|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Rust rondom onze club (Supportersvereniging Ajax)
|
|
|
alibabba
|
|
|
Deze berichtgeving vind ik toch wel heel apart. Uiteraard ben ik het eens met de stelling; rust rondom onze club, maar de rotte appels zullen eerst moeten verdwijnen. Ik kan me niet voorstellen dat vooral AFCA en Ajaxf-side vd.Boog en consorten de hand boven het hoofd houd.
Johan Cruijff en Frank de Boer hebben enorme kennis op het technische vlak, DAAR BEN IK OOK VAN OVERTUIGD. Rik van de Boog en Jeroen Slop geven zakelijk de leiding aan de organisatie en de raad van commissarissen waakt over het geheel van onze club. De clubleiding heeft aangegeven dat het onderlinge vertrouwen groot is om samen door te gaan op de weg die nu voor hen ligt en alle onrust van buitenaf geen weerslag krijgt op deze vruchtbare samenwerking. VRUCHTBARE SAMENWERKING???????????
Johan, Frank, directie, bestuur en raad van commissarissen, we staan achter jullie. Ajax Supporters Delegatie: Supportersvereniging Ajax, AFCA Supportersclub, VAK410, fanzine De Meersche Helden, ajaxf-side.nl, afca.nl.
Kan iemand mij vertellen waar dit over gaat, want ik weet niet wat ik lees!!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik snap em ook niet alibabba rust is ok maar zoals jij al zei weg met die rotteappels.. |
|
|
|
|
thascout
|
|
|
Kort en krachtig
Rik van de Boog WEG ERMEE. niet mee geloofwaardig. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Nu Ajax een grote som geld dreigt kwijt te raken vanwege duistere spelletjes door de heer van de Boog.... En Ajax gewoon een goede kracht in de vorm van, van der Zee kwijtraakt dacht ik aan de volgende oplossing: Van de Boog treedt af. Zaak tegen van der Zee wordt geannuleerd en deze blijft aan omdat hij gewoon goed in zijn werk is. Kortom iedereen blij... En van de Boog opgerot. Hoezo zit hij er trouwens nog, nu hij heeft toegegeven dat Jol nooit de opdracht heeft meegekregen om conform het Coronel rapport te functioneren???
Trouwens hoezo goede deal Suarez!!! Twintig miljoen en een beetje extra als, als als. Nou met een kampioenschap en plaatsing voor de Championsleage waren we al heeeeeeeeel dicht bij dit bedrag en na een succesvol tweede gedeelte van het seizoen had Suarez nog meer waard geweest.
Beste mensen ik stel me verkiesbaar want gezond verstand is iets dat ik heb in combinatie met heel veel clubliefde!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 14:29 schreef alibabba het volgende:Deze berichtgeving vind ik toch wel heel apart. Uiteraard ben ik het eens met de stelling; rust rondom onze club, maar de rotte appels zullen eerst moeten verdwijnen. Ik kan me niet voorstellen dat vooral AFCA en Ajaxf-side vd.Boog en consorten de hand boven het hoofd houd. Johan Cruijff en Frank de Boer hebben enorme kennis op het technische vlak, DAAR BEN IK OOK VAN OVERTUIGD. Rik van de Boog en Jeroen Slop geven zakelijk de leiding aan de organisatie en de raad van commissarissen waakt over het geheel van onze club. De clubleiding heeft aangegeven dat het onderlinge vertrouwen groot is om samen door te gaan op de weg die nu voor hen ligt en alle onrust van buitenaf geen weerslag krijgt op deze vruchtbare samenwerking. VRUCHTBARE SAMENWERKING??????????? Johan, Frank, directie, bestuur en raad van commissarissen, we staan achter jullie. Ajax Supporters Delegatie: Supportersvereniging Ajax, AFCA Supportersclub, VAK410, fanzine De Meersche Helden, ajaxf-side.nl, afca.nl. Kan iemand mij vertellen waar dit over gaat, want ik weet niet wat ik lees!!!! EENS!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: mooi dan denken we dat samen...hehe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: dus eigenlijk gewoon slijmen!! ik doe met jullie mee, geef mij ff snel een emmertje..... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 15:42 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] dus eigenlijk gewoon slijmen!! ik doe met jullie mee, geef mij ff snel een emmertje..... ik denk dat ze de bui wel zien hangen,ooooh ja is een teiltje ook goed...hehe |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Grappig al die reacties. Kon ik me maar verkiesbaar stellen want dan zou het een stuk makkelijker zijn allemaal. Wie heeft er trouwens enige juridische kennis.... Want hier is het volgende: De gewenste 5 / 6 verdeling in voetbalteams is niet mogelijk i.v.m vrij werknemersverkeer in de EU, althans zoiets zit het in elkaar. Dus een voetballer is gewoon een arbeidsmedewerker die toevallig zijn geld verdient met voetbal. Waarom nam Bas Dost dan niet gewoon ontslag bij Heereveen. Want een ieder heeft toch het recht om ontslag te nemen. Een club kan dan hoogstens de gemaakte kosten verhalen... Was volgens mij in dit geval lang geen 7 of zelfs 6 miljoen..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
