|
|
RedDevil1990
|
|
|
Mario Been en zijn technische staf denken dat ze in het duel met ADO Den Haag de fysieke kracht van Fer hard nodig hebben, zo weet Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam. Logischerwijs zal Leerdam hierdoor uit de basiself verdwijnen.
Bron: http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=13864
Wat een koekenbakkers jo, ik vond Leerdam de afgelopen maanden echt goed en gretig op het middenveld. En Leerdam heeft ook een ontzettend loopvermogen daar vergis je je eigen makkelijk in. Zet die verwende wijnaldum is een x ernaast |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 21:43 schreef RedDevil1990 het volgende:Mario Been en zijn technische staf denken dat ze in het duel met ADO Den Haag de fysieke kracht van Fer hard nodig hebben, zo weet Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam. Logischerwijs zal Leerdam hierdoor uit de basiself verdwijnen. Bron: http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=13864Wat een koekenbakkers jo, ik vond Leerdam de afgelopen maanden echt goed en gretig op het middenveld. En Leerdam heeft ook een ontzettend loopvermogen daar vergis je je eigen makkelijk in. Zet die verwende wijnaldum is een x ernaast Ik kan het er ook niet mee eens zijn... Het zal wel een soort van belangen verstrengelingen zijn... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik ben het er wel mee eens, Fer heeft op dit moment simpelweg meer kwaliteit als Leerdam. Hij doet het goed hoor en hij heeft veel loopvermogen, maar toch vind ik hem nog iets te licht... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 23:01 schreef Quiroz het volgende:Ik ben het er wel mee eens, Fer heeft op dit moment simpelweg meer kwaliteit als Leerdam. Hij doet het goed hoor en hij heeft veel loopvermogen, maar toch vind ik hem nog iets te licht... meer kwaliteit?met wat dan? bal te ver voorzich uit spelen,z`n mannetje laten lopen het ontbreken aan overzicht,en z`n lichaam verkeerd inzetten bij de tegenstander,en oja de bal niet kunnen geven over 10 meter... in z`n oude vorm ja ,het is te hopen dat hij dat weer heeft dan.. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
ik zeg Simon er in en Larsen het laatste kwartier voor de kopkracht. Lange ballen naar voren geven en alles op die knikker van Larsen gooien!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
0-1 met als beginopstelling:
------------------- Mulder Swerts -- De Vrij --- Bahia --- De Cler ---------- Leerdam -- Meeuwis ------------------ Bruins/Fer Biseswar ---- Castaignos ------- Ryo
Bahia zal Vlaar wel vervangen en Leerdam en Meeuwis hebben het de afgelopen wedstrijden prima gedaan, dus Fer voor een van hen lijkt me niet logisch. Ik hoop dat Bruins kan spelen voor de nodige diepgang, maar anders zou Fer die rol moeten/kunnen gaan vervullen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
wordt waarschijnlijk 3-1. Maar ik zet in op 1-1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laten we hopen dat Vlaar het nog red, anders moet die gigant uit Braziliƫ er weer in.. Bruins speelt gelukkig niet mee en ik hoop op een basisplaats voor Fer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 17 februari 2011 - 16:04 schreef MMM het volgende:Laten we hopen dat Vlaar het nog red, anders moet die gigant uit Braziliƫ er weer in.. Bruins speelt gelukkig niet mee en ik hoop op een basisplaats voor Fer. hoezo? Martins Indi en de Vrij centraal. De jeugd heeft... |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op donderdag 17 februari 2011 - 12:09 schreef JanM het volgende:0-1 met als beginopstelling: ------------------- Mulder Swerts -- De Vrij --- Bahia --- De Cler ---------- Leerdam -- Meeuwis ------------------ Bruins/Fer Biseswar ---- Castaignos ------- Ryo Bahia zal Vlaar wel vervangen en Leerdam en Meeuwis hebben het de afgelopen wedstrijden prima gedaan, dus Fer voor een van hen lijkt me niet logisch. Ik hoop dat Bruins kan spelen voor de nodige diepgang, maar anders zou Fer die rol moeten/kunnen gaan vervullen. haha, Bruins voor de nodige diepgang!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Denk niet dat Mario dat doet.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja, je blijft lachen met JanMulder.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Doe mij anders alsnog ff je adres, dan komt die enorme paadelul die ik voor Valentijn voor je besteld had en niet meer kon afbestellen, alsnog jouw kant op! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lees je post nog eens terug, misschien lach je dan mee. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Zeg Jan , hoe kan je bij Bruins praten over diepgang!! Het is eerder achteruitgang... Sorry hoor maar Bruins is in mijn ogen een van de spelers bij Feyenoord die zo snel mogelijk moet vertrekken!! Hij zal het misschien bij een andere club goed doen maar bij Feyenoord past ie voor geen meter. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
vlaar is fit:
Vlaar wint race tegen de klok en kan toch spelen in zware uitwedstrijd Vrijdag, 18 februari 2011 om 13:00Ron Vlaar kan aankomende zondag toch meedoen met Feyenoord tegen ADO Den Haag. De verdediger gold lange tijd als een twijfelgeval en leek het duel in de hofstad niet te gaan halen, maar vrijdag werd hij toch fit genoeg bevonden om te kunnen spelen. Zaterdag zal Ron nog een lichte training afwerken, dan moet hij er zondag klaar voor zijn, zei trainer Mario Been in De Kuip.
