BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El hamdaoui

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
larsje
 larsje - zondag 13 februari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Hij speelt echt de laatste zo slecht.
vandaag weer een penalty gemist en hij is bang voor die kah.
Beter laten ze hem oprotten.
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 13 februari 2011 - 16:48   quote  deeplink  
Rot zelf op, kleuter.
AFCA-4-Ever
 AFCA-4-Ever - zondag 13 februari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Beetje makkelijk hé zo oordelen? Je moet hem wat meer tijd geven vriend! Als hij die penalty wel had gemaakt dan was hij de man geweest... Ik word ziek van als die mensen die op alles kritiek hebben, ieder dingetje die verkeerd gaat is het meteen: ooh wat is ie slecht! Dit seizoen gaan ze het helaas weer niet halen. Maar laat de boer bouwen aan dit team, in de zomer een paar aankopen doen (spits), dan gaan ze volgend seizoen goed spelen. Eriksen word een topper, sulejmani begint weer te draaien, ebbecilio komt eraan, het komt volgend seizoen hopelijk goed!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 13 februari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Afknallen.
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 13 februari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:51 schreef ThomasAjacied het volgende:
Afknallen.
Nep-supporter ben je... debiel.
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:48 schreef Ikke_tik het volgende:
Rot zelf op, kleuter.
EENS
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:54 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Nep-supporter ben je... debiel.
EENS
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:51 schreef ThomasAjacied het volgende:
Afknallen.
ONEENS
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:39 schreef larsje het volgende:
Hij speelt echt de laatste zo slecht.
vandaag weer een penalty gemist en hij is bang voor die kah.
Beter laten ze hem oprotten.
ONEENS
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
In de zomer de stofzuiger door heen halen

De Zeeuw weg - El Mohammed weg - Blind verhuren - Siem Weg -

De Rest niemands verkopen of niks! IK WIL KAMPIOENSCHAP ZIEN! VOLGEND JAAR EN NIET GELD! AL STAAN WE 50m in het rood boeit me niet ik wil kampioen worden!

Ik zeg gewoon GOEIE! PROFFESIONELE ERVAREN SPELERS vanuit het buitenland

Bendtner als spits linksback chivu midden een grote neger met lange poten aka douglas!
sebas79
 sebas79 - zondag 13 februari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:56 schreef ThreeStars het volgende:

De Rest niemands verkopen of niks! IK WIL KAMPIOENSCHAP ZIEN! VOLGEND JAAR EN NIET GELD! AL STAAN WE 50m in het rood boeit me niet ik wil kampioen worden!

Bendtner als spits linksback chivu midden een grote neger met lange poten aka douglas!
vond blind goed spelen hoor , siem , de zeeuw ben ik mee eens !!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 13 februari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Hoezo kan iedereen toch altijd zo positief zijn vlak nadat je het kampioenschap hebt weggegooid??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 februari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Het ligt echt niet alleen aan El Hamdaoui
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Omdat het kampioenschap uberhaubt nooit in zicht is geweest, en sommige mensen compleet onreeel zijn..
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
De Zeeuw speelde een prima eerste helft en zat overal tussen, door een overtal op het middenveld, was het gehele middenveld vandaag heel matig in de tweede helft en werden we daar overlopen, Ajax moet voor rust met 3-0 voor staan, en moet de tweede helft gewoon uitspelen..
Pema
 Pema - zondag 13 februari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
De Boer zal keuzes moeten maken:
- El Hamdaoui had gewisseld moeten worden, geen snelheid, geen chemie met de rest van het team
- El Hamdaoui en Sulejmani in je ploeg is te veel balverlies
- met Enoh en De Zeeuw samen op je middenveld win je de oorlog niet
- De Jong mist te veel om als volwaardige spits te functioneren

Laat Cruijff De Boer maar bijstaan in de te maken keuzes

Voorzetje:
Afvloeien El Ham, Enoh, De Zeeuw en Anita
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Kampioenschap weg - geen champions leauge volgend jaar

Fack de competitie richt je compleet maar op EUROPA LEAUGE
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:01 schreef Pema het volgende:
De Boer zal keuzes moeten maken:
- El Hamdaoui had gewisseld moeten worden, geen snelheid, geen chemie met de rest van het team
- El Hamdaoui en Sulejmani in je ploeg is te veel balverlies
- met Enoh en De Zeeuw samen op je middenveld win je de oorlog niet
- De Jong mist te veel om als volwaardige spits te functioneren

Laat Cruijff De Boer maar bijstaan in de te maken keuzes

Voorzetje:
Afvloeien El Ham, Enoh, De Zeeuw en Anita
Je snapt er echt helemaal niks van
Pema
 Pema - zondag 13 februari 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Je snapt er echt helemaal niks van
Daarom ben ik blij dat er toch nog iemand is die het snapt
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:05 schreef Pema het volgende:

[..]

