BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aankomende wedstrijden zullen we het zien!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - zondag 13 februari 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Natuurlijk blij met de overwinning van gisteren!
heel goede speler die ryo gaaf ook die snapt het zeg!

maar zag ook gill swerts en luc het talent... nou die heb geen bal geraakt hoor 4 mil nou prima gedaan feyenoord

laatste min loopt de dunne stront nog door je broek 2e helft zag ik bange vogeltjes voetballen met licht punten meeuwis,ryo,mulder,de vrij,vlaar ,die speelden prima

en met alle respect het was heracles hoor ik hoop het maar we zullen zien tegen den haag en groningen want dan moet je 90 min voetballen en inzet tonen
craven
 craven - zondag 13 februari 2011 - 12:54   quote  deeplink  
De basis voor vertrouwen is nog erg dun, er is gewoon nog veel onzekerheid in die kopjes. Toch kon je in de eerste helft wel vlagen van goed voetbal zien
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 13 februari 2011 - 13:20   quote  deeplink  
Klopt maar je zag ook dat ze na het tegendoelpunt weer begonnen te dolen!
craven
 craven - zondag 13 februari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
dat is het zelfvertrouwen...
Collin
 Collin - zondag 13 februari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
Vertrouwen komt pas echt terug als je meerdere keren achter elkaar gaat winnen. je kan wel redelijk voetbal laten zien, maar krijg je geen vertrouwen van. krijg je alleen door te winnen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 13 februari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Klopt als een zwerende vinger!
Els
 Els - zondag 13 februari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 12:39 schreef kale co het volgende:
Natuurlijk blij met de overwinning van gisteren!
heel goede speler die ryo gaaf ook die snapt het zeg!

maar zag ook gill swerts en luc het talent... nou die heb geen bal geraakt hoor 4 mil nou prima gedaan feyenoord

laatste min loopt de dunne stront nog door je broek 2e helft zag ik bange vogeltjes voetballen met licht punten meeuwis,ryo,mulder,de vrij,vlaar ,die speelden prima

en met alle respect het was heracles hoor ik hoop het maar we zullen zien tegen den haag en groningen want dan moet je 90 min voetballen en inzet tonen
Den Haag en Groningen: 0 punten. Uitwedstrijden en ploegen in deze vorm, daar moet Feyenoord het nu niet van hebben. Gelukkig is er weer een heel klein beetje lucht, mede dankzij Twente.
Luc en heel veel andere spelers: de interesse van Inter is vast niet gebaseerd op zijn spel in Feyenoord 1. Wat ook gelijk weer heel veel zegt over het proces wat bij Feyenoord gaande is. Als team komen ze ongelofelijk veel tekort, en dat zal voor een groot gedeelte samenhangen met de jeugdige leeftijd. Als jong ventje is het gewoon makkelijker om te spelen in een goed draaiend team, dan maak je ongetwijfeld grotere stappen in je ontwikkeling. Het feit dat de balans in dit team zo volledig weg is, is ook iets wat de directie zich mag aanrekenen.
Het is maar weinigen gegeven te excelleren in een slecht draaiend team, mogelijk hebben we met Riyo zo'n ventje. En z'n sprint naar de gele zijde was hartverwarmend, hoop dat ze er een voorbeeld aan nemen.
Vnny
 Vnny - zondag 13 februari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
Klopt ieder punt wat we daar pakken zijn bonuspunten in mijn ogen
BRAYY
 BRAYY - zondag 13 februari 2011 - 14:08   quote  deeplink  
swerts viel me ook tegen, superveel onnodig balverlies. en toch heb ik wel vertrouwen in die jongen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 13 februari 2011 - 14:09   quote  deeplink  
+1
Vnny
 Vnny - zondag 13 februari 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 14:08 schreef BRAYY het volgende:
swerts viel me ook tegen, superveel onnodig balverlies. en toch heb ik wel vertrouwen in die jongen.
lijkt wel of hij zich te graag wil bewijzen, hij moet gewoon meer naar zijn kwaliteiten proberen te spelen, dus simpeler spelen. Vind wel dat hij een redelijke lange bal kan geven, hij heeft wel inzicht.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 13 februari 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Als je toch spelers pakt als Swerts,wijnaldum,Luc, Leerdam en Fer allemaal opgeleid vanuit de jeugd! deze jongens is ze volgens mij vaak een grote worst voorgehouden en dat ze top makkelijk zouden bereiken snap echt helemaal niets van de inzet en instelling van deze naast de schoenen lopende nep vedettes! dan zie ik 10 x liever de Vrij die met zijn matige techniek veel compenseerd door zijn werklust en durf!

