BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord wil Van Geel toch per direct halen'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 14 februari 2011 - 08:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Feyenoord wil Van Geel toch per direct halen' (VoetbalPrimeur)

Stylzz
 Stylzz - maandag 14 februari 2011 - 08:46   quote  deeplink  
Feyenoord wil Martin van Geel zo snel mogelijk naar Rotterdam halen, schrijft het Algemeen Dagblad. De club denkt dat het toch mogelijk is om de technisch directeur per direct vast te leggen.

Feyenoord is al geruime tijd met Van Geel in gesprek, maar van een akkoord is nog geen sprake. Wel is het zo goed als zeker dat het directielid van Roda JC in de zomer naar de Kuip verhuist. De Rotterdammers zetten echter hoger in.

Eerder leek een directe komst van Van Geel niet haalbaar, maar Feyenoord gaat binnenkort met de clubleiding van Roda JC om de tafel zitten om daarover te praten. De club zal echter geen afkoopsom betalen. "We hebben afgesproken dat Martin dat zelf oplost", aldus Eric Gudde
_________________

Ik weet nog niet wat ik hier van moet denken.
Mijn antipathie jegens deze man is zo groot dat kan ik bijna niet opzij zetten... Maar niets is groter dan de club en ik dus ook niet?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 februari 2011 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 08:46 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord wil Martin van Geel zo snel mogelijk naar Rotterdam halen, schrijft het Algemeen Dagblad. De club denkt dat het toch mogelijk is om de technisch directeur per direct vast te leggen.

Feyenoord is al geruime tijd met Van Geel in gesprek, maar van een akkoord is nog geen sprake. Wel is het zo goed als zeker dat het directielid van Roda JC in de zomer naar de Kuip verhuist. De Rotterdammers zetten echter hoger in.

Eerder leek een directe komst van Van Geel niet haalbaar, maar Feyenoord gaat binnenkort met de clubleiding van Roda JC om de tafel zitten om daarover te praten. De club zal echter geen afkoopsom betalen. "We hebben afgesproken dat Martin dat zelf oplost", aldus Eric Gudde
_________________

Ik weet nog niet wat ik hier van moet denken.
Mijn antipathie jegens deze man is zo groot dat kan ik bijna niet opzij zetten... Maar niets is groter dan de club en ik dus ook niet?
Herken wat je bedoelt, Stylzz. Grootverdiener met weinig 020-scrupules enerzijds, succesvol, creatief td in rustiger, kleinere vaarwateren (Willem2 en Roda). Maar bij Feyenoord???

Voor een matig salaris zou ik 'm een kans willen geven.

En dat Feyenoord-verhaaltje van 'm...Dat had Dhr. L. beenhakker ook al.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 februari 2011 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 08:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Herken wat je bedoelt, Stylzz. Grootverdiener met weinig 020-scrupules enerzijds, succesvol, creatief td in rustiger, kleinere vaarwateren (Willem2 en Roda). Maar bij Feyenoord???

Voor een matig salaris zou ik 'm een kans willen geven.

En dat Feyenoord-verhaaltje van 'm...Dat had Dhr. L. beenhakker ook al.
Ja maar ik kan zn staat van dienst toch ook niet ontkennen.
En hij heeft wel bij ons gespeeld.... lastig.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 februari 2011 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja maar ik kan zn staat van dienst toch ook niet ontkennen.
En hij heeft wel bij ons gespeeld.... lastig.
Zekers.
Bedenk me dat ik 'm niet echt kan betrappen op ellebogenwerk, intriges en weer wel zich als gentleman terugtrekte uit 020.
Of vergis ik me nou weer...?

Pfff...
Royaal
 Royaal - maandag 14 februari 2011 - 08:59   quote  deeplink  
Las laatst een stukje op internet (weet niet meer per direct waar) en dat waar hij beleid heeft gevoerd, de ploegen erop vooruit zijn gegaan.