Daarom ben ik blij dat er toch nog iemand is die het snapt
Goede inhoudelijke opmerking
Pema
 Pema - zondag 13 februari 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Jij hebt vandaag nog geen zinnig woord laten zien!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 13 februari 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:56 schreef ThreeStars het volgende:

Whahahahahahahahahaha ik lig in een scheur!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Moet je beter lezen.
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Whahahahahahahahahaha ik lig in een scheur!!!!!!!!!!
Misschien Messi, Chivu, Pyol, Xavi, en ik hoorde ook dat Ronaldo een nieuwe club zoekt...
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 13 februari 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:00 schreef remco k het volgende:
Omdat het kampioenschap uberhaubt nooit in zicht is geweest, en sommige mensen compleet onreeel zijn..
Als je maar 3 punten achter STOND, zijn je titelkansen echt wel zo hoog, dat het kampioenschap echt wel in zicht is geweest...
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Let op mijn woorden als PSV volgende verliest en twente ook en ajax wint wordt ajax gewoon nog kampioen
Twanus
 Twanus - zondag 13 februari 2011 - 17:11   quote  deeplink  
El Hamdaoui heeft vandaag zijn krediet niet verspeeld dat heeft hij een paar maanden geleden gedaan. Ik neem hem niet kwalijk dat hij kansen mist maar ik nee hem wel kwalijk als hij geen 110% geeft. Ik ben overigens van mening dat ons probleem op het middenveld ligt bij Enoh en de Zeeuw. Enoh veroverd veel ballen maar levert er bijna net zoveel weer in bij de tegenstander en de Zeeuw verliest bijna alle fysieke duels en compenseert dit niet door zijn tegenstander voetballend te overklassen. Toch moeten we het dit jaar doen met deze selectie dus hopen dat we over 2 weken van die gloeilampen winnen anders is het echt over.
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:11 schreef ThreeStars het volgende:
Let op mijn woorden als PSV volgende verliest en twente ook en ajax wint wordt ajax gewoon nog kampioen
Ja en als Twente nog alles verliest, kunnen ze ook nog degraderen..
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - zondag 13 februari 2011 - 17:18   quote  deeplink  
Waarom ben ik toch ooit supporter van Ajax geworden. Ik kan het hele huis wel in elkaar rossen. Stelletje KK amateurs hoe kun je na zo'n eerste helft nog met 2-2 naar huis gaan.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 13 februari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:18 schreef Dramawedstrijd het volgende:
Waarom ben ik toch ooit supporter van Ajax geworden. Ik kan het hele huis wel in elkaar rossen. Stelletje KK amateurs hoe kun je na zo'n eerste helft nog met 2-2 naar huis gaan.
Chill out bro!

haal die twee letters ff weg uit je tekst, is niet nodig!

Tyfus tering pleuris zooi!
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 17:24   quote  deeplink  
manier om geld te sparen

