|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
je zou het zeggen he?maar ik denk een gelijkie man!!!!!ze zijn er al en dat is niet goed voor de wedstrijd man...wel voor ons!!!hahahah |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:37 schreef joduh het volgende:je zou het zeggen he?maar ik denk een gelijkie man!!!!!ze zijn er al en dat is niet goed voor de wedstrijd man...wel voor ons!!!hahahah Ze moeten rustig aan doen en ben idd al blij met een gelijkspel.. Als we zondag maar winnen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:41 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ze moeten rustig aan doen en ben idd al blij met een gelijkspel.. Als we zondag maar winnen.. precies man...alhoewel ik weer denk dat we zondag winnen en een week later weer lekker onderuit gaan man hahahahahahhahah |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:43 schreef joduh het volgende:[..] precies man...alhoewel ik weer denk dat we zondag winnen en een week later weer lekker onderuit gaan man hahahahahahhahah Ja dat krijg je.. Tegen goede tegenstanders spelen we goed en tegen slechte tegenstanders spelen we slecht.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en daar wordt ik zo moe van man........godver...... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ajaxryan
|
|
|
ik ga voor de 2-0 2x sulejmani |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik denk dat Ajax zich deze avond gaat bezuinigen. Daarmee bedoel ik dat bepaalde spelers rust zullen krijgen. Ik denk zelf dat het 1-1 wordt. PSV zal in eigen huis nog vol aan de bak moeten. Dit kan een positieve uitwerking hebben voor Ajax ten opzichte van aankomende zondag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk toch echt dat Ajax donderdag vol aan de bak moet, we hebben zoals anderen hier weten, wel vaker rijk gerekend bij een goede eerste wedtsrijd in Europa, en dat is ons niet goed bevallen...
Ajax gaat gewoon vol aan de bal verwacht ik, en er zullen geen spelers rust krijgen, 3-0 is een te overbruggen tussenstand, zeker tegen ons Ajax, we geven namelijk ook 2-0 weg tegen RODA, en dat in maar 50 minuten..
Ajx moet dus op zijn tellen passen, en heel scherp zijn, gebeurt dat, spelen we gelijk of winnen we nipt, gebeurt dat niet, gaan we met 3-0 of 4-1 onderuit tegen Anderlecht |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 17:39 schreef remco k het volgende:Ik denk toch echt dat Ajax donderdag vol aan de bak moet, we hebben zoals anderen hier weten, wel vaker rijk gerekend bij een goede eerste wedtsrijd in Europa, en dat is ons niet goed bevallen... Ajax gaat gewoon vol aan de bal verwacht ik, en er zullen geen spelers rust krijgen, 3-0 is een te overbruggen tussenstand, zeker tegen ons Ajax, we geven namelijk ook 2-0 weg tegen RODA, en dat in maar 50 minuten.. Ajx moet dus op zijn tellen passen, en heel scherp zijn, gebeurt dat, spelen we gelijk of winnen we nipt, gebeurt dat niet, gaan we met 3-0 of 4-1 onderuit tegen Anderlecht Dat kan natuurlijk ook, maar ik verwacht bij een positieve ruststand dat De Boer echt wel enkele spelers eruit haalt met het oog op aankomende zondag. Spelers die misschien een niet zo frisse indruk meer maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 18:40 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat kan natuurlijk ook, maar ik verwacht bij een positieve ruststand dat De Boer echt wel enkele spelers eruit haalt met het oog op aankomende zondag. Spelers die misschien een niet zo frisse indruk meer maken. Als de stand gunstig is, bijvoorbeeld, 2-0, dan zou dat inderdaad wel kunnen gebeuren, maar Ajax is dusdanig kwetsbaar, dat ik denk dat Ajax er ook maar zo 4 tegen kan krijgen in 1 helft... Ik hoop iig dat je gelijk hebt.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:45 schreef remco k het volgende:[..] Als de stand gunstig is, bijvoorbeeld, 2-0, dan zou dat inderdaad wel kunnen gebeuren, maar Ajax is dusdanig kwetsbaar, dat ik denk dat Ajax er ook maar zo 4 tegen kan krijgen in 1 helft... Ik hoop iig dat je gelijk hebt.. Daar heb je dan ook wel weer gelijk in. De kwetsbaarheid is een negatief punt bij Ajax. Maar ik vertrouw op ons Belgisch Blok in het centrum. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 17:39 schreef remco k het volgende:Ik denk toch echt dat Ajax donderdag vol aan de bak moet, we hebben zoals anderen hier weten, wel vaker rijk gerekend bij een goede eerste wedtsrijd in Europa, en dat is ons niet goed bevallen... Ajax gaat gewoon vol aan de bal verwacht ik, en er zullen geen spelers rust krijgen, 3-0 is een te overbruggen tussenstand, zeker tegen ons Ajax, we geven namelijk ook 2-0 weg tegen RODA, en dat in maar 50 minuten.. Ajx moet dus op zijn tellen passen, en heel scherp zijn, gebeurt dat, spelen we gelijk of winnen we nipt, gebeurt dat niet, gaan we met 3-0 of 4-1 onderuit tegen Anderlecht Ik kan het me toch echt niet voorstellen dat AJAX nog in de problemen komt Remco. Een 0-3 of 1-4 zie ik echt niet gebeuren. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Boussoufa niet tegen Ajax
Mbark Boussoufa. © REUTERS BRUSSEL - Anderlecht mist donderdag in het Europa Cup-duel met Ajax spelmaker Mbark Boussoufa. De Amsterdammer in Brusselse dienst heeft buikgriep.
Manager Herman Van Holsbeeck zei ook dat Anderlecht zo snel mogelijk wil weten wat de plannen zijn van Boussoufa, wiens verbintenis na volgend seizoen afloopt. De Marokkaan kreeg inmiddels contractverlenging aangeboden.
,,Mbark heeft nog niet beslist, maar de club wil graag binnen drie weken, maximum een maand, een duidelijk antwoord", verklaarde Van Holsbeeck, die de geruchten weersprak dat er een prijskaartje van 6 miljoen euro aan de middenvelder hangt. (ANP/DHE) http://www.ad.nl/ad/nl/1058/Europa-League/article/detail/569882/2011/02/22/Boussoufa-niet-tegen-Ajax.dhtml |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:49 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Daar heb je dan ook wel weer gelijk in. De kwetsbaarheid is een negatief punt bij Ajax. Maar ik vertrouw op ons Belgisch Blok in het centrum. Ik heb daar ook alle vertrouwen in, alleen niet zo in ons middenveld buiten Eriksen, alle ander middenvelders zijn nu niet goed genoeg. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 22:26 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb daar ook alle vertrouwen in, alleen niet zo in ons middenveld buiten Eriksen, alle ander middenvelders zijn nu niet goed genoeg. Het middenveld is inderdaad zwaar bagger. Enoh is een leuke speler maar maakt te vaak fouten. Siem de Jong komt het beste uit de voeten op nummer 10. Demy is niet in vorm. Lindgren niet Ajax waardig en veel blijft er niet over. Grootste plus punt is Eriksen wat het middenveld voor een groot deel compenseert. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 17:39 schreef remco k het volgende:Ik denk toch echt dat Ajax donderdag vol aan de bak moet, we hebben zoals anderen hier weten, wel vaker rijk gerekend bij een goede eerste wedtsrijd in Europa, en dat is ons niet goed bevallen... Ajax gaat gewoon vol aan de bal verwacht ik, en er zullen geen spelers rust krijgen, 3-0 is een te overbruggen tussenstand, zeker tegen ons Ajax, we geven namelijk ook 2-0 weg tegen RODA, en dat in maar 50 minuten.. Ajx moet dus op zijn tellen passen, en heel scherp zijn, gebeurt dat, spelen we gelijk of winnen we nipt, gebeurt dat niet, gaan we met 3-0 of 4-1 onderuit tegen Anderlecht ga 100% met je mee in deze Remko. Anderlecht heeft laten zien dat het 3x kan scoren in de Arena, en Ajax heeft laten zien hoe slecht het kan spelen in de Arena. