|
|
van geil
|
|
|
Er staat ook letterlijk, Verdere terugkoop wordt in de toekomst gefinancierd uit SPELERSVERKOPEN, en extra inkomsten uit EL/CL. Het een rijmt niet met het ander. En geeft ook aan dat de begroting op zijn top zit , niet gek met de enorme lasten inmiddels weer.Hypotheek 1908 en lening stadion . En de vele afschrijvingen op spelers. Maar hopen op wat goede transfers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee juist niet. De aflossing is namelijk geen verplichting, maar een keuze. De hoeveelheid wordt bepaald aan wat er dus over is. Niet andersom. Daar verschillen we dus in denkwijze
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juli 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2018 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:Ik had een heel stuk getypt, maar weer weggehaald. We zien de dingen heel anders Haha , geen probleem , maar ik voorspelde dit al maanden . Feyenoord is geen baas meer over het geld. Geen enkele club doet vrijwillig een stap terug op transfergebied, daar is altijd een reden voor. We waren zo blij dat het inkomende geld besteed kon worden, dat is weer voorbij. Het ging best weer goed met Feyenoord, tot afgelopen seizoen . Op te grote voet geleefd , en te veel spelers met weinig/geen restwaarde. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
5e plek az en vitesse boven ons ......en het ging financieel zo goed toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2018 - 11:27 schreef van geil het volgende:[..] Haha , geen probleem , maar ik voorspelde dit al maanden . Feyenoord is geen baas meer over het geld. Geen enkele club doet vrijwillig een stap terug op transfergebied, daar is altijd een reden voor. We waren zo blij dat het inkomende geld besteed kon worden, dat is weer voorbij. Het ging best weer goed met Feyenoord, tot afgelopen seizoen . Op te grote voet geleefd , en te veel spelers met weinig/geen restwaarde. Maar dat lees ik er dus niet in. We gaan aflossen omdat het kan. Daar wenden we transfer inkomsten voor aan en geld uit Europa. Wat logisch is, want dat is het enige wat niet begroot is. Ik lees niet, we gaan primair aflossen en niet meer aankopen.
Misschien ben ik optimistischer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eigen Vermogen kun je ook vrij uitgeven . Maar ik gaf al eerder aan een gedeelte/of alles ? is waarschijnlijk gereserveerd . Dat betekent , wordt gebruikt als onderpand op hypotheek/leningen . Je mag dat dus niet vrij besteden, een bijkomend aspect is dat de banken zullen vragen een oplossing te vinden om op een andere manier schuld aan derden af te bouwen. En dat is wat hier gebeurt. Ik zeg overigens ook nergens dat we geen aankopen meer gaan doen. Maar alleen dat wat er binnenkomt niet meer volledig besteed mag worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is maar 1 hypotheek: 1908 Daarnaast is er schuld aan de VvF. Dat was t...
Ik kan me wel voorstellen dat er geld gereserveerd wordt voor HNS |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
lening onderzoek kosten stadion. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2018 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:Er is maar 1 hypotheek: 1908 Daarnaast is er schuld aan de VvF. Dat was t... Ik kan me wel voorstellen dat er geld gereserveerd wordt voor HNS Dus wij moeten weer enkele siezoenen lijdzaam toezien en beschimpt worden door 020 en pisvee en erger nog fietstassen. Vraag je dan niet heel veel van ons. Ik ga toch niet elke wedstrijd kijken naar een team wat moeite heeft met de Zeeuwsw selectie ? Of zijn jullie wel zo op opofferend ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie t andersom. Er wordt aangekocht indien nodig. Wat overblijft wordt mee afgelost. Niet andersom |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2018 - 12:04 schreef Stylzz het volgende:Ik zie t andersom. Er wordt aangekocht indien nodig. Wat overblijft wordt mee afgelost. Niet andersom Dus op naar de 5e plaats en niet meer roepen wat een kutploeg maar slikken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2018 - 12:04 schreef Stylzz het volgende:Ik zie t andersom. Er wordt aangekocht indien nodig. Wat overblijft wordt mee afgelost. Niet andersom Exact. Dat is voorheen ook zo geventileerd door de vvf meen ik |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En er is echt wel geld voor transfers, alleen niet in verhouding met onze conculega's natuurlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2018 - 12:32 schreef ar het volgende:En er is echt wel geld voor transfers, alleen niet in verhouding met onze conculega's natuurlijk Dat staat ook nergens . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt. Maar is aannemelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is zo klaar als een klontje natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2018 - 12:32 schreef ar het volgende:En er is echt wel geld voor transfers, alleen niet in verhouding met onze conculega's natuurlijk Zeker |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik bedoel dat ik nergens zeg dat er geen geld is voor transfers. Alleen is het vanaf nu ,niet meer 1 op 1 . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2018 - 11:27 schreef van geil het volgende:[..] Haha , geen probleem , maar ik voorspelde dit al maanden . Feyenoord is geen baas meer over het geld. Geen enkele club doet vrijwillig een stap terug op transfergebied, daar is altijd een reden voor. We waren zo blij dat het inkomende geld besteed kon worden, dat is weer voorbij. Het ging best weer goed met Feyenoord, tot afgelopen seizoen . Op te grote voet geleefd , en te veel spelers met weinig/geen restwaarde. Puur jouw mening die je presenteert als de waarheid. Net als dat gelul over dat brugkrediet voor het nieuwe stadion. Gaat bij een NO GO om tonnen of hooguit 1 miljoen per jaar de komende 5 jaar, die in dat geval gewoon mee begroot zullen EN KUNNEN worden. Vrijwel alle aankopen hebben op dit moment dezelfde of een hogere waarde dan het aankoopbedrag. En het is toch (m.u.v. in mijn ogen een LCV en een rechtsback die we gewoon nodig hebben) niet meer dan logisch dat er eerst gewacht wordt totdat er spelers vertrekken alvorens alvast vervangers in huis te halen? De clubs staan nou niet bepaald te dringen voor Vilhena, Jørgensen, Tapia, Boëtius en onze keepers. Helaas! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik besteed er nog een post aan. De restwaarde is pas actueel in deze!!! , als de club verlaten wordt, Doelde dus uiteraard op Kramer, Vejinovic, Gustafson Bilal , en wie ik evt nog even vergeet. En wat jij gelul noemt over brugkrediet en daarna, is juist precies wat ik zeg. Dat drukt nu jarenlang op je begroting ipv even aftikken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 - 13:47 schreef van geil het volgende:Ik besteed er nog een post aan. De restwaarde is pas actueel in deze!!! , als de club verlaten wordt, Doelde dus uiteraard op Kramer, Vejinovic, Gustafson Bilal , en wie ik evt nog even vergeet. En wat jij gelul noemt over brugkrediet en daarna, is juist precies wat ik zeg. Dat drukt nu jarenlang op je begroting ipv even aftikken. Je vergeet de 700K van El Ahmadi, maar daar staat 500K voor Hamer tegenover …
Even aftikken zou alleen kunnen als Feyenoord de enige partij was en de onderzoeken geen onderdeel zouden zijn van de totale financiering van het nieuwe stadion (en dat geld beschikbaar is natuurlijk). En komt dat nieuwe stadion er wèl (kan ook hè !!!), komt er nog wel meer ten laste van de begroting! Maar daar staan dan aanzienlijk hogere baten tegenover, dus per saldo is het positief. Om dat zeker te weten worden al die onderzoeken en berekeningen nu immers gemaakt ... |
|
|
|