BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem: "huurlingen staan ontwikkeling in de weg"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 14 februari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 16:28 schreef Milo het volgende:

[..]

kijk het gaat nog een keer goed komen tussen jullie!
Die kans is klein.
fey12
 fey12 - maandag 14 februari 2011 - 18:00   quote  deeplink  
Die Willem met z'n jaren 80' gezeik! Feyenoord moet juist samenwerken om onmogelijke talenten en ervaren toppers (salarissen zijn onbetaalbaar) te tekenen. Alex had ook nooit naar PSV gegaan zonder Chelsea. Dan spelers van eigen jeugd daarmee laten spelen (vooral dat eigenlijk) en proberen toptalenten te strikken (lukt het niet, dan moet je ze huren).
Ronald W
 Ronald W - maandag 14 februari 2011 - 18:07   quote  deeplink  
hij heeft niet altijd ongelijk
Tjabba
 Tjabba - maandag 14 februari 2011 - 18:38   quote  deeplink  
Ryo staat niemand in de weg.
Hij is juist de man om te laten zien hoe je met je talent moet omgaan.
de.fan
 de.fan - maandag 14 februari 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:
Iedereen die tegen dit bestuur+Been is gaat hier nu lekker op lopen ja-knikken.

Maar Willem zou moeten weten dat het op dit moment Feyenoord even om het hier en nu moet gaan. Qua selectie. Dus elke DIRECTE versterking die je kan halen en je in de eredivisie houdt, moet je meteen aanpakken en laten spelen.
Klopt dat dit even ten koste gaat van je eigen "talenten" maar die zouden technisch gezien eigenlijk alleen maar moeten invallen en t ritme bij de beloften op doen.

Dus zwartwit gezien doe je met Ryo en Cabral precies wat je zou moeten doen, ware het niet dat Ryo huur is en geen eigen speler. Al was Ryo Cissé geweest had Willempie dr waarschijnlijk geen moeite mee gehad.
Heb jij even pech!! Hier ben ik het niet met Willen eens. Dit is wat Feyenoord onder de huidige omstandigheden goed doe. Waar ik moeite mee heb met Mario is dat ie Willen niet naast zich wil dulden. En dat vind ik een doodzonde omdat Willem heel goed zou zijn voor de spelers van Feyenoord en Mario
darwin
 darwin - maandag 14 februari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Vindt het nou wel een beetje een eikel worden met zijn gezeik. Elke speler die Feyenoord nu huurt of koopt waardoor de nacompetitie wordt ontlopen is een versterking. Wat wil hij dan met onze talenten in de 1e divisie spelen zodat ze lekker er op los kunnen scoren en vertrouwen op kunnen doen.

Delen: « Terug naar het overzicht
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 14 februari 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 17:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Die kans is klein.
gelukkig
JanM
 JanM - maandag 14 februari 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 20:22 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

gelukkig
Want?
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 februari 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 19:14 schreef de.fan het volgende:

[..]

Heb jij even pech!! Hier ben ik het niet met Willen eens. Dit is wat Feyenoord onder de huidige omstandigheden goed doe. Waar ik moeite mee heb met Mario is dat ie Willen niet naast zich wil dulden. En dat vind ik een doodzonde omdat Willem heel goed zou zijn voor de spelers van Feyenoord en Mario
En de pech is?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 14 februari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 20:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Want?
goed voor de discussie :)
de.fan
 de.fan - maandag 14 februari 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En de pech is?
Dat jij denk dta Ik Willem van Hanegem gelijk geef omdat ik regen Mario Been ben!!
Dat zeg je zelf
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 februari 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:01 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat jij denk dta Ik Willem van Hanegem gelijk geef omdat ik regen Mario Been ben!!
Dat zeg je zelf
Maar dan is t toch een bonus als t niet zo is? Geen pech?
Dat is nu precies de ellende hier, denk eens uit positiviteit ipv negativiteit
sevillana
 sevillana - maandag 14 februari 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar dan is t toch een bonus als t niet zo is? Geen pech?
Dat is nu precies de ellende hier, denk eens uit positiviteit ipv negativiteit
Positiviteit? . . dat komt niet voor in z'n woordenboekje volgens mij?
Dace73
 Dace73 - maandag 14 februari 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 12:41 schreef d-nom het volgende:
Ik ben het totaal niet eens met deze uitspraak van onze Willem.
Het lijkt mij juist dat als je het voorrecht hebt om met spelers te trainen die beter zijn dan jouw, dat je juist daarvan erg veel kan opsteken en je er zelf uiteindelijk beter van wordt. Ze moeten er niet vanuit gaan dat ze alles maar in hun schoot geworpen krijgen natuurlijk. Concunrentie is goed en dient er je er juist toe nog beter te worden en nog harder je best te doen. Maar goed that's my opinion.
Je slaat de spijker op zijn kop.
Concurrentie is goed voor die gasten , ze zijn nog jong, en moeten weten dat hun carriere niet al beklonken is. En door met betere spelers te werken wordt je daadwerkelijk ook beter. En hongerig om er elke week weer te staan.
Daarnaast vind ik dat het afgelopen hoort te zijn met de absurd hoge lonen, prestatiebonus lijkt me beter te werken. Al zal dit wel een utopie zijn. als ze geen 3 a 4 ton krijgen komen ze niet eens.dat is jammer maar de realiteit vrees ik
kansenbenutter
 kansenbenutter - dinsdag 15 februari 2011 - 19:57   quote  deeplink  
ik vind het niet een van hanegemswaardige opmerking.
als een teamgenoot bezit heeft van uizonderlijk talent.
dan tilt hij andere ook naar een hoger niveau.
wat je aan de afgelopen wedstrijden terug kon zien.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 februari 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 17:09 schreef sevillana het volgende:
denk dat Ryo sowieso een enorme aanwinst is om Feyenoord te helpen dit seizoen nog redelijk goed af te ronden, en heb daarbij het idee dat de ervaring van Meeuwis ook welkom is op het middenveld.
vrees dat we het met alleen spelers uit de eigen jeugd een flink stuk moeilijker zouden hebben.
Ik hoop ook dat we toch meeuwis kunnen behouden ,ik denk niet dat de andere spelers betaalbaar zijn.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 16 februari 2011 - 09:53   quote  deeplink  
Jarenlang financieel wanbeleid staat de ontwinkeling van onze talenten in de weg.
Vnny
 Vnny - woensdag 16 februari 2011 - 09:54   quote  deeplink  
En (in het verleden) een gebrek aan lef en geduld om jonge spelers een echte kans te geven, nu is het pure noodzaak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 februari 2011 door Vnny --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem: "huurlingen staan ontwikkeling in de weg"









0.0054569