ook niet in en degradatie wedstrijden hoeven wij niet te voetballen!
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 februari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
Punt van vandaag beschouw ik toch als bonus.
Volgende week thuis 3p.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 februari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 16:53 schreef El Jardinero het volgende:
.........niemand geloofd het maar je zal zien einde van de rit staan we onder die streep!
Nee, dat klopt. Ik geloof het niet.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 20 februari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
we zullen zien, maar ik zie toch net iets meer strijdlust bij de ploegen die wel rekening houden met degradatie voetbal!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ADO Den Haag - Feyenoord (zo 20-02-2011, 12:30): 2-2









0.0124430