|
|
Quiroz
|
|
|
Wat kan je je toch ook ergeren aan die pleurishagenezen |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
wat is die immers een jankjood zeg |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Zie het nog wel 3-2 worden, zie mezelf nog wel van het dak springen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2-3 NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Mooi Els maar ik heb het voorspelt kijk maar terug op dit forum |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, dacht dat er niet veel erger was voor de meeste commentatoren dan Den Haag, maar blijkbaar zijn wij de overtreffende trap. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
5 min extra, dus we kunnen nog steeds winnen . . . . . |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
FEYENOORD TILL I DIE FEYENOORD TILL I DIE |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 14:18 schreef de.fan het volgende:[..] Niks pech gewoon stomme spelers erin brengen zoals jou vriendje Bruins, daar win je geen wedstrijden mee Als jij nou eens wat minder vooringenomen naar een wedstrijd zou kijken, kom je misschien tot verrassende conclusies. |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
die scheid is een kutjood |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
FAKKKKKKKKKKKK SCHIET M DER NOU IS EEN KEER IN SIMON |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
wat maken jullie je druk om niets. dit seizoen niks meer te verliezen. en op progressie na ,niks te winnen. en progressie is er.(behalve bij been) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 14:21 schreef Els het volgende:[..] Als jij nou eens wat minder vooringenomen naar een wedstrijd zou kijken, kom je misschien tot verrassende conclusies. OJA BRUINS ZN SCHULD, MARIO ZN SCHULD WIE WISSELT MEEUWIS NOU ALS JE MOET KNOKKEN!! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 14:21 schreef kansenbenutter het volgende:wat maken jullie je druk om niets. dit seizoen niks meer te verliezen. en op progressie na ,niks te winnen. en progressie is er.(behalve bij been) WAAR IK ME DRUK OM MAAK? OM FEYENOORD!!! |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
bruins loopt als een oud wijf |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: of ze 11e of 14e worden? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Als je eens wat minder aandacht zou besteden aan je eigen commentaren op dit forum, en gewoon naar de wedstrijd zou kijken, dan zou het je opvallen dat een aantal spelers er doorheen zitten. Conditioneel is er dus een achterstand tov ADO. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wat zou t lekker zijn geweest zeg, vandaag winnen,... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ja!! Want ik ben Feyenoord supporter, en als het jou geen reet meer uit maakt dan kijk je toch lekker niet achtelijk kutjong!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Als Meeuwis niets meer kan brengen (conditie?) dan zal je hem toch moeten wisselen. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 14:21 schreef Els het volgende:[..] Als jij nou eens wat minder vooringenomen naar een wedstrijd zou kijken, kom je misschien tot verrassende conclusies. Ik hoef niet minder voor ingenomen wedstrijden te kijken!! Ik vind Bruins en Mario gewoon Feyenoord niet meer waardig,zo simpel is het. Dat blijkt maar weer met Mario zijn wissel beleid. Kost wel weer de punten |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
laat vlaar hem derin knallen |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
toch fijn dat we elkaar nou "de strot" afbijten....wie had nou daadwerkelijk van te voren bedacht dat we "wel even zouden winnen" ....
als nou feyenoordsupporters onderling elkaar allerlei ziektes toewensen dan houdt het natuurlijk op.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
KUTZOOI !!!!!!!!sinds weken 6 punten verdient in sportpooler,word er gewoom misselijk van bah bah bah |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, da's duidelijk. En daarom is het ook onmogelijk om met jou tot een normale discussie te komen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Jammer, er had eigenlijk gewoon gewonnen moeten worden, maar uiteindelijk moet ik eerlijk zeggen dat ik vooraf voor 1 punt had getekend . . . . |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Vooraf hadden we hier waarschijnlijk voor getekend maar het voelt als een verlies! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ze zijn ook na 80 minuten helemaal leeg.. Waar trainen ze op..
En gelukkig heeft Mario weer een feestje met z'n nicht Bruins, hoe kan je hem brengen.. Idioot |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En zo balvast was Meeuwis nou ook weer niet in de wedstrijd btw...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 februari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
het was ook te mooi om waar te zijn!! je ziet naar de 1-2 dat veel spelers er al doorheen zitten |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 14:26 schreef henkie1969 het volgende:toch fijn dat we elkaar nou "de strot" afbijten....wie had nou daadwerkelijk van te voren bedacht dat we "wel even zouden winnen" .... als nou feyenoordsupporters onderling elkaar allerlei ziektes toewensen dan houdt het natuurlijk op.... Heb je helemaal gelijk in, hoor. Dit is, ondanks de teleurstelling, voor mij gewoon een bonuspunt. Maar wel heel erg jammer, omdat we dan eindelijk wat stappen hadden kunnen maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat onterecht. Jammer. Prima teamprestatie. Hulde. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 14:26 schreef Els het volgende:[..] Nee, da's duidelijk. En daarom is het ook onmogelijk om met jou tot een normale discussie te komen. moet je ook niet willen Els |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 14:26 schreef Els het volgende:[..] Nee, da's duidelijk. En daarom is het ook onmogelijk om met jou tot een normale discussie te komen. +1 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 14:27 schreef MMM het volgende:Ze zijn ook na 80 minuten helemaal leeg.. Waar trainen ze op.. En gelukkig heeft Mario weer een feestje met z'n nicht Bruins, hoe kan je hem brengen.. Idioot Jij bent van hetzelfde niveau als de fan, word je zo langzamerhand niet een beetje moe van jezelf? |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
zit ook weer alles mee he kutzooi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 14:28 schreef Els het volgende:[..] Jij bent van hetzelfde niveau als de fan, word je zo langzamerhand niet een beetje moe van jezelf? Blijf maar lekker geloven in Bruins.. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 14:28 schreef Els het volgende:[..] Jij bent van hetzelfde niveau als de fan, word je zo langzamerhand niet een beetje moe van jezelf? Nee hoor worden we niet moe van om de waarheid te vertellen. Hoe hard die ook is voor jou Els |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Blijf jij Bruins maar afzeiken, net of het zijn schuld is, heb je ook nog wat te zeiken op Mulder of niet? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zeker wel blij nu met de uitslag? |
|
|
|