BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leonardo terug halen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
raket
 raket - maandag 14 februari 2011 - 09:22   quote  deeplink  
Die jongen is al heel jong naar Feyenoord gekomen.Hij is mede door zich zelf,maar ook mede door sommige mensen bij Feyenoord verziekt omdat iedereen hem de hemel in prees en hij geen enkel tegenwoord kreeg of eens met z'n neus op de feiten is gedrukt.Is daarna naar mokkum gegaan en is nu elke keer de lul bij Nac,wat die natuurlijk ook zelf veroorzaakt.Maar ik vind het vooral nu een persoonlijk drama als mens en heb ik toch veel medelijden met hem,zoals ik hem gisteren op de tribune zag zitten.Moet Feyenoord niet z'n verantwoording nemen en via Mario of Willem van Hanegem eens een gesprek met die jongen voeren en hem uitleggen dat Feyenoord fouten heeft gemaakt met hem,maar dat die zelf ook domme dingen heeft gedaan en die jongen bij Feyenoord eens een tweede en tevens laatste kans te geven.Als we van beukering een tweede kans geven,moet deze jongen dat toch ook zeker krijgen.Hij kan echt wel super voetballen,daar zijn we het toch wel over eens?Kom op Feyenoord laat je hart eens spreken en geef deze jongen die als kind naar het vreemde Rotterdam kwam en alles achter liet om een van de beste voetballers van Nederland te worden een tweede kans.
Royaal
 Royaal - maandag 14 februari 2011 - 09:25   quote  deeplink  
nee dankje.
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 februari 2011 - 09:27   quote  deeplink  
leonardo=judas!! nooit meer voor ons spelen die gast. ook al is het valentijn!!
Djee
 Djee - maandag 14 februari 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 09:22 schreef raket het volgende:
Die jongen is al heel jong naar Feyenoord gekomen.Hij is mede door zich zelf,maar ook mede door sommige mensen bij Feyenoord verziekt omdat iedereen hem de hemel in prees en hij geen enkel tegenwoord kreeg of eens met z'n neus op de feiten is gedrukt.Is daarna naar mokkum gegaan en is nu elke keer de lul bij Nac,wat die natuurlijk ook zelf veroorzaakt.Maar ik vind het vooral nu een persoonlijk drama als mens en heb ik toch veel medelijden met hem,zoals ik hem gisteren op de tribune zag zitten.Moet Feyenoord niet z'n verantwoording nemen en via Mario of Willem van Hanegem eens een gesprek met die jongen voeren en hem uitleggen dat Feyenoord fouten heeft gemaakt met hem,maar dat die zelf ook domme dingen heeft gedaan en die jongen bij Feyenoord eens een tweede en tevens laatste kans te geven.Als we van beukering een tweede kans geven,moet deze jongen dat toch ook zeker krijgen.Hij kan echt wel super voetballen,daar zijn we het toch wel over eens?Kom op Feyenoord laat je hart eens spreken en geef deze jongen die als kind naar het vreemde Rotterdam kwam en alles achter liet om een van de beste voetballers van Nederland te worden een tweede kans.
Slecht geslapen?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 14 februari 2011 - 09:30   quote  deeplink  
pure onzin dit. Hem vergelijken met van Beukering...Hij maakt zichzelf overal gehaat, verprutst veel door alles zelf te willen doen, is lastig, heeft ons genaaid, nee dank je, laat hem maar.
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 februari 2011 - 09:31   quote  deeplink  
vroeger stond er een ban op dit soort topics. gelukkig is het valentijn!
Milo
 Milo - maandag 14 februari 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Doe maar niet, vindt zich belangerijker dan de club!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 14 februari 2011 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 09:31 schreef obiku010 het volgende:
vroeger stond er een ban op dit soort topics. gelukkig is het valentijn!
En Frwendy al een cadeautje uit eigen zak gegeven?
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 februari 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 09:38 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

