|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Held=Loser?
met alle respect voor Kah, maar dat vind ik zo'n beperkte verdediger... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: helaas
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: oooh, hij gaat spitsen? nee dan kan het wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Voor tegen 020 kan je hem goed gebruiken als je eventueel kansloos achter staat! Wedden dat bij hun het verlies dan groter is en harder aan komt? Minimaal 2 gebroken benen, 1 gebroken neus, 1 gebroken kaak en 5 gebroken ribben!! En dat is echt minimaal en heb ik het niet eens over de kneuzingen gehad!! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
ik vond hem gisteren wel aardig spelen moet ik zeggen, misschien beperkt maar wel een killert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja man die eet blanke mensenbabies als ontbijt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: die dan wel biologisch verantwoord vrij rondlopen, he. Dat dan weer wel. |
|
|
|
|
brend1908
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Verkocht:
1. Castaignos 2. Wijnaldum...............Is toch nog niet zeker 3. Vlaar.................. Is toch nog niet zeker
Terug naar eigen club:
1. Ryo Word aan gewerkt om volgend jaar ook te behouden 2. Larsen Is gehuurd met optie tot koop 3. Meeuwis 4. Simon Is volgens mij ook gehuurd met optie tot koop
Stopt:
v.Dijk ..............Is logisch
Betekent dat er een aardig gat komt te vallen. Betekent wel dat we waarschijnlijk uit categorie 1 zijn volgend jaar. Betekent ook dat we eventueel weer mogen kopen. Wie vinden jullie dat er dan gehaald moeten worden? Wel reeele opties natuurlijk!
Ik heb de volgende spelers in mijn hoofd:
1. Koevermans (transfervrij)......... Nee, te oud & die houd 90 minuten niet vol 2. Meeuwis (alsnog proberen te kopen)....... Ja, Zou mooi zijn als dat kan. 3. Tyton (Hulp v. Geel, transfervrij?)...... Ja, Vind ik de ideale vervanging voor Rob 4. Hadouir (transfervrij?).................. Nee, Heeft geen meerwaarde in mijn ogen 5. Castelen (transfervrij?)................. Miss, Vervangt evt. Wijnaldum. 6. Koolwijk (transfervij) ...................Proberen bij excelsior te houden. 7. v. Wolfswinkel ...........................Zou geweldige aanwinst zijn 8. Vlemmincx ................................Vraagprijs is 5 Miljoen.... 9. Verhoek. .................................Is ook minimaal 5 Miljoen denk ik 10. Schaars .................................Zou mooi zijn maar waarom zou hij willen 11. Kubik ...................................??? Heb ik te weinig van gezien
terug van Excelsior:
1. Clasie ......................Clasie houden en v haaren op de bus naar Kralingen doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 februari 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Ik wil voor volgend jaar graag het volgende elftal:
Stekelenburg
van der Wiel Matthijsen Heitinga ????
van der Vaart Kuijt Snijder
Robben van Persie Ryo
trainer: Bert van Marwijk
Dit is nou hetzelfde onzinnige gelul als heel veel reacties hierboven: We weten nog niks, niet wie blijft, niet wie gaat, in welke categorie we komen, hoeveel geld er beschikbaar is en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ja, ik droom ook van een superelftal, maar, zoals zo veel zaken op deze wereld: niets is zeker en dat geldt wel heel in 't bijzonder voor de voetballerij. Dus gewoon lekker dromen, maar wel in een realistische wereld wakker worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat ik vooral apart vind is dat veel ons weer de buiten categorie in willen kopen. |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
quote: Die kwam toch al naar Feyenoord ? |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 19:17 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Ik wil voor volgend jaar graag het volgende elftal: Stekelenburg van der Wiel Matthijsen Heitinga ???? van der Vaart Kuijt Snijder Robben van Persie Ryo trainer: Bert van Marwijk Dit is nou hetzelfde onzinnige gelul als heel veel reacties hierboven: We weten nog niks, niet wie blijft, niet wie gaat, in welke categorie we komen, hoeveel geld er beschikbaar is en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ja, ik droom ook van een superelftal, maar, zoals zo veel zaken op deze wereld: niets is zeker en dat geldt wel heel in 't bijzonder voor de voetballerij. Dus gewoon lekker dromen, maar wel in een realistische wereld wakker worden. +100000000 mensen speculeren te veel, wacht gewoon af, en ga dan discussiëren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 19:17 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Ik wil voor volgend jaar graag het volgende elftal: Stekelenburg van der Wiel Matthijsen Heitinga ???? van der Vaart Kuijt Snijder Robben van Persie Ryo trainer: Bert van Marwijk Dit is nou hetzelfde onzinnige gelul als heel veel reacties hierboven: We weten nog niks, niet wie blijft, niet wie gaat, in welke categorie we komen, hoeveel geld er beschikbaar is en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ja, ik droom ook van een superelftal, maar, zoals zo veel zaken op deze wereld: niets is zeker en dat geldt wel heel in 't bijzonder voor de voetballerij. Dus gewoon lekker dromen, maar wel in een realistische wereld wakker worden. 90% jood, laat maar. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 19:17 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Ik wil voor volgend jaar graag het volgende elftal: Reina Maicon vidic piqué clichy Modric gerrard David Silva Robben van beukering Ryo trainer: Bert van Marwijk Heb m ff geloofwaardiger gemaakt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: hmm staat maar topper in.... in de spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 februari 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Lees net dat z'n contract doorloopt tot 2013 Dus zelfs van Geel krijg m niet transfervrij mee. Of van Geel moet op zn allerlaatste werkdag bij Roda het contract van Tyton afkopen op kosten van Roda maar dat lijk me geen realistisch idee |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Ze zijn er van overtuigd dat het via de VvF binnen stroomt..........en dat ze aan spelers van het kaliber Messi kunnen denken!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
beerens, vleminx, en het ziet er al een stuk beter uit! komt goed!! |
|
|
|