BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff: 'Op 1 april zijn we klaar'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 14 februari 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Johan Cruijff richt zich de komende weken op het doorlichten van Ajax. Met meerdere oud-spelers gaat de eeuwige nummer veertien de directie van de club van adviezen voorzien. "Het is ongelooflijk hoeveel oud-spelers nog betrokken bij Ajax willen zijn", zegt Cruijff in De Telegraaf. "Dat is wel zo prettig, omdat tijdens het doorlichten van de club we bij de opleiding beginnen, daarna is de scouting aan de beurt en alles wat aan deze twee onderdelen gekoppeld is."

De oud-topvoetballer maakt deel uit van een nieuw gevormde technische klankbordgroep. "Het is een soort van olievlek. We zitten met vijf man in dat platform en daar vanuit zijn er korte lijnen naar een man of zes, die weer hun eigen netwerk binnen en buiten Ajax hebben. Ik wil er vooral mee zeggen, dat we ongelooflijk veel knowhow tot onze beschikking hebben."

"Op 1 april zijn we klaar, daarna moet alles worden uitgevoerd, waardoor Ajax op 1 juli kant en klaar aan het nieuwe seizoen kan beginnen. Dat gaat lukken, want ik heb een goed gevoel aan onze eerste besprekingen overgehouden", aldus Cruijff.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15616
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 14 februari 2011 - 10:38   quote  deeplink  
nou nou 6 weken,johan is wat van plan mannen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 februari 2011 door verbrande harry --
remco k
 remco k - maandag 14 februari 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Het plan is dan klaar he, dus de organisatie is helemaal klaar voor komend seizoen, en ook dan heeft alles tijd nodig voordat je dit gaat terug zien in het eerste elftal... Goede berichten dus
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 14 februari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
ik ben benieuwd wat er in dat koppie rond gaat,denk dat er meerdere(na intervieuw op rtvnh)zich nu al zeer ongemakkelijk voelen...johan for president.
remco k
 remco k - maandag 14 februari 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 11:45 schreef verbrande harry het volgende:
ik ben benieuwd wat er in dat koppie rond gaat,denk dat er meerdere(na intervieuw op rtvnh)zich nu al zeer ongemakkelijk voelen...johan for president.
Ik denk het ook, maar wat ik ook denk is dat hij niks gaat beoordelen,maar dat hij zijn eigen plan klaar heeft liggen, en via deze weg langzaam aan zijn eigen plan er compleet doordrukken, ik vind het iig wel mooi
alibabba
 alibabba - maandag 14 februari 2011 - 14:32   quote  deeplink  
Ik heb gisteren naar Studio AJAX gekeken en daar zaten Keje Molenaar en Theo v.Duivenbode. Het was zeer interessant wat ze te melden hadden. In die platforms zitten onder andere vd.Boog en Cruijff in een groep en Molenaar en Coronel in een andere groep. Door JC werd gesteld dat wanneer degene in zijn groep allemaal rechtsaf sloegen, dat het dan wel heel raar zou zijn als vd.Boog linksaf zou slaan. De doelstelling van dit alles is in eerste instantie om weer kampioen worden. Theo vroeg op een gegeven moment aan Keje wie er verantwoordelijk werd gehouden wanneer bij uitvoering van de plannen na 3 jaar nog geen landstitel is. Toen zei Keje dat vd.Boog dan verantwoordelijk was, want hij is de Algemeen Directeur. Dan is de situatie toch wel apart, want ik mag toch aannemen dat er geluisterd word naar Cruijff, of toch weer niet????? Vd.Boog zou dan worden afgerekend op hetgeen Cruijff ambieert en wanneer het niet loopt zoals het moet lopen, krijg je wrevel.

V.Duivenbode en ook Molenaar zou het daarom het beste vinden wanneer Cruijff in de Raad v.Commissarissen gaat zitten, want de Raad van Commissarissen opereert op afstand en vervult een controlerende en adviserende functie richting de directie. Daar zou Cruijff het beste passen en heeft hij meer in handen om datgene wat nodig is te bepalen. De Ledenraad die bevoegd is tot aanstellen en ontslag van de bestuurders van de vereniging, zijn altijd op de hand van JC en dan ben je een heel stuk!!!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 14 februari 2011 - 16:10   quote  deeplink  
ook weer zoiets,rot toch op kut kakkerlak bemoei je met je eigen zooitje,

Van Hanegem adviseert Cruijff niet mee te doen.