precies man.....nu zeggen ze dat we rust in de tent moeten houden.......gvd MOETEN WIJ ERVOOR ZORGEN DAT HET GOED GAAT DAN!!!!!!!!!!!OM DE RUST TE HOUDEN???????????? dit is weer een uitspraak van iemand die bang is voor zijn plekkie man......te triest voor woorden.......ER MOET GVD MET DE BOTTE BIJL DOOR DAT ZOOITJE HEEN...WAT RUST!!!!!!!!!!!pleur asjeblieft op man!!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 14:29 schreef alibabba het volgende:Deze berichtgeving vind ik toch wel heel apart. Uiteraard ben ik het eens met de stelling; rust rondom onze club, maar de rotte appels zullen eerst moeten verdwijnen. Ik kan me niet voorstellen dat vooral AFCA en Ajaxf-side vd.Boog en consorten de hand boven het hoofd houd. Johan Cruijff en Frank de Boer hebben enorme kennis op het technische vlak, DAAR BEN IK OOK VAN OVERTUIGD. Rik van de Boog en Jeroen Slop geven zakelijk de leiding aan de organisatie en de raad van commissarissen waakt over het geheel van onze club. De clubleiding heeft aangegeven dat het onderlinge vertrouwen groot is om samen door te gaan op de weg die nu voor hen ligt en alle onrust van buitenaf geen weerslag krijgt op deze vruchtbare samenwerking. VRUCHTBARE SAMENWERKING??????????? Johan, Frank, directie, bestuur en raad van commissarissen, we staan achter jullie. Ajax Supporters Delegatie: Supportersvereniging Ajax, AFCA Supportersclub, VAK410, fanzine De Meersche Helden, ajaxf-side.nl, afca.nl. Kan iemand mij vertellen waar dit over gaat, want ik weet niet wat ik lees!!!! je vergeet wat te posten '' officiel statement ''
ze proberen denk ik een middenweg te vinden??? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 16:12 schreef joduh het volgende:precies man.....nu zeggen ze dat we rust in de tent moeten houden.......gvd MOETEN WIJ ERVOOR ZORGEN DAT HET GOED GAAT DAN!!!!!!!!!!!OM DE RUST TE HOUDEN???????????? dit is weer een uitspraak van iemand die bang is voor zijn plekkie man......te triest voor woorden.......ER MOET GVD MET DE BOTTE BIJL DOOR DAT ZOOITJE HEEN...WAT RUST!!!!!!!!!!!pleur asjeblieft op man!!! eens... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
we zijn het vaak eens harry........ |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ach daarom hou ik ook van je,maar dat weet je toch...hehe |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yep man....echte joden man......geen moeilijk gelul en gediscusieer ......wtf man....teringlijers hebben gewoon voor het geld gekozen.....en wij moeten maar als makke schapies blijven volgen....en nu ze dit allemaal horen zeggen ze dat er rust moet blijven...snappie man? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 16:23 schreef joduh het volgende:yep man....echte joden man......geen moeilijk gelul en gediscusieer ......wtf man....teringlijers hebben gewoon voor het geld gekozen.....en wij moeten maar als makke schapies blijven volgen....en nu ze dit allemaal horen zeggen ze dat er rust moet blijven...snappie man? ik snap je man ik voel het zelfde luis weg titel weg en van der boog straks ze bonus ophalen want de begroting is gedicht, misselijk makend man bah, spuug, kots. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 16:29 schreef verbrande harry het volgende:[..] ik snap je man ik voel het zelfde luis weg titel weg en van der boog straks ze bonus ophalen want de begroting is gedicht, misselijk makend man bah, spuug, kots. yep......gewoon genaait zijn we...sterker nog:we zijn verraden man......... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja zo voel ik het ook man en volgend jaar gewoon de seizoenskaarten weer omhoog gooien stelletje bloedhoeren...