|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Hoofdscout Van der Zee wint eerste slag in arbitragezaak tegen Ajax (VoetbalZone)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: De strop trekt aan: advocaat hekelt Van den Boogs rol binnen Ajax |
|
|
|
Thomas
|
|
|
Hans van der Zee, de hoofdscout van Ajax die op non-actief is gesteld door de clubleiding, heeft de eerste slag in zijn arbitragezaak tegen de Amsterdammers gewonnen. De commissie die de zaak in behandeling heeft, verleent steun aan Van der Zee en vindt dat Ajax de scoutingsrapporten van de elf spelers die Martin Jol haalde moet overleggen. Dat meldt De Telegraaf.
De arbitragecommissie meent dat Hans van der Zee voldoende rechtmatig belang heeft bij het overleggen door Ajax van alle scoutingrapporten ten aanzien van de elf spelers, door toezending voor 15 februari 10:00 uur, luidt de boodschap in de brief die de advocaten van Van der Zee en Ajax volgens het dagblad ontvingen. Op voorwaarde dat de rapporten vertrouwelijk blijven, moeten deze overlegd worden.
Vrijdag kwam al naar buiten dat spelers als Zé Eduardo en Nicolás Lodeiro puur als 'breedteversterking' werden omschreven door de scouting, terwijl het aantrekken van André Ooijer afgeraden werd door het team. Tijdens de zitting zal de advocaat van Van der Zee woensdag verklaringen van Guus Hiddink, Martin Jol en Marco van Basten op de proppen komen. Hiddink betoogt dat de communicatie van Van der Zee, die door Ajax juist een gebrekkige communicatie wordt verweten, uitstekend is. Van Basten en Jol onderschrijven tot grote tevredenheid met de scout te hebben gewerkt en hem een vakman te vinden. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
waarom kijk ik hier nou niet raar van op.... |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Als Van der Zee de zaak wint, dan leidt dat denk ik onherroepelijk het ontslag van Van den Boog in. Komt Van der Zee dan weer terug in zijn functie? Wie is er naast Van den Boog nog meer verantwoordelijk voor het op non-actief stellen van Van der Zee? Komt diens positie dan ook onder druk te staan? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
wtf wat doen we nou moeilijk '' DER UIT TRAPPEN DIE OPPER TOKKIE '' |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ja, gaat vd Boog zijn kop kosten denk ik (en hoop ik). Dit is niet de juiste man op de juiste plaats. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 10:44 schreef Rogier het volgende:Ja, gaat vd Boog zijn kop kosten denk ik (en hoop ik). Dit is niet de juiste man op de juiste plaats. Ach alsof Van den Boog daar wakker van zou liggen want die krijgt weer een zak geld mee. |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Eruit met RikNokkio, over de rug van andere je reet redden door te liegen is niet des AJAX'. Een heel mooi moment toch met de aankomende veranderingen, dááááááááág Rik. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: Toch weet ik zeker dat hij het heel erg kut vind....want hij is natuurlijk ook Ajax fan. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Niet alleen dat. Hij heeft op dit moment een wel heel slecht imago. Je wil als bestuurder niet als onbetrouwbaar en als leugenaar bekend staan. Wie wil nog met hem in zee als hij Ajax verlaat? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: als je die snor moet geloven zou die van de boog bijna 1,5 miljoen meekrijgen, maar misschien is het wel beter. Helaas 1,5 miljoen kwijt, maar liever van de boog kwijt als rijk, dat heeft hij wel bewezen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben het helemaal met je eens, nummer10. Als Van den Boog enig fatsoen in zijn lijf heeft, denk ik dat hij maar één ding kan doen: opstappen. Er zijn bestuurders voor minder ernstige zaken weggegaan. Voor elke bestuurder/manager is het een uiterst slechte zaak wanneer hij of zij bekend staat als leugenaar. En dat etiket heeft Van den Boog nu opgeplakt gekregen. |
|
|
|
|
www.ajax-blog.nl
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 12:10 schreef PSVMocro het volgende:[..] Niet alleen dat. Hij heeft op dit moment een wel heel slecht imago. Je wil als bestuurder niet als onbetrouwbaar en als leugenaar bekend staan. Wie wil nog met hem in zee als hij Ajax verlaat? Haha, leuk woordgrapje die laatste zin :D
ON: weg met vd boog, ook al is ie "ajaxsupporter", zo ga je niet met de club om. Voor wat van der Zee betreft, prima scout, heeft contract voor onbepaalde tijd dus zal hopelijk zijn werkzaamheden weer oppakken na de arbitragezaak (mits hij nog wil) en vd Boog opgerot is. Want die zaak gaat van der Zee natuurlijk op 2 sloffen winnen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ALS v/d Boog liegt en ALS v/d Zee wint, komt v/d Zee dan terug in zijn functie? Hans komt bij psv vandaan, waar hij heel goed werk heeft verricht voor de club en een aantal goede spelers binnen heeft gehaald. Maar welke spelers heeft hij tot nu toe voor ONS AJAX binnen gehaald?
let wel, dit is niet cynisch bedoeld, maar ik vraag het mij echt af omdat ik het niet weet, maar wel nu alsnog graag wil weten wie hij ons heeft gebracht. Of werd hij daadwerkelijk tegen gehouden in zijn doen en laten door v/d Boog en consorten..... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik denk het laatste... maar bedoel in de tijd zijn toch wel bijv een eriksen binnengehaald.. en zo nog wel een paar |
|
|
|
|
Mastercoen
|
|
|
Supporters Ajax staan achter clubleiding Gepubliceerd: vandaag 15:43
De aanhang van Ajax staat achter de clubleiding. In een officiële verklaring laten de verschillende supportersverenigingen en supportersgroeperingen dinsdag weten dat er geen reden is om de beleidsbepalers af te vallen. ,,Deze mensen zijn aangesteld om Ajax te leiden en doen dit naar eer en geweten'', zo schrijven ze.
Vooral de positie van algemeen directeur Rik van den Boog is de laatste tijd veelbesproken. De supporters zijn van mening dat ,,de media de laatste weken bol staan van ongenuanceerde uitspraken over het functioneren van de beleidsbepalers van Ajax.''
,,Johan Cruijff en Frank de Boer hebben enorme kennis op het technische vlak, Rik van den Boog en Jeroen Slop geven zakelijk de leiding aan de organisatie en de raad van commissarissen waakt over het geheel van onze club'', zo staat in de ochtendkrant de PERS |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 13:50 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het helemaal met je eens, nummer10. Als Van den Boog enig fatsoen in zijn lijf heeft, denk ik dat hij maar één ding kan doen: opstappen. Er zijn bestuurders voor minder ernstige zaken weggegaan. Voor elke bestuurder/manager is het een uiterst slechte zaak wanneer hij of zij bekend staat als leugenaar. En dat etiket heeft Van den Boog nu opgeplakt gekregen. laatste dagen lijken geteld pietje..... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: het lijkt er indardaad op,die arbitrage zaak kan dodelijk zijn... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik hoop het.......er moeten gewoon koppen rollen....dan maar goed naar de kloten....;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
en daar gaan we weer... we kunnen hier alleen maar afw8en.... maar woensdag avond of donderdagmorgen weten we weer.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Laten we het hopen, joduh!!! Rotter kan het niet. Er moeten echte voetbalmensen op die posities zitten en geen managers uit het bedrijfsleven. Ajax, MIJN AJAX, moet weer van de supporters worden! Leve de revolutie, zoals in Tunesië en Egypte!!! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Lijkt erop dat er steeds meer aan de stoelpoten van vd Boog en Coronel gezaagd wordt. Van Basten, weer dikke maatjes met Cruyff, zegt ineens iets over het bestuur (vd Boog incluis) en vd Zee (betrekking op vd Boog). Hiddink, gepolst door Cruyff, doet ook zijn zegje over vd Zee en ineens is er een bericht dat Coronel 2 petten op heeft. Is al 3 jaar het geval maar nu komt er ineens naar buiten dat het niet kan. Dit alles is natuurlijk koren op de molen van Cruyff en co. Mijn zegen hebben ze trouwens, laten Johan en cs de boel maar schoonvegen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik zeg het al vanaf het eerste uur.. tis een complot !!!!! en ik hoop zo dat dit werkelijkheid word.. directie eruit..
en dan misschien wel Keje als AD en Hiddink als TD ofzow.. zou toch fantastisch zijn ? Co adriaanse weer hoofdjeugdopleiding :o |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Had precies dezelfde gedachte. |
|
|
|