Johan Cruijff zou moeten afzien van zijn voornemen om bij Ajax zitting te nemen in een klankbordgroep. Dat advies krijgt hij vandaag van Willem van Hanegem. ,,Ik zou mijn oud-collega Johan Cruijff willen adviseren om er niet aan mee te doen, schrijft Van Hanegem in zijn column in AD Sportwereld.

,,Straks gaat er iets fout en dan krijgt hij de schuld terwijl hij in feite niks te zeggen heeft gehad. Van Hanegem meent dat clubbestuurders oud-spelers als Cruijff op deze manier proberen te benutten als schild.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 februari 2011 - 16:28   quote  deeplink  
van Hanegem is een beetje jaloers en baalt er alleen maar van dat Been hem er niet bij wilde hebben op zijn voorwaarden en JC mag wel zijn gang gaan bij ONS AJAX, (zoals het er nu uitziet)
Mastercoen
 Mastercoen - maandag 14 februari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Ik denk wel dat van Hanegem een punt heeft, als je de berichten over van de Boog leest denk ik niet dat het zin heeft. Het enige wat ik kan bedenken is dat we straks JC definitief kwijt zijn voor Ajax.
MikeT
 MikeT - maandag 14 februari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:38 schreef Mastercoen het volgende:
Ik denk wel dat van Hanegem een punt heeft, als je de berichten over van de Boog leest denk ik niet dat het zin heeft. Het enige wat ik kan bedenken is dat we straks JC definitief kwijt zijn voor Ajax.
Ben je vergeten dat Cruijff onder v/d Boog voor de tweede keer terug keert? Dat is een bijzondere prestatie, wat bijvoorbeeld Jaakke niet is gelukt....
nummer10
 nummer10 - maandag 14 februari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:38 schreef Mastercoen het volgende:
ik denk dat na woensdag vdboog verledentijd is...... gisteren vond ik 1 uitspraak van keje ook iets om over na te denken.. de vraag was krijgt deboer de tijd bij Ajax om te bouwen...

antwoord: in de toekomst wel.. euuuhmmmm ??? hij wou ook niet in gaan over iets wat in de ledenraad speelt over het liegen van vdboog over de aanstelling van deboer en over de aankopen van Jol bijvoorbeeld.. de ledenraad had met elkaar afgesproken niks naar buiten te brengen.. mmmmmmm dit soort dingen + het interview met MvB + de woorden van Cruijff zetten mij werkelijk aan het denken......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 februari 2011 door nummer10 --
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 14 februari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik denk dat na woensdag vdboog verledentijd is......
zou wel lekker zijn maar...
remco k
 remco k - maandag 14 februari 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik denk dat na woensdag vdboog verledentijd is...... gisteren vond ik 1 uitspraak van keje ook iets om over na te denken.. de vraag was krijgt deboer de tijd bij Ajax om te bouwen...

antwoord: in de toekomst wel.. euuuhmmmm ??? hij wou ook niet in gaan over iets wat in de ledenraad speelt over het liegen van vdboog over de aanstelling van deboer en over de aankopen van Jol bijvoorbeeld.. de ledenraad had met elkaar afgesproken niks naar buiten te brengen.. mmmmmmm dit soort dingen + het interview met MvB + de woorden van Cruijff zetten mij werkelijk aan het denken......
Ik help het je van harte hopen, maar ik denk dat dit ijdele hoop is..

Ik twijfel toch eigenlijk ook wel veel over v/d Boog, het is namelijk niet zo, dat hij echt niks goeds heeft gedaan sinds hij bij Ajax zit, de komende maanden tot nieuwe seizoensstart zullen hierin denk ik bepalend gaan zijn....

