BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leonardo terug halen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Collin
 Collin - dinsdag 15 februari 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:43 schreef de.fan het volgende:

[..]

doe wat jij wil loser
Jij kan je beter de.loser noemn i.p.v de.fan
Collin
 Collin - dinsdag 15 februari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
O ja en by the way. leonardo, wat moet je der mee
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 15 februari 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Is niet het niveau en de instelling die we zoeken.
D-010
 D-010 - dinsdag 15 februari 2011 - 07:50   quote  deeplink  
Slotje !

En we hebben die judas niet nodig
Dieren
 Dieren - dinsdag 15 februari 2011 - 08:17   quote  deeplink  
oprotten met die judas
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 februari 2011 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 00:12 schreef hotjumper het volgende:
Is niet het niveau en de instelling die we zoeken.
understatement of the year denk ik.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 15 februari 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 09:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

understatement of the year denk ik.
Ik wil niemand kwetsen!
Rovert
 Rovert - dinsdag 15 februari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 09:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik wil niemand kwetsen!
Waarom niet?
Brian
 Brian - dinsdag 15 februari 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 20:23 schreef raket het volgende:
Heel jammer allemaal,dat sommige Feyenoord supporters hier op deze topic reageren met de vreselijkste dingen die ze iemand toewensen.Gelukkig zijn er ook nog wat normale reactie's,want ik vraag me bij een hoop lui of ze niet met een raket de lucht in kunnen worden geschoten.Maar iemand een tweede kans en tevens laatste kans door middel van een goed gesprek met een oer Feyenoorder willem van hanegem of willem jansen of mario zelf zou denk ik niet verkeerd zijn.Je maakt duidelijk waar de grenzen liggen,je maakt afspraken en als Leonardo zich niet houd aan de afspraken kan die weg(kan je gewoon in een contract laten vast leggen)Ik vind gewoon dat je aan iemands leven en voetbal carriere een heel andere wending kan geven door dit te doen.Feyenoord is er namelijk ook zelf gedeeltelijk ook schuldig aan dat deze jongen nu zo is.
Een 2e kans ???
heeft er al 10 bij Feyenoord gekregen
4 bij Nac en 2 bij Ajax

Waar deze moeilijke arugante kwal ook naar toe zal gaan
hij zal nergens door breken.
Talend heeft hij zeker maar lijd nog altijd aan het God complex
en vind zich zelf beter dan Ronaldo, Messi en Pele bij elkaar
en hoeft daarom zich niet aan te passen, op tijd te komen of hard te trainen
De mentaliteit ontbreekt gewoon.
en ben al moe als ik in zijn ogen kijk.

Deze jongen heeft kansen zat gehad.
en na alle blessureleed en problemen
heeft Feyenoord hem altijd het hand boven de hoofd gehouden
en gaat meneer gewoon naar 020 toe.

Deze jongen kent geen mentaliteit, trouw of clubgevoel
er is er maar een op de Wereld en dat is hij zelf.
Als hij een orgasme heeft roept hij waarschijnlijk nog zijn eigen naam !

Kan gewoon niet vatten dat Mensen ondanks dit alles hem nog terug willen zien.
Hij heeft het gewoon niet.

Ook als hij tegen een bal schopt kan je van een bloemkool gewoon geen roos maken.

Feyenoord niet waardig om te spelen
en dit Forum niet om zijn naam nog te noemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2011 door Brian --
Rovert
 Rovert - dinsdag 15 februari 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 17:57 schreef Brian het volgende:

[..]

Een 2e kans ???
heeft er al 10 bij Feyenoord gekregen
4 bij Nac en 2 bij Ajax

Waar deze moeilijke arugante kwal ook naar toe zal gaan
hij zal nergens door breken.
Talend heeft hij zeker maar lijd nog altijd aan het God complex
en vind zich zelf beter dan Ronaldo, Messi en Pele bij elkaar
en hoeft daarom zich niet aan te passen, op tijd te komen of hard te trainen
De mentaliteit ontbreekt gewoon.
en ben al moe als ik in zijn ogen kijk.

Deze jongen heeft kansen zat gehad.
en na alle blessureleed en problemen
heeft Feyenoord hem altijd het hand boven de hoofd gehouden
en gaat meneer gewoon naar 020 toe.

Deze jongen kent geen mentaliteit, trouw of clubgevoel
er is er maar een op de Wereld en dat is hij zelf.
Als hij een orgasme heeft roept hij waarschijnlijk nog zijn eigen naam !

Kan gewoon niet vatten dat Mensen ondanks dit alles hem nog terug willen zien.
Hij heeft het gewoon niet.

Ook als hij tegen een bal schopt kan je van een bloemkool gewoon geen roos maken.

Feyenoord niet waardig om te spelen
en dit Forum niet om zijn naam nog te noemen.
Jeetje
wat een lang verhaal joh
de.fan
 de.fan - dinsdag 15 februari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 00:10 schreef Collin het volgende:

[..]

Jij kan je beter de.loser noemn i.p.v de.fan
tjoep tjoep tjoep tjoep wat doe je met poep...............
Rovert
 Rovert - dinsdag 15 februari 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 18:29 schreef de.fan het volgende:

[..]

tjoep tjoep tjoep tjoep wat doe je met poep...............
Hallo de.fan, neppert dat je er bent
feyelinde
 feyelinde - dinsdag 15 februari 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 18:29 schreef de.fan het volgende:

[..]

tjoep tjoep tjoep tjoep wat doe je met poep...............
soms dan heb je ook best wel dingetjes waar je over door gaat denken,
maar ik krijg met zulke dingen gewoon medelijden met je ,want dan heb je gewoon hulp nodig
heb je dan gewoon drank of drugsprobleem,of is er iets anders
gooi het in de groep want als het langer duurt is er gewoon geen hulp meer mogelijk en dan ben je de eerste fase al gepasseerd,

succes met alles in ieder geval en ik heb er in ieder geval spijt van dat ik je in een ander topic nog in je geloofde
feyelinde
 feyelinde - dinsdag 15 februari 2011 - 19:06   quote  deeplink  
wat dat betreft sta je wel in het juiste topic ,want leonardo heeft hetzelfde probleem ,misschien kunnen jullie iets voor elkaar betekenen?
kansenbenutter
 kansenbenutter - dinsdag 15 februari 2011 - 19:07   quote  deeplink  
dat ventje heeft een kansloze carriere.
al pakt ie de snippers makkelijker dan ik doe.
sevillana
 sevillana - dinsdag 15 februari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
pfffffffffffffffff !!!
nog geen slotje?
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 15 februari 2011 - 22:56   quote  deeplink  
Als hij komt iedereen bij Feyenoord eruit inclusief de terreinmeester
Vnny
 Vnny - dinsdag 15 februari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 22:56 schreef Quiroz het volgende:
Als hij komt iedereen bij Feyenoord eruit inclusief de terreinmeester
Je begint steeds meer op Geert Wilders te lijken met je iedereen eruit, haha
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 15 februari 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 22:57 schreef Vnny het volgende:

[..]

Je begint steeds meer op Geert Wilders te lijken met je iedereen eruit, haha
is tegenwoordig onderdeel van het integratie beleid. hahaha.
Vnny
 Vnny - dinsdag 15 februari 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 23:00 schreef obiku010 het volgende:

[..]

is tegenwoordig onderdeel van het integratie beleid. hahaha.
hahaha
joszef-rulesz
 joszef-rulesz - dinsdag 15 februari 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Ik lees altijd maar: die halen, deze halen. Zijn jullie topicstarters nu zo beperkt in jullie denkvermogen? Ten eerste hebben we niks te halen, want enkel wisselgeld en ten tweede heeft die verloren Godenzoon een doorlopend contract. Daarbij is het op geen enkel vlak een versterking voor ons. Het is een jankerd, een ego, een verwend mannetje dat dus niet past in het 'nieuwe Feyenoord'van volgend seizoen. Er is namelijk visie gevraagd. Geen luchtfietserij!
Milo
 Milo - woensdag 16 februari 2011 - 08:48   quote  deeplink  
tjonge, jonge zeg! koekoek!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 16 februari 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Heb ik al gezegd dat ik leonardo een lul vind?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 februari 2011 - 09:47   quote  deeplink  
ik wil dit topic gewoon negeren...
Vnny
 Vnny - woensdag 16 februari 2011 - 09:52   quote  deeplink  
misschien nog een slotenmakert toevoegen aan de selectie?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 februari 2011 - 09:55   quote  deeplink  
Idd een goed plan tevens wil ik Jumper zijn laatste woorden in dit topic hooghouden!!!

