BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui is een egoïstische kwal die Ajax meer belemmert dan opbrengt?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Stanley
 Stanley - donderdag 17 februari 2011 - 12:55   quote  deeplink  
Als je bedenkt dat Ajax terug wilt naar de roots dan is El Hamdaoui niet de nummer 9 die we nodig hebben. (Kieft, Bosman, vanBasten; Kluivert...)Dit betekent, aangezien hij toch is aangekocht, dat hij in een Finidi George achtige rol op links moet spelen. Ik heb het idee dat hij een egoïstische kwal is die dit niet op kan en op wilt brengen en daarmee Ajax meer belemmert dan opbrengt.

Wat vinden jullie?
Rogier
 Rogier - donderdag 17 februari 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Nou....vind egoistische kwal wat ver gaan, ken hem verder niet persoonlijk. Maar dat hij niet de juiste speler in het juiste team is lijkt me duidelijk. De spits positie gaat ie niet veel meer spelen denk ik. maargoed...laat hem maar even wennen aan zijn nieuwe positie. Het was niet zo dat hij zijn taken niet uitvoerde, want hij verdedigde ook mee terug.
eSCee
 eSCee - donderdag 17 februari 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Egoisme is een kwaliteit die een spits moet hebben.

Een kwal begrijp ik niet waarom je deze woordkeuze hebt.

finidi was rechtsbuiten en uniek in zijn soort.

El Ham...je kan klagen over hem wat je wilt, maar we mogen blij zijn dat hij er is.. wie moet er de doelpunten maken??

Belemmeren, die gedachtewijze mag je nog een keer uitleggen..

Opbrengen.. tot op heden in ieder geval wel.
Brandje
 Brandje - donderdag 17 februari 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 12:55 schreef Stanley het volgende:
Als je bedenkt dat Ajax terug wilt naar de roots dan is El Hamdaoui niet de nummer 9 die we nodig hebben. (Kieft, Bosman, vanBasten; Kluivert...)Dit betekent, aangezien hij toch is aangekocht, dat hij in een Finidi George achtige rol op links moet spelen. Ik heb het idee dat hij een egoïstische kwal is die dit niet op kan en op wilt brengen en daarmee Ajax meer belemmert dan opbrengt.

Wat vinden jullie?
dat hij in een Finidi George achtige rol op links moet spelen??
Zijn toch twee totaal verschillende spelers en op andere positeis. George was de man met de fijne voorzet vanaf rechts. El Hammie is meer te vergelijken met een Suarez als je het mij vraagt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 februari 2011 door Brandje --
Stanley
 Stanley - donderdag 17 februari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
Jongens wees een creatief! Het gaat om het systeem. Tuurlijk speelde Finidi vanaf rechts en houden we links met Overmars heel veel snelheid en dreiging. Maar met het huidige materiaal kun je hoogstens spiegelen. Dus heel veel snelheid en dreiging op rechts en Finidiachtig spel vanaf links. En ook al is hij niet Finidi dan nog zou hij in dienst van het team moeten kunnen spelen door dan maar eens niet de goal te maken, maar af te geven en dit succes een ander te gunnen! En de keuze voor kwal is omdat ik het idee van hem krijg dat alles om hem draait en de rest van ondergeschikt belang is.... Maar dit kan ik fout zien en daarom ook het vraagteken aan het einde van de stelling....

We moeten een kopsterke spits hebben en dreiging vanaf de zijkanten die een ander het succes van een doelpunt gunnen...
Guyt
 Guyt - donderdag 17 februari 2011 - 13:12   quote  deeplink  
Hij gaat scoren vanavond goedmakertje gemiste penalty bij Roda :P
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 17 februari 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 13:12 schreef Guyt het volgende:
Dat hoop ik maar ;)
Al verwacht ik een 2-1 of 3-1..
Eide
 Eide - donderdag 17 februari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
"Niet de nummer 9 die we nodig hebben"
Wie dan wel? Uit de eigen jeugd komen de afgelopen jