|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Volgende/deze week jongens! Voorspellingen? lastige mensen bij Anderlecht?
EDIT BOUDEWIJN donderdag 20:30: Ik heb de titel aangepast naar de return wedstrijd omdat de eerste wedstrijd al een topic had, dus sommige van onderstaande posts en voorspellingen kunnen voor de eerste wedstrijd gelden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 februari 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Wordt enorm lastig. Heb altijd hoge verwachtingen, maar die worden keer op keer de grond in geboord. Heb nu dus iets minder hoge verwachtingen en hoop gewoon op 2 leuke potten, met een beetje goed voetbal van onze kant. Als we doorgaan is het natuurlijk prachtig en mooi meegenomen, maar ik ga er niet van uit. Denk 3-1 morgen voor Anderlecht |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
hmmz 2-2 uit en 3-1 thuis gaat goed komen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Denk 3-1 voor Anderlecht helaas....Ajax is altijd zeer matig in uitwedstrijden waar het thuis team en publiek de messen tussen de tanden hebbe. Ze zullen die 'Ollanders' eens wat laten zien. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
dit zijn altijd wedstrijden opzich, Wij hollanders hebben al tijden moeite met de belgen, in clubteams en landenteams, terwijl wij voetballend veel beter zijn, maar vaak op fysiek leggen we het af. Als ajax net zo geconcentreerd en gegroepeerd speelt als tegen AC Milan moet het lukken. Anders gaan ze een heel moelijk avondje tegemoed. En als ik nu al hoor dat de spelers al in de war raken van een toetertje of een trommel hou ik helemaal me hart vast.Succes boys. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Hebben we niet eerst Anderlecht - AFC AJAX ? |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
anderlecht 2 - 1 ajax. Ajax 2 - 0 anderlecht
Denk dat het zo gaat worden :) |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
ik denk: Anderlecht - Ajax 1-0 Ajax - Anderkecht 1-0 Ajax wint zowieso niet op penalty dus ik hoop op verlenging in goede afloop |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
ajax speelt gelijk nu en thuis maken we ze af!!!!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: jij leeft zeker nog in de jaren 90... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: Hij heeft de Amsterdamse bluf nog wel:P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
morgen helaas eerst 3-1 Thuis 2-1
kut man! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Dat denk ik ook, echt zo'n klote uitschakeling. Over 2 wedstrijden de betere zijn maar niet doorgaan... |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Anderlecht, Belgie
Als ik die zo lees dan doet het mij pijn dat Ajax zover gezonken is. De fans (wij) hebben we er niet zoveel vertrouwen in. We hebben het over Anderlecht geen Arsenal |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 17:34 schreef Pema het volgende:Anderlecht, Belgie Als ik die zo lees dan doet het mij pijn dat Ajax zover gezonken is. De fans (wij) hebben we er niet zoveel vertrouwen in. We hebben het over Anderlecht geen Arsenal ik weet nog wel dat we er tegen kiev ook zo over dachten. en die hebben we ook verslagen, dus mischien is het juist wel goed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
uit winnen we met 28-1 en thuis verliezen we met 27-1, op doelsaldao dus door... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Je krijgt het in Belgie zeer zwaar. Anderlecht zal tot op het bot gemotiveerd zijn en zal ook best de zwakke plekken bij Ajax weten. Met Lukaku hebben die gasten een spits in huis die amper van de bal te krijgen is. Ik denk, en helaas is het niet anders, dat we morgen gaan verliezen. Ik gok op 2-0 of 3-1. In ieder geval zit er een ruimte tussen van 2 doelpunten. Natuurlijk kan morgen alles anders zijn en gaat Ajax positief verrassen, maar ik ben daar op dit moment nog niet zo zeker van.
Thuis moet Ajax het hebben van onze steun. Die is altijd heel belangrijk. Van onderschatting van Anderlecht mag dan ook totaal geen sprake zijn. Ik gok thuis daarom op een kleine overwinning met 1 doelpunt verschil. Helaas zou dat over 2 wedstrijden betekenen dat we zijn uitgeschakeld. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: pwoehahahahahahahahahahahaha remmie toch!!!.......LOL |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: je ouwehoert denk ik???????????of meen je dit????;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, nee ik denk dat Sulejmanier 24 maakt thuis... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Vanavond 1-1 Volgende week 2-1 |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ajax-Anderlecht 3-1 Gescoort: Ajax, Sulejmani 2x en Eriksen 1x Anderlecht: Lukaku Anderlecht-Ajax 1-1 Gescoort: Ajax, el hamdaoui 1x Anderlecht: Boussoufa |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Als het team in goede doen is kunnen ze absoluut winnen. Zeker nu ze weer proberen te voetballen inplaatst van dat ze afhankelijk zijn van de grillen van 1 speler. Alleen speelt Anderlecht dat spelletje al een aantal jaren langer met dezelfde groep, dus ik dicht ze meer kansen toe. Met Boussoufa en Lukaku hebben ze natuurlijk twee spelers die een wedstrijd kunnen beslissen, maar ook achterin hebben ze een bijzonder strakke organisatie. Ik las ergens dat ze al 8 wedstrijden geen tegendoelpunt hebben gekregen.
