|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 - 13:54 schreef joduh het volgende:[..] hahahah ben bijna om man.......maarre wist wel dat ie kon ballen,maar vond hem altijd beetje te licht ......en hoop dat hij het ook in mindere potten durft te laten zien....maar ik geef toe dat hij mij echt positief opvalt!!!!voor mij is hij nu de nr 1 op nr 10 in ieder geval man.....biertjuhhhhhh??hahaha joduhh joduhhhh joduhhh nu dezeeuw nog terug in vorm en dejong op de bank !! :)
steek
vdwiel alder vertonghen anita/blind enoh dezeeuw eriksen sulejmani elham ebicilio
denk dat anita weer een kans als linksback verdient |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik denk er precies hetzelfde over nr10 man.....en ook zie ik liever anita dan blind!en ik hoop dat enoh en de zeeuw een beetje gaan voetballen,want die zitten ver onder het gemiddelde man...... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 18:43 schreef joduh het volgende:[..] ach tuurlijk was ik blij man!!!!alleen vond ik het niet zo,n geweldige pot als jij denk ik......... maar volgende ronde hebben we mooi te pakken man......de halve finale lonkt..............lekker hoor!!!!! Nou nee, maar de tweede helft vond ik het weer behoorlijk "MIJN AJAX". De eerste helft maar gauw vergeten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee... dat was ik ... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 - 13:54 schreef joduh het volgende:[..] hahahah ben bijna om man.......maarre wist wel dat ie kon ballen,maar vond hem altijd beetje te licht ......en hoop dat hij het ook in mindere potten durft te laten zien....maar ik geef toe dat hij mij echt positief opvalt!!!!voor mij is hij nu de nr 1 op nr 10 in ieder geval man.....biertjuhhhhhh??hahaha joduhh joduhhhh joduhhh Maar eerlijk is eerlijk, Eriksen is nog hartstikke jong, man. Die gaat alleen nog maar beter worden. Daar geloof ik heilig in. We gaan aan die jongen nog heel veel plezier beleven. Je kunt alleen maar hopen, dat hij niet te snel door een kapitaalkrachtige buitenlandse club wordt weggeplukt. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik ook met jullie man.... Ajax moet gewoon zeggen, Eriksen kost 100 miljoen euro, wil je hem betaal je dat, en anders filkker je maar op... EN dan verder ook gewon ieder ander gesprek erover afkappen en weigeren.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:ik ook met jullie man.... Ajax moet gewoon zeggen, Eriksen kost 100 miljoen euro, wil je hem betaal je dat, en anders filkker je maar op... EN dan verder ook gewon ieder ander gesprek erover afkappen en weigeren.. Zo iets doet Barcelona ook!! Dus waarom zou Ajax dat niet mogen / kunnen? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
inderdaad.. langdurig contract laten tekenen.. alle spelers wat we nu nog hebben waar belangstelling voor is... weet je gelijk wie er om de club geeft en wie niet + Ajax kan een fikse tranfersom vragen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 - 17:35 schreef nummer10 het volgende:inderdaad.. langdurig contract laten tekenen.. alle spelers wat we nu nog hebben waar belangstelling voor is... weet je gelijk wie er om de club geeft en wie niet + Ajax kan een fikse tranfersom vragen Ja! En Barcelona neemt bij het tekenen van een (nieuw) contract op, dat indien een andere club die speler tocht wenst over te nemen, er € 100 miljoen op tafel gelegd moet worden. Je geeft dus eigenlijk het signaal af, dat die speler gewoon niet te koop is. Maar ja... Jeroen Slop en de aandelhouders... Ik blijf het zeggen: Als er een club bij Ajax komt die enkele miljoenen voor een bepaalde speler wil neerleggen, begint Slop al te bibberen van emotie: Yeah... miljoenen binnen, tevreden aandeelhouders, yeah... mijn bonus weer binnen... yeah. Ik wil maar zeggen, ik geloof nooit dat Ajax bereid is om een dergelijke clausule in het contract van een speler op te nemen. |
|
|
|