|
|
larsje
|
|
|
Hij speelt echt de laatste zo slecht. vandaag weer een penalty gemist en hij is bang voor die kah. Beter laten ze hem oprotten. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
AFCA-4-Ever
|
|
|
Beetje makkelijk hé zo oordelen? Je moet hem wat meer tijd geven vriend! Als hij die penalty wel had gemaakt dan was hij de man geweest... Ik word ziek van als die mensen die op alles kritiek hebben, ieder dingetje die verkeerd gaat is het meteen: ooh wat is ie slecht! Dit seizoen gaan ze het helaas weer niet halen. Maar laat de boer bouwen aan dit team, in de zomer een paar aankopen doen (spits), dan gaan ze volgend seizoen goed spelen. Eriksen word een topper, sulejmani begint weer te draaien, ebbecilio komt eraan, het komt volgend seizoen hopelijk goed! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Nep-supporter ben je... debiel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 16:39 schreef larsje het volgende:Hij speelt echt de laatste zo slecht. vandaag weer een penalty gemist en hij is bang voor die kah. Beter laten ze hem oprotten. ONEENS |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
In de zomer de stofzuiger door heen halen
De Zeeuw weg - El Mohammed weg - Blind verhuren - Siem Weg -
De Rest niemands verkopen of niks! IK WIL KAMPIOENSCHAP ZIEN! VOLGEND JAAR EN NIET GELD! AL STAAN WE 50m in het rood boeit me niet ik wil kampioen worden!
Ik zeg gewoon GOEIE! PROFFESIONELE ERVAREN SPELERS vanuit het buitenland
Bendtner als spits linksback chivu midden een grote neger met lange poten aka douglas! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 16:56 schreef ThreeStars het volgende:In de zomer de stofzuiger door heen halen De Zeeuw weg - El Mohammed weg - Blind verhuren - Siem Weg - De Rest niemands verkopen of niks! IK WIL KAMPIOENSCHAP ZIEN! VOLGEND JAAR EN NIET GELD! AL STAAN WE 50m in het rood boeit me niet ik wil kampioen worden! Ik zeg gewoon GOEIE! PROFFESIONELE ERVAREN SPELERS vanuit het buitenland Bendtner als spits linksback chivu midden een grote neger met lange poten aka douglas! vond blind goed spelen hoor , siem , de zeeuw ben ik mee eens !! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Hoezo kan iedereen toch altijd zo positief zijn vlak nadat je het kampioenschap hebt weggegooid?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het ligt echt niet alleen aan El Hamdaoui |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Omdat het kampioenschap uberhaubt nooit in zicht is geweest, en sommige mensen compleet onreeel zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Zeeuw speelde een prima eerste helft en zat overal tussen, door een overtal op het middenveld, was het gehele middenveld vandaag heel matig in de tweede helft en werden we daar overlopen, Ajax moet voor rust met 3-0 voor staan, en moet de tweede helft gewoon uitspelen.. |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
De Boer zal keuzes moeten maken: - El Hamdaoui had gewisseld moeten worden, geen snelheid, geen chemie met de rest van het team - El Hamdaoui en Sulejmani in je ploeg is te veel balverlies - met Enoh en De Zeeuw samen op je middenveld win je de oorlog niet - De Jong mist te veel om als volwaardige spits te functioneren
Laat Cruijff De Boer maar bijstaan in de te maken keuzes
Voorzetje: Afvloeien El Ham, Enoh, De Zeeuw en Anita |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Kampioenschap weg - geen champions leauge volgend jaar
Fack de competitie richt je compleet maar op EUROPA LEAUGE |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:01 schreef Pema het volgende:De Boer zal keuzes moeten maken: - El Hamdaoui had gewisseld moeten worden, geen snelheid, geen chemie met de rest van het team - El Hamdaoui en Sulejmani in je ploeg is te veel balverlies - met Enoh en De Zeeuw samen op je middenveld win je de oorlog niet - De Jong mist te veel om als volwaardige spits te functioneren Laat Cruijff De Boer maar bijstaan in de te maken keuzes Voorzetje: Afvloeien El Ham, Enoh, De Zeeuw en Anita Je snapt er echt helemaal niks van |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