hotjumper - woensdag 16 februari 2011 - 09:44 quote deeplink

Heb ik al gezegd dat ik leonardo een lul vind?
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 16 februari 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 09:44 schreef hotjumper het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik leonardo een lul vind?
Heb ik al gezegd, dat ik het daar mee eens ben?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 februari 2011 door Dubble O ms --
raket
 raket - woensdag 16 februari 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Stel je voor je haalt op zeer jonge leeftijd een kind uit Brazilie.In alles wat die doet prijs je hem de hemel in,totaal geen commentaar geven als die wat fout doet,hij mag zeg maar alles doen en niemand brengt hem wat bij hoe de wereld in elkaar zit en hoe je het best jezelf op kan stellen.Hij gaat helemaal naar de klote omdat jij hem ook mede verziekt heeft en je ziet hem op een Zondagavond alleen ergens verpieteren op straat,niemand mag hem meer en iedereen kijkt hem met de nek aan,dan is het je plicht om het nog een keer te proberen om nog wat van die jongen te maken,anders heb je zelf ook gefaald.Lukt het dan niet dan moet je je handen er vanaf trekken en kan je tegen jezelf zeggen.Ik heb er echt alles aan gedaan,maar ik heb tekort geschoten,het is jammer,maar ik trek m'n handen er van af en hier scheiden onze wegen.Maar je kan die jongen ook laten zitten en zeggen,tering lijer,klootzak,je zoekt het maar uit,verraader.Maar dat zijn meestal mensen die de makkelijkste weg bewandelen en nooit voor dingen openstaan en eerst kijken wat sommige mensen er van vinden en dan ook maar mee lullen met de rest.Zeg maar mensen zonder eigen mening.
Vnny
 Vnny - woensdag 16 februari 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Misschien wist je het nog niet maar Feyenoord is een voetbalclub geen filantropische instelling. We hebben al genoeg problemen zonder Leonardo.

Hij heeft al veel te veel kansen gekregen en is ondertussen ook geen kleuter meer dus als hij het nu nog niet begrijpt zal hij het nooit gaan begrijpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 februari 2011 door Vnny --
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 16 februari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Stel je voor je wordt verwendt en liefdevol behandeld, maar je dreint om meer en het is nooit genoeg. Je zeg tussen neus en lippen door, dat je alleen nog bij Real Madrid nog wat bij kan leren. Hij leeft als een Keizer zonder kleren. Hij heeft niet eens in de gaten dat niemand hem meer mag. Heeft hij ooit weleens sorry gezegd voor zijn wangedrag? Nee!! want het leg niet aan Leonardo, maar aan al die sukkels die niet zo goed zijn als hij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 februari 2011 door Dubble O ms --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 16 februari 2011 - 10:59   quote  deeplink  
Stel je voor, vanaf je 12de groei je op bij een club die je gered heeft van een toekomst als lijmsnuivend retejong. Het Legioen sluit je in haar armen en vergeeft je keer op keer je streken. Die steek je een mes in de rug door naar de joden te gaan.

Dan mag je van mij alsnog, met terugwerkende kracht, een druiper oplopen terwijl je jezelf als travo te koop aanbied op de copacobana.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 februari 2011 - 11:50   quote  deeplink  
hahahahahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 februari 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 10:59 schreef hotjumper het volgende:
Stel je voor, vanaf je 12de groei je op bij een club die je gered heeft van een toekomst als lijmsnuivend retejong. Het Legioen sluit je in haar armen en vergeeft je keer op keer je streken. Die steek je een mes in de rug door naar de joden te gaan.

