|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Ebicilio denk jullie dat hij het gaat redden om een vaste speler te worden? ik denk van niet. eigenlijk vind ik dat ie geen bal raakt. Bijvoorbeeld laatst tegen Nac Eriksen zet hem alleen voor de keeper schiet recht op ten rouwelaar. Tegen de Graafschap speelde hij wel redelijk. maar de goals kwamen zeker niet uit hem voor. die voorzet op: de jong/el hamdoui bij die goal zon bal kunnen toch allebuitspelers geven. de 2e goal van de jong werd aangeraakt door Frankel maar als die hem niet had geraakt was die voorzet helemaal verkeerd beland.
Andere opties? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
onzin topic ???? die jongen maakt gvd net zijn debuut mafkees.. sulejmani wel 3 jaar de tijd geven en ebicilio niet ? als je een echte ajax supporter was had je geweten hoe goed die jongen is... |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 20:49 schreef nummer10 het volgende:onzin topic ???? die jongen maakt gvd net zijn debuut mafkees.. sulejmani wel 3 jaar de tijd geven en ebicilio niet ? als je een echte ajax supporter was had je geweten hoe goed die jongen is... Sulejmani heeft ook 3 jaar op de bank gezeten ''Mafkees" |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 20:49 schreef nummer10 het volgende:onzin topic ???? die jongen maakt gvd net zijn debuut mafkees.. sulejmani wel 3 jaar de tijd geven en ebicilio niet ? als je een echte ajax supporter was had je geweten hoe goed die jongen is... Dat bedoel ik dus |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nummer 10 heet geen Kees |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik voorspel dat deze topic als een kaars uitdooft,een klein verjaardag (gefeliciteerd Piet) kaarsje wel te verstaan |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
En toch raakt Ebicilio geen bal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sta je nu ook op de grond te stampen en je vuisten tegen de deur te slaan???? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Grappig dat je wel over Ebecilio begint (die maakt pas net z'n debuut) en niet over De Zeeuw, terwijl die met 27 jaar toch een ervaren kracht zou moeten zijn, maar werkelijk minder presteert dan Vermeer met een gescheurde kruisband in de spits. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Slaat helemaal nergens op, dat ie geen bal raakt! Hij is nog jong! Hij heeft alles in zich een goede buitenspeler te worden. Hij heeft laten zien brutaal te zijn, een goede acties te maken! Je kan toch niet van hem verwachten meteen de sterren van de hemel te spelen? Zo begonnen Sneijder, VDV en Babel ook. Sneijder heeft ook een tijd in een dip gezeten, kijk waar hij nu staat! Het is allemaal even wennen. Vaak is het op het begin zo dat je lekker moeten voetballen. Na een loop van tijd krijgen ze opdrachten en daar moeten ze aan wennen. Die jongen komt er echt wel, niet direct afschrijven!!! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
ik schrijf hem niet af. maar ik vind niet dat hij elke wedstrijd moet spelen. wissel het af met Lukoki en Ozbilliz. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
heeft deboer dat niet gedaan dan van het weekend ? stond ebi in de basis ? laat me denken... euhmmmmmm NEE, |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 21:05 schreef ThomasAjacied het volgende:Slaat helemaal nergens op, dat ie geen bal raakt! Hij is nog jong! Hij heeft alles in zich een goede buitenspeler te worden. Hij heeft laten zien brutaal te zijn, een goede acties te maken! Je kan toch niet van hem verwachten meteen de sterren van de hemel te spelen? Zo begonnen Sneijder, VDV en Babel ook. Sneijder heeft ook een tijd in een dip gezeten, kijk waar hij nu staat! Het is allemaal even wennen. Vaak is het op het begin zo dat je lekker moeten voetballen. Na een loop van tijd krijgen ze opdrachten en daar moeten ze aan wennen. Die jongen komt er echt wel, niet direct afschrijven!!! +1 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 21:00 schreef nemam-tiL het volgende:Ik voorspel dat deze topic als een kaars uitdooft,een klein verjaardag (gefeliciteerd Piet) kaarsje wel te verstaan lol :d pietje jarig ? niet meegekregen !!! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 21:09 schreef Ajax-pwnt het volgende:ik schrijf hem niet af. maar ik vind niet dat hij elke wedstrijd moet spelen. wissel het af met Lukoki en Ozbilliz. Lukoki af en toe laten invallen, verder niet. Die jongen is er nog niet helemaal klaar voor denk ik. Speelt nog niet eens in Jong Ajax. Ozbiliz mee eens. Die mag wel wat vaker invallen en bij goede invalbeurten gewoon een x in de basis! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja morgen maar dan gaat hij zijn IQ ophogen in Haarlem |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Whahaha inderdaad... Misschien later museums, nu alleen het AJAX museum:-D |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wedden dat je hem morgen op het damrak tegenkomt......zit ook een museum |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Lijkt me heel sterk... (A) |
|
|
|