quote: Daarom ben ik blij dat er toch nog iemand is die het snapt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Goede inhoudelijke opmerking |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Jij hebt vandaag nog geen zinnig woord laten zien! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 16:56 schreef ThreeStars het volgende:In de zomer de stofzuiger door heen halen De Zeeuw weg - El Mohammed weg - Blind verhuren - Siem Weg - De Rest niemands verkopen of niks! IK WIL KAMPIOENSCHAP ZIEN! VOLGEND JAAR EN NIET GELD! AL STAAN WE 50m in het rood boeit me niet ik wil kampioen worden! Ik zeg gewoon GOEIE! PROFFESIONELE ERVAREN SPELERS vanuit het buitenland Bendtner als spits linksback chivu midden een grote neger met lange poten aka douglas! Whahahahahahahahahaha ik lig in een scheur!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien Messi, Chivu, Pyol, Xavi, en ik hoorde ook dat Ronaldo een nieuwe club zoekt... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:00 schreef remco k het volgende:Omdat het kampioenschap uberhaubt nooit in zicht is geweest, en sommige mensen compleet onreeel zijn.. Als je maar 3 punten achter STOND, zijn je titelkansen echt wel zo hoog, dat het kampioenschap echt wel in zicht is geweest... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Let op mijn woorden als PSV volgende verliest en twente ook en ajax wint wordt ajax gewoon nog kampioen |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
El Hamdaoui heeft vandaag zijn krediet niet verspeeld dat heeft hij een paar maanden geleden gedaan. Ik neem hem niet kwalijk dat hij kansen mist maar ik nee hem wel kwalijk als hij geen 110% geeft. Ik ben overigens van mening dat ons probleem op het middenveld ligt bij Enoh en de Zeeuw. Enoh veroverd veel ballen maar levert er bijna net zoveel weer in bij de tegenstander en de Zeeuw verliest bijna alle fysieke duels en compenseert dit niet door zijn tegenstander voetballend te overklassen. Toch moeten we het dit jaar doen met deze selectie dus hopen dat we over 2 weken van die gloeilampen winnen anders is het echt over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:11 schreef ThreeStars het volgende:Let op mijn woorden als PSV volgende verliest en twente ook en ajax wint wordt ajax gewoon nog kampioen Ja en als Twente nog alles verliest, kunnen ze ook nog degraderen.. |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
Waarom ben ik toch ooit supporter van Ajax geworden. Ik kan het hele huis wel in elkaar rossen. Stelletje KK amateurs hoe kun je na zo'n eerste helft nog met 2-2 naar huis gaan. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:18 schreef Dramawedstrijd het volgende:Waarom ben ik toch ooit supporter van Ajax geworden. Ik kan het hele huis wel in elkaar rossen. Stelletje KK amateurs hoe kun je na zo'n eerste helft nog met 2-2 naar huis gaan. Chill out bro!
haal die twee letters ff weg uit je tekst, is niet nodig!
Tyfus tering pleuris zooi! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
manier om geld te sparen
abonoment op eredivisie live opzeggen overbodige luxe |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:11 schreef ThreeStars het volgende:Let op mijn woorden als PSV volgende verliest en twente ook en ajax wint wordt ajax gewoon nog kampioen ALS ALS ALS. Dat woord verbannen we tijdelijk van dit forum. Als ik sprookjes wil horen ga ik wel naar de EFTELING. Ajax heeft het aan zichzelf te danken dat de supporters weer geen feestje kunnen vieren. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:01 schreef remco k het volgende:De Zeeuw speelde een prima eerste helft en zat overal tussen, door een overtal op het middenveld, was het gehele middenveld vandaag heel matig in de tweede helft en werden we daar overlopen, Ajax moet voor rust met 3-0 voor staan, en moet de tweede helft gewoon uitspelen.. Sorry Remco, ik vind dat je vaak gelijk hebt, maar De Zeeuw zat werkelijk nergens tussen. Hij loopt als aangeschoten wild achter z'n tegenstander aan, en onderschept niets, creëert niets, en doet gewoon niets. Hij gaat geen duels in, en loopt gewoon doelloos rond. Volgende wedstrijd maar weer Lindgren proberen, ook al is dat ook weinig. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