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 11:13 schreef thomASS het volgende:[..] Het middenveld is inderdaad zwaar bagger. Enoh is een leuke speler maar maakt te vaak fouten. Siem de Jong komt het beste uit de voeten op nummer 10. Demy is niet in vorm. Lindgren niet Ajax waardig en veel blijft er niet over. Grootste plus punt is Eriksen wat het middenveld voor een groot deel compenseert. sorry hoor maar eriksen compenseert nog LANG NIET altijd.. als je geluk hebt heeft die een goeie dag inderdaad en doet hij zeer mooie dingen en zie je het talent.. maar zo speelt hij niet altijd en is nog zeker geen zerkheidje op het middenveld.. qua opruimen heb je aan Enoh gewoon een hele goeie hij doet nu werk voor 2 want dezeeuw is weggevallen en dejong verdedigend niet mee, dat kan hij gewoon niet.. daarom vallen de foutjes van enoh gewoon meer op.. maar blijft gewoon een betrouwbare stofzuiger.. ik zou alleen Bonevacia of Sneijder willen zien ipv De jong.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik denk dat Ajax er een veredeld trainingspotje van gaat maken met het oog op aanstaande zondag. Ik houd het op 1-1 of (helaas) 1-2. Al met al lijkt het mij onwaarschijnlijk dat Ajax zich niet zal plaatsen voor de volgende ronde. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik benn niet zo zeker pietje....,...hahahahaha waar is mijn zelfvertrouwen man???????????kutajax...... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 13:56 schreef joduh het volgende:ik benn niet zo zeker pietje....,...hahahahaha waar is mijn zelfvertrouwen man???????????kutajax...... Hé joduh, kom (of kop) op man! Als Ajax dit morgen niet gaat redden, meld ik mij gelijk bij de Paus aan om katholiek te worden. Het zal misschien niet al te makkelijk worden (met het oog op a.s. zondag) maar ik kan mij niet voorstellen, dat Ajax een marge van drie doelpunten uit handen geeft. Mijn zelfvertrouwen is ook niet meer wat het was, maar in dit geval.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 14:04 schreef Pietje het volgende:[..] Hé joduh, kom (of kop) op man! Als Ajax dit morgen niet gaat redden, meld ik mij gelijk bij de Paus aan om katholiek te worden. Het zal misschien niet al te makkelijk worden (met het oog op a.s. zondag) maar ik kan mij niet voorstellen, dat Ajax een marge van drie doelpunten uit handen geeft. Mijn zelfvertrouwen is ook niet meer wat het was, maar in dit geval.... MOet jij je daarvoor bij de PAUS melden dan???.......:-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 14:04 schreef Pietje het volgende:[..] Hé joduh, kom (of kop) op man! Als Ajax dit morgen niet gaat redden, meld ik mij gelijk bij de Paus aan om katholiek te worden. Het zal misschien niet al te makkelijk worden (met het oog op a.s. zondag) maar ik kan mij niet voorstellen, dat Ajax een marge van drie doelpunten uit handen geeft. Mijn zelfvertrouwen is ook niet meer wat het was, maar in dit geval.... Als ze deze ronde uit handen geven (0-3 voorsprong!!!) ga ik dit seizoen er niet meer heen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Idd en dan kom ik de rest van het seizoen ook niet meer in het CAFE. Tus toch te gek voor woorden dat we moeten twijfelen aan een riante positie in de UEFA Cup. Maar ik geef degene die twijfelen wel gelijk. Ajax heeft niet altijd een sterk optreden afgegeven de afgelopen tijd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zeker wel. Hahahaha. Kan ik hem gelijk eens aanspreken, dat zijn ondergeschikten van alle kinderen moeten afblijven :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Vandaar dat ik schreef, Ride, dat ik het me gewoon niet kan voorstellen. Van ons aller Ajax kun je veel verwachten, maar niet dat zij een 3-0 voorsprong gaan weggeven, juist ook omdat we thuis spelen. Maar ja, je weet het nooit... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:26 schreef Pietje het volgende:[..] Zeker wel. Hahahaha. Kan ik hem gelijk eens aanspreken, dat zijn ondergeschikten van alle kinderen moeten afblijven :-) En hijzelf natuurlijk ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:26 schreef Pietje het volgende:[..] Zeker wel. Hahahaha. Kan ik hem gelijk eens aanspreken, dat zijn ondergeschikten van alle kinderen moeten afblijven :-) Dat lijkt me een strak plan, als je daar heen gaat moet je ff een seintje geven, i've got your back....... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik hoop dat ajax niet zoals we dat vaker gedaan hebben de tegenstander onderschat, zeker met het oog op zondag! maar angezien boussoufa er niet bij is , en hij net zo belangrijk is voor anderlecht als luis het voor ons is! alleen was luis beter!, veel beter! ik denk als we het normaal aanpakken een 2-0 overwinning doelpunten van mickey en mounir als we onderschatten zie ik er somber in want ze kunnen zeggen dat ze het normaal aanpakken, maar op het veld moet het gebeuren:) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 17:39 schreef remco k het volgende:Ik denk toch echt dat Ajax donderdag vol aan de bak moet, we hebben zoals anderen hier weten, wel vaker rijk gerekend bij een goede eerste wedtsrijd in Europa, en dat is ons niet goed bevallen... Ajax gaat gewoon vol aan de bal verwacht ik, en er zullen geen spelers rust krijgen, 3-0 is een te overbruggen tussenstand, zeker tegen ons Ajax, we geven namelijk ook 2-0 weg tegen RODA, en dat in maar 50 minuten.. Ajx moet dus op zijn tellen passen, en heel scherp zijn, gebeurt dat, spelen we gelijk of winnen we nipt, gebeurt dat niet, gaan we met 3-0 of 4-1 onderuit tegen Anderlecht Geen Boussoufa dus ik maak mij totaal niet druk om vanavond.Gewoon 2-0. Inpakken en wegwezen. Tot gisteren waren er al 42000 kaarten verkocht en het home is open dus wordt een heerlijk ouderwets EC-avondje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik help het je hopen Brandje... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind het prima, des te meer is AJAX zondag geterfd om weer een goed resultaat te halen.
Als Ajax met 2-0 wint, denken ze waarschijnlijk ook wel even PSV op te rollen as zondag.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 24 februari 2011 - 19:27 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het prima, des te meer is AJAX zondag geterfd om weer een goed resultaat te halen. Als Ajax met 2-0 wint, denken ze waarschijnlijk ook wel even PSV op te rollen as zondag.. + 3 wodka redbull!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Man, ik blijf aan het zuipen... hahahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: beter dan zuigen ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lijkt me wel ja...... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: lekker droog remmie!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahahaha, lekker droog is helemaal niet verkeerd hoor, lekker tot bloedens aan toe.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Yeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssss 1-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 februari 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hele vermakelijke eerste helft, maar lang niet goed, als je echt goed speelt, dan sta je nu al met 4-0 voor, Eriksen speelt een hele slechte eerste helft, en datzelfde geld voor Ebecilio.
Sulejmani speelt echt heel goed, en lijkt steeds vaker goed te zijn, hij wordt dus steeds constanter, iets wat daar vandaag extreem opvalt, is het feit dat v/d Wiel verder weg blijft bij Sulejmani, en zo heeft Sulej dus meer ruimte. de Jong speelt ook een goede eerste helft op het middenveld, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Als Ajax nog iets zuiniger is op het balbezit, en elkaar harder en beter in gaat spelen, dan kan het van iedere tegenstander winnen... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ebicilio speelt inderdaad niet best, ook Eriksen speelt belabberd. Een erg positief punt vind ik dat Ajax minder slordig is, dan de voorgaande wedstrijden! Dan ziet het spel er ook meteen meer verzorgd uit! Siem en Mickey spelen lekker. Daley speelt ook wel goed, doet in ieder geval niet veel fout. Alderweireld en Vertonghen hebben Lukaku in de pocket, dat is natuurlijk ook wel lekker, echte grote kansen heeft Anderlecht niet gehad! De steekballen van Siem en Hammie waren natuurlijk precies op maat waarna Mickey ze er zo in kon leggen, maar een Mickey van een jaar terug schoot ze allebei mis! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Waarom speelt Verhoeven?? |
|
|
|