BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat hebben van der Zee,van der Boog en van Basten en Jol met elkaar gemeen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wim
 Wim - woensdag 16 februari 2011 - 07:29   quote  deeplink  
Wat hebben van der Zee,van der Boog en van Basten met elkaar gemeen??
Allemaal wassen ze hun alle in onschuld en proberen ze zich schoon te praten, middels verwijten over en weer, naar elkaar toe.
Allemaal proberen ze het vege lijf te redden.
Van der Zee communiceert misschien veel beter als van der Boog te kennen geeft, desalnietemin heeft hij op gebied van scouting mijn inziens ondermaats gepresteerd.
Van der Boog, zit momenteel allesbehalve droog, het is duidelijk dat hij geen integer persoon is, waar je blindelings op kunt vertrouwen als club bestuur, de verkeerde persoon op de verkeerde plaats.
Dat van der Zee een loonsverhoging van 40% bedongen en ook nog gekregen heeft van van der Boog grenst m.i. aan het absurde, althans afgemeten aan de prestaties van van der Zee.
Van Basten is net zo goed mede verantwoordelijk geweest voor aankoopbeleid en heeft er wel heel snel een flinke zak geld doorheen gedraaid, vooraf heeft hij ruim de tijd gekregen zich te verdiepen in nieuw spelers materiaal.
Ik bedoel maar wie koopt er toch een speler als Sno of Collin voor het eerste team van Ajax, leuke spelers voor RKC.
Tenslotte Jol een goede trainer hoor, maar hij heeft toch wel wat inferieur spelers materiaal binnengehaald, sommige daarvan voor weinig, maar andere daarentegen voor een heel vet contract, hij verkeerde in een minder riante positie weliswaar, want de grote zak met geld was ondertussen opgedrooogd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 februari 2011 door Wim --
Brandje
 Brandje - woensdag 16 februari 2011 - 08:01   quote  deeplink  
Hun achternamen beginnen allemaal met Van.
Ride
 Ride - woensdag 16 februari 2011 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 08:01 schreef Brandje het volgende:
Hahahaha
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 februari 2011 - 08:19   quote  deeplink  
beste Wim...

MvB was NIET verantwoordelijk voor het aankoopbeleid Slop en vd aat wel daarintegen.. als MvB iemand wou moesten hun goedkeuring geven en dat deden ze dus.. en van der zee heeft genoeg opgehaald.. Boilesen, Eriksen onderanderen.. vdBoog zoekt gewoon een zondebok voor het dikke verlies wat we hebben gemaakt door verkeerde aankopen de laatste TIG jaar.. en leuke is is dat vd ZEE daar NIET verantwoordelijk voor is maar Slop vdboog en vd aat aangezien HUN niks hebben gedaan met de scoutings rapporten, Ooijer had Negatief, Lodeiro was breedte aankoop, gezien wat ze hebben gekost ? WANBELEID VAN HET BESTUUR VDBOOG, VDAAT, SLOP
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 februari 2011 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 08:01 schreef Brandje het volgende:
scherp brandje ;)
Brandje
 Brandje - woensdag 16 februari 2011 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 08:19 schreef nummer10 het volgende:
beste Wim...

MvB was NIET verantwoordelijk voor het aankoopbeleid Slop en vd aat wel daarintegen.. als MvB iemand wou moesten hun goedkeuring geven en dat deden ze dus.. en van der zee heeft genoeg opgehaald.. Boilesen, Eriksen onderanderen.. vdBoog zoekt gewoon een zondebok voor het dikke verlies wat we hebben gemaakt door verkeerde aankopen de laatste TIG jaar.. en leuke is is dat vd ZEE daar NIET verantwoordelijk voor is maar Slop vdboog en vd aat aangezien HUN niks hebben gedaan met de scoutings rapporten, Ooijer had Negatief, Lodeiro was breedte aankoop, gezien wat ze hebben gekost ? WANBELEID VAN HET BESTUUR VDBOOG, VDAAT, SLOP
Denk ik ook. Er is bij Ajax nog te weinig gebruik gemaakt van Van der Zee naar mijn mening. Ik was destijds heel euforisch dat hij van PSv naar Ajax kwam. Ik had echter wel meer Z-Amerikaanse talenten verwacht maar of dat nu de fout van Van der Zee is???
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 16 februari 2011 - 08:44   quote  deeplink  
Ik heb altijd al moeite gehad met de aftocht van van Basten. De resultaten waren misschien niet top, maar het hoge verwachtingspatroon en de druk die daarbij komt kijken heeft hem ook niet echt geholpen. En ik vind het niet leuk dat een clubicoon als van Basten nu als schlemiel en verantwoordelijke wordt gezien van die periode.

Een coach mag nooit verantwoordelijk worden geacht voor de financiele situatie van de club. Als hij dat wel is, dan is dat een FOUT van de directie. Je gaat een coach toch geen leiding geven over een bedrijf? Het feit dat hij uit eigen beweging weg ging, heeft gewoon te maken met dat het hem ook aan het hart ging. Hij had Ajax niets dan liever kampioen gemaakt. Dat was zijn doel. Want je moet niet vergeten dat Marco een echte clubman is. En al die mensen die hem de schuld geven van de huidige situatie en vergeten wat hij in het verleden wel niet allemaal heeft betekend voor onze club zijn dat in mijn ogen niet.

Van der Zee weet volgens mij niemand wat over, behalve van horen zeggen. Ik heb geen flauw benul van wat zijn takenpakket is en ook totaal geen inzage over wat hij allemaal voor werk heeft verricht. Ik denk dat we door de arbitragezaak daar wel meer inzicht in gaan krijgen. Ik kan eerlijk gezegd niet echt geloven dat deze man jaren lang bij PSV een van de beste scouts was samen met Piet de Visser en vervolgens er ineens maar niets meer van kan.

Van de Boog is hier wat mij betreft de ENIGE die er constant geen HOUT van bakt. Het is een charlatan eerste klas. En zijn staat van dienst zegt volgens mij, in negatieve zin, genoeg. En dat kunnen we van de andere twee personen niet zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 februari 2011 door RoodWit81 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 februari 2011 - 09:14   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/122201_mail-van-basten-aan-van-der-zee-breng-ajax-directeur-verder-in-het-nauw

vdboog is gewoon 1 grote LEUGENAAR !!!

San Marco BEDANKT !!
Brandje
 Brandje - woensdag 16 februari 2011 - 09:16   quote  deeplink  
Wat ik dan weer vreemd is dat overal berichten opduiken dat de fans achter het bestuur staan terwijl bijna iedereen hier tegen Van den Boog en Consorten is.
Blade85
 Blade85 - woensdag 16 februari 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 08:11 schreef Ride het volgende:

[..]

Hahahaha
Was ook het eerste wat ik dacht:P
BRW
 BRW - woensdag 16 februari 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 - 09:16 schreef Brandje het volgende:
Wat ik dan weer vreemd is dat overal berichten opduiken dat de fans achter het bestuur staan terwijl bijna iedereen hier tegen Van den Boog en Consorten is.
@Brandje, dat komt hiervandaan. De AjaxSupportersDelegatie:

http://www.afca.nl/index_3.htm?x=422&y=225

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat hebben van der Zee,van der Boog en van Basten en Jol met elkaar gemeen

0.0045161