BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem: "huurlingen staan ontwikkeling in de weg"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - maandag 14 februari 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Van Hanegem: "huurlingen staan ontwikkeling in de weg"
Supporters nieuws
Van Hanegem schrijft in zijn AD column dat het aantrekken van huurlingen voor de korte termijn leuk is, maar dat het voor de lange termijn slecht uitpakt voor de spelers die ook op die positie kunnen spelen. Die worden nu gehinderd in hun ontwikkeling. Ondanks heeft de Kromme genoten van huurling Ryo Miyaichi.

Eerlijk is eerlijk: ik heb zaterdag genoten van die kleine Japanner bij Feyenoord. Ryo is een smaakmaker en nog maar pas 18 jaar oud. Je moet wel haast blind zijn als je niet ziet dat deze jongen een topper kan worden. Heerlijke acties heeft hij in huis en hij kan ook nog scoren. Hij maakte het Feyenoord van zaterdag een stuk sterker; het lijkt erop alsof de rest moed put uit de dadendrang van zo'n ventje.

Ik zie er alleen ook direct weer een nadeel aan. Dit kereltje ben je straks weer gewoon kwijt. Hij is van Arsenal, Feyenoord heeft hem gehuurd, ze hebben er in Rotterdam niks over te zeggen. Dat moet je als Feyenoord eigenlijk niet willen, je loopt in feite aan het lijntje van een club uit Londen waar je niks mee hebt. Tenminste, dat heb ik mijnheer Gudde, de directeur, horen zeggen. Dit is een toevallig iets, zei hij, van een samenwerking komt het niet. Ik zou me daar als technische man niet fijn bij voelen. Voor de korte termijn is het leuk, voor de lange termijn pakt het slecht uit voor de spelers die ook op die positie kunnen spelen. Die worden nu gehinderd in hun ontwikkeling.

Straks neemt Ryo het vliegtuig naar Londen en zitten we bij Feyenoord met een gefrustreerde linkerspits. Is die Cabral zo veel minder dan Ryo? En wat dan nog, met Cabral moet je verder. Dus hoe leuk ik die Ryo ook vind, beleidsmatig vind ik het slecht dat Feyenoord door huurlingen op sleeptouw genomen moet worden. Het is beter om je eigen team verder te ontwikkelen.

AD

Delen: « Terug naar het overzicht
craven
 craven - maandag 14 februari 2011 - 12:07   quote  deeplink  
van sommige kan ik het begrijpen, maar Ryo is toch een directe versterking? en ja (misschien te snel gezegd) maar ik denk dat ie beter dan Cabral is.
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Daar gaat Willem weer ...
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 februari 2011 - 12:10   quote  deeplink  
je zou er bijna de televaag door gaan lezen
MMM
 MMM - maandag 14 februari 2011 - 12:30   quote  deeplink  
Willem heeft opzich wel een punt.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 februari 2011 - 12:32   quote  deeplink  
ik word langzaam maar zeker erg moe van die negativiteit van die man...
Royaal
 Royaal - maandag 14 februari 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:30 schreef MMM het volgende:
Willem heeft opzich wel een punt.
Meerdere zelfs in zijn column.
Maar jongens zoals Cabral spelen puur uit nood in het 1e. Ik zie ze liever nog lerend doorgroeien in de jeugd of Excelsior (begrijp me niet verkeerd maar tegenwoordig zijn we al blij als ze een schaar kunnen).
henkie1969
 henkie1969 - maandag 14 februari 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:32 schreef Pietje1 het volgende:
ik word langzaam maar zeker erg moe van die negativiteit van die man...
eens
Vnny
 Vnny - maandag 14 februari 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Ik krijg het idee dat Feyenoord (het bestuur en de trainer) weinig meer goed kunnen doen, Ryo is een versterking en eerlijk gezegd denk ik dat Meeuwis en Swerts dat ook kunnen zijn op dit moment. Swerts is niet alijd even fantastisch en gelukkig in zijn acties maar doordat Swerts er is spelen de Vrij en Leerdam op hun eigen plek en zijn hier vele malen beter. Willem is op dit moment echt aan het zoeken naar punten om over te zeiken.
d-nom
 d-nom - maandag 14 februari 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Ik ben het totaal niet eens met deze uitspraak van onze Willem.
Het lijkt mij juist dat als je het voorrecht hebt om met spelers te trainen die beter zijn dan jouw, dat je juist daarvan erg veel kan opsteken en je er zelf uiteindelijk beter van wordt. Ze moeten er niet vanuit gaan dat ze alles maar in hun schoot geworpen krijgen natuurlijk. Concunrentie is goed en dient er je er juist toe nog beter te worden en nog harder je best te doen. Maar goed that's my opinion.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 februari 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Iedereen die tegen dit bestuur+Been is gaat hier nu lekker op lopen ja-knikken.

Maar Willem zou moeten weten dat het op dit moment Feyenoord even om het hier en nu moet gaan. Qua selectie. Dus elke DIRECTE versterking die je kan halen en je in de eredivisie houdt, moet je meteen aanpakken en laten spelen.
Klopt dat dit even ten koste gaat van je eigen "talenten" maar die zouden technisch gezien eigenlijk alleen maar moeten invallen en t ritme bij de beloften op doen.

Dus zwartwit gezien doe je met Ryo en Cabral precies wat je zou moeten doen, ware het niet dat Ryo huur is en geen eigen speler. Al was Ryo Cissé geweest had Willempie dr waarschijnlijk geen moeite mee gehad.
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Topictitel mag wat mij betreft veranerd worden in: "Willem's zeikcolumns staan ontwikkeling Feyenoord in de weg"!

"Willem heeft op zich wel een punt" whahahahahahahahahahahahahahahahaha
Royaal
 Royaal - maandag 14 februari 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:
Al was Ryo Cissé geweest had Willempie dr waarschijnlijk geen moeite mee gehad.
sla jij daar even de spijker op zn kop
Els
 Els - maandag 14 februari 2011 - 12:47   quote  deeplink  
Willem heeft hartstikke gelijk, als er sprake zou zijn van een normale situatie. Maar die is er nu niet. Feyenoord zit zowel sportief als financieel in zwaar weer, dus zal nu eerst de korte termijn situatie moeten verbeteren. En als dat met huurlingen is, dan is dat zo.
woutah
 woutah - maandag 14 februari 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:47 schreef Els het volgende:
Willem heeft hartstikke gelijk, als er sprake zou zijn van een normale situatie. Maar die is er nu niet. Feyenoord zit zowel sportief als financieel in zwaar weer, dus zal nu eerst de korte termijn situatie moeten verbeteren. En als dat met huurlingen is, dan is dat zo.
kan niet beter gezegt worden.
Djee
 Djee - maandag 14 februari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:47 schreef Els het volgende:
Willem heeft hartstikke gelijk, als er sprake zou zijn van een normale situatie. Maar die is er nu niet. Feyenoord zit zowel sportief als financieel in zwaar weer, dus zal nu eerst de korte termijn situatie moeten verbeteren. En als dat met huurlingen is, dan is dat zo.
En zo is dat!
Milo
 Milo - maandag 14 februari 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:47 schreef Els het volgende:
Willem heeft hartstikke gelijk, als er sprake zou zijn van een normale situatie. Maar die is er nu niet. Feyenoord zit zowel sportief als financieel in zwaar weer, dus zal nu eerst de korte termijn situatie moeten verbeteren. En als dat met huurlingen is, dan is dat zo.
klaar en de mond gesnoerd!

SLOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MMM
 MMM - maandag 14 februari 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:46 schreef JanM het volgende:
Topictitel mag wat mij betreft veranerd worden in: "Willem's zeikcolumns staan ontwikkeling Feyenoord in de weg"!

"Willem heeft op zich wel een punt" whahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ja maar dat snap jij weer niet, ongelooflijke mongool.
Milo
 Milo - maandag 14 februari 2011 - 13:08   quote  deeplink  
prachtig die liefde tussen jullie!
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 13:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja maar dat snap jij weer niet, ongelooflijke mongool.
Schelden is niet zo heel sterk, vriend! En gebruik de volgende keer in ieder geval een ander scheldwoord want mijn dochtertje heef Down (hartoperatie, remember?).
Els
 Els - maandag 14 februari 2011 - 13:13   quote  deeplink  
Wat men liefheeft, kastijdt men?!?
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 13:13 schreef Els het volgende:
Wat men liefheeft, kastijdt men?!?
Denk niet dat dit nog goed komt, maar wie weet ... de wonderen zijn de werled nog niet uit hè.
jo3h
 jo3h - maandag 14 februari 2011 - 13:16   quote  deeplink  
willem heeft gelijk denk ik maar lijfs behoudt is op dit moment belangrijk volgend seizoen zien we wel weer feyenoor moet zich eerst veilig spelen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 februari 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:
Iedereen die tegen dit bestuur+Been is gaat hier nu lekker op lopen ja-knikken.