En Frwendy al een cadeautje uit eigen zak gegeven?
ze heeft een durex play ding gekregen. trilt en cherry smaak enzo. beter!! kan ik vanaaf gewoon vi kijken zonder dat ik aan de bak moet. ach ja, ik ben een romanticus :-)
giel
 giel - maandag 14 februari 2011 - 09:45   quote  deeplink  
NOOIT DOEN DIE VERWENDE AAP BINNEN HALEN BRENGY ALLEEN MAAR ELENDE MEE
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 februari 2011 - 09:50   quote  deeplink  
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
fr emiel
 fr emiel - maandag 14 februari 2011 - 09:54   quote  deeplink  
soo jij gaat echt hard.. letterlijk een raket!!!
Die jongen heeft 't overal verziekt voor zichzelf.. En bij feyenoord hoeft ie zkr geen 2e kans te krijgen.. Als die jongen zo goed geweest was als dat je zegh, dan had hij 't toch allang gemaakt in de eredivisie???
Ik zeg niet dat hij totaal niet kan voetballen maar bij feyenoord istie uitgekots en daar zijn we gewoon klaar mee!!! MKrijgt geen 2e kans.....
Hoor nou wat je zelf zegt????? "willem een gesprek voeren met leonardo??? wat heeft willem met feyenoord te maken op dt moment???
Hij heeft willem ook een doodschop gegeven door zich zo te gedragen.. ;)
LEONARDO WEG ERMEEE!!!!!!!! Misschien wel een goeie voor exelcior.. Maaar daar voelt ons braziliaantje zich te groot vorrr.
opkk met leo
Djee
 Djee - maandag 14 februari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 09:54 schreef fr emiel het volgende:
soo jij gaat echt hard.. letterlijk een raket!!!
Die jongen heeft 't overal verziekt voor zichzelf.. En bij feyenoord hoeft ie zkr geen 2e kans te krijgen.. Als die jongen zo goed geweest was als dat je zegh, dan had hij 't toch allang gemaakt in de eredivisie???
Ik zeg niet dat hij totaal niet kan voetballen maar bij feyenoord istie uitgekots en daar zijn we gewoon klaar mee!!! MKrijgt geen 2e kans.....
Hoor nou wat je zelf zegt????? "willem een gesprek voeren met leonardo??? wat heeft willem met feyenoord te maken op dt moment???
Hij heeft willem ook een doodschop gegeven door zich zo te gedragen.. ;)
LEONARDO WEG ERMEEE!!!!!!!! Misschien wel een goeie voor exelcior.. Maaar daar voelt ons braziliaantje zich te groot vorrr.
opkk met leo
Huh..???? nou nou nou nou!
KKL
 KKL - maandag 14 februari 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 09:22 schreef raket het volgende:
Die jongen is al heel jong naar Feyenoord gekomen.Hij is mede door zich zelf,maar ook mede door sommige mensen bij Feyenoord verziekt omdat iedereen hem de hemel in prees en hij geen enkel tegenwoord kreeg of eens met z'n neus op de feiten is gedrukt.Is daarna naar mokkum gegaan en is nu elke keer de lul bij Nac,wat die natuurlijk ook zelf veroorzaakt.Maar ik vind het vooral nu een persoonlijk drama als mens en heb ik toch veel medelijden met hem,zoals ik hem gisteren op de tribune zag zitten.Moet Feyenoord niet z'n verantwoording nemen en via Mario of Willem van Hanegem eens een gesprek met die jongen voeren en hem uitleggen dat Feyenoord fouten heeft gemaakt met hem,maar dat die zelf ook domme dingen heeft gedaan en die jongen bij Feyenoord eens een tweede en tevens laatste kans te geven.Als we van beukering een tweede kans geven,moet deze jongen dat toch ook zeker krijgen.Hij kan echt wel super voetballen,daar zijn we het toch wel over eens?Kom op Feyenoord laat je hart eens spreken en geef deze jongen die als kind naar het vreemde Rotterdam kwam en alles achter liet om een van de beste voetballers van Nederland te worden een tweede kans.
voegt niets toe
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 februari 2011 - 10:13   quote  deeplink  
worst topic ever.
Vnny
 Vnny - maandag 14 februari 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:13 schreef Stylzz het volgende:
worst topic ever.
by far!
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 10:37   quote  deeplink  
Op één na ergste topic ever!
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 februari 2011 - 10:40   quote  deeplink  
Wie?
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 februari 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Wil je echt deze nietsnut terug halen, waarom dek je dat hij nergens meer aan de bak komt? Mentaliteit en iq van een bromvlieg achter een raam...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 14 februari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:37 schreef JanM het volgende:
Op één na ergste topic ever!
kijk uit vriend :)
Vnny
 Vnny - maandag 14 februari 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:37 schreef JanM het volgende:
Op één na ergste topic ever!
hahaha
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 14 februari 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 09:22 schreef raket het volgende:

Ben je ziek?
Els
 Els - maandag 14 februari 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 09:22 schreef raket het volgende:
Die jongen is al heel jong naar Feyenoord gekomen.Hij is mede door zich zelf,maar ook mede door sommige mensen bij Feyenoord verziekt omdat iedereen hem de hemel in prees en hij geen enkel tegenwoord kreeg of eens met z'n neus op de feiten is gedrukt.Is daarna naar mokkum gegaan en is nu elke keer de lul bij Nac,wat die natuurlijk ook zelf veroorzaakt.Maar ik vind het vooral nu een persoonlijk drama als mens en heb ik toch veel medelijden met hem,zoals ik hem gisteren op de tribune zag zitten.Moet Feyenoord niet z'n verantwoording nemen en via Mario of Willem van Hanegem eens een gesprek met die jongen voeren en hem uitleggen dat Feyenoord fouten heeft gemaakt met hem,maar dat die zelf ook domme dingen heeft gedaan en die jongen bij Feyenoord eens een tweede en tevens laatste kans te geven.Als we van beukering een tweede kans geven,moet deze jongen dat toch ook zeker krijgen.Hij kan echt wel super voetballen,daar zijn we het toch wel over eens?Kom op Feyenoord laat je hart eens spreken en geef deze jongen die als kind naar het vreemde Rotterdam kwam en alles achter liet om een van de beste voetballers van Nederland te worden een tweede kans.
Het is wel heel erg tegen de stroom in, maar je hebt wel een punt. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen fouten, en zal de consequenties moeten aanvaarden, maar hier gelden ook wel verzachtende omstandigheden. Ik ben van mening dat Feyenoord andere prioriteiten heeft, maar als er iemand van Feyenoord met z'n tijd verlegen was, dan zou hij deze jongen wel op kunnen vangen. Helaas staat Leo op non-actief.
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 14 februari 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 13:11 schreef Els het volgende:

[..]

Het is wel heel erg tegen de stroom in, maar je hebt wel een punt. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen fouten, en zal de consequenties moeten aanvaarden, maar hier gelden ook wel verzachtende omstandigheden. Ik ben van mening dat Feyenoord andere prioriteiten heeft, maar als er iemand van Feyenoord met z'n tijd verlegen was, dan zou hij deze jongen wel op kunnen vangen. Helaas staat Leo op non-actief.
Gelukkig!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 februari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Laat WvH zich maar bewijzen en z'n vrije tijd aan Leonardo besteden. Eens zien of hij dit geval weer aan de praat kan krijgen.
Toont Willem ook weer wat hij kan...
010rob
 010rob - maandag 14 februari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
RAKET is neergestort,en op zijn hoofd terecht gekomen,kan niet anders !!!!
BUjakkah
 BUjakkah - maandag 14 februari 2011 - 13:42   quote  deeplink  
weg wezen met dat vies verwend rot jonk, laat die maat terug gaan naar de bende waar wij hem toen vandaan hebben gehaald. Bah die is echt afgeschreven voor alles. Die mag nog geen wortels pellen bij de groente boer.
MMM
 MMM - maandag 14 februari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
Slechtste topic ooit.
sevillana
 sevillana - maandag 14 februari 2011 - 18:43   quote  deeplink  
zal toch wel niet gebeuren? 't komt gewoon niet meer goed met die jongen!
peer 2
 peer 2 - maandag 14 februari 2011 - 18:48   quote  deeplink  
Lijkt mij, gezien meest recente blunders, wel een goede back!!??
Emile
 Emile - maandag 14 februari 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 09:22 schreef raket het volgende:
Die jongen is al heel jong naar Feyenoord gekomen.Hij is mede door zich zelf,maar ook mede door sommige mensen bij Feyenoord verziekt omdat iedereen hem de hemel in prees en hij geen enkel tegenwoord kreeg of eens met z'n neus op de feiten is gedrukt.Is daarna naar mokkum gegaan en is nu elke keer de lul bij Nac,wat die natuurlijk ook zelf veroorzaakt.Maar ik vind het vooral nu een persoonlijk drama als mens en heb ik toch veel medelijden met hem,zoals ik hem gisteren op de tribune zag zitten.Moet Feyenoord niet z'n verantwoording nemen en via Mario of Willem van Hanegem eens een gesprek met die jongen voeren en hem uitleggen dat Feyenoord fouten heeft gemaakt met hem,maar dat die zelf ook domme dingen heeft gedaan en die jongen bij Feyenoord eens een tweede en tevens laatste kans te geven.Als we van beukering een tweede kans geven,moet deze jongen dat toch ook zeker krijgen.Hij kan echt wel super voetballen,daar zijn we het toch wel over eens?Kom op Feyenoord laat je hart eens spreken en geef deze jongen die als kind naar het vreemde Rotterdam kwam en alles achter liet om een van de beste voetballers van Nederland te worden een tweede kans.
je bent zeker weer alleen met valentijn
henkie1969
 henkie1969 - maandag 14 februari 2011 - 18:53   quote  deeplink  
Kolere, zijn we nog niet genoeg gestraft dit seizoen??
Dat er zelfs geroepen wordt dat Leonardo terug moet komen....
ik wil best een collecte houden voor een enkeltje terug naar huis voor hem...
Brian
 Brian - maandag 14 februari 2011 - 18:54   quote  deeplink  
Slechtste topic ooit !
Groot dik slot erop.

Dat de gedachte al bij je speelt om die wannebee neus terug te halen.
Als je ziet hoe veel, hoe gigantische veel Feyenoord heeft gedaan en betekend voor deze jongen en hoe Feyenoord voor deze goedheid is terug betaald en dan nog respectloos naar 020 gaan met die arrogante kut smoel van hem. Overweeg jij de gedachte hem terug te halen dat moeilijk ondankbare onderkruipsel ?

Snel slot erop doe maar zo,n dik extra gehard slot met een dikke laag negeer coating

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 februari 2011 door Brian --
BRAYY
 BRAYY - maandag 14 februari 2011 - 18:57   quote  deeplink  
Raket ziet ze vliegen, niet eens op reageren joh.
Nibke
 Nibke - maandag 14 februari 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Iets voor Excelsior!
Maximus
 Maximus - maandag 14 februari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Ik snap de negatieve reacties wel maar dat ventje kan wel donders voetballen... Ik zou het WEL proberen...
piet de paler
 piet de paler - maandag 14 februari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Ik dacht bij het openen van deze topic dat er zou staan grapje ????? maar het was gemeend
Klop
 Klop - maandag 14 februari 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 09:22 schreef raket het volgende:
Die jongen is al heel jong naar Feyenoord gekomen.Hij is mede door zich zelf,maar ook mede door sommige mensen bij Feyenoord verziekt omdat iedereen hem de hemel in prees en hij geen enkel tegenwoord kreeg of eens met z'n neus op de feiten is gedrukt.Is daarna naar mokkum gegaan en is nu elke keer de lul bij Nac,wat die natuurlijk ook zelf veroorzaakt.Maar ik vind het vooral nu een persoonlijk drama als mens en heb ik toch veel medelijden met hem,zoals ik hem gisteren op de tribune zag zitten.Moet Feyenoord niet z'n verantwoording nemen en via Mario of Willem van Hanegem eens een gesprek met die jongen voeren en hem uitleggen dat Feyenoord fouten heeft gemaakt met hem,maar dat die zelf ook domme dingen heeft gedaan en die jongen bij Feyenoord eens een tweede en tevens laatste kans te geven.Als we van beukering een tweede kans geven,moet deze jongen dat toch ook zeker krijgen.Hij kan echt wel super voetballen,daar zijn we het toch wel over eens?Kom op Feyenoord laat je hart eens spreken en geef deze jongen die als kind naar het vreemde Rotterdam kwam en alles achter liet om een van de beste voetballers van Nederland te worden een tweede kans.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.......
raket
 raket - maandag 14 februari 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Heel jammer allemaal,dat sommige Feyenoord supporters hier op deze topic reageren met de vreselijkste dingen die ze iemand toewensen.Gelukkig zijn er ook nog wat normale reactie's,want ik vraag me bij een hoop lui of ze niet met een raket de lucht in kunnen worden geschoten.Maar iemand een tweede kans en tevens laatste kans door middel van een goed gesprek met een oer Feyenoorder willem van hanegem of willem jansen of mario zelf zou denk ik niet verkeerd zijn.Je maakt duidelijk waar de grenzen liggen,je maakt afspraken en als Leonardo zich niet houd aan de afspraken kan die weg(kan je gewoon in een contract laten vast leggen)Ik vind gewoon dat je aan iemands leven en voetbal carriere een heel andere wending kan geven door dit te doen.Feyenoord is er namelijk ook zelf gedeeltelijk ook schuldig aan dat deze jongen nu zo is.
de.fan
 de.fan - maandag 14 februari 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Aub zeg laat Leonardo de kuip niet meer bevuilen. Heeft een waardeloze instelling!
Komt nooit meer goed met deze ego.......
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 20:29   quote  deeplink  
Heeft trouwens een contract t/m 2013 bij NAC toch?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 februari 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 20:23 schreef raket het volgende:
Heel jammer allemaal,dat sommige Feyenoord supporters hier op deze topic reageren met de vreselijkste dingen die ze iemand toewensen.Gelukkig zijn er ook nog wat normale reactie's,want ik vraag me bij een hoop lui of ze niet met een raket de lucht in kunnen worden geschoten.Maar iemand een tweede kans en tevens laatste kans door middel van een goed gesprek met een oer Feyenoorder willem van hanegem of willem jansen of mario zelf zou denk ik niet verkeerd zijn.Je maakt duidelijk waar de grenzen liggen,je maakt afspraken en als Leonardo zich niet houd aan de afspraken kan die weg(kan je gewoon in een contract laten vast leggen)Ik vind gewoon dat je aan iemands leven en voetbal carriere een heel andere wending kan geven door dit te doen.Feyenoord is er namelijk ook zelf gedeeltelijk ook schuldig aan dat deze jongen nu zo is.
Goed bedoeld en WvH er op los laten kan een optie zijn, maarrrr...Deze jongen komt van heel diep en heeft meermalen aagetoond zich niet op professionele wijze te kunnen gedragen. Toont daarnaast in hoge mate a-sociale trekjes en kan niet omgaan met de bevoorrechte positie die hij meedraagt.
Ik wil maar zeggen: investeren in deze jongen vraagt een heel lange adem, mogelijk 5 jaar, misschien zijn verdere leven.

