Betekent dat er een aardig gat komt te vallen. Betekent wel dat we waarschijnlijk uit categorie 1 zijn volgend jaar. Betekent ook dat we eventueel weer mogen kopen. Wie vinden jullie dat er dan gehaald moeten worden? Wel reeele opties natuurlijk!
Op zondag 13 februari 2011 - 12:44 schreef Mambo het volgende: Denk je nu werkelijk dat er een van die laatste vijf spelers naar feyenoord wil komen ???!!!
Waarom niet?? Nieuw seizoen is nieuwe kansen. Denk wel dat ze moeten zien dat er veel veranderd in de huidige selectie. En wie niet waagt wie niet wint!! Overigens komen ze ook nog eens van clubs die ook niet goed draaien. (behalve de ADO spelers en v. Wolfswinkel dan)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door Feyenoord till i die --
Betekent dat er een aardig gat komt te vallen. Betekent wel dat we waarschijnlijk uit categorie 1 zijn volgend jaar. Betekent ook dat we eventueel weer mogen kopen. Wie vinden jullie dat er dan gehaald moeten worden? Wel reeele opties natuurlijk!
Ze hoeven natuurlijk niet allemaal gehaald te worden maar vind dit een mooi lijstje om een greep uit te doen!
schaars,tyton en hadouir roep ik al weken(maar dat is jou niet ontgaan) en aan vlem en kool heb je niks volgend seizoen(ik verw8 dat we sterk toegaan slaan op de transfermarkt)
en koef,castelen zijn om te lachen. net al jij trouwens met je prive berichtjes...trutje.
maar ok..on topic. ik weet de exacte cijfers niet. maar aan de transfers van el amhadi en meeuwis kan ik merken dat er weer visie is bij feyenoord. je levert op t moment zelf niet aan kwaliteit in en houdt geld over aan het salaris/transfergeld. dat is zaken doen.
Feyenoord till i die
Feyenoord till i die - zondag 13 februari 2011 - 13:27
dat ben ik met je eens! Is alleen jammer dat Meeuwis voorlopig gehuurd is. Was overigens vergeten dat El Ahmadi in principe ook terug komt volgend seizoen. Kan in een beter draaiend team misschien toch nog zijn waarde bewijzen1
Laten we het voortaan maar in gezelligheid ontopic houden ;) heb geen zin in waarschuwingen en meer offtopic posts te verwijderen vandaag (lees: neem mijn post voor waar aan en geen reactie erop ;) ).
Dat klopt Els. Moet wel zeggen dat dat ook 1 van zijn eerste goede acties bij Feyenoord was. Hij heeft het wel in zich maar het kwam er echt nog niet uit. Wat denken mijn medebewoners overigens over mijn eventuele versterkingen. Wat hebben jullie eventueel nog voor aanvullingen?
1. Koevermans => Nee bedankt, over the top, te oud, te slecht, had eerder moeten komen. 2. Meeuwis maakt op mij een goede indruk, transfervrij proberen te halen als El Ahmadi weg blijft. 3. Tyton, indien mogelijk direct halen, is sowieso een versterking ten opzichte van onze jeugd keepers. 4. Hadouir, zie hem graag komen, absoluut kwaliteiten, maar ook ego risico. 5. Castelen, goede versterking, indien haalbaar doen. 6. Koolwijk, goede speler voor in de breedte, maar niet van het niveau dat we zouden moeten nastreven.
Die laatste 5 zijn denk ik ook goede versterkingen, en zouden Feyenoord absoluut helpen, maar wat betreft haalbaarheid op dit moment misschien niet realistisch. Voor een van Wolfswinkel of Schaars zal je zeker 5-6 miljoen moeten betalen, geld wat er nu gewoon niet is.
Nu ik toch bezig ben, haal ik ook nog even een konijn uit mn hoed.
Guillermo Molins, 22 jarige middenvelder, uitkomend voor Malmo FF (swe), zeer bewegelijke en talentvolle speler, zou hem echt super graag naar Feyenoord zien komen. Is overigens transfervrij eind 2011, en zal net zoals elke speler in Zweden graag via Nederland hogerop willen. Zal qua salaris ook wel goed te doen zijn.
Ik hoop dat ze er met Simon uitkomen, dat vind ik wel een aanwinst, of Vlaar en Wijnaldum weg gaan ben ik ook niet zeker van als het gaat draaien. Wat ik er van gezien heb vond ik wijnaldum overigens aardig ballen gisteren.