Erg lastige ploeg. Maar als je het waard bent om verder te gaan in de Europa League moet je sterker zijn dan je tegenstander. Zo simpel is het. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
pff jongens ik zit in Engeland en wil de wedstrijd volgen, maar weet niet hoe, kan via internet, weten jullie waar ik dit kan bekijken, zonder dat ik ervoor hoef te betalen ;) ben en blijf een nederlander oh ja Ajax speelt 1-1 oh ja en de gelijkmaker van Anderlecht vind plaatst in de 89ste minuut :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 februari 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: hahaha, dank je harry, |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 17 februari 2011 - 11:23 schreef Ajax we love you het volgende:pff jongens ik zit in Engeland en wil de wedstrijd volgen, maar weet niet hoe, kan via internet, weten jullie waar ik dit kan bekijken, zonder dat ik ervoor hoef te betalen ;) ben en blijf een nederlander oh ja Ajax speelt 1-1 oh ja en de gelijkmaker van Anderlecht vind plaatst in de 89ste minuut :( www.livetv.ru
succes |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: graag gedaan ouwe...hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Volgende week doel je op? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Thuis winnen we volgende week met 4-0 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Heb er toch zin in... avondje foeballe |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wat is het eigenlijk voor rare tijd.. 21:05?? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Commerciele onzinshit... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Waarom zou dit dan winstgevend zijn?
Trouwens dit is alsnog nogal kut, want op dat moment kijk ik 'Wie is de mol'.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 15:00 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Waarom zou dit dan winstgevend zijn? Trouwens dit is alsnog nogal kut, want op dat moment kijk ik 'Wie is de mol'.. Keuzes hè.
Misschien dat fokprogramma opgeven en achter je club gaan staan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 15:00 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Waarom zou dit dan winstgevend zijn? Trouwens dit is alsnog nogal kut, want op dat moment kijk ik 'Wie is de mol'.. tja dat wordt een lastige keus voor je. Hoor dat ze nu met de opnames bezig zijn voor volgend jaar en ze veranderen de naam een beetje. Het speelt zich af bij Ajax hoorde ik? Wie is de mol bij Ajax!! Ga ik zeker kijken |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 17:01 schreef Ajax we love you het volgende:[..] tja dat wordt een lastige keus voor je. Hoor dat ze nu met de opnames bezig zijn voor volgend jaar en ze veranderen de naam een beetje. Het speelt zich af bij Ajax hoorde ik? Wie is de mol bij Ajax!! Ga ik zeker kijken Rik van den Boog op dit moment.. Haha XD |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: haha, ik gok op J cruijff. laten we een nieuw forum openen: Wie is de mol bij Ajax!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 17:14 schreef Ajax we love you het volgende:[..] haha, ik gok op J cruijff. laten we een nieuw forum openen: Wie is de mol bij Ajax!! Of is het toch Uri?? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Haha, tja of is het Danny Blind?? Hij heeft Jol er al uitgekregen |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Denk zelf 2-0 2x counter met Sulejmani |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Komende donderdag zal om 21.05 uur de return in de Europa League tussen Ajax en Anderlecht worden gespeeld in onze eigen Arena. In de aanloop gaat het voorlopig meer over het grote talent Lukaku dat bij Anderlecht in de spits speelt. Dat Lukaku een talent is lijkt me duidelijk, ondanks dat hij de eerste wedstrijd tegen Ajax weinig in te brengen had. Het niet uit de verf komen vorige week had mogelijk deels ook te maken met het verdedigende talent dat de Belgen Vertonghen en Alderweireld bezitten. In alles kan je wel zien dat Lukaku de kwaliteiten bezit die een Ajax spits nodig heeft, maar AJAX kan hem nooit betalen.
Anderlecht had in Europese bekertoernooi-wedstrijden nog nooit verloren van een Nederlandse club. Tot vorige week donderdag! In het Constant Vandenstock Stadion werd een 0-3 zege geboekt; 0 1 Alderweireld 31', 0 2 Eriksen 59', 0 3 El Hamdaoui 66'. Voor vorige week donderdag had Anderlecht 10x tegen een Nederlandse club gespeeld. Tegen Roda Jc won het in '76 thuis en uit. Tegen Fc Twente won Anderlecht eveneens beide wedstrijden in de halve finale van de EC 2 in 1978. In 1991 speelde Anderlecht in Eindhoven gelijk en in Brussel gaf het Psv met 2-0 klop. In 2000 speelde het weer tegen Philips en hierin gaven ze Psv 2x het nakijken.
Voor de Uefa-Cup speelde AJAX in 2009 2x tegen de Brusselnaren en dat liep helaas slecht af voor Ons. Het betrof 2 potjes in de groepsfase en op 01-10-2009 moest AJAX naar Belgie. Ajax kwam op voorsprong door een doelpunt van Rommedahl in de 72e minuut. 5 minuten voor het einde van de wedstrijd werkte Jonathan Legear de 1-1 tegen de touwen. Op 17-12-2009 moesten we aantreden in de Arena; Lukaku 0-1 ('13), Lukaku 0-2 ('22), Legear 0-3 ('43), Emanuelson 1-3 ('76).
Mensen, AJAX gaat donderdag niet meer in de problemen komen en jullie ook niet na het zien van dit prachtige filmpje;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door alibabba -- |
|
|
|