Ik hoop van harte dat hij 'gered' als hij het voetbal achter zich moet laten.
de flh
 de flh - maandag 14 februari 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 09:22 schreef raket het volgende:
Die jongen is al heel jong naar Feyenoord gekomen.Hij is mede door zich zelf,maar ook mede door sommige mensen bij Feyenoord verziekt omdat iedereen hem de hemel in prees en hij geen enkel tegenwoord kreeg of eens met z'n neus op de feiten is gedrukt.Is daarna naar mokkum gegaan en is nu elke keer de lul bij Nac,wat die natuurlijk ook zelf veroorzaakt.Maar ik vind het vooral nu een persoonlijk drama als mens en heb ik toch veel medelijden met hem,zoals ik hem gisteren op de tribune zag zitten.Moet Feyenoord niet z'n verantwoording nemen en via Mario of Willem van Hanegem eens een gesprek met die jongen voeren en hem uitleggen dat Feyenoord fouten heeft gemaakt met hem,maar dat die zelf ook domme dingen heeft gedaan en die jongen bij Feyenoord eens een tweede en tevens laatste kans te geven.Als we van beukering een tweede kans geven,moet deze jongen dat toch ook zeker krijgen.Hij kan echt wel super voetballen,daar zijn we het toch wel over eens?Kom op Feyenoord laat je hart eens spreken en geef deze jongen die als kind naar het vreemde Rotterdam kwam en alles achter liet om een van de beste voetballers van Nederland te worden een tweede kans.
Wow! net als je denkt alles gezien te hebben...
Maximus
 Maximus - maandag 14 februari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 20:28 schreef de.fan het volgende:
Aub zeg laat Leonardo de kuip niet meer bevuilen. Heeft een waardeloze instelling!
Komt nooit meer goed met deze ego.......
Als jij dan ophoudt dit forum te bevuilen met je waardeloze instelling teken ik er meteen voor:)
de.fan
 de.fan - maandag 14 februari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:41 schreef Maximus het volgende:

[..]

Als jij dan ophoudt dit forum te bevuilen met je waardeloze instelling teken ik er meteen voor:)
doe wat jij wil loser
Milo
 Milo - maandag 14 februari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
houd nou een keer op om alleen maar de fan af te zeiken, ik vind dat hij vaak gelijk heeft! jammer voor jullie of kan ik dan ook oprotten?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 februari 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Wel mee eens, maar moet de.fan ook eens normaal leren reageren. Wordt voorspelbaar.
Maximus
 Maximus - maandag 14 februari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:43 schreef de.fan het volgende:

[..]

doe wat jij wil loser
slechte dag gehad? ALS JE KRITIEK HEBT KAN JE KRITIEK VERWACHTEN!!!
craven
 craven - maandag 14 februari 2011 - 23:13   quote  deeplink  
ff sammenvatten voor Raket: nee.....
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 14 februari 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Het is niet te hopen dat die mee leest,denk ie dalijk, ja goed idee!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leonardo terug halen









0.0074081