terug trappen naar marokko en geiten laten melken in de bergen hij voelt ze eigen zo goed die geit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:32 schreef Yordee1 het volgende:[..] Sorry Remco, ik vind dat je vaak gelijk hebt, maar De Zeeuw zat werkelijk nergens tussen. Hij loopt als aangeschoten wild achter z'n tegenstander aan, en onderschept niets, creëert niets, en doet gewoon niets. Hij gaat geen duels in, en loopt gewoon doelloos rond. Volgende wedstrijd maar weer Lindgren proberen, ook al is dat ook weinig. 2e helft ja, de eerste helft was hij juist een van de spelers die overal tussen zat en er voor zorgde dat Eriksen kon blijven voetballen. Tweede helft zetten Roda er vanuit de verdediging gewoon een extra middenvelder bij, en dat brak de Zeeuw op, hij stond nu constant tegen twee mensen te spelen, en dat kan gewoon niet... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
El hamdrama is de grootste klootzak,miskoop wat Ajax heeft binnen gehaald,net zo'n hufter als Dani die portugese klootzak |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:39 schreef remco k het volgende:[..] 2e helft ja, de eerste helft was hij juist een van de spelers die overal tussen zat en er voor zorgde dat Eriksen kon blijven voetballen. Tweede helft zetten Roda er vanuit de verdediging gewoon een extra middenvelder bij, en dat brak de Zeeuw op, hij stond nu constant tegen twee mensen te spelen, en dat kan gewoon niet... Nee, niet alleen de 2e helft. Ook de 1e helft. Hij heeft welgeteld 3 succesvolle passjes gegeven in de 1e helft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 18:02 schreef Yordee1 het volgende:[..] Nee, niet alleen de 2e helft. Ook de 1e helft. Hij heeft welgeteld 3 succesvolle passjes gegeven in de 1e helft. Onderschept heel veel ballen de 1e helft, en had wel iets meer dan 3 slecht passes.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote: Ik heb zojuist de 1e helft teruggekeken, omdat ik niet kon geloven dat De Zeeuw zo speelde als jij zegt. En ik moet tot de conclusie komen dat mijn eerste waarneming toch echt de juiste is. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 19:08 schreef Yordee1 het volgende:[..] Ik heb zojuist de 1e helft teruggekeken, omdat ik niet kon geloven dat De Zeeuw zo speelde als jij zegt. En ik moet tot de conclusie komen dat mijn eerste waarneming toch echt de juiste is. 1x kijken is genoeg voor mijn ogen man...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 19:08 schreef Yordee1 het volgende:[..] Ik heb zojuist de 1e helft teruggekeken, omdat ik niet kon geloven dat De Zeeuw zo speelde als jij zegt. En ik moet tot de conclusie komen dat mijn eerste waarneming toch echt de juiste is. Ik ga nu hetzelfde doen, als je gelijk hebt zal ik het je laten weten.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
weet je?jullie hebben allebei gelijk man.......ga vooral NIET kijkenmaar ga wat leuks doen...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 19:11 schreef joduh het volgende:weet je?jullie hebben allebei gelijk man.......ga vooral NIET kijkenmaar ga wat leuks doen...... Ajax is leuk.... niet altijd goed, mara wel altijd leuk... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
effe eerlijk hij was echt niet goed voor dat hij die strafschop nam wist ik al dat hij hem ging missen...geen inspiratie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 22:09 schreef verbrande harry het volgende:effe eerlijk hij was echt niet goed voor dat hij die strafschop nam wist ik al dat hij hem ging missen...geen inspiratie Dat gevoel had ik ook, dat hij ging missen, maar ik vond hem echt niet zo heel slecht spelen... |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
