BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gifbeker moet helemaal, maar dan ook helemaal leeg

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PS25
 PS25 - donderdag 17 februari 2011 - 09:35   quote  deeplink  
Ajacieden,

De gifbeker bij de interne organisatie van Ajax moet naar mijn mening helemaal leeg. Door bestuurlijke dwalingen, foutief aankoopbeleid, beursgang, niet denken in het belang van Ajax maar aan je eigen positie, verkeerde uitspraken enz. heeft Ajax de afgelopen jaren een flinke imagoschade opgelopen. Om weer op te bouwen zal de gifbeker dus eerst helemaal, maar dan ook echt helemaal leeg.

Anders komt het niet goed en wordt Ajax een club in verval. Nu doorlichten en ingrijpen en eindelijk eens echt bouwen naar aan toekomst, oftewel kiezen voor de lange termijn.

Deze situatie gaat me aan het hart, maar het is nu eenmaal ff niet anders.
Rogier
 Rogier - donderdag 17 februari 2011 - 09:40   quote  deeplink  
En over welke gifbeker hebben we het hier ?
Brandje
 Brandje - donderdag 17 februari 2011 - 09:47   quote  deeplink  
Heeft toch niks met gifbeker te maken beste man.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 17 februari 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 09:40 schreef Rogier het volgende:
En over welke gifbeker hebben we het hier ?
de knvb beker...
Rogier
 Rogier - donderdag 17 februari 2011 - 09:56   quote  deeplink  
Ik snap wel wat hij bedoelt...veel shit wordt over ons cluppie uitgestrooid in de media, maar dit is een beweging die in gang is gezet door bepaalde lieden en telegraaf om zich de club in te werken en om een aantal lieden eruit te werken. Dus ja...op die manier zal de gifbeker leeg moeten, maar dit hoeft geen gevolgen te hebben voor het eerste team.
PS25
 PS25 - donderdag 17 februari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
Er wordt veel shit over ons uitgegooid, omdat er waarschijnlijk veel shit is om te gooien. Ik heb het idee dat dat de personen die nu bij Ajax aan de top staan, dat het allemaal eilandjes zijn en dat ze niet als 1 geheel naar buiten treden. Kijk bijv. eens naar Van den Boog: die zet het financieel redelijk goed neer, maar liegt alles bij elkaar. Tevens zegt hij dat het technisch platform niets te vertellen heeft.

Dit soort dingen hoor je niet bij Twente of Groningen. Daar is een beleid uitgestippeld waar iedereen achter staat. Bij Ajax moet dat ook gaan gebeuren, anders blijf je dit gezeur houden.
PS25
 PS25 - donderdag 17 februari 2011 - 10:56   quote  deeplink  
zie bijv topic van verbrande harry

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gifbeker moet helemaal, maar dan ook helemaal leeg

0.0042860