Dan liever een TD'er zonder rood/wit hart die het goed doet dan een kameraad die er niks van bakt, toch?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 februari 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 08:59 schreef Royaal het volgende:
Las laatst een stukje op internet (weet niet meer per direct waar) en dat waar hij beleid heeft gevoerd, de ploegen erop vooruit zijn gegaan.

Dan liever een TD'er zonder rood/wit hart die het goed doet dan een kameraad die er niks van bakt, toch?
Tuurlijk, maar geen rood/wit hart én er niks van bakken én dik verdienen...Da's pas erg.

Okee: van Geel, voordeel van de twijfel.
Els
 Els - maandag 14 februari 2011 - 09:04   quote  deeplink  
Ik moet hem niet. Maar als Feyenoord besluit dat het een verstandige zet is om hem te halen, dan is dat zo. Geen extra coulance in de benadering, want een Feyenoorder is het niet. Wel voldoende zakelijkheid om hem een kans te geven te slagen op die positie.
KKL
 KKL - maandag 14 februari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 09:04 schreef Els het volgende:
Ik moet hem niet. Maar als Feyenoord besluit dat het een verstandige zet is om hem te halen, dan is dat zo. Geen extra coulance in de benadering, want een Feyenoorder is het niet. Wel voldoende zakelijkheid om hem een kans te geven te slagen op die positie.
Ik denk dat het voor de meeste supporters geldt.

Van Geel is een gladde.

Maar ik denk wel dat hij de juiste man is met de kwaliteiten die we momenteel ontberen.
Xapter
 Xapter - maandag 14 februari 2011 - 10:12   quote  deeplink  
een capabele TD uit rotterdam is amper te vinden, niet elke positie kan bekleed worden door een 'kind van zuid' of iemand met een 'feyenoordhart'
En als er dan iemand met een feyenoordhart komt (lees: been) bakthij er niets van!
Vnny
 Vnny - maandag 14 februari 2011 - 10:12   quote  deeplink  
Tja hij heeft bij ons gespeeld maar dat geldt ook voor Lurling dus hoop niet dat dat een criterium word. Maar goed geloof niet dat de club zich wat aan zal trekken bij het gevoel van een groot deel van het legioen.

Misschien dan toch maar beter een capabele lul dan een vriendelijk onbenul! (misschien ook mooi voor op een tegeltje?)
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 februari 2011 - 10:45   quote  deeplink  
~ik vond hem altijd een enge sluwe vent toen hij ergens anders zat. als ie net zo sluw eng is voor onze club, dan vandaag nog binnen halen. kan ie mooi bezig met de selectie voor volgend seizoen. hoe eerdert hij binnen is, des te beter!
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 10:49   quote  deeplink  
Als hij om te beginnen zijn eigen afkoopsom aan Roda zou betalen om per direct naar Feyenoord te kunnen komen, geeft 'ie in ieder geval een geod signaal af. Verder is het een oud-speler en heeft hij veel goeie dingen gedaan. Alleen die blunder om naar 020 te gaan hè ...
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 februari 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:49 schreef JanM het volgende:
Als hij om te beginnen zijn eigen afkoopsom aan Roda zou betalen om per direct naar Feyenoord te kunnen komen, geeft 'ie in ieder geval een geod signaal af. Verder is het een oud-speler en heeft hij veel goeie dingen gedaan. Alleen die blunder om naar 020 te gaan hè ...
hahahahaha grappig man. Van Geel en geld laten liggen? Hij heeft zijn hele leven al voor zijn eigen carriere gewerkt en voor niemand anders.