abonoment op eredivisie live opzeggen overbodige luxe
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 13 februari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:11 schreef ThreeStars het volgende:
ALS ALS ALS. Dat woord verbannen we tijdelijk van dit forum. Als ik sprookjes wil horen ga ik wel naar de EFTELING. Ajax heeft het aan zichzelf te danken dat de supporters weer geen feestje kunnen vieren.
Yordee1
 Yordee1 - zondag 13 februari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:01 schreef remco k het volgende:
De Zeeuw speelde een prima eerste helft en zat overal tussen, door een overtal op het middenveld, was het gehele middenveld vandaag heel matig in de tweede helft en werden we daar overlopen, Ajax moet voor rust met 3-0 voor staan, en moet de tweede helft gewoon uitspelen..
Sorry Remco, ik vind dat je vaak gelijk hebt, maar De Zeeuw zat werkelijk nergens tussen. Hij loopt als aangeschoten wild achter z'n tegenstander aan, en onderschept niets, creëert niets, en doet gewoon niets. Hij gaat geen duels in, en loopt gewoon doelloos rond. Volgende wedstrijd maar weer Lindgren proberen, ook al is dat ook weinig.
gabri
 gabri - zondag 13 februari 2011 - 17:36   quote  deeplink  
terug trappen naar marokko en geiten laten melken in de bergen hij voelt ze eigen zo goed die geit
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:32 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Sorry Remco, ik vind dat je vaak gelijk hebt, maar De Zeeuw zat werkelijk nergens tussen. Hij loopt als aangeschoten wild achter z'n tegenstander aan, en onderschept niets, creëert niets, en doet gewoon niets. Hij gaat geen duels in, en loopt gewoon doelloos rond. Volgende wedstrijd maar weer Lindgren proberen, ook al is dat ook weinig.
2e helft ja, de eerste helft was hij juist een van de spelers die overal tussen zat en er voor zorgde dat Eriksen kon blijven voetballen. Tweede helft zetten Roda er vanuit de verdediging gewoon een extra middenvelder bij, en dat brak de Zeeuw op, hij stond nu constant tegen twee mensen te spelen, en dat kan gewoon niet...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 februari 2011 - 17:42   quote  deeplink  
El hamdrama is de grootste klootzak,miskoop wat Ajax heeft binnen gehaald,net zo'n hufter als Dani die portugese klootzak
Yordee1
 Yordee1 - zondag 13 februari 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

2e helft ja, de eerste helft was hij juist een van de spelers die overal tussen zat en er voor zorgde dat Eriksen kon blijven voetballen. Tweede helft zetten Roda er vanuit de verdediging gewoon een extra middenvelder bij, en dat brak de Zeeuw op, hij stond nu constant tegen twee mensen te spelen, en dat kan gewoon niet...
Nee, niet alleen de 2e helft. Ook de 1e helft. Hij heeft welgeteld 3 succesvolle passjes gegeven in de 1e helft.
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 18:02 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Nee, niet alleen de 2e helft. Ook de 1e helft. Hij heeft welgeteld 3 succesvolle passjes gegeven in de 1e helft.
Onderschept heel veel ballen de 1e helft, en had wel iets meer dan 3 slecht passes..
Yordee1
 Yordee1 - zondag 13 februari 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Onderschept heel veel ballen de 1e helft, en had wel iets meer dan 3 slecht passes..
Ik heb zojuist de 1e helft teruggekeken, omdat ik niet kon geloven dat De Zeeuw zo speelde als jij zegt. En ik moet tot de conclusie komen dat mijn eerste waarneming toch echt de juiste is.
joduh
 joduh - zondag 13 februari 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 19:08 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Ik heb zojuist de 1e helft teruggekeken, omdat ik niet kon geloven dat De Zeeuw zo speelde als jij zegt. En ik moet tot de conclusie komen dat mijn eerste waarneming toch echt de juiste is.
1x kijken is genoeg voor mijn ogen man......
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 19:08 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Ik ga nu hetzelfde doen, als je gelijk hebt zal ik het je laten weten..
joduh
 joduh - zondag 13 februari 2011 - 19:11   quote  deeplink  
weet je?jullie hebben allebei gelijk man.......ga vooral NIET kijkenmaar ga wat leuks doen......
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 19:11 schreef joduh het volgende:
weet je?jullie hebben allebei gelijk man.......ga vooral NIET kijkenmaar ga wat leuks doen......
Ajax is leuk.... niet altijd goed, mara wel altijd leuk...
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 13 februari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
effe eerlijk hij was echt niet goed voor dat hij die strafschop nam wist ik al dat hij hem ging missen...geen inspiratie
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 22:09 schreef verbrande harry het volgende:
effe eerlijk hij was echt niet goed voor dat hij die strafschop nam wist ik al dat hij hem ging missen...geen inspiratie
Dat gevoel had ik ook, dat hij ging missen, maar ik vond hem echt niet zo heel slecht spelen...
Twan
 Twan - zondag 13 februari 2011 - 23:49   quote  deeplink  
We moeten gewoon beseffen dat we geen kampioenskandidaat zijn. 2 belangrijke spelers weg en dan nog een kampioenschap verwachten. Blijf realistisch, dan komt de klap minder hard aan. Ajax moet haar doelstellingen eens bij stellen. Scheelt jaarlijks een hoop stress,druk, en vooral teleurstelling. Ik denk dat Ajax zonder druk veel beter speelt dan mét. Vind het zielig dat sommige mensen hier El Hamdaoui uitkotsen. Huntelaar heeft toendertijd ook zat penalty's gemist? Kan gebeuren..het is 1 van de 2 : Of je schiet raak, of je mist. Heel bijdehand gezien : rebound kan ook nog, maar dat valt onder raak schieten. Ajax heeft nu miljoenen genoeg die in de selectie kan worden gepompt. Ik mis vooral een echte leider op het middenveld én voorin uiteraard. Aan Ajax de taak om goede spelers terug te halen, en het liefst met ervaring!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 14 februari 2011 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 23:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik ook, dat hij ging missen, maar ik vond hem echt niet zo heel slecht spelen...
Er waren veel momenten van El Hamdaoui waarin hij goede loopacties had, maar dat hij niet of veel te laat werd aangespeeld. Je moet een speler met zijn specifieke kwaliteiten wel goed gebruiken. Die penalty was ook niet eens zo heel slecht ingeschoten, goed in de hoek geplaatst. Tyton had vooraf al gekozen om vroeg voor zijn linkerhoek te gaan. Anders had hij die bal nooit gepakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 februari 2011 door PSVMocro --
Ride
 Ride - maandag 14 februari 2011 - 08:51   quote  deeplink  
m1fzx6matatf.jpg
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - maandag 14 februari 2011 - 10:10   quote  deeplink  
beste forumleden,

