|
|
C. Eriksen
|
|
|
De Spaanse sportkrant weet te melden dat Ajax nog altijd Ivan Obradovic volgt. Vorig jaar had de Amsterdamse club al interesse in de linksback, die toen voor Partizan Belgrado uitkwam. Destijds concretiseerde de interesse van Ajax in de Serviër niet en koos Obradovic voor een avontuur bij Real Zaragoza.
Bij de Spaanse club maakt Ivan Obradovic in zijn twintig gespeelde wedstrijden een goede indruk. De scouts van Ajax volgen de speler nog steeds en zijn erg gecharmeerd van de Servische linksback. Mocht Ajax besluiten het contract van Obradovic te willen afkopen, dan zal het met ongeveer zeven miljoen euro op de proppen te moeten komen.
Bron: ajax1.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 februari 2011 door Thomas -- |
|
|
|
|
catweasle
|
|
|
goede back snel , sterk en goede mandekker met overigens een schitterende pass |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Stevige middenvelders die niet schrikken van een toeter op de tribune hebben we nodig ! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
is hij wel uit beeld geweest dan,denk het eigenlijk niet... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Vind 7 miljoen een hoop geld voor een back |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: niks der van groot talent,verdiend ze geld automatisch terug... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
ken hem niet, maar vind 7 miljoen ook erg veel geld!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: en 20 voor vdwiel niet dan ? maar voor 7 zou ik bijv eerder Chivu proberen... |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Van der wiel verkopen. nu issie veel geld waard. In Will heb ik niet zo veel vertrouwen dus sowieso vervanger halen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 16:50 schreef Ajax-pwnt het volgende:Van der wiel verkopen. nu issie veel geld waard. In Will heb ik niet zo veel vertrouwen dus sowieso vervanger halen Will is alláng weg! Die speelt bij NEC.. Toivomaki of Kappelhof zou je kunnen gebruiken. Maar ik wacht het allemaal af.. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
veel te duur deze jongen en kan vast ook wel naar grotere clubs, eichner ophalen is in juli transfervrij, verdedigend goed en doet ook offensief mee, bovendien sociale jongen die ook het groepsbelang dient |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Obradovic is toendertijd niet gekomen omdat Ajax Atouba al had aangetrokken. Deze beste man (Atouba) heeft maar 3x in Ajax gespeeld en sukkelt sindsdien met een blessure. Schijnt nu zn wedstrijden te spelen in het 2e, maar ik kan het mis hebben aangezien ik al een poos niks meer van hem heb gehoord. Zou een goede aankoop zijn voor Ajax, maar er zullen vast wel goedkopere backs zijn van een dergelijk niveau als Obradovic! Een back als Bocanegra? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ik zou juist helemaal niet voor Chivu gaan, ten eerste omdat chivu een centrale verdediger is. En omdat Chivu al op leeftijd is of begint te worden. En Obradovic is een enorm groot talent, waar ajax veel plezier aan gaat beleven. 7 miljoen is ook egt niet teveel, als je 20 voor gregory krijg, hou je 13 miljoen over.... En dan heb je bijna een kopie van gregory rondlopen. Maar nou weet ik niet of Obradovic een links of een rechtsback is. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 17 februari 2011 - 09:04 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ik zou juist helemaal niet voor Chivu gaan, ten eerste omdat chivu een centrale verdediger is. En omdat Chivu al op leeftijd is of begint te worden. En Obradovic is een enorm groot talent, waar ajax veel plezier aan gaat beleven. 7 miljoen is ook egt niet teveel, als je 20 voor gregory krijg, hou je 13 miljoen over.... En dan heb je bijna een kopie van gregory rondlopen. Maar nou weet ik niet of Obradovic een links of een rechtsback is. Tja ik vrees niet dat deze jongen meer naar Ajax komt, hij verdient al goed bij zaragoza en ajax kan hem echt niet halen, dat is ondenkbaar, maarja wel leuk dat ajax hem volgt, maar ik vrees dat ze beter weer verder moeten kijken, hoe graag ik hem ook zou kopen voor 7m, want ik vind hem echt heel goed |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Haddden ze hem eerder moet halen voor minder. Nu zijn ze wederom te laat en mag men weer een zak geld meebrengen!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: 7 miljoen voor iemand die alleen maar minder waard wordt is natuurlijk niet slim. Zelf opleiden en op jongere leeftijd scouten blijven de toverwoorden |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 februari 2011 - 11:22 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Tja ik vrees niet dat deze jongen meer naar Ajax komt, hij verdient al goed bij zaragoza en ajax kan hem echt niet halen, dat is ondenkbaar, maarja wel leuk dat ajax hem volgt, maar ik vrees dat ze beter weer verder moeten kijken, hoe graag ik hem ook zou kopen voor 7m, want ik vind hem echt heel goed Zaragoza kan er maar zo uitpleuren en dan drukt zo'n jongen wel op de begroting. Blijf 7 miljoen een hele hoop geld vinden voor een back. |
|
|
|