denk niet dat de komende wedstrijden punten zullen opleveren zoals ik ze gisteren zag acteren de tweede helft!
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 februari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
Zelfs als we winnen ziet 99% alleen maar t negatieve.
Wat moet dit een vervedlende club zijn om voor te spelen, t is nooit goed.
hotjumper
 hotjumper - zondag 13 februari 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 15:11 schreef Stylzz het volgende:
Zelfs als we winnen ziet 99% alleen maar t negatieve.
Wat moet dit een vervedlende club zijn om voor te spelen, t is nooit goed.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door hotjumper --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 13 februari 2011 - 15:47   quote  deeplink  
+2
kale co
 kale co - zondag 13 februari 2011 - 16:09   quote  deeplink  
nee we moeten realistisch zijn om de weg omhoog te vinden!
kale co
 kale co - zondag 13 februari 2011 - 16:12   quote  deeplink  
nogmaals 1e helft prima tweede slecht dan zit er op de bank simon /sorensen die had ik na 65 mijn ingebracht zodat je met druk blijft voetballen ! nee we zakken weg en dat wordt je bijna fataal
kale co
 kale co - zondag 13 februari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
en den haag uit kun je met spelers als ryo,simon ,cabral met pressie naar voren spelen anders verlies je gegarendeerd
craven
 craven - zondag 13 februari 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:12 schreef kale co het volgende:
nogmaals 1e helft prima tweede slecht dan zit er op de bank simon /sorensen die had ik na 65 mijn ingebracht zodat je met druk blijft voetballen ! nee we zakken weg en dat wordt je bijna fataal
Co dat is gewoon het team op het moment, zoveel tegenslagen maakt het onzeker.
Afgaande op de eerste helft en de vorige wedstrijden(deels) zie je dat die gasten gewoon goed kunnen ballen. waarom Simon niet speelde is mijn ook een raadsel(al was het maar een gedeelte). uit wordt het zo wie zo lastig om dat er waarschijnlijk veel druk op de defensie zal worden gelegd, ik denk dat je er vooral voor moet oppassen dat Luc niet weer op een eiland voorin gaat spelen
kale co
 kale co - zondag 13 februari 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 15:11 schreef Stylzz het volgende:
Zelfs als we winnen ziet 99% alleen maar t negatieve.
Wat moet dit een vervedlende club zijn om voor te spelen, t is nooit goed.
nee styllz het is proberen mee te denken ik zag gisteren licht punten maar t was nog niet
goed genoeg toch maar gelukkig wel 3 punten
kale co
 kale co - zondag 13 februari 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:19 schreef craven het volgende:

[..]

Co dat is gewoon het team op het moment, zoveel tegenslagen maakt het onzeker.
Afgaande op de eerste helft en de vorige wedstrijden(deels) zie je dat die gasten gewoon goed kunnen ballen. waarom Simon niet speelde is mijn ook een raadsel(al was het maar een gedeelte). uit wordt het zo wie zo lastig om dat er waarschijnlijk veel druk op de defensie zal worden gelegd, ik denk dat je er vooral voor moet oppassen dat Luc niet weer op een eiland voorin gaat spelen
ja daarom moeten ze uit bijv tegen den haag ook veel meer naar voren voetballen met ryo en simon denk ik dat dat kan die defensie van den haag is niet beter hun kracht ligt aanvallend en ja ze zijn in the winning mood!
craven
 craven - zondag 13 februari 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:21 schreef kale co het volgende:

[..]