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: het erge is het zijn de SUPPORTERS VERENIGINGEN die tot RUST roepen.. en nu komt in alle kranten dat DE SUPPORTERS (dus indirect ook wij) rust moeten houden... |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ik snap hier echt geen hout van... Staat de supporters vereniging werkelijk achter v.d. Boog? Of is dit een vooropgezet lulpraatje? Wel heel toevallig dat nu Rik onder druk staat er ineens zo'n bericht verschijnt. Ik weet niet wat jullie denken, maar dit stinkt... |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 16:07 schreef Stanley het volgende:Grappig al die reacties. Kon ik me maar verkiesbaar stellen want dan zou het een stuk makkelijker zijn allemaal. Wie heeft er trouwens enige juridische kennis.... Want hier is het volgende: De gewenste 5 / 6 verdeling in voetbalteams is niet mogelijk i.v.m vrij werknemersverkeer in de EU, althans zoiets zit het in elkaar. Dus een voetballer is gewoon een arbeidsmedewerker die toevallig zijn geld verdient met voetbal. Waarom nam Bas Dost dan niet gewoon ontslag bij Heereveen. Want een ieder heeft toch het recht om ontslag te nemen. Een club kan dan hoogstens de gemaakte kosten verhalen... Was volgens mij in dit geval lang geen 7 of zelfs 6 miljoen..... Ten eerste wat denk je van een getekend contract? Ten tweede als Dost zo weg kan lopen kunnen andere spelers dat ook. Dus dan had Ajax behoorlijk wat schulden gehad. Namelijk geen 27 miljoen voor sneijder geen 27 miljoen voor huntelaar geen 14 miljoen voor vermaelen geen 20 miljoen voor Suarez en dan nog de minder grote bedragen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Precies Soccer!!! Ik heb bij mijn werkgever ook een getekend contract, en nu? De sport is in beweging. Ik zeg Bosmanarrest. Hoe dan ook het is zwaar k.u.t! En dat zijn we met elkaar eens. Laat al die eikels eens oprotten en laten we weer een voetbalclub worden. Het lijkt wel een nare rare droom, ieder jaar hetzelfde liedje. Afhaken omstreeks dezelfde tijd, dan weer een klein beetje inhalen om vervolgens weer op de eindstreep te kort te komen. Dit heb ik in het eerste seizoen onder Jol ook al bij dat k..bestuur aangegeven want toen kon je al op je vingers natellen dat alle investeringen in automatismen van korte duur waren en het jaar erop, dit jaar dus wederom vanaf 0 opgebouwd moest worden. 1 plus 1 is nog altijd 2. En dan heb ik niet eens zo gestudeerd als die sukkels in het bestuur... En nu ga ik stoppen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 16:07 schreef Stanley het volgende:Grappig al die reacties. Kon ik me maar verkiesbaar stellen want dan zou het een stuk makkelijker zijn allemaal. Wie heeft er trouwens enige juridische kennis.... Want hier is het volgende: De gewenste 5 / 6 verdeling in voetbalteams is niet mogelijk i.v.m vrij werknemersverkeer in de EU, althans zoiets zit het in elkaar. Dus een voetballer is gewoon een arbeidsmedewerker die toevallig zijn geld verdient met voetbal. Waarom nam Bas Dost dan niet gewoon ontslag bij Heereveen. Want een ieder heeft toch het recht om ontslag te nemen. Een club kan dan hoogstens de gemaakte kosten verhalen... Was volgens mij in dit geval lang geen 7 of zelfs 6 miljoen..... Nee, Stanley, Bas Dost heeft een contract en zo'n contract is bindend en kan hooguit worden afgekocht door Bas Dost zel, maar dat kost hem heel veel geld, miljoenen. De wet schrijft voor, dat een eventuele volgende (nieuwe) werkgever die kosten op geen enkele wijze voor haar rekening mag nemen. Een andere optie zou zijn, dat Bas Dost er bij Heerenveen de kantjes zou aflopen en ontslag op staande voet zou riskeren. Maar dat is een ietwat ander verhaal. De enige legale wijze was, dat Ajax en Heerenveen (en Bas Dost uiteraard) er met elkaar uit zouden komen. En dat is, zoals we weten, helaas niet gelukt... Overigens ben ik geen jurist, maar econoom en politicoloog. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 16:56 schreef RoodWit81 het volgende:Ik snap hier echt geen hout van... Staat de supporters vereniging werkelijk achter v.d. Boog? Of is dit een vooropgezet lulpraatje? Wel heel toevallig dat nu Rik onder druk staat er ineens zo'n bericht verschijnt. Ik weet niet wat jullie denken, maar dit stinkt... Ik denk daar precies zo over, RoodWit81. Of het is puur gelogen, of er zijn een aantal leden in die verenigingen die bezig zijn een wit voetje bij de bobo's te halen! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 16:12 schreef joduh het volgende:precies man.....nu zeggen ze dat we rust in de tent moeten houden.......gvd MOETEN WIJ ERVOOR ZORGEN DAT HET GOED GAAT DAN!!!!!!!!!!!OM DE RUST TE HOUDEN???????????? dit is weer een uitspraak van iemand die bang is voor zijn plekkie man......te triest voor woorden.......ER MOET GVD MET DE BOTTE BIJL DOOR DAT ZOOITJE HEEN...WAT RUST!!!!!!!!!!!pleur asjeblieft op man!!! Hihihihahawhahahahihihihehehe... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 16:56 schreef RoodWit81 het volgende:Ik snap hier echt geen hout van... Staat de supporters vereniging werkelijk achter v.d. Boog? Of is dit een vooropgezet lulpraatje? Wel heel toevallig dat nu Rik onder druk staat er ineens zo'n bericht verschijnt. Ik weet niet wat jullie denken, maar dit stinkt... Ik snap het ook niet meer RoodWit. Met name Ajaxf-side.nl was altijd enorm sceptisch over de clubleiding en nu houden ze vd.Boog de hand boven het hoofd? Het moet een vooropgezet plannetje zijn, want anders breekt mijn klomp... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
is gvd niet om te lachen man.....;-( |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 19:28 schreef alibabba het volgende:[..] Ik snap het ook niet meer RoodWit. Met name Ajaxf-side.nl was altijd enorm sceptisch over de clubleiding en nu houden ze vd.Boog de hand boven het hoofd? Het moet een vooropgezet plannetje zijn, want anders breekt mijn klomp... snap je het niet????paar debielen die zich meer voelen nu...................te triest deze jongens...... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Daniel Dekker is voorzitter van de supportersvereniging van Ajax. In die hoedanigheid is hij ook opgenomen in de onderzoekscommissie van die club om te onderzoeken wat er in de afgelopen 10 jaar goed en fout is gegaan in het beleid van deze voetbalclub en hoe het eventueel anders moet om een topclub te blijven. Ik weet dat hij nauwe banden onderhoud met Rik vd.Boog, dus wellicht dat er nu een lichtje gaat branden bij iedereen. Ineens schoot het me te boven en Daniel kon weleens gehersenspoeld zijn door vd.Boog en consorten. Dekker hoort natuurlijk alleen maar positieve verhalen van Rikkie en Daniel is een voorstander van Cruijff en de Boer. Wellicht dat hij dus de man is die het één en ander wil lijmen bij AJAX! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 19:30 schreef joduh het volgende:[..] snap je het niet????paar debielen die zich meer voelen nu...................te triest deze jongens...... ERUIT die wandelende pedaalemmers Joduh!!! |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 17:51 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk daar precies zo over, RoodWit81. Of het is puur gelogen, of er zijn een aantal leden in die verenigingen die bezig zijn een wit voetje bij de bobo's te halen! Het lijkt er sterk op Pietje. Zou een zeer slechte zaak zijn als de directie infiltranten heeft bij de supporters vereniging. Misschien is het inderdaad zo dat v.d. Boog Daniel Dekker heeft omgeluld zoals Alibaba al suggeerde. Het zou me niks verbazen. Er zijn wel meer goedzakken in zijn praatjes getrapt om vervolgens met lege handen achter te blijven. Prima als het dat doet bij T.E.G. maar niet bij onze club!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 19:28 schreef alibabba het volgende:[..] Ik snap het ook niet meer RoodWit. Met name Ajaxf-side.nl was altijd enorm sceptisch over de clubleiding en nu houden ze vd.Boog de hand boven het hoofd? Het moet een vooropgezet plannetje zijn, want anders breekt mijn klomp... Het kan bijna niet anders. Het tijdstip en de tegenstrijdigheid van het bericht in vergelijking met de andere berichten die we online lezen... Het is allemaal te verdacht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2011 door RoodWit81 -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hallo Pietje, bedankt voor je wijsheid. En nu mag ik je nog feliciteren ook begrijp ik??? Gefeliciteerd! Het is geweest, echter hou ik van discussie en brainstormen. En idd het is wat Dost betreft niet gelukt. Echter denk ik dat in iedere rechtzaak de uitkomst bepaald kan worden door de strategie / insteek van verweer. En dan kom ik terug op het feit dat voetballers Europees als werknemers worden gezien en een werknemer heeft het recht om ontslag te nemen lijkt mij. En de beloning die hij bij zijn volgende werknemer krijgt zou een verkampte compensatie met zich kunnen meedragen... Maar goed uiteindelijk een onnodige discussie. Jij bent jarig vandaag en ik hoop dat je een leuke dag hebt en dat Ajax wonder boven wonder toch nog kampioen wordt. Zou dat niet een top cadeau zijn (:-)) |
|
|
|