|
|
verbrande harry
|
|
|
In het verzoekschrift dat Ajax indiende voor de arbitragezaak tegen de op non-actief gestelde hoofdscout Hans van der Zee, heeft algemeen directeur Rik van den Boog geblunderd. Eén van de vijf argumenten om het arbeidscontract van Van der Zee te ontbinden, zijn volgens advocaat Ferdinand Grapperhaus van Ajax de problemen tussen oud-trainer Marco van Basten en de scout.
Vanavond in Zeist zal mr. Harro Knijff, de raadsman van Van der Zee, ongetwijfeld een e-mail van de oud-trainer op tafel gooien. Telesport wist daar beslag op te leggen: Beste Hans, Los van het feit dat we altijd gezellig en fijn hebben gewerkt, heb ik ook altijd goed en zinvol met je gewerkt, aldus Van Basten. Ik ontving dan ook altijd de juiste informatie van jou over tegenstanders en eventueel aan te kopen spelers of jeugdtalenten. Ik heb je verder altijd zeer gewaardeerd als scout en was dan ook altijd zeer tevreden over onze samenwerking. Veel succes met alles en sterkte met het proces. Gr. Marco van Basten.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15655 |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ai this hurts...pffffffffffff |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ze werken 'm eruit!! de banjers!! XD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: T zou best nog wel eens kunnen kerel... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Maar waarom zouden ze Van der Zee zomaar ontslaan?? Dan weet Ajax toch zelf ook wel dat ze dat goed moeten kunnen verklaren. Ze hebben ook zelf de arbitragezaak aangespannen... Erg dom dit weer, maar als dit het einde van Van den Boog betekent, is dit alleen maar goed! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 18:50 schreef ThomasAjacied het volgende:Maar waarom zouden ze Van der Zee zomaar ontslaan?? Dan weet Ajax toch zelf ook wel dat ze dat goed moeten kunnen verklaren. Ze hebben ook zelf de arbitragezaak aangespannen... Erg dom dit weer, maar als dit het einde van Van den Boog betekent, is dit alleen maar goed! Van der Zee heeft deze zaak aangespannen toch??? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
nee, ajax heeft de zaak zelf aangespannen omdat als ik het goed heb van der zee niet akkoord wou gaan met de onslagregeling. Daarop zijn weer alle leugens van Van De Boog naar boven gekomen, word vervolgd. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 19:04 schreef dege het volgende:nee, ajax heeft de zaak zelf aangespannen omdat als ik het goed heb van der zee niet akkoord wou gaan met de onslagregeling. Daarop zijn weer alle leugens van Van De Boog naar boven gekomen, word vervolgd. yep |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 19:04 schreef dege het volgende:nee, ajax heeft de zaak zelf aangespannen omdat als ik het goed heb van der zee niet akkoord wou gaan met de onslagregeling. Daarop zijn weer alle leugens van Van De Boog naar boven gekomen, word vervolgd. Algemeen directeur Rik van den Boog van Ajax verklaarde dat Van der Zee niet goed communiceert. De hoofdscout kon zich echter totaal niet vinden in het ontslag en spande een arbitragezaak aan. Van der Zee wordt gesteund door voormalig Ajax-trainers Martin Jol en Marco van Basten, die zich niet kunnen vinden in de woorden van Van den Boog. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 19:15 schreef alibabba het volgende:[..] Algemeen directeur Rik van den Boog van Ajax verklaarde dat Van der Zee niet goed communiceert. De hoofdscout kon zich echter totaal niet vinden in het ontslag en spande een arbitragezaak aan. Van der Zee wordt gesteund door voormalig Ajax-trainers Martin Jol en Marco van Basten, die zich niet kunnen vinden in de woorden van Van den Boog. en hiddink..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik zie dit als een kleine aanval man...het begin is er...... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Een kleine aanval Joduh???? Hahaha, de dagen zijn geteld voor wandelende zaadstengel Tik vd.Bedroog...:) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 19:23 schreef alibabba het volgende:Een kleine aanval Joduh???? Hahaha, de dagen zijn geteld voor wandelende zaadstengel Tik vd.Bedroog...:) die maakt het seizoen niet af,........... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
En misschien maar beter ook. Dan kan JC de club nu al bij de hand nemen en kunnen we op 1 juli echt een heel nieuw beleid gaan doorvoeren. Het begint er steeds meer op te lijken dat de Revolutie in Amsterdam veel winnaars gaat opleveren, met hopelijk voor de supporters in de toekomst weer een club die meedoet om de prijzen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Op 22 april 2008 maakte Van Geel bekend op te stappen bij Ajax, omdat hij, in het nieuwe technisch model dat Ajax vanaf het seizoen 2008-2009 wilde gaan hanteren geen plaats meer voor zichzelf zag weggelegd. Later kwam naar buiten dat de Brabander zou zijn ontslagen indien hij niet de eer aan zichzelf had gehouden.
ff gegoogled |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
volgens Spijkerman (nu assistent van Frank de Boer) is werken met v/d Zee een crime
twitter AJAX F-Side
wordt vervolgd....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 februari 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2011 - 19:04 schreef dege het volgende:nee, ajax heeft de zaak zelf aangespannen omdat als ik het goed heb van der zee niet akkoord wou gaan met de onslagregeling. Daarop zijn weer alle leugens van Van De Boog naar boven gekomen, word vervolgd. Ok thanks... |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Zaak gevolgd via Twitter/Telegraaf. Het is echt te triest voor woorden watvoor zooitje het bij Ajax is. hele bestuur eruit en mensen met echte clubliefde in het bestuur (Molenaar, cruijff etc etc) |
|
|
|