BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biografie van Moulijn voor alle seizoenkaarthouders

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 14 februari 2011 - 19:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Biografie van Moulijn voor alle seizoenkaarthouders (FR12.nl)

Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 oktober 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
hahahahaha triest ,ze hadden er al geen geld voor dus vragen we de supporters om 7,50..
Dan sturen we 2 boeken hahahahaha idd amateurs
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 06 oktober 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Kijk er niet eens raar van op!!!
Niet te geloven!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 oktober 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Is trouwens dan dubbel verstandig om het op te laten sturen ,want ik heb het afgelopen zondag opgehaald maar met die hitte en een looptocht naar de Brienenoordbrug woog dat boek als dieplood op een gegeven moment...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 06 oktober 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 16:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is trouwens dan dubbel verstandig om het op te laten sturen ,want ik heb het afgelopen zondag opgehaald maar met die hitte en een looptocht naar de Brienenoordbrug woog dat boek als dieplood op een gegeven moment...
Had een topic geopend, altijd wel een eikel die je brengt!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 oktober 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 16:30 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Had een topic geopend, altijd wel een eikel die je brengt!
Alleen in de regen is het klote,verders een stukkie van niks man...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 06 oktober 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 16:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Alleen in de regen is het klote,verders een stukkie van niks man...
Dus dat boek was niet te zwaar leugenaar hahaha!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 oktober 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 16:32 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Dus dat boek was niet te zwaar leugenaar hahaha!
tussen de 10 en 15 kilo schat ik hahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 23 november 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Ultieme ode aan Coentje

Erik van Zijst bij zijn kunstwerk, een 12 meter hoge muurschildering van Coen Moulijn.

media_xl_1021746.jpg

Wat Coen Moulijn zélf van de enorme muurschildering vlakbij 'zijn' Bloklandstraat in het Oude Noorden zou hebben gedacht? Kunstenaar Erik van Zijst, verantwoordelijk voor de 12 meter hoge ultieme ode aan Mister Feyenoord, denkt even diep na. Zegt: 'Misschien zou hij het ietsje overdreven hebben gevonden. Maar stiekem tóch heel vereerd zijn,' vertelt hij aan het AD.

Het moet vandaag een waar festijn worden, de onthulling van het prachtige kunstwerk, op 'n steenworp afstand van de plek waar de begin dit jaar overleden voetbalvirtuoos z'n eerste balletje trapte. Moulijn, uiteraard in Feyenoord-tenue, met 'n wat verlegen glimlach en 'n schalkse lok op het voorhoofd.

De weduwe van 'Coentje' zal aanwezig zijn, en worden begroet door vendelzwaaiers uit Rotterdam-Zuid. Er worden demonstraties gegeven, er is muziek en - althans dat hoopt Van Zijst - oud-Feyenoorders. Plus voorzitter Harlow Brammerloo van de deelgemeente Noord.

Apetrots is ook de geestelijk vader van dit project. 'In het begin was ik een beetje bang dat niemand 'm zou herkennen. Maar op een gegeven moment kwamen er wat kleine jochies uit de buurt voorbij, en die riepen: Hé, dat is Coen Moulijn. Die heeft nog bij Feyenoord gevoetbald. Dat vond ik mooi.'

Moulijn - iedereen die 'm ziet, houdt de pas even in. Ze bestuderen de afbeelding van de beroemde Rotterdamse sportman, raken 'm zelfs aan.

'Ik hoop dat dit een bron van inspiratie wordt. Vooral voor al die kinderen in deze wijk.'

bron: AD.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biografie van Moulijn voor alle seizoenkaarthouders









0.0075190