Dan mag je van mij alsnog, met terugwerkende kracht, een druiper oplopen terwijl je jezelf als travo te koop aanbied op de copacobana.
Een maand tussen de dovenetels liggen en 3 x per dag over hem heen kotsen...Leert ie lesje nederigheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 februari 2011 door FR-Henk --
fr emiel
 fr emiel - woensdag 16 februari 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 20:23 schreef raket het volgende:
Heel jammer allemaal,dat sommige Feyenoord supporters hier op deze topic reageren met de vreselijkste dingen die ze iemand toewensen.Gelukkig zijn er ook nog wat normale reactie's,want ik vraag me bij een hoop lui of ze niet met een raket de lucht in kunnen worden geschoten.Maar iemand een tweede kans en tevens laatste kans door middel van een goed gesprek met een oer Feyenoorder willem van hanegem of willem jansen of mario zelf zou denk ik niet verkeerd zijn.Je maakt duidelijk waar de grenzen liggen,je maakt afspraken en als Leonardo zich niet houd aan de afspraken kan die weg(kan je gewoon in een contract laten vast leggen)Ik vind gewoon dat je aan iemands leven en voetbal carriere een heel andere wending kan geven door dit te doen.Feyenoord is er namelijk ook zelf gedeeltelijk ook schuldig aan dat deze jongen nu zo is.
Dit meen je toch zkr niet hoop ik???
Quiroz
 Quiroz - woensdag 16 februari 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 10:59 schreef hotjumper het volgende:
Stel je voor, vanaf je 12de groei je op bij een club die je gered heeft van een toekomst als lijmsnuivend retejong. Het Legioen sluit je in haar armen en vergeeft je keer op keer je streken. Die steek je een mes in de rug door naar de joden te gaan.

Dan mag je van mij alsnog, met terugwerkende kracht, een druiper oplopen terwijl je jezelf als travo te koop aanbied op de copacobana.
100% mee eens, wat een vuile mongool is dat, daar veeg ik me reet nog niet mee af!
fr emiel
 fr emiel - woensdag 16 februari 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 10:59 schreef hotjumper het volgende:
Stel je voor, vanaf je 12de groei je op bij een club die je gered heeft van een toekomst als lijmsnuivend retejong. Het Legioen sluit je in haar armen en vergeeft je keer op keer je streken. Die steek je een mes in de rug door naar de joden te gaan.

Dan mag je van mij alsnog, met terugwerkende kracht, een druiper oplopen terwijl je jezelf als travo te koop aanbied op de copacobana.
Kijk hier iemand die het totale plaatje snapt ;)
Goed bezig :) Hadden ze hem maar daar gelaten en was ie maar aan de simsonlijm geraakt:) kk jong dat t er is ;)
craven
 craven - woensdag 16 februari 2011 - 14:08   quote  deeplink  
Reageren op dit topic is niet eens de moeite waard: SloTje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 februari 2011 door craven --
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 16 februari 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 10:59 schreef hotjumper het volgende:
Stel je voor, vanaf je 12de groei je op bij een club die je gered heeft van een toekomst als lijmsnuivend retejong. Het Legioen sluit je in haar armen en vergeeft je keer op keer je streken. Die steek je een mes in de rug door naar de joden te gaan.

Dan mag je van mij alsnog, met terugwerkende kracht, een druiper oplopen terwijl je jezelf als travo te koop aanbied op de copacobana.
Whahahahahah

+1
toni-macaroni
 toni-macaroni - woensdag 16 februari 2011 - 15:16   quote  deeplink  
wat moeten we een godsnaam met deze super arrogante eikel die overal ruzie maakt,we hebben nu een geweldige japanner op die plaats,met een geweldige instelling!!
sevillana
 sevillana - woensdag 16 februari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
vraag me af wanneer dit topic op slot gaat?
Vnny
 Vnny - woensdag 16 februari 2011 - 17:07   quote  deeplink  
ik ook
FR-Han
 FR-Han - woensdag 16 februari 2011 - 17:26   quote  deeplink  
me to!
raket
 raket - woensdag 16 februari 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 10:59 schreef hotjumper het volgende:
Stel je voor, vanaf je 12de groei je op bij een club die je gered heeft van een toekomst als lijmsnuivend retejong. Het Legioen sluit je in haar armen en vergeeft je keer op keer je streken. Die steek je een mes in de rug door naar de joden te gaan.