Vlaar kampte sinds het afgelopen duel met Heracles Almelo met een bovenbeenblessure, maar stond vrijdag voor het eerst weer met de selectie op het trainingsveld, zo meldt de club op haar website. De verdediger maakte een fitte indruk en kan zondag (wanneer hij zaterdag geen terugslag beleeft in zijn herstel) dan ook gewoon in de basis beginnen bij Feyenoord.
Dat geldt ook voor Leroy Fer. De middenvelder viel in de afgelopen twee competitiewedstrijden van Feyenoord al in, terwijl hij afgelopen maandag een uur in actie kwam in de wedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong FC Groningen. Leroy is nagenoeg honderd procent fit, vertelde Been. Het is nog niet bekend of de coach Fer laat starten.
bron : http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138329 |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Ron Vlaar is fit:
Vlaar wint race tegen de klok en kan toch spelen in zware uitwedstrijd Vrijdag, 18 februari 2011 om 13:00Ron Vlaar kan aankomende zondag toch meedoen met Feyenoord tegen ADO Den Haag. De verdediger gold lange tijd als een twijfelgeval en leek het duel in de hofstad niet te gaan halen, maar vrijdag werd hij toch fit genoeg bevonden om te kunnen spelen. Zaterdag zal Ron nog een lichte training afwerken, dan moet hij er zondag klaar voor zijn, zei trainer Mario Been in De Kuip.
Vlaar kampte sinds het afgelopen duel met Heracles Almelo met een bovenbeenblessure, maar stond vrijdag voor het eerst weer met de selectie op het trainingsveld, zo meldt de club op haar website. De verdediger maakte een fitte indruk en kan zondag (wanneer hij zaterdag geen terugslag beleeft in zijn herstel) dan ook gewoon in de basis beginnen bij Feyenoord.
Dat geldt ook voor Leroy Fer. De middenvelder viel in de afgelopen twee competitiewedstrijden van Feyenoord al in, terwijl hij afgelopen maandag een uur in actie kwam in de wedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong FC Groningen. Leroy is nagenoeg honderd procent fit, vertelde Been. Het is nog niet bekend of de coach Fer laat starten.
bron : http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138329
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 februari 2011 door Vnny -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Ik voorzie geen problemen meer.
Dat wordt een makkie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Allemaal ff in de rust..
**HAAGS KWARTIERTJE**
hebben we die dooddoener ook weer gehad. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
ik kreeg in de thuiswedstrijd een idee, dat sommige ado spelers het totaal neit erg vonden om van ons te verliezen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik krijg bij de komende wedstrijd het idee dat diezelfde spelers ons op een zware nederlaag willen trakteren. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
t nzijn van die wedstrijden dat stand op de ranglijst er neit toe doet. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Inderdaad kom op zeg ADO. niets bijzonders |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kleine overwinning misschien? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wie weet, maar heb er een hard hoofd in eigenlijk. 12.30 is wel heel vroeg voor die jongetjes |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kut Hagenezen met die kut reiger van ze |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: bijtijds naar bed sturen dan maar vanavond |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Wel weer een klote tijd om te voetballen!! Hoop wel dat we met de 3 punten huiswaarts kunnen keren. In he belang van Feyenoord natuurlijk............ |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
groen gele narren!! ze gaan eraan!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Hand in Hand Kameraden Hand in Hand Voor Feijenoord 1! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb 1-2 ingevuld bij de SportPooler, waarom weet ik niet... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha ik nu maar eens 2-2 maar wees gerust dat is nooit goed op basis van al mijn vorige voorspelingen |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Pffffffffff, stiekum op sportpooler toch 0-3 ingevuld! Waarom.......?????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 10:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahaha ik nu maar eens 2-2 maar wees gerust dat is nooit goed op basis van al mijn vorige voorspelingen 1-1 hoop dat ik t mis heb. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
denk inmiddels een 1-3. counter voetbal op zijn best. (voor ons doen dan) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: schitterende foto.... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met deze kleine heldin aan onze zijde gaan we uiteraard winnen!! -------------------------------------------------------------------------
Ik wou het twitteren maar ik snap er geen reet van en ik stop ermee haha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 11:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Met deze kleine heldin aan onze zijde gaan we uiteraard winnen!! ------------------------------------------------------------------------- Ik wou het twitteren maar ik snap er geen reet van en ik stop ermee haha moe je nie doen man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: stoppen met twitteren? Als ik me aangemeld heb moet ik toch simpel op zo`n bericht kunnen antwoorden? Lukt niet man,eruit met de usa shit bah hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 11:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] stoppen met twitteren? Als ik me aangemeld heb moet ik toch simpel op zo`n bericht kunnen antwoorden? Lukt niet man,eruit met de usa shit bah hahaha twitteren heb ik nooit gedaan, klinkt zo gay achtig.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind het ook koud en onoverzichtelijk,of is dat gay hahaha |
|
|
|