We zullen er aan moeten wennen.....Remco K is degene die de wijsheid in pacht heeft. Je moet het eens zijn met zijn mening en anders kan je een tirade aan scheldwoorden verwachten van een SBS6 niveau......hij zit er waarschijnlijk de hele week zo dicht op dat ie zeker denkt te weten dat het is zoals hij zegt dat het is....

Nu serieus.....Ajax is niet in staat om wedstrijden te winnen waar de tegenstander opertunistisch speelt. Donderdag zal Anderlecht er ook weer invliegen en krijgen ze het weer heel lastig. Eerder las ik al forumleden die vinden dat de bezem er doorheen moet. Daar ben ik het mee eens....Verkoop vertonghen, de Zeeuw, Enoh, Stekelenburg, van der Wiel en El Hamdaoui. Met al die miljoenen en de miljoenen van Suarez goed inkopen doen. Ik lees net dat Elia ontevreden is bij HSV.....wegkopen, Huntelaar ontevreden bij Schalke....terug halen. het hoeft niet zo moeilijk te zijn maar slagvaardig (en vooral niet te zuinig) handelen. Je kan wel een volle bankrekening hebben maar als je nooit wat wint of bereikt is dat ook snel weer verdampt. Ooh ja...in de top meteen die leugenaar van der Boog vervangen door Hiddink. Samen met Cruijff moet het dan allemaal goedkomen.
remco k
 remco k - maandag 14 februari 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:10 schreef echte ajaxfan! het volgende:
beste forumleden,

We zullen er aan moeten wennen.....Remco K is degene die de wijsheid in pacht heeft. Je moet het eens zijn met zijn mening en anders kan je een tirade aan scheldwoorden verwachten van een SBS6 niveau......hij zit er waarschijnlijk de hele week zo dicht op dat ie zeker denkt te weten dat het is zoals hij zegt dat het is....

Nu serieus.....Ajax is niet in staat om wedstrijden te winnen waar de tegenstander opertunistisch speelt. Donderdag zal Anderlecht er ook weer invliegen en krijgen ze het weer heel lastig. Eerder las ik al forumleden die vinden dat de bezem er doorheen moet. Daar ben ik het mee eens....Verkoop vertonghen, de Zeeuw, Enoh, Stekelenburg, van der Wiel en El Hamdaoui. Met al die miljoenen en de miljoenen van Suarez goed inkopen doen. Ik lees net dat Elia ontevreden is bij HSV.....wegkopen, Huntelaar ontevreden bij Schalke....terug halen. het hoeft niet zo moeilijk te zijn maar slagvaardig (en vooral niet te zuinig) handelen. Je kan wel een volle bankrekening hebben maar als je nooit wat wint of bereikt is dat ook snel weer verdampt. Ooh ja...in de top meteen die leugenaar van der Boog vervangen door Hiddink. Samen met Cruijff moet het dan allemaal goedkomen.
Ga je dit nu overal posten, simpelweg omdat ik een andere mening heb dan jij???? Doe is niet zo triest man.....

Lekker Elia en Huntelaar ophalen voor samen 20/25 miljoen euro, haal Seedorf en Suarez ook meteen terug man, kan ook wel uit...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El hamdaoui

0.0082728