ja daarom moeten ze uit bijv tegen den haag ook veel meer naar voren voetballen met ryo en simon denk ik dat dat kan die defensie van den haag is niet beter hun kracht ligt aanvallend en ja ze zijn in the winning mood!
Je moet je zeker niet gaan verstoppen nee, dan leg je het accent op de verdediging. Ik hoop dat ze zonder schroom kunnen gaan voetballen, er moet genoeg kwaliteit zijn om den haag onder druk te zetten..
de.fan
 de.fan - zondag 13 februari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
We will seen. Al denk ik dat de komende 2 wedstrijden geen punten worden gepakt.
Dit gewoon vanwege het feit dan Ado en Groningen ploegen in vorm zijn
craven
 craven - zondag 13 februari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Misschien vanuit de underdog positie toch verrassen...
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 februari 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:54 schreef de.fan het volgende:
We will seen. Al denk ik dat de komende 2 wedstrijden geen punten worden gepakt.
Dit gewoon vanwege het feit dan Ado en Groningen ploegen in vorm zijn
Groningen spelen we thuis en dan reken ik gewoon op winst.
Niet realistisch, but fok it.
kale co
 kale co - zondag 13 februari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Groningen spelen we thuis en dan reken ik gewoon op winst.
Niet realistisch, but fok it.
ja ik ook thuis mogen we al helemaal niet bang zijn
kale co
 kale co - zondag 13 februari 2011 - 17:11   quote  deeplink  
wat me alleen enorm tegenvalt is de angst..ook als wij er achter staan als legioen
craven
 craven - zondag 13 februari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Niet gek na zoveel nederlagen, zyn ze niet gewend vanuit de jeugd...
Els
 Els - zondag 13 februari 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:11 schreef kale co het volgende:
wat me alleen enorm tegenvalt is de angst..ook als wij er achter staan als legioen
Volgens mij juist vaak als we er achter staan.
kale co
 kale co - zondag 13 februari 2011 - 21:00   quote  deeplink  
ja is dat dan toch die angst???
JanM
 JanM - zondag 13 februari 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Denk dat het sterk afhangt van de wedstrijd tegen ADO. Als dat een beetje loopt, denk ik dat we thuis tegen Groningen ook een goede kans maken.
Els
 Els - zondag 13 februari 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 21:00 schreef kale co het volgende:
ja is dat dan toch die angst???
Wim Jansen heeft het een keer mooi uitgelegd (net gehoord op tv). Als je een plank van 50 cm breed en 10 meter lang op de grond legt, kan iedereen er overheen lopen, maar als je diezelfde plank 30 meter boven de grond hangt, dan is het voor de meesten toch wel even wat anders. Zo is het met in de Kuip spelen ook, het is anders als op het trainingsveld.
Dus: meer native americans in de selectie......
3036
 3036 - maandag 14 februari 2011 - 00:39   quote  deeplink  
Heracles thuis in deze vorm moet gewoon gewonnen worden.
Erg mooi dat uitgerekend Ryo en Bibeswar scoren.
Biseswar krijg misschien toch de goeie vorm te pakken.
Alleen jammer dat het toch 2-1 is geworden met een voorsprong van 2 doelpunten moet je het uit voetballen.
Hopelijk dat we in een goeie spiraal terecht komen en wedstrijden gaan winnen
darwin
 darwin - maandag 14 februari 2011 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:21 schreef kale co het volgende:

[..]

ja daarom moeten ze uit bijv tegen den haag ook veel meer naar voren voetballen met ryo en simon denk ik dat dat kan die defensie van den haag is niet beter hun kracht ligt aanvallend en ja ze zijn in the winning mood!
Wil je biseswar er dan nu uithalen? Denk dat dat ook de reden is dat been afgelopen zaterdag Simon niet bracht omdat biseswar en ryo de uitblinkers waren. Ik denk dat Larsen op de trainingen tegenvalt ( weet ik niet want ga nooit kijken) en dat we die niet veel zullen zien spelen
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 februari 2011 - 07:03   quote  deeplink  
Larsen had je de tweede helft niets aan gehad.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 februari 2011 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 07:03 schreef Stylzz het volgende:
Larsen had je de tweede helft niets aan gehad.
Nee het middenveld had verstevigd moeten worden...
Simon voor Biseswar had misschien wat beter geweest???...???
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 februari 2011 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 07:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee het middenveld had verstevigd moeten worden...
Simon voor Biseswar had misschien wat beter geweest???...???
inderdaad. of van haaren.... nee hahaha.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aankomende wedstrijden zullen we het zien!









0.0057969