We moeten gewoon beseffen dat we geen kampioenskandidaat zijn. 2 belangrijke spelers weg en dan nog een kampioenschap verwachten. Blijf realistisch, dan komt de klap minder hard aan. Ajax moet haar doelstellingen eens bij stellen. Scheelt jaarlijks een hoop stress,druk, en vooral teleurstelling. Ik denk dat Ajax zonder druk veel beter speelt dan mét. Vind het zielig dat sommige mensen hier El Hamdaoui uitkotsen. Huntelaar heeft toendertijd ook zat penalty's gemist? Kan gebeuren..het is 1 van de 2 : Of je schiet raak, of je mist. Heel bijdehand gezien : rebound kan ook nog, maar dat valt onder raak schieten. Ajax heeft nu miljoenen genoeg die in de selectie kan worden gepompt. Ik mis vooral een echte leider op het middenveld én voorin uiteraard. Aan Ajax de taak om goede spelers terug te halen, en het liefst met ervaring! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 23:40 schreef remco k het volgende:[..] Dat gevoel had ik ook, dat hij ging missen, maar ik vond hem echt niet zo heel slecht spelen... Er waren veel momenten van El Hamdaoui waarin hij goede loopacties had, maar dat hij niet of veel te laat werd aangespeeld. Je moet een speler met zijn specifieke kwaliteiten wel goed gebruiken. Die penalty was ook niet eens zo heel slecht ingeschoten, goed in de hoek geplaatst. Tyton had vooraf al gekozen om vroeg voor zijn linkerhoek te gaan. Anders had hij die bal nooit gepakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 februari 2011 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
beste forumleden,
We zullen er aan moeten wennen.....Remco K is degene die de wijsheid in pacht heeft. Je moet het eens zijn met zijn mening en anders kan je een tirade aan scheldwoorden verwachten van een SBS6 niveau......hij zit er waarschijnlijk de hele week zo dicht op dat ie zeker denkt te weten dat het is zoals hij zegt dat het is....
Nu serieus.....Ajax is niet in staat om wedstrijden te winnen waar de tegenstander opertunistisch speelt. Donderdag zal Anderlecht er ook weer invliegen en krijgen ze het weer heel lastig. Eerder las ik al forumleden die vinden dat de bezem er doorheen moet. Daar ben ik het mee eens....Verkoop vertonghen, de Zeeuw, Enoh, Stekelenburg, van der Wiel en El Hamdaoui. Met al die miljoenen en de miljoenen van Suarez goed inkopen doen. Ik lees net dat Elia ontevreden is bij HSV.....wegkopen, Huntelaar ontevreden bij Schalke....terug halen. het hoeft niet zo moeilijk te zijn maar slagvaardig (en vooral niet te zuinig) handelen. Je kan wel een volle bankrekening hebben maar als je nooit wat wint of bereikt is dat ook snel weer verdampt. Ooh ja...in de top meteen die leugenaar van der Boog vervangen door Hiddink. Samen met Cruijff moet het dan allemaal goedkomen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 10:10 schreef echte ajaxfan! het volgende:beste forumleden, We zullen er aan moeten wennen.....Remco K is degene die de wijsheid in pacht heeft. Je moet het eens zijn met zijn mening en anders kan je een tirade aan scheldwoorden verwachten van een SBS6 niveau......hij zit er waarschijnlijk de hele week zo dicht op dat ie zeker denkt te weten dat het is zoals hij zegt dat het is.... Nu serieus.....Ajax is niet in staat om wedstrijden te winnen waar de tegenstander opertunistisch speelt. Donderdag zal Anderlecht er ook weer invliegen en krijgen ze het weer heel lastig. Eerder las ik al forumleden die vinden dat de bezem er doorheen moet. Daar ben ik het mee eens....Verkoop vertonghen, de Zeeuw, Enoh, Stekelenburg, van der Wiel en El Hamdaoui. Met al die miljoenen en de miljoenen van Suarez goed inkopen doen. Ik lees net dat Elia ontevreden is bij HSV.....wegkopen, Huntelaar ontevreden bij Schalke....terug halen. het hoeft niet zo moeilijk te zijn maar slagvaardig (en vooral niet te zuinig) handelen. Je kan wel een volle bankrekening hebben maar als je nooit wat wint of bereikt is dat ook snel weer verdampt. Ooh ja...in de top meteen die leugenaar van der Boog vervangen door Hiddink. Samen met Cruijff moet het dan allemaal goedkomen. Ga je dit nu overal posten, simpelweg omdat ik een andere mening heb dan jij???? Doe is niet zo triest man.....
Lekker Elia en Huntelaar ophalen voor samen 20/25 miljoen euro, haal Seedorf en Suarez ook meteen terug man, kan ook wel uit... |
|
|
|