Hij geeft geen stuiver, hij wil alleen maar vangen.
Royaal
 Royaal - maandag 14 februari 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:49 schreef JanM het volgende:
Als hij om te beginnen zijn eigen afkoopsom aan Roda zou betalen om per direct naar Feyenoord te kunnen komen, geeft 'ie in ieder geval een geod signaal af. Verder is het een oud-speler en heeft hij veel goeie dingen gedaan. Alleen die blunder om naar 020 te gaan hè ...
Kuyt begaat ook wel eens een blunder maar is nog steeds een held
fr emiel
 fr emiel - maandag 14 februari 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Maar wat gaat ie dopen zonder poen???
fr emiel
 fr emiel - maandag 14 februari 2011 - 11:04   quote  deeplink  
dopen = poen
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 februari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 11:04 schreef fr emiel het volgende:
dopen = poen
dopen is kopen?
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Ik snap er nix meer van ...
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:59 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

hahahahaha grappig man. Van Geel en geld laten liggen? Hij heeft zijn hele leven al voor zijn eigen carriere gewerkt en voor niemand anders.

Hij geeft geen stuiver, hij wil alleen maar vangen.
Eerst zien! Feyenoord kan/wil geen afkoopsom betalen, Roda wil wel een afkoopsom ontvangen en blijkbaar zijn ze in onderhandeling over een overgang per direct. Rara wie dan de enige is die die afkoopsom kan betalen: Van Geel zelf!
Vnny
 Vnny - maandag 14 februari 2011 - 11:40   quote  deeplink  
of via een externe investeerder
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 februari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
ik heb het idee dat er heel hard word gewerkt naar volgend seizoen toe. v geel is nu al bezig denk ik. investeerders halen hem weg daar. er gaan wat spelers bij ons weg. komt wat bij. en volgend jaar strijden om de 4e plek. dat is wat ik stiekum vermoed
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 11:52   quote  deeplink  
Niks investeerders: ""We hebben afgesproken dat Martin dat zelf oplost", aldus Eric Gudde" staat in ht AD!
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 februari 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 11:52 schreef JanM het volgende:
Niks investeerders: ""We hebben afgesproken dat Martin dat zelf oplost", aldus Eric Gudde" staat in ht AD!
Oftewel, "we betalen hem zo'n schofterig hoog salaris, dat hij dat makkelijk kan betalen"
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Oftewel, "we betalen hem zo'n schofterig hoog salaris, dat hij dat makkelijk kan betalen"
Is ook een optie, maar ik denk dat hij het sowieso wel kan betalen, al weet ik natuurlijk niet wat Roda vraagt ...
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 februari 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 11:26 schreef JanM het volgende:

[..]

