|
|
|
afcadavid
|
|
|
net in de arbritagezaak van ajax tegen hoofdscout hans van der zee is door de advocaat bekend gemaakt dat ze eduardo voor 1 euro werd gehuurd toch wel grappig om te weten xD |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
Stoffel01
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik wilde gratis en voor niets komen, maar ben nooit gebeld.... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
1 euro verspild. Wanbeleid. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Zonde van die euro! Al zou ajax er geld voor krijgen, had ik het nog niet gedaan! |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Mislukte euroknaller maar geen risico dus.......En dat zeehondje dan, gehaald voor één haring zeker ! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Kereltje begon veelbelovend in de A1. Scoorde regelmatig een goaltje. Dus die zal over een jaar of 5 wel bij een grote club spelen want talenten laten gaan zijn wij meester in de laatste jaren. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 17 februari 2011 - 10:44 schreef Brandje het volgende:Kereltje begon veelbelovend in de A1. Scoorde regelmatig een goaltje. Dus die zal over een jaar of 5 wel bij een grote club spelen want talenten laten gaan zijn wij meester in de laatste jaren. Tja ze eduardo wordt gezien als een van de grootste talenten van Brasilie en hij deed het redelijk goed bij Ajax, alleen de communicatie was niet goed, geef die gozer nederlandse of engelse les en het komt wel goed. Ik snap dan niet dat ze zo'n jongen laten gaan, onder het mom hij heeft het niet. Vrees dat hij binnenkort opduikt bij Barcelona ofzo, net als Messi, was ook te klein toen hij 12 was en bij ajax langskwam, dat was een risico voor Ajax..... of Elia, of Lens, of Boussaffa, of nou ja ga zo maar door, ze hebben wel oog om de juiste talenten te laten gaan of niet aan te trekken. Dat is ook een kunst. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 17 februari 2011 - 11:13 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Tja ze eduardo wordt gezien als een van de grootste talenten van Brasilie en hij deed het redelijk goed bij Ajax, alleen de communicatie was niet goed, geef die gozer nederlandse of engelse les en het komt wel goed. Ik snap dan niet dat ze zo'n jongen laten gaan, onder het mom hij heeft het niet. Vrees dat hij binnenkort opduikt bij Barcelona ofzo, net als Messi, was ook te klein toen hij 12 was en bij ajax langskwam, dat was een risico voor Ajax..... of Elia, of Lens, of Boussaffa, of nou ja ga zo maar door, ze hebben wel oog om de juiste talenten te laten gaan of niet aan te trekken. Dat is ook een kunst. Inderdaad! Het is één grote wirwar en het lijkt wel een doolhof bij Ajax. Er worden gigantische fouten gemaakt hierdoor en zo blijven we armoedig bezig. Zoals JC zei; de lijnen moeten korter met de juiste mensen! |
|
|
|
|
|