|
|
PS25
|
|
|
Waarom gebeurt het toch vaak dat Ajax wordt afgetroefd zodra de tegenstander de mouwen opstroopt en strijd gaat leveren?
Wat kunnen we hier aan doen? Volgens mij is dit en structureel probleem binnen Ajax. |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
ze moeten zelf de mouwen opstropen ,denk je niet |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Alleen hebben ze daar op het ogenblik de spelers niet voor die dat op het juiste moment en juiste manier doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Werken en lopen en scoren voor je munten kut Ajax |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als de mouwen worden opgestroopt krijgen ze het koud die kut homo's |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Sorry jongens heb het ff helemaal gehad met deze kut zooi,dit is niet mijn Ajax |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
En oprotten met die kut marrokaan |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
nou nou nou!! dit is wel te negatief hoor!! maar in kerkrade heeft ajax gewoon altijd de scheids tegen en nu weer, en natuurlijk jammer dat al die mogelijkheden niet benut werden... want als je die countermogelijkheden benut waren hadden ze een wereldwedstrijd gespeeld! en wat hebben ze nu eigenlijk weggegeven aan kansen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je als Ajax zijnde de strijd fysiek aan moet gaan met clubs als Roda en Utrech, dan ga je denk ik als supporter de essentie van het Ajax spel voorbij, en juist de supporters hebben lang geroepen dat we juist dat weer terug willen. En nu dat even niet direct helemaal lukt, moet er ineens weer meer strijd geleverd worden, en moet men weer harder worden?????
Ajax moet juist blijven voetballen, zodra men meegaat in de strijd van een tegenstander, dan strref jij je doel voorbij, en ga je wedstrijden verliezen.. Ajax is bouwende en staat pas net in de steigers, laat de mensen die daar voor zijn opgeleid samen met Cruijff en de Boer hun werk doen, en volgend seizoen is het jaar dat we er moeten staan... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 20:23 schreef remco k het volgende:Als je als Ajax zijnde de strijd fysiek aan moet gaan met clubs als Roda en Utrech, dan ga je denk ik als supporter de essentie van het Ajax spel voorbij, en juist de supporters hebben lang geroepen dat we juist dat weer terug willen. En nu dat even niet direct helemaal lukt, moet er ineens weer meer strijd geleverd worden, en moet men weer harder worden????? Ajax moet juist blijven voetballen, zodra men meegaat in de strijd van een tegenstander, dan strref jij je doel voorbij, en ga je wedstrijden verliezen.. Ajax is bouwende en staat pas net in de steigers, laat de mensen die daar voor zijn opgeleid samen met Cruijff en de Boer hun werk doen, en volgend seizoen is het jaar dat we er moeten staan... Ik vond het wel leuk straks bij Eredivisie-live straks voorafgaand aan Roda Ajax. Jonk, die ik uitermate geschikt vind en v.Halst hadden het over de jeugdopleiding van Ajax en ze waren veelal positief, maar ze hadden ook kanttekeningen. Het mooiste vond ik de sessie met jeugdspelertjes die met die judoleraar aan kracht bezig waren. Ze hadden er allemaal veel lol in en het is zeker een meerwaarde om sterker te worden, vooral in je benen. Ik vond het erg grappig en Jonk vond de kritiek van Cruijff rechtvaardig. Mooi man.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Remco ik hou van je maar doe nu ff niet zo seriues man en heb er net zo als ik de vinketering in |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 20:23 schreef remco k het volgende:Als je als Ajax zijnde de strijd fysiek aan moet gaan met clubs als Roda en Utrech, dan ga je denk ik als supporter de essentie van het Ajax spel voorbij, en juist de supporters hebben lang geroepen dat we juist dat weer terug willen. En nu dat even niet direct helemaal lukt, moet er ineens weer meer strijd geleverd worden, en moet men weer harder worden????? Ajax moet juist blijven voetballen, zodra men meegaat in de strijd van een tegenstander, dan strref jij je doel voorbij, en ga je wedstrijden verliezen.. Ajax is bouwende en staat pas net in de steigers, laat de mensen die daar voor zijn opgeleid samen met Cruijff en de Boer hun werk doen, en volgend seizoen is het jaar dat we er moeten staan... Volgens mij was Ajax heer en meester tot aan de 2-0. Na die mispeer van Stekel kwam Roda aan spelen toe. Ik heb het idee dat het weer te makkelijk liep en dan wordt men weer te gemakzuchtig. Ajax heeft Roda in het zadel geholpen en mag in de spiegel kijken naar het eigen presteren. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 20:23 schreef remco k het volgende:Als je als Ajax zijnde de strijd fysiek aan moet gaan met clubs als Roda en Utrech, dan ga je denk ik als supporter de essentie van het Ajax spel voorbij, en juist de supporters hebben lang geroepen dat we juist dat weer terug willen. En nu dat even niet direct helemaal lukt, moet er ineens weer meer strijd geleverd worden, en moet men weer harder worden????? Ajax moet juist blijven voetballen, zodra men meegaat in de strijd van een tegenstander, dan strref jij je doel voorbij, en ga je wedstrijden verliezen.. Ajax is bouwende en staat pas net in de steigers, laat de mensen die daar voor zijn opgeleid samen met Cruijff en de Boer hun werk doen, en volgend seizoen is het jaar dat we er moeten staan... Remco dit is belachelijk wat je zegt. Jij weet net zo goed als ik dat het weer hoog tijd wordt dat de spelersbus tot stoppen wordt gedwongen, het trainingsveld wordt bezet en later wordt afgesloten als ze aan het trainen zijn. Strijd moeten ze leveren en niks anders !!! Het is belachelijk dat De Boer en zijn team nog steeds niet iedere pot winnen met 5-0. Ze zijn al 2,5 maand bezig man !! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
vuile vieze kut marokaan met je arrogante kutbek oprotten |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ik denk dat ie gelijk gaat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
sorry jongens ben niet kwaad,maar wel woest |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
el hamdoieiets =de dankbare,flikker op met die lul |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
laat remco maar gaan is geboren in het sprookjes bos |
|
|
|
|
Sarco
|
|
|
Laten we netjes blijven !!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: jij moet ook oprotten,kom je aan Remco kom je aan mij,heb toch al de typhus in |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gelukkig helemaal niks |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
niet zo bijdehand dan sukkeltje |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ga daar maar je verhaal halen,gaat je niet lukken,zeker bij mij niet,Remco +1 en je hsbt nog niet eens gepost |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: catagorie Litmanen 10 ,c erikson |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ben helemaal klaar met die pubers mama van gabri roept nu dat hij zijn tandjes moet poetsn |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 20:23 schreef remco k het volgende:Als je als Ajax zijnde de strijd fysiek aan moet gaan met clubs als Roda en Utrech, dan ga je denk ik als supporter de essentie van het Ajax spel voorbij, en juist de supporters hebben lang geroepen dat we juist dat weer terug willen. En nu dat even niet direct helemaal lukt, moet er ineens weer meer strijd geleverd worden, en moet men weer harder worden????? Ajax moet juist blijven voetballen, zodra men meegaat in de strijd van een tegenstander, dan strref jij je doel voorbij, en ga je wedstrijden verliezen.. Ajax is bouwende en staat pas net in de steigers, laat de mensen die daar voor zijn opgeleid samen met Cruijff en de Boer hun werk doen, en volgend seizoen is het jaar dat we er moeten staan... Men moet niet perse harder worden, men moet feller zijn en er veel strakker opzitten. de tegenstander godverdomme dwingen tot het maken van fouten en niet andersom. Als de bal in bezit is bij een enoh of een anita bijvoorbeeld, en hij heeft 2 of 3 makkelijke afspeel mogelijkheden, geven ze nogsteeds zon ziekenhuis pass waar je niks mee kan en dus balverlies. Voorin zie je dat eriksen wel pasjes kan geven, maar zijn schot is te zwak. Sulejmani mist 70% van zijn 100% kansen, Mounir maak ik geen woord aan vuil dat is gewoon te onvestelbaar voor woorden. De jong is geen spits. Ozbilic Ebicilio, jozefzoon komen te kort maar zijn ook nog te onervaren. Enoh kan niet voetballen, alleen maar stofzuigen op het middenveld (neemt niet weg dat iedereen zo een speler nodig heeft) De zeeuw speelt een drama seizoen, Alderweireld en vertonghen ook. Gregory vd wiel zit ver onder zijn nivo. Blind is niet veel beter dan Anita op links en anita was ookal niet zon held.
