BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is het niveau van dit forum de laatste tijd weer naar een dieptepunt gedaald!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 februari 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:47 schreef FR-Henk het volgende:
Wel kan: als bv. driekwart van de eerste 10 (verschillende) posters een melding én een post doet met SLUITEN, dat dan ook gebeurt.
Er is nu ingesteld dat berichten die door 5 verschillende personen wordt 'gemeld' deze automatisch wordt verwijderd (of iig voor ons ter goedkeuring) maar dit is in al die jaren nog maar 1 of 2 keer voorgekomen omdat er maar weinig mensen de moeite nemen om het te melden maar liever een nieuwe post er tegenin gaan waardoor er dus juist meer onzin en offtopic gegaan wordt.

Elk gemeld bericht komt bij ons binnen en het grote deel is ook terecht en daar reageren wij dan ook op (vroeger of later) dus blijf vooral doorgaan!
piet de paler
 piet de paler - maandag 14 februari 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 12:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:
1. Tig dezelfde topics (of in zelfde context)
2. Mensen die in 10 verschillende topics 10 dezelfde reacties plaatsen
3. Aldoor topics openen die waar het onderwerp al van uitgemolken is!
4. Mekaar aldoor afzeiken omdat iemand een andere mening heeft. (doe ik ook weleens maar niet aldoor)
5. Figuren die gelijk op hun teentjes getrapt zijn als ze tegengas krijgen!

Enz. enz. enz. enz.!!!!
je hebt gelijk ,maar op mijn topic wat is er met het geld gebeurd (redelijke topic) waren maar 3 reacties.dus ga je over met het zogenaamde huilen met de wolven in het bos.
de flh
 de flh - maandag 14 februari 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 20:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Elk gemeld bericht komt bij ons binnen ... en daar reageren wij dan ook op (vroeger of later) !
hehehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 februari 2011 door de flh --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 februari 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:

[..]

Er is nu ingesteld dat berichten die door 5 verschillende personen wordt 'gemeld' deze automatisch wordt verwijderd (of iig voor ons ter goedkeuring) maar dit is in al die jaren nog maar 1 of 2 keer voorgekomen omdat er maar weinig mensen de moeite nemen om het te melden maar liever een nieuwe post er tegenin gaan waardoor er dus juist meer onzin en offtopic gegaan wordt.

Elk gemeld bericht komt bij ons binnen en het grote deel is ook terecht en daar reageren wij dan ook op (vroeger of later) dus blijf vooral doorgaan!
Isse mooi, kunnen we JanM en MMM ook een beetje tegen zichzelf én elkaar beschermen.
Peace, méééééééén.
Milo
 Milo - maandag 14 februari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:

ja maar op andere berichten wordt niet op gereageerd!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 15 februari 2011 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:58 schreef Milo het volgende:

[..]

ja maar op andere berichten wordt niet op gereageerd!
jah.. druk druk druk.. vergeet vaak berichten te te herlezen als ik meer tijd heb - gewoon 10 keer vragen, dan wordt ik er vanzelf ziek van zodat ik reageer! :)
(of een blokkeer functie ga inbouwen...)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2011 door Boudewijn --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 15 februari 2011 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 01:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

jah.. druk druk druk.. vergeet vaak berichten te te herlezen als ik meer tijd heb - gewoon 10 keer vragen, dan wordt ik er vanzelf ziek van zodat ik reageer! :)
MACHTSMISBRUIK!!!! Hahahahahahaa!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 15 februari 2011 - 08:38   quote  deeplink  
De "meld dit bericht" knop is een stuk minder bevredigend voor m'n gemoedsrust dan een lekkere afzeikpost.
Milo
 Milo - dinsdag 15 februari 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 01:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

bijdeze vriend lees mijn bericht!!!!!!!!!!!!
Rovert
 Rovert - dinsdag 15 februari 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 08:38 schreef hotjumper het volgende:
De "meld dit bericht" knop is een stuk minder bevredigend voor m'n gemoedsrust dan een lekkere afzeikpost.
Daar leef ik op

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is het niveau van dit forum de laatste tijd weer naar een dieptepunt gedaald!!

0.0111420