Dan mag je van mij alsnog, met terugwerkende kracht, een druiper oplopen terwijl je jezelf als travo te koop aanbied op de copacobana.
:):):):):):):):):)Geweldig.Ik ben overtuigd.Wegwezen met Leonardo.Slotje
de.fan
 de.fan - woensdag 16 februari 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 - 19:00 schreef feyelinde het volgende:

[..]

soms dan heb je ook best wel dingetjes waar je over door gaat denken,
maar ik krijg met zulke dingen gewoon medelijden met je ,want dan heb je gewoon hulp nodig
heb je dan gewoon drank of drugsprobleem,of is er iets anders
gooi het in de groep want als het langer duurt is er gewoon geen hulp meer mogelijk en dan ben je de eerste fase al gepasseerd,

succes met alles in ieder geval en ik heb er in ieder geval spijt van dat ik je in een ander topic nog in je geloofde
Haha hoor wie dat zeg.......en dat wil over een ander oordelen?? Laat ik je wat vertellen:
Ik gebruik geen drugs en ik heb geen drankprobleem of iets anders...... Ik zit lekker in mijn vel en ik heb NERGENS zorgen over. Ik kan doen en laten wat ik wil......
En dat ik zo'n sarcistische reactie plaats doe ik alleen voor een paar van die mede forum leden die nooit maar dan ook nooit zullen veranderen!! En dat zullen ze waarschijnlijk ook over mij zeggen. Maar ik zal NOOIT iemand beledigen tot op het bot. En daar hebben een paar forum leden geen moeite mee als ze hun zin niet krijgen. Ik zal heus ook wel eens bepaalde personen hebben beledigd!! Maar iemand een ernstige ziekte toe wensen ga mij net een brug te ver. Een beetje respect voor de mensen die dat soort ziektes of problemen hebben mogen we ook wel hebben. En daar denken sommige helaas anders over. Daar ga ik me eigen niet tot verlagen.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 16 februari 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 19:44 schreef de.fan het volgende:

[..]

Haha hoor wie dat zeg.......en dat wil over een ander oordelen?? Laat ik je wat vertellen:
Ik gebruik geen drugs en ik heb geen drankprobleem of iets anders...... Ik zit lekker in mijn vel en ik heb NERGENS zorgen over. Ik kan doen en laten wat ik wil......
En dat ik zo'n sarcistische reactie plaats doe ik alleen voor een paar van die mede forum leden die nooit maar dan ook nooit zullen veranderen!! En dat zullen ze waarschijnlijk ook over mij zeggen. Maar ik zal NOOIT iemand beledigen tot op het bot. En daar hebben een paar forum leden geen moeite mee als ze hun zin niet krijgen. Ik zal heus ook wel eens bepaalde personen hebben beledigd!! Maar iemand een ernstige ziekte toe wensen ga mij net een brug te ver. Een beetje respect voor de mensen die dat soort ziektes of problemen hebben mogen we ook wel hebben. En daar denken sommige helaas anders over. Daar ga ik me eigen niet tot verlagen.
het is mezelf. verders eens zoals altijd
F.L.E
 F.L.E - woensdag 16 februari 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 19:44 schreef de.fan het volgende:

[..]

" Ik zal heus ook wel eens bepaalde personen hebben beledigd!! "

Ja klopt, met het openen van deze topic ongeveer 2.000.000.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 februari 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Hersenloosheid is ook een ziekte...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 februari 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 22:50 schreef FR-Henk het volgende:
Hersenloosheid is ook een ziekte...
meer een gebrek....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 februari 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 22:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

meer een gebrek....
bij de.fan niet. Hij vindt dat we hersenloos zijn...
FR-Han
 FR-Han - woensdag 16 februari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
en volgens kansenverprutser zijn we ook nog afdankertjes. dus we staan er goed op

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leonardo terug halen









0.0094490