BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weten nu weer waarom Swerts te licht werd bevonden....

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 14 februari 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Wat mij betreft blijft het bij dit seizoen wat Swerts betreft.
Ik vind dat een eerder door Feyenoord te licht bevonden speler zich exceptioneel verbeterd moet hebben om hem terug te nemen.....Swerts was tegen Vitesse de veroorzaker van de penalty, tegen 020 zeer zwak tegen een snelle buitenspeler en tegen Heracles één van de zwakkere Feyenoorders....
Dus na dit seizoen afscheid nemen van Swerts . En vanaf het moment dat we veilig zijn voor de play off plekken Indi laten spelen voor de Cler om te kijken of dat wel al dan niet opzoek moeten naar een nw linksback.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 februari 2011 - 10:06   quote  deeplink  
?????
Kom met betere opties dan!
Na een paar wedstrijden in een niet draaiend team al weer het vertrouwen op zeggen???
Komt allemaal goed met Swerts.
Sowieso is Fernandez volgend jaar terug en is de selectie tenminste concurerend en breder!
Xapter
 Xapter - maandag 14 februari 2011 - 10:06   quote  deeplink  
indi is nog 3 klasse slechter dan swerts..
en swerts heeft goede wedstrijden gespeeld al! aanvallend goed!
KKL
 KKL - maandag 14 februari 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Swerts mag na het seizoen weer vertrekken.

Met de terugkeer van Fernandez en Schenkelveld is Swerts overbodig.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 februari 2011 - 10:09   quote  deeplink  
Schenkelveld is toch links??
kuipje
 kuipje - maandag 14 februari 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Schenkelveld is toch links??
nee
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 februari 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:10 schreef kuipje het volgende:

[..]

nee
Schenkelveld misschien wel..? :)
KKL
 KKL - maandag 14 februari 2011 - 10:12   quote  deeplink  
klopt.
Schenkelveld is een rechtsback die eventueel ook centraal kan spelen.

Vind het een groot talent en een echte Feyenoordspeler!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 februari 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 10:06 schreef Xapter het volgende:
indi is nog 3 klasse slechter dan swerts..
en swerts heeft goede wedstrijden gespeeld al! aanvallend goed!
Jij bent gek?
MMM
 MMM - maandag 14 februari 2011 - 13:47   quote  deeplink  
Hoop dat Fernandez weer op z'n oude niveau komt.
jantje33
 jantje33 - maandag 14 februari 2011 - 13:48   quote  deeplink  
Ja en weer lekker negatief , als hij in in elftal kwam spelen die mee draaide bovenin dan zou hij ook beter voetballen he?!!!!!
scarface1979
 scarface1979 - maandag 14 februari 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Schenkeveld is gewoon een centrale verdediger en heeft geen opbouwende kwaliteiten. Die gaat het nooit redden bij Feyenoord.
Swerts is iemand met loopvermogen kracht en inzet. Heb je echt wel wat aan, maar hij is nog niet zo goed aan de bal en is overijverig. Als straks Fernandez terug is kunnen zij het samen uitvechten en die concurrentie maakt ze sterker.
En dan heb je een prima back voor Fey 1. Dan de linkerkant nog..
MMM
 MMM - maandag 14 februari 2011 - 13:55   quote  deeplink  
Eens met Scarface. In die paar wedstrijden dat Schenkeveld meedeed vond ik 'm ook niet echt best. Anders gewoon verhuren aan Excelsior en rustig bekijken hoe hij het daar gaat doen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 februari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 13:54 schreef scarface1979 het volgende:
Schenkeveld is gewoon een centrale verdediger en heeft geen opbouwende kwaliteiten. Die gaat het nooit redden bij Feyenoord.
Swerts is iemand met loopvermogen kracht en inzet. Heb je echt wel wat aan, maar hij is nog niet zo goed aan de bal en is overijverig. Als straks Fernandez terug is kunnen zij het samen uitvechten en die concurrentie maakt ze sterker.
En dan heb je een prima back voor Fey 1. Dan de linkerkant nog..
En Swerts kan ook linksback, is verdedigend beter dan de Cler.
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 13:54 schreef scarface1979 het volgende:
Schenkeveld is gewoon een centrale verdediger en heeft geen opbouwende kwaliteiten. Die gaat het nooit redden bij Feyenoord.
Swerts is iemand met loopvermogen kracht en inzet. Heb je echt wel wat aan, maar hij is nog niet zo goed aan de bal en is overijverig. Als straks Fernandez terug is kunnen zij het samen uitvechten en die concurrentie maakt ze sterker.
En dan heb je een prima back voor Fey 1. Dan de linkerkant nog..
Swerts heeft ooit toch ook zeer verdienstelijk als LB gespeeld?
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 13:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

En Swerts kan ook linksback, is verdedigend beter dan de Cler.
Dat zeg ik!
scarface1979
 scarface1979 - maandag 14 februari 2011 - 14:04   quote  deeplink  
Hij is puur rechts dus dat lijkt me geen structurele oplossing.
Gooi Martins I erin. Kan dat echt wel aan. Is fysiek al sterk en de rest komt vanzelf. of koop een linksback volgend jaar.
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 februari 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:04 schreef scarface1979 het volgende:
Hij is puur rechts dus dat lijkt me geen structurele oplossing.
Gooi Martins I erin. Kan dat echt wel aan. Is fysiek al sterk en de rest komt vanzelf. of koop een linksback volgend jaar.
Bij Vitesse deed hij het niet onverdienstelijk.
KKL
 KKL - maandag 14 februari 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 13:54 schreef scarface1979 het volgende:
Schenkeveld is gewoon een centrale verdediger en heeft geen opbouwende kwaliteiten. Die gaat het nooit redden bij Feyenoord.
Swerts is iemand met loopvermogen kracht en inzet. Heb je echt wel wat aan, maar hij is nog niet zo goed aan de bal en is overijverig. Als straks Fernandez terug is kunnen zij het samen uitvechten en die concurrentie maakt ze sterker.
En dan heb je een prima back voor Fey 1. Dan de linkerkant nog..
Ben het totaal niet met je eens.

Één van zijn laatste wedstrijden tegen Ado uit als rechtsback en een thuiswedstrijd tegen wie ben ik vergeten, speelde hij uitstekend en ook opbouwend en inschuivend deed hij het prima.

Ben je dat soms vergeten?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 februari 2011 - 15:32   quote  deeplink  
Swerts is in dit huidige feyenoord gewoon een welkome versterking!
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 14 februari 2011 - 15:47   quote  deeplink  
Swerts is een noodoplossing, een pleister op een wond. Op de rechtsbackpositie liep een paar weken terug Leerdam te ploeteren, die het nu verdienstelijk als middenvelder doet, misschien nog wel goed ook.
Mochten Fernandez en SchenkE (!)veld snel fit raken, is Swerts weer overbodig. Al is het natuurlijk de vraag of Fernandez zijn niveau weer gaat halen, 2 kruisbandblessures helpt niet echt mee aan een goede carriere. De enige speler die ik ken die goed uit die blessures (let wel: 2 achter elkaar) is gekomen is Vlaar.
Schenkeveld heeft er weinig ervaring maar verdedigend vond ik hem wel sterk. Misschien dat een jaartje Excelsior hem goed doet. Feyenoord kan in de plaats van hem dan Nieveld terughalen, als stand-in voor de Vrij.
de flh
 de flh - maandag 14 februari 2011 - 16:09   quote  deeplink  
Schenkeveld moet nog wel een paar jaar groeien voordat ie het niveau van Swerts haalt. Daar verkijken mensen zich op. Schenkeveld is een groot talent, maar nog geen toegevoegde waarde voor het team.
Swerts doet het gewoon goed. Zijn eerste wedstrijd was hij grandioos. Hij moet gewoon uitkijken (net als Simon) dat ie zich niet laat meesleuren in het bedenkelijke niveau van z'n teamgenoten.
Dan heb ik het niet over individuele kwaliteiten maar over teamplay. Je ziet wel vaker dat goede spelers de bal verspelen omdat hun teamgenoten niet goed vrijlopen, te laat vrijlopen of de verkeerde loopactie inzetten.. Swerts moet uitkijken dat ie zich daardoor niet laat beïnvloeden, maar gewoon de bal wat langer bij zich houdt.. hoe vervelend en saai dat ook is.. .. .. ..
KKL
 KKL - maandag 14 februari 2011 - 16:11   quote  deeplink  
SchenkeVeld kan zich perfect ontwikkelen als stand in voor Fernandez.

Klaar.
antiajaxcied
 antiajaxcied - maandag 14 februari 2011 - 17:11   quote  deeplink  
swerts gewoon blijven de vrij in het centrum met vlaar en op links fernandez klaar!
Roy15
 Roy15 - maandag 14 februari 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 15:24 schreef KKL het volgende:

[..]

Ben het totaal niet met je eens.

Één van zijn laatste wedstrijden tegen Ado uit als rechtsback en een thuiswedstrijd tegen wie ben ik vergeten, speelde hij uitstekend en ook opbouwend en inschuivend deed hij het prima.

Ben je dat soms vergeten?
Eens, ik denk dat je doelt op Sparta thuis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weten nu weer waarom Swerts te licht werd bevonden....









0.0101480