|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus ben ik een hersenloos afdankertje...Goh, ben wel trots op mezelf. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gelukkig kunnen we door de gelijkheid communiseren. dat lukt die 2 vaak niet helemaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 februari 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja man, hebben ons lage nivo niet...Te moeilijk voor ze. Sneu ook. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wil je Leonardo écht niet terug dan? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: stiekum wel hoor, hij hoopt dat Leonardo volgend seizoen fc Randwijk komt versterken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 19:44 schreef de.fan het volgende:[..] Haha hoor wie dat zeg.......en dat wil over een ander oordelen?? Laat ik je wat vertellen: Ik gebruik geen drugs en ik heb geen drankprobleem of iets anders...... Ik zit lekker in mijn vel en ik heb NERGENS zorgen over. Ik kan doen en laten wat ik wil...... En dat ik zo'n sarcistische reactie plaats doe ik alleen voor een paar van die mede forum leden die nooit maar dan ook nooit zullen veranderen!! En dat zullen ze waarschijnlijk ook over mij zeggen. Maar ik zal NOOIT iemand beledigen tot op het bot. En daar hebben een paar forum leden geen moeite mee als ze hun zin niet krijgen. Ik zal heus ook wel eens bepaalde personen hebben beledigd!! Maar iemand een ernstige ziekte toe wensen ga mij net een brug te ver. Een beetje respect voor de mensen die dat soort ziektes of problemen hebben mogen we ook wel hebben. En daar denken sommige helaas anders over. Daar ga ik me eigen niet tot verlagen. Heb ik al gezegd dat ik de.fan een lul vind? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 19:44 schreef de.fan het volgende:[..] Haha hoor wie dat zeg.......en dat wil over een ander oordelen?? Laat ik je wat vertellen: Ik gebruik geen drugs en ik heb geen drankprobleem of iets anders...... Ik zit lekker in mijn vel en ik heb NERGENS zorgen over. Nergens zorgen over??? Moet je je huisarts ff bellen, kunnen je hier niet helpen... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: bijdeze, ik mag hem wel, hij haalt het bloed onder je nagels vandaan, en als je hem tegen het lijf aanloopt pomp je hem zonder nadenken vol op de poffert! ik mag dat soort gasten! tevens zit ik op 1 lijn met hem betreft het voetbal en mario! maar hij blijft een LUL! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hou niet van mensen die zeggen dat ze nergens zorgen over hebben. Die zijn saai op feestjes. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
bestaat dit topic nog steeds? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: ja wat vind jij er eigenlijk van Leon, Leonardo toch nog een kansje geven? haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voor het vuurpeleton met die gozer!!! |
|
|
|