Maar Willem zou moeten weten dat het op dit moment Feyenoord even om het hier en nu moet gaan. Qua selectie. Dus elke DIRECTE versterking die je kan halen en je in de eredivisie houdt, moet je meteen aanpakken en laten spelen.
Klopt dat dit even ten koste gaat van je eigen "talenten" maar die zouden technisch gezien eigenlijk alleen maar moeten invallen en t ritme bij de beloften op doen.

Dus zwartwit gezien doe je met Ryo en Cabral precies wat je zou moeten doen, ware het niet dat Ryo huur is en geen eigen speler. Al was Ryo Cissé geweest had Willempie dr waarschijnlijk geen moeite mee gehad.
3000% mee eens. En eigenlijk snapt Willempie dat ook wel.
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 13:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

3000% mee eens. En eigenlijk snapt Willempie dat ook wel.
Hij moet toch wat te dramzeiken hebben!
MMM
 MMM - maandag 14 februari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 13:10 schreef JanM het volgende:

[..]

En gebruik de volgende keer in ieder geval een ander scheldwoord want mijn dochtertje heef Down (hartoperatie, remember?).
Excuses.
010rob
 010rob - maandag 14 februari 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Excuses.
keurig kerel.
010rob
 010rob - maandag 14 februari 2011 - 14:11   quote  deeplink  
Willem,begint een beetje een ouwe seniele zeikerd te worden.
heeft elke maandag wat te zeuren in het AD.
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Excuses.
Accepted!
MMM
 MMM - maandag 14 februari 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:14 schreef JanM het volgende:

[..]

Accepted!
Thanks!
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Krijg ik je adres nou nog hahahahaha
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 februari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Als je verder leest kan je er uit op maken dat hij een rol als onbezoldigd klankbord ook niet echt ziet zitten. Zou het dan toch allemaal een beetje de kift zijn dat Feyenoord geen leuk baantje voor hem creëerd? Natuurlijk heeft hij een punt als hij zegt dat de situatie met al die gehuurde spelers niet ideaal is, maar hij stapt wel heel gemakkelijk over de situatie heen waarin Feyenoord nu verkeerd.
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:28 schreef hotjumper het volgende:
Als je verder leest kan je er uit op maken dat hij een rol als onbezoldigd klankbord ook niet echt ziet zitten. Zou het dan toch allemaal een beetje de kift zijn dat Feyenoord geen leuk baantje voor hem creëerd? Natuurlijk heeft hij een punt als hij zegt dat de situatie met al die gehuurde spelers niet ideaal is, maar hij stapt wel heel gemakkelijk over de situatie heen waarin Feyenoord nu verkeerd.
LLL = lekker laten lullen!
010rob
 010rob - maandag 14 februari 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:28 schreef hotjumper het volgende:
Als je verder leest kan je er uit op maken dat hij een rol als onbezoldigd klankbord ook niet echt ziet zitten. Zou het dan toch allemaal een beetje de kift zijn dat Feyenoord geen leuk baantje voor hem creëerd? Natuurlijk heeft hij een punt als hij zegt dat de situatie met al die gehuurde spelers niet ideaal is, maar hij stapt wel heel gemakkelijk over de situatie heen waarin Feyenoord nu verkeerd.
+1
Indo
 Indo - maandag 14 februari 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Willem heeft misschien gelijk, maar nu moet je mensen hebben waar je misschien mee kan winnen en deze jongen is snel en kan scoren,waar zijn die andere huurlingen
eigelijk Simon bijvoorbeeld die Deen is geloof ik geblesseerd, maar er is een beetje
licht in de tunnel eb ADO hopelijk net zo tekijk zetten als in de Kuip.Hoop doet leven
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 februari 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:47 schreef Els het volgende:
Willem heeft hartstikke gelijk, als er sprake zou zijn van een normale situatie. Maar die is er nu niet. Feyenoord zit zowel sportief als financieel in zwaar weer, dus zal nu eerst de korte termijn situatie moeten verbeteren. En als dat met huurlingen is, dan is dat zo.
Ik heb hier echt helemaal niets aan toe te voegen.
Ik heb wel mijn vraagtekens bij het verhaal dat huurlingen en jongens die het niet gehaald hebben bij de grote clubs uit andere landen naar kleinere clubs in Nederland verkassen. Ik noem een Sahar ( Chelsea verhuurde aan de Graafschap) en nu bijv. weer een Simon (Liverpool niet gehaald, nu Excelsior). Dat lijken mij spelers waar je meer aan heb dan een groot gedeelte van de huurlingen die ik nu bij ons ziet.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 14 februari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
Bij Willem is het glas altijd halfleeg, nooit halfvol.
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 14 februari 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Een samenwerking met Arsenal is toch een prima plan? De bezem moet door de selectie. Zoveel mogelijk spelers met een beetje marktwaarde verkopen (Bahia, Vlaar, Darley, Fer, Wijnaldum, Biseswar, el Ahmadi en Castaignos is al verkocht) en daarvoor in de plaats kan het nooit moeilijk zijn gelijkwaardige spelers te halen die goedkoper zijn in aanschaf en salaris. Als de Cler vertrekt of flink salaris gaat inleveren en Tomasson, Bruins en van Dijk hoef je niet meer te betalen omdat hun contract is afgelopen, heb je in de salarisbegroting een enorme ruimte.
Die moet op te vullen zijn met 8 a 9 versterkingen. Aangevuld met Mulder, de Vrij, Martins Indi, van Haaren, Leerdam, Cabral en misschien ook nog Fernandez, Schenkeveld, Cisse, Schaken, Auassar en Jordy Clasie heb je hoogstwaarschijnlijk een veel goedkopere selectie dan dit jaar en de kans dat deze selectie het beter doet is ook groter.
De selectie is alleen nog te krap. Als je in elke linie een speler van Arsenal kan huren, of in ieder geval 2, dan ben je weer voor een jaartje gered.
Willem heeft ergens wel gelijk dat Ryo de ontwikkeling van Cabral in de weg staat, maar door Ryo gaan misschien wel Castaignos, Leerdam, Biseswar en Meeuwis beter voetballen. Tel uit je winst!
Quiroz
 Quiroz - maandag 14 februari 2011 - 15:42   quote  deeplink  
Wat wil Willem dan, de C1 opstellen? Jongens als Fer zouden nu eigenlijk pas met moeite een basisplek moeten hebben, maar hij is al reserveaanvoerder. Van Wijnaldum word verwacht dat ie de kar trekt terwijl ie amper alleen kan pissen. En daaronder zitten nog jongere spelers dus iedere versterking is een aanwinst.
Bernardo
 Bernardo - maandag 14 februari 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Ik snap Willem wel, maar waarom weer zo uitgebreid in de krant. Ryp is een versterking maar helaas voor korte tijd. Als ze de huur kunnen verlengen is het beter en dan een Cabral verhuren. Maar Willem moet eens ophouden met negatieve berichten plaatsen als blijkt dat het seizoen nog slechter verloopt dan mag hij losbarsten met commentaar, maar laat Mario dit seizoen afmaken met een Meeuwis en Ryo en dan zien we wel hoe ze het doen met zn allen
Bernardo
 Bernardo - maandag 14 februari 2011 - 16:23   quote  deeplink  
EXCUUS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 februari 2011 door Bernardo --
Milo
 Milo - maandag 14 februari 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 14:17 schreef JanM het volgende:
Krijg ik je adres nou nog hahahahaha
kijk het gaat nog een keer goed komen tussen jullie!
Milo
 Milo - maandag 14 februari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:23 schreef Bernardo het volgende:
kakers
?
craven
 craven - maandag 14 februari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:29 schreef Milo het volgende:

[..]

?
idd ?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 februari 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:23 schreef Bernardo het volgende:
kakers
Kakkers
kokers
kakelvers
kaka-ers
kk-ers
?
?
?
Milo
 Milo - maandag 14 februari 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kakkers
kokers
kakelvers
kaka-ers
kk-ers
?
?
?
kakkerlak?
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:28 schreef Milo het volgende:

[..]

kijk het gaat nog een keer goed komen tussen jullie!
Ik heb 'm nog niet, dus nou moet ik de slager waar ik een enorme paardelul had besteld om bij hem te laten bezorgen voor Valentijn, maar afbellen ...
Bernardo
 Bernardo - maandag 14 februari 2011 - 16:44   quote  deeplink  
excuus, ik was naar de winkel het mn zoontje geschreven.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 februari 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:37 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik heb 'm nog niet, dus nou moet ik de slager waar ik een enorme paardelul had besteld om bij hem te laten bezorgen voor Valentijn, maar afbellen ...
Paardelul? Wat een rare slager heb jij?
Heeft paardelul dan wel vrij rondgeloopt in legbatterij-weide? En waar heeft paardelul wel niet ingezeten?
sevillana
 sevillana - maandag 14 februari 2011 - 17:09   quote  deeplink  
denk dat Ryo sowieso een enorme aanwinst is om Feyenoord te helpen dit seizoen nog redelijk goed af te ronden, en heb daarbij het idee dat de ervaring van Meeuwis ook welkom is op het middenveld.
vrees dat we het met alleen spelers uit de eigen jeugd een flink stuk moeilijker zouden hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem: "huurlingen staan ontwikkeling in de weg"









0.0105130