Feyenoord till i die
Feyenoord till i die - zondag 13 februari 2011 - 13:56
Qua financieen hangt het er vanaf wie je verkoopt en hoeveel je dat op leverd! Op zich klopt het wel wat je zegt maar als er verschillende spelers verkocht worden moet er toch 1 van 5 of 6 miljoen gehaald kunnen worden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door Feyenoord till i die --
Qua financieen hangt het er vanaf wie je verkoopt en hoeveel je dat op leverd! Op zich klopt het wel wat je zegt maar als er verschillende spelers verkocht worden moet er toch 1 van 5 of 6 miljoen gehaald kunnen worden?
Ik denk dat als Wijnaldum en Vlaar verkocht worden, dat er dan idd. misschien wel 4-5 miljoen vrij zal komen om spelers te halen, maar dat we daarvan zeker 2-3 versterkingen zullen moeten halen. En niet 1 speler.
Feyenoord till i die
Feyenoord till i die - zondag 13 februari 2011 - 14:05
El Ahmadi word misschien ook verkocht. Volgens mij zijn Hadouir, Tyton, Koolwijk, Koevermans en Castelen transfervrij dus dat zijn je andere versterkingen.
Zou betekenen dat je geld vrij moet maken voor Meeuwis en een eventuele andere duurdere speler!
Op zondag 13 februari 2011 - 14:05 schreef Feyenoord till i die het volgende: El Ahmadi word misschien ook verkocht. Volgens mij zijn Hadouir, Tyton, Koolwijk, Koevermans en Castelen transfervrij dus dat zijn je andere versterkingen.
Zou betekenen dat je geld vrij moet maken voor Meeuwis en een eventuele andere duurdere speler!
heb bij studio sport vanmiddag Van Geel horen zeggen dat Tyton tot 2013 vastligt.
Feyenoord till i die
Feyenoord till i die - zondag 13 februari 2011 - 14:21
Je vergeet Fer, de Vrij, Bahia en de cler nog! dus dat is zo'n beetje het gehele elftal!!
Fer en de Vrij blijven denk ik! De Cler zal nog wel een jaar erbij krijgen. Bahia zal inderdaad wel vertrekken. Fernandez en Schenkeveld komen ook nog terug.
Feyenoord till i die
Feyenoord till i die - zondag 13 februari 2011 - 14:21
in dat hele rijtje van je staat geen enkele centrale verdediger, denk dat we die hard nodig zullen hebben. De Cler, Bahia en Vlaar vertrekken waarschijnlijk. En Schenkelveld en De Vrij centraal lijkt me niet echt de oplossing. Als we de goede verdediger hebben, zou ik verder kijken voor een spits á la Sibon. En hopen maar dat Cisse fit is volgend seizoen!
Op zondag 13 februari 2011 - 14:43 schreef Roy15 het volgende: in dat hele rijtje van je staat geen enkele centrale verdediger, denk dat we die hard nodig zullen hebben. De Cler, Bahia en Vlaar vertrekken waarschijnlijk. En Schenkelveld en De Vrij centraal lijkt me niet echt de oplossing. Als we de goede verdediger hebben, zou ik verder kijken voor een spits á la Sibon. En hopen maar dat Cisse fit is volgend seizoen!
Ik zie Bahia niet vertrekken, Vlaar mogelijk maar niet waarschijnlijk. De Cler wil ik sowieso niet centraal zien, of hij nu blijft of niet.
Op zondag 13 februari 2011 - 14:43 schreef Roy15 het volgende: in dat hele rijtje van je staat geen enkele centrale verdediger, denk dat we die hard nodig zullen hebben. De Cler, Bahia en Vlaar vertrekken waarschijnlijk. En Schenkelveld en De Vrij centraal lijkt me niet echt de oplossing. Als we de goede verdediger hebben, zou ik verder kijken voor een spits á la Sibon. En hopen maar dat Cisse fit is volgend seizoen!
Kom eens met opties dan! Ik weet er zo snel niet 1!! Boulahrouz????? Loovens?? De enige twee die ik kan bedenken. Overigens moet Loovens de meest haalbare zijn!
Ja, eens, maar lastig als je A. niet weet wie er over blijven. B. Je niet weet in welke categorie je zit, dus in welk water je moet vissen en C. niet weet welk budget er beschikbaar komt.
En dan moet je ook nog eens afwachten hoe je dit jaar door komt.