|
|
kale co
|
|
|
Natuurlijk blij met de overwinning van gisteren! heel goede speler die ryo gaaf ook die snapt het zeg!
maar zag ook gill swerts en luc het talent... nou die heb geen bal geraakt hoor 4 mil nou prima gedaan feyenoord
laatste min loopt de dunne stront nog door je broek 2e helft zag ik bange vogeltjes voetballen met licht punten meeuwis,ryo,mulder,de vrij,vlaar ,die speelden prima
en met alle respect het was heracles hoor ik hoop het maar we zullen zien tegen den haag en groningen want dan moet je 90 min voetballen en inzet tonen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
De basis voor vertrouwen is nog erg dun, er is gewoon nog veel onzekerheid in die kopjes. Toch kon je in de eerste helft wel vlagen van goed voetbal zien |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Klopt maar je zag ook dat ze na het tegendoelpunt weer begonnen te dolen! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
dat is het zelfvertrouwen... |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
Vertrouwen komt pas echt terug als je meerdere keren achter elkaar gaat winnen. je kan wel redelijk voetbal laten zien, maar krijg je geen vertrouwen van. krijg je alleen door te winnen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Klopt als een zwerende vinger! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 12:39 schreef kale co het volgende:Natuurlijk blij met de overwinning van gisteren! heel goede speler die ryo gaaf ook die snapt het zeg! maar zag ook gill swerts en luc het talent... nou die heb geen bal geraakt hoor 4 mil nou prima gedaan feyenoord laatste min loopt de dunne stront nog door je broek 2e helft zag ik bange vogeltjes voetballen met licht punten meeuwis,ryo,mulder,de vrij,vlaar ,die speelden prima en met alle respect het was heracles hoor ik hoop het maar we zullen zien tegen den haag en groningen want dan moet je 90 min voetballen en inzet tonen Den Haag en Groningen: 0 punten. Uitwedstrijden en ploegen in deze vorm, daar moet Feyenoord het nu niet van hebben. Gelukkig is er weer een heel klein beetje lucht, mede dankzij Twente. Luc en heel veel andere spelers: de interesse van Inter is vast niet gebaseerd op zijn spel in Feyenoord 1. Wat ook gelijk weer heel veel zegt over het proces wat bij Feyenoord gaande is. Als team komen ze ongelofelijk veel tekort, en dat zal voor een groot gedeelte samenhangen met de jeugdige leeftijd. Als jong ventje is het gewoon makkelijker om te spelen in een goed draaiend team, dan maak je ongetwijfeld grotere stappen in je ontwikkeling. Het feit dat de balans in dit team zo volledig weg is, is ook iets wat de directie zich mag aanrekenen. Het is maar weinigen gegeven te excelleren in een slecht draaiend team, mogelijk hebben we met Riyo zo'n ventje. En z'n sprint naar de gele zijde was hartverwarmend, hoop dat ze er een voorbeeld aan nemen. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Klopt ieder punt wat we daar pakken zijn bonuspunten in mijn ogen |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
swerts viel me ook tegen, superveel onnodig balverlies. en toch heb ik wel vertrouwen in die jongen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 14:08 schreef BRAYY het volgende:swerts viel me ook tegen, superveel onnodig balverlies. en toch heb ik wel vertrouwen in die jongen. lijkt wel of hij zich te graag wil bewijzen, hij moet gewoon meer naar zijn kwaliteiten proberen te spelen, dus simpeler spelen. Vind wel dat hij een redelijke lange bal kan geven, hij heeft wel inzicht. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Als je toch spelers pakt als Swerts,wijnaldum,Luc, Leerdam en Fer allemaal opgeleid vanuit de jeugd! deze jongens is ze volgens mij vaak een grote worst voorgehouden en dat ze top makkelijk zouden bereiken snap echt helemaal niets van de inzet en instelling van deze naast de schoenen lopende nep vedettes! dan zie ik 10 x liever de Vrij die met zijn matige techniek veel compenseerd door zijn werklust en durf!