Stekelenburg is de enigste speler die echt goed is. De rest zijn talenten waar we simpelweg niet zoveel van kunnen verwachten, of jonge spelers waarvan je kan verwachten dat ze wisselvallend presteren. Dit is dan ook meteen het probleem. Met deze selectie worden we nooit kampioen aangezien dat de selecties van P$V en Twente sterker zijn, en ik hoop dat we in de zomer versterkingen krijgen. En dan niet Dost maar echte versterkingen. dit alles neemt natuurlijk niet weg dat Ajax altijd van Roda moet winnen. En dat Ajax een 2-0 voorsprong gewoon uitmoet kunnen spelen. Er was ooit eens een periode dat mensen bangwaren als Ajax op bezoek kwam. Nu weten/denken ze punten te kunnen pakken omdat ze zien dat het de laatste 7 jaar al wankel is bij Ajax. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
ben net klaar met jou moeder sufferd |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
tja zo zie je maar twee van je beste spelers verkopen en niks terug halen kun je niet straffeloos doen en ik vind trouwens ook dat ajax dit niet kan verkopen aan de supporters |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
schrijnend ik snap het maar niet,de eerste helft speel je roda van die(ZEER) slechte mat en de tweede helft verlies je alle grip op de wedstrijd. we vergeten dat dit al jaren gebeurd onder ten cate,onder van basten,nder jol en nu onder frankie weer.ik heb het wel is vaker gepost hier "KAN JE HET VOETBALLEND NIET OPLOSSEN STROP DIE FOCKING MOUWEN OP EN GA KNOKKEN"...sukkels,pannekoeken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 20:32 schreef nemam-tiL het volgende:Remco ik hou van je maar doe nu ff niet zo seriues man en heb er net zo als ik de vinketering in Dat heb ik ook wel, maak je maar niet druk, ik probeer alleen te relativeren, anders is dit helemaal niet te trekken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 21:07 schreef Oceanu het volgende:[..] Remco dit is belachelijk wat je zegt. Jij weet net zo goed als ik dat het weer hoog tijd wordt dat de spelersbus tot stoppen wordt gedwongen, het trainingsveld wordt bezet en later wordt afgesloten als ze aan het trainen zijn. Strijd moeten ze leveren en niks anders !!! Het is belachelijk dat De Boer en zijn team nog steeds niet iedere pot winnen met 5-0. Ze zijn al 2,5 maand bezig man !! Whahahahaha, luister is naar jezelf, 2,5 maand bezig, whahahaha, sommige clubs doen er 10 jaar over om iets te bereiken, Barcelona heeft er 15 jaar over gedaan om te komen waar ze nu zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik geboren in het sprookjesbos????? Kijk eens naar de realiteit man, denk dat jij eerder aan het dagdromen bent. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 21:45 schreef Afcarius het volgende:[..] Men moet niet perse harder worden, men moet feller zijn en er veel strakker opzitten. de tegenstander godverdomme dwingen tot het maken van fouten en niet andersom. Als de bal in bezit is bij een enoh of een anita bijvoorbeeld, en hij heeft 2 of 3 makkelijke afspeel mogelijkheden, geven ze nogsteeds zon ziekenhuis pass waar je niks mee kan en dus balverlies. Voorin zie je dat eriksen wel pasjes kan geven, maar zijn schot is te zwak. Sulejmani mist 70% van zijn 100% kansen, Mounir maak ik geen woord aan vuil dat is gewoon te onvestelbaar voor woorden. De jong is geen spits. Ozbilic Ebicilio, jozefzoon komen te kort maar zijn ook nog te onervaren. Enoh kan niet voetballen, alleen maar stofzuigen op het middenveld (neemt niet weg dat iedereen zo een speler nodig heeft) De zeeuw speelt een drama seizoen, Alderweireld en vertonghen ook. Gregory vd wiel zit ver onder zijn nivo. Blind