Eerst zien! Feyenoord kan/wil geen afkoopsom betalen, Roda wil wel een afkoopsom ontvangen en blijkbaar zijn ze in onderhandeling over een overgang per direct. Rara wie dan de enige is die die afkoopsom kan betalen: Van Geel zelf!
of hij zou ineens 180 graden gedraaid moeten zijn. Maar in mijn schoonfamilie zit veel (ex) profvoetbal mensen. Diegene die hem kennen kotsen hem uit en zeggen dat hij nooit iets uit liefde voor een club heeft gedaan, alleen maar voor zijn eigen portemonnee. Als hij zelf betaalt hang ik een vlag uit!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 februari 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Ik werk ook alleen maar voor mijn portemonnee.
Hand in hand11
 Hand in hand11 - maandag 14 februari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Van Geel is geen Feyenoorder. Nou en. Hebben die Feyenoorders ons zoveel gebracht in het verleden. Alleen het duo Van Hanegem en Jansen (1993). Maar was Van Marwijk toen hij kwam een Feyenoorder, Van Hooijdonk, Johan Cruyff. Om maar een paar te noemen die laat naar Feyenoord gingen, maar ons wel een grote bijdragen aan geringe maar wel grote succes hebben geleverd. Het moet nu duidelijk zijn, zeker na Mario Been, dat die senitimenten van het 'Feyenoorder zijn' echt de pullenbak in moeten. als we ooit weer een grote club willen worden moeten we goede 'niet Feyenoorders' de kans geven. Als het dan goed komt, worden het vanzelf Feyenoorders.
Els
 Els - maandag 14 februari 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:57 schreef Hand in hand11 het volgende:
Van Geel is geen Feyenoorder. Nou en. Hebben die Feyenoorders ons zoveel gebracht in het verleden. Alleen het duo Van Hanegem en Jansen (1993). Maar was Van Marwijk toen hij kwam een Feyenoorder, Van Hooijdonk, Johan Cruyff. Om maar een paar te noemen die laat naar Feyenoord gingen, maar ons wel een grote bijdragen aan geringe maar wel grote succes hebben geleverd. Het moet nu duidelijk zijn, zeker na Mario Been, dat die senitimenten van het 'Feyenoorder zijn' echt de pullenbak in moeten. als we ooit weer een grote club willen worden moeten we goede 'niet Feyenoorders' de kans geven. Als het dan goed komt, worden het vanzelf Feyenoorders.
Cruijff telt niet, die heeft z'n hele reputatie aan ons te danken.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 februari 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:46 schreef Stylzz het volgende:
Ik werk ook alleen maar voor mijn portemonnee.
Ik ook, wie niet? Maar ik ga niet overal rondbazuinen dat ik zo'n warm gevoel heb met een bedrijf dat ik graag wil betalen om er te mogen werken...
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 februari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 13:03 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ik ook, wie niet? Maar ik ga niet overal rondbazuinen dat ik zo'n warm gevoel heb met een bedrijf dat ik graag wil betalen om er te mogen werken...
ik wel, ik zou mn eigen contract afkopen als ik daar voor bij bijvoorbeeld Micro$oft zou kunnen werken. maar zodra ik dr ben gaat t om t belang van M$ maar werk ik voor mn eigen knip.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 februari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:49 schreef JanM het volgende:
Als hij om te beginnen zijn eigen afkoopsom aan Roda zou betalen om per direct naar Feyenoord te kunnen komen, geeft 'ie in ieder geval een geod signaal af. Verder is het een oud-speler en heeft hij veel goeie dingen gedaan. Alleen die blunder om naar 020 te gaan hè ...
Dat maakt hem overigens niet per definitie betrouwbaarder...Hij laat Roda dan wel zitten...
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 februari 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 13:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik wel, ik zou mn eigen contract afkopen als ik daar voor bij bijvoorbeeld Micro$oft zou kunnen werken. maar zodra ik dr ben gaat t om t belang van M$ maar werk ik voor mn eigen knip.
Nou ik niet, ik zal nooit mijn eigen contract afkopen, een bedrijf heeft dat wel eens gedaan voor mij, maar wilde daar dan weer zoveel voor terug dat ik dat zelfs niet meer wil.
BUjakkah
 BUjakkah - maandag 14 februari 2011 - 13:39   quote  deeplink  
Ik zeg gewoon doen, Wat kan er mis gaan??? Geld om te kopen heeft hij niet. Dus hij zal alles ervoor moeten doen om te bewijzen dat hij een echt feyenoord hart heeft door echt inventief spelers te vinden die ons beter gaan maken.

Hij zal een loon krijgen die hij ergens anders ook krijgt en die iemand anders ook had gekregen, Een club zonder TD is natuurlijk niets. Ik zeg doen en afwachten.
MMM
 MMM - maandag 14 februari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
Als hij Tyton meeneemt.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 14 februari 2011 - 13:49   quote  deeplink  
Ga toch een keer weg met dat gezeik over geen Feyenoorder en een verleden bij Ajax.
Baan is de laatste goede TD die we gehad hebben en is ook geen Feyenoorder. van Marwijk is een Limburger, Bosvelt voor de Eagles. Piair een NACman. ga zo maar door.
Van Geel stond vroeger op de tribiunes van de Kuip. Maar al was dat niet zo??? Lekker boeiend.

Hij is een goede TD en als hij de tijd krijgt zal hij van Fey weer een stabiele subtopper maken met wellicht af en toe een uitschietyer naar boven.

Zo mooi zijn als hij direct kan komen want ik maak me zorgen over de velen huurlingen zonder afkoopsom en contracten die volgende zomer aflopen...
geert1908
 geert1908 - maandag 14 februari 2011 - 14:02   quote  deeplink  
wat moet je met tyton , mulder doet het de laatste wedstrijden goed hij kan beter junker meenemen want een spits hebben we voor volgend seizoen nodig nu luc naar inter gaat en misschien hadouir en dan bruins richting kerkrade
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 februari 2011 - 14:03   quote  deeplink  
Hé ondanks dat ik hem persoonlijk een enorme kwal vind en een heel eng mannetje, staan zijn prestaties buiten kijf. Het is waarschijnlijk de beste TD die Feyenoord zich kan wensen op dit moment.
MMM
 MMM - maandag 14 februari 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:02 schreef geert1908 het volgende:
wat moet je met tyton , mulder doet het de laatste wedstrijden goed hij kan beter junker meenemen want een spits hebben we voor volgend seizoen nodig nu luc naar inter gaat en misschien hadouir en dan bruins richting kerkrade
Tyton, Hadouir en Junker. 3 klasse spelers.

Alleen is het gedrag van Hadouir niet altijd best geloof ik..
scarface1979
 scarface1979 - maandag 14 februari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:02 schreef geert1908 het volgende:
wat moet je met tyton , mulder doet het de laatste wedstrijden goed hij kan beter junker meenemen want een spits hebben we voor volgend seizoen nodig nu luc naar inter gaat en misschien hadouir en dan bruins richting kerkrade
Tyton pakt punten voor je. Is een topkeeper.
Mulder (nog) niet
geert1908
 geert1908 - maandag 14 februari 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:03 schreef Pietje1 het volgende:
Hé ondanks dat ik hem persoonlijk een enorme kwal vind en een heel eng mannetje, staan zijn prestaties buiten kijf. Het is waarschijnlijk de beste TD die Feyenoord zich kan wensen op dit moment.
eens heeft het bij willem2 goed gedaan bij az en bij roda , bij de neuzen niet maar dat is niet zo erg
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:02 schreef geert1908 het volgende:
wat moet je met tyton , mulder doet het de laatste wedstrijden goed hij kan beter junker meenemen want een spits hebben we voor volgend seizoen nodig nu luc naar inter gaat en misschien hadouir en dan bruins richting kerkrade
Geen idee wat Tyton toevoegt wetende dat je daar veel geld voor moet betalen aangeizen hij nog t/m 2013 onder contract staat, Junker was vooral vorig jaar erg goed maar heeft ook nog een contrract t/m 2012, Hadouir is meer dan welkom en Bruins ... daar kunnen ze in Kerkrade alleen maar van dromen! Die tekent binnenkort een nieuw 5-jarig contract bij Feyenoord!
MMM
 MMM - maandag 14 februari 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:12 schreef JanM het volgende:

[..]

Geen idee wat Tyton toevoegt wetende dat je daar veel geld voor moet betalen aangeizen hij nog t/m 2013 onder contract staat,
Misschien heeft Tyton wel een bepaalde clausule in z'n contract. Feyenoord moet serieus overwegen om die man te halen, een hele goede keeper.

quote:
en Bruins ... daar kunnen ze in Kerkrade alleen maar van dromen! Die tekent binnenkort een nieuw 5-jarig contract bij Feyenoord!
Gelukkig niet.
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Gelukkig niet.
Jawel! Is na Babovic de beste 10 die we hebben (gehad) ;-p
geert1908
 geert1908 - maandag 14 februari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Misschien heeft Tyton wel een bepaalde clausule in z'n contract. Feyenoord moet serieus overwegen om die man te halen, een hele goede keeper.

was babos ook toen die bij nac speelde maar heeft het bij feyenoord ook niet geredt
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 februari 2011 - 15:31   quote  deeplink  
Hoort het voordeel van de twijfel te krijgen.
Heeft het bij alle clubs als TD aardig tot goed gedaan.
Dan maar iemand zonder echt Feyenoordhart als we er maar beter van worden.
Of weet iemand een betere optie?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord wil Van Geel toch per direct halen'









0.0068180