denk niet dat de komende wedstrijden punten zullen opleveren zoals ik ze gisteren zag acteren de tweede helft! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs als we winnen ziet 99% alleen maar t negatieve. Wat moet dit een vervedlende club zijn om voor te spelen, t is nooit goed. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 15:11 schreef Stylzz het volgende:Zelfs als we winnen ziet 99% alleen maar t negatieve. Wat moet dit een vervedlende club zijn om voor te spelen, t is nooit goed. .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
nee we moeten realistisch zijn om de weg omhoog te vinden! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
nogmaals 1e helft prima tweede slecht dan zit er op de bank simon /sorensen die had ik na 65 mijn ingebracht zodat je met druk blijft voetballen ! nee we zakken weg en dat wordt je bijna fataal |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
en den haag uit kun je met spelers als ryo,simon ,cabral met pressie naar voren spelen anders verlies je gegarendeerd |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 16:12 schreef kale co het volgende:nogmaals 1e helft prima tweede slecht dan zit er op de bank simon /sorensen die had ik na 65 mijn ingebracht zodat je met druk blijft voetballen ! nee we zakken weg en dat wordt je bijna fataal Co dat is gewoon het team op het moment, zoveel tegenslagen maakt het onzeker. Afgaande op de eerste helft en de vorige wedstrijden(deels) zie je dat die gasten gewoon goed kunnen ballen. waarom Simon niet speelde is mijn ook een raadsel(al was het maar een gedeelte). uit wordt het zo wie zo lastig om dat er waarschijnlijk veel druk op de defensie zal worden gelegd, ik denk dat je er vooral voor moet oppassen dat Luc niet weer op een eiland voorin gaat spelen |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 15:11 schreef Stylzz het volgende:Zelfs als we winnen ziet 99% alleen maar t negatieve. Wat moet dit een vervedlende club zijn om voor te spelen, t is nooit goed. nee styllz het is proberen mee te denken ik zag gisteren licht punten maar t was nog niet goed genoeg toch maar gelukkig wel 3 punten |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 16:19 schreef craven het volgende:[..] Co dat is gewoon het team op het moment, zoveel tegenslagen maakt het onzeker. Afgaande op de eerste helft en de vorige wedstrijden(deels) zie je dat die gasten gewoon goed kunnen ballen. waarom Simon niet speelde is mijn ook een raadsel(al was het maar een gedeelte). uit wordt het zo wie zo lastig om dat er waarschijnlijk veel druk op de defensie zal worden gelegd, ik denk dat je er vooral voor moet oppassen dat Luc niet weer op een eiland voorin gaat spelen ja daarom moeten ze uit bijv tegen den haag ook veel meer naar voren voetballen met ryo en simon denk ik dat dat kan die defensie van den haag is niet beter hun kracht ligt aanvallend en ja ze zijn in the winning mood! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 16:21 schreef kale co het volgende:[..] ja daarom moeten ze uit bijv tegen den haag ook veel meer naar voren voetballen met ryo en simon denk ik dat dat kan die defensie van den haag is niet beter hun kracht ligt aanvallend en ja ze zijn in the winning mood! Je moet je zeker niet gaan verstoppen nee, dan leg je het accent op de verdediging. Ik hoop dat ze zonder schroom kunnen gaan voetballen, er moet genoeg kwaliteit zijn om den haag onder druk te zetten.. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
We will seen. Al denk ik dat de komende 2 wedstrijden geen punten worden gepakt. Dit gewoon vanwege het feit dan Ado en Groningen ploegen in vorm zijn |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Misschien vanuit de underdog positie toch verrassen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 16:54 schreef de.fan het volgende:We will seen. Al denk ik dat de komende 2 wedstrijden geen punten worden gepakt. Dit gewoon vanwege het feit dan Ado en Groningen ploegen in vorm zijn Groningen spelen we thuis en dan reken ik gewoon op winst. Niet realistisch, but fok it. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja ik ook thuis mogen we al helemaal niet bang zijn |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
wat me alleen enorm tegenvalt is de angst..ook als wij er achter staan als legioen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Niet gek na zoveel nederlagen, zyn ze niet gewend vanuit de jeugd... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Volgens mij juist vaak als we er achter staan. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja is dat dan toch die angst??? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Denk dat het sterk afhangt van de wedstrijd tegen ADO. Als dat een beetje loopt, denk ik dat we thuis tegen Groningen ook een goede kans maken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Wim Jansen heeft het een keer mooi uitgelegd (net gehoord op tv). Als je een plank van 50 cm breed en 10 meter lang op de grond legt, kan iedereen er overheen lopen, maar als je diezelfde plank 30 meter boven de grond hangt, dan is het voor de meesten toch wel even wat anders. Zo is het met in de Kuip spelen ook, het is anders als op het trainingsveld. Dus: meer native americans in de selectie...... |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Heracles thuis in deze vorm moet gewoon gewonnen worden. Erg mooi dat uitgerekend Ryo en Bibeswar scoren. Biseswar krijg misschien toch de goeie vorm te pakken. Alleen jammer dat het toch 2-1 is geworden met een voorsprong van 2 doelpunten moet je het uit voetballen. Hopelijk dat we in een goeie spiraal terecht komen en wedstrijden gaan winnen |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 16:21 schreef kale co het volgende:[..] ja daarom moeten ze uit bijv tegen den haag ook veel meer naar voren voetballen met ryo en simon denk ik dat dat kan die defensie van den haag is niet beter hun kracht ligt aanvallend en ja ze zijn in the winning mood! Wil je biseswar er dan nu uithalen? Denk dat dat ook de reden is dat been afgelopen zaterdag Simon niet bracht omdat biseswar en ryo de uitblinkers waren. Ik denk dat Larsen op de trainingen tegenvalt ( weet ik niet want ga nooit kijken) en dat we die niet veel zullen zien spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Larsen had je de tweede helft niets aan gehad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee het middenveld had verstevigd moeten worden... Simon voor Biseswar had misschien wat beter geweest???...??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 07:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee het middenveld had verstevigd moeten worden... Simon voor Biseswar had misschien wat beter geweest???...??? inderdaad. of van haaren.... nee hahaha. |
|
|
|