is niet veel beter dan Anita op links en anita was ookal niet zon held. Stekelenburg is de enigste speler die echt goed is. De rest zijn talenten waar we simpelweg niet zoveel van kunnen verwachten, of jonge spelers waarvan je kan verwachten dat ze wisselvallend presteren. Dit is dan ook meteen het probleem. Met deze selectie worden we nooit kampioen aangezien dat de selecties van P$V en Twente sterker zijn, en ik hoop dat we in de zomer versterkingen krijgen. En dan niet Dost maar echte versterkingen. dit alles neemt natuurlijk niet weg dat Ajax altijd van Roda moet winnen. En dat Ajax een 2-0 voorsprong gewoon uitmoet kunnen spelen. Er was ooit eens een periode dat mensen bangwaren als Ajax op bezoek kwam. Nu weten/denken ze punten te kunnen pakken omdat ze zien dat het de laatste 7 jaar al wankel is bij Ajax. Ik ben het met je eens, maar juist als je die voetballende kwaliteiten wel in je ploeg hebt, en we hebben dat talent wel degelijk, dan mag een trainer (JOL) niet een ander systeem op gaan instellen, de spelers moeten nu weer wennen, aan dat waarvoor ze zijn opgeleid.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heel erg origineel, MOEDERGRAPJES..... Verklaard direct je leeftijd.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 23:34 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahaha, luister is naar jezelf, 2,5 maand bezig, whahahaha, sommige clubs doen er 10 jaar over om iets te bereiken, Barcelona heeft er 15 jaar over gedaan om te komen waar ze nu zijn.. Zo jezus hé, nog nooit van sarcasme gehoord ? Ben het volledig met je eens man. Dat gezeik als er niet gewonnen wordt, pfffff. Na de verliespot tegen HSV tijdens de winterstop werd er toch ook direct allerlei onzin uitgekraamd. Toen heb ik ook een dergelijke reactie gegeven. Het meerendeel denkt direct ongeslagen kampioen te worden omdat De Boer het spelletje goed ziet, de club kent en meer van dat geneuzel. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik wil ook dat we kampioen worden en begrijp best dat dat met dit team niet ongeslagen gaat lukken, maar met de (op het oog) slappe instelling, net alsof ze dat stapje extra (dus meer inzet)niet willen maken en het ze eigenlijk niet zoveel uit maakt, lukt het zeker niet. Het valt wel op dat tegen lager geplaatste ploegen en met alle respect voor Roda, het er gewoon op LIJKT, dat ze niet willen knokken voor die overwinning. Roda werd uiteindelijk in het zadel geholpen, terwijl we goed speelden tot aan de 2-0 en de foute uittrap van Stekelenburg. Daarna zakten we behoorlijk ver terug met af en toe nog wel een paar goede momenten tussendoor. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 19:22 schreef PS25 het volgende:Waarom gebeurt het toch vaak dat Ajax wordt afgetroefd zodra de tegenstander de mouwen opstroopt en strijd gaat leveren? Wat kunnen we hier aan doen? Volgens mij is dit en structureel probleem binnen Ajax. Te weinig klasse in het team waaronder geen spits. Juist tegen ploegen die werken moet je blijven voetballen en JUIST NIET proberen mee te gaan met hun spelletje
ps We hebben trouwen weer, door het verkopen van Luis en geen vervanger gehaald, een kampioenschap verkocht!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 februari 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Ook hier geldt: We zullen er aan moeten wennen.....Remco K is degene die de wijsheid in pacht heeft. Je moet het eens zijn met zijn mening en anders kan je een tirade aan scheldwoorden verwachten van een SBS6 niveau......hij zit er waarschijnlijk de hele week zo dicht op dat ie zeker denkt te weten dat het is zoals hij zegt dat het is....
Je kan wel eeuwig willen blijven bouwen maar in de zomer wordt Ajax weer leeggekocht en kopen we weer 3e rangs serviers, letten, of weet ik veel wat........ Ze moeten van de beurs af en weer een normale vereniging worden met een normale structuur worden. Kijk naar Groningen, Twente en zo. Die hebben een normale structuur en prima directeuren. En wij?? Wij hebben Mr. TEG....expert in failliessementen..... Ik las die achterlijke column van die kromme idioot uit Utereg in het AD. Stond weer een hoop onzin in maar in één ding had ie gelijk.....die bestuursleden (die geen verstand van voetbal hebben) verdedigen hun clubstropdas alsof ie van goud is....... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 10:37 schreef echte ajaxfan! het volgende:Ook hier geldt: We zullen er aan moeten wennen.....Remco K is degene die de wijsheid in pacht heeft. Je moet het eens zijn met zijn mening en anders kan je een tirade aan scheldwoorden verwachten van een SBS6 niveau......hij zit er waarschijnlijk de hele week zo dicht op dat ie zeker denkt te weten dat het is zoals hij zegt dat het is.... Je kan wel eeuwig willen blijven bouwen maar in de zomer wordt Ajax weer leeggekocht en kopen we weer 3e rangs serviers, letten, of weet ik veel wat........ Ze moeten van de beurs af en weer een normale vereniging worden met een normale structuur worden. Kijk naar Groningen, Twente en zo. Die hebben een normale structuur en prima directeuren. En wij?? Wij hebben Mr. TEG....expert in failliessementen..... Ik las die achterlijke column van die kromme idioot uit Utereg in het AD. Stond weer een hoop onzin in maar in één ding had ie gelijk.....die bestuursleden (die geen verstand van voetbal hebben) verdedigen hun clubstropdas alsof ie van goud is....... maak je niet druk gewoon negeren...it's a simpel |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 10:37 schreef echte ajaxfan! het volgende:Ook hier geldt: We zullen er aan moeten wennen.....Remco K is degene die de wijsheid in pacht heeft. Je moet het eens zijn met zijn mening en anders kan je een tirade aan scheldwoorden verwachten van een SBS6 niveau......hij zit er waarschijnlijk de hele week zo dicht op dat ie zeker denkt te weten dat het is zoals hij zegt dat het is.... Je kan wel eeuwig willen blijven bouwen maar in de zomer wordt Ajax weer leeggekocht en kopen we weer 3e rangs serviers, letten, of weet ik veel wat........ Ze moeten van de beurs af en weer een normale vereniging worden met een normale structuur worden. Kijk naar Groningen, Twente en zo. Die hebben een normale structuur en prima directeuren. En wij?? Wij hebben Mr. TEG....expert in failliessementen..... Ik las die achterlijke column van die kromme idioot uit Utereg in het AD. Stond weer een hoop onzin in maar in één ding had ie gelijk.....die bestuursleden (die geen verstand van voetbal hebben) verdedigen hun clubstropdas alsof ie van goud is....... Van den Boog heeft bij Ajax gevoetbald dus dat gaat niet op. Ze hebben het vertrekt van Luis niet opgevangen, velen hier vinden dat een prima beslissing geweest, en daarmee de kans op een titel met 80% doen slinken!!! |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
nou ik niet! Ze hebben Dost gemist omdat ze zaten te vreten!! En dan gaat het om 750.000 euro....zuinige joden |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 10:55 schreef echte ajaxfan! het volgende:nou ik niet! Ze hebben Dost gemist omdat ze zaten te vreten!! En dan gaat het om 750.000 euro....zuinige joden Ik ben het met je eens maar velen hier vonden het een prima keuze. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 10:37 schreef echte ajaxfan! het volgende:Ook hier geldt: We zullen er aan moeten wennen.....Remco K is degene die de wijsheid in pacht heeft. Je moet het eens zijn met zijn mening en anders kan je een tirade aan scheldwoorden verwachten van een SBS6 niveau......hij zit er waarschijnlijk de hele week zo dicht op dat ie zeker denkt te weten dat het is zoals hij zegt dat het is.... Je kan wel eeuwig willen blijven bouwen maar in de zomer wordt Ajax weer leeggekocht en kopen we weer 3e rangs serviers, letten, of weet ik veel wat........ Ze moeten van de beurs af en weer een normale vereniging worden met een normale structuur worden. Kijk naar Groningen, Twente en zo. Die hebben een normale structuur en prima directeuren. En wij?? Wij hebben Mr. TEG....expert in failliessementen..... Ik las die achterlijke column van die kromme idioot uit Utereg in het AD. Stond weer een hoop onzin in maar in één ding had ie gelijk.....die bestuursleden (die geen verstand van voetbal hebben) verdedigen hun clubstropdas alsof ie van goud is....... Snap niet echt waar je domme achtelijk opmerking op slaat, ik heb gewoon mijn mening, en anderen hebben hun mening..
Als Ajax zichzelf van de beurs zou halen, is het morgen failliet en bestaat de club Ajax helemaal niet meer, je kan dat dus wel mooir roepen, en ik zou dat ook graag zien gebeuren, maar het is feitelijk gewoon onmogelijk op dit moment, of in de nabije toekomst. |
|
|
|