Wat ik wel heel erg mooi vind, is dat Cruijff nu vrijwel niks meer over Ajax zegt. dit kan er dus op duiden dat het plan dat hij in zijn hoofd aan het slagen is.
nummer10
 nummer10 - maandag 14 februari 2011 - 19:26   quote  deeplink  
en zo bedoelde ik het ook remco.. en keje + grotendeels mensen uit de leden raad weten hier ook meer van maar hij wou bij studioajax er weinig over zeggen.... dat hadden ze afgesproken....
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 21:25   quote  deeplink  
1 april ja.......
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 21:25   quote  deeplink  
je veter zit los.........
remco k
 remco k - maandag 14 februari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:25 schreef joduh het volgende:
je veter zit los.........
er zit een kikker in je schoen...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 14 februari 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Er zitten 2 kikkers op een randje bij de vijver,
zegt de ene kikker tegen die andere "moet je daar eens over het randje kijken, daar loopt een klein rupsje"
als die ene kikker gaat kijken, stopt die andere kikker gauw z'n lul in de kont van de kikker en roept "1 april kikker in je bil"
Pietje
 Pietje - maandag 14 februari 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Er zitten 2 kikkers op een randje bij de vijver,
zegt de ene kikker tegen die andere "moet je daar eens over het randje kijken, daar loopt een klein rupsje"
als die ene kikker gaat kijken, stopt die andere kikker gauw z'n lul in de kont van de kikker en roept "1 april kikker in je bil"
Whahahahahaha! Lachen, man!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 14 februari 2011 - 21:56   quote  deeplink  
hij is leuk he!? 8-D
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
whahahahahaaaaaa die is steengoed ouwe...zelfs de vrouw moet eens een keertje lachen om jou..........(gebeurt zelden bij jou man,voordat je weeer gaat denken dat je goed ben ofzo he?)
Pietje
 Pietje - maandag 14 februari 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:58 schreef joduh het volgende:
whahahahahaaaaaa die is steengoed ouwe...zelfs de vrouw moet eens een keertje lachen om jou..........(gebeurt zelden bij jou man,voordat je weeer gaat denken dat je goed ben ofzo he?)
Whahaha. Ik zat ook hardop te lachen, maar ik zit alleen thuis. Mijn vrouw is even bij een vriendin hier in het dorp. Dus... de PC is vanavond voor mij :-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 14 februari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:58 schreef joduh het volgende:
Je vrouw lacht nooit om mij nee, maar als ik bij haar ben dan lachen we samen wel om jou!!

Hahahahaha, en of ik goed ben pik!! ;)
nummer10
 nummer10 - maandag 14 februari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/568447/2011/02/14/Hiddink-zet-leugenaar-Van-den-Boog-onder-druk-bij-Ajax.dhtml

ik zeg het je... tis een complot van JC...

te toevallig allemaal !!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 14 februari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Dat boeit nu ff niet, ik heb een battle met joduuuuuuhh!!!
Pietje
 Pietje - maandag 14 februari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Ik had het inderdaad ook gelezen, nummer10. Ik refereerde ernaar in het topic "Realistische Zomertransfers". Echt, ik ben ervan overtuigde dat de positie van Rik van den Boog wankelt. Wie volgt!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 februari 2011 door Pietje --
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 22:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Je vrouw lacht nooit om mij nee, maar als ik bij haar ben dan lachen we samen wel om jou!!

Hahahahaha, en of ik goed ben pik!! ;)
kut,die was scherp van je maat.......;-(
nummer10
 nummer10 - maandag 14 februari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
ik denk werkelijk waar dat JC en co dit op een hele goeie manier op hebben gezet om de zoals jij het zegt pluche mensen weg te krijgen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 14 februari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 22:07 schreef joduh het volgende:

[..]

kut,die was scherp van je maat.......;-(
hahahahahahahaha aaaagossie man!! Ik heb medelijden met je, serieus!!

Moet ik het ff komen goedmaken? ;)
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
je wil alleen maar mjn wijffie zien man...;-(
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 14 februari 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Nee ik wil een bier met je drinken!!
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 22:19   quote  deeplink  
een bier?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 14 februari 2011 - 22:26   quote  deeplink  
een biertje dan.... jezus ouwe zeikbak!!
remco k
 remco k - woensdag 16 februari 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 22:19 schreef joduh het volgende:
een bier?
nee doe maar twee bier..
alibabba
 alibabba - woensdag 16 februari 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

nee doe maar twee bier..
Heb je geen dorst Remco?;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff: 'Op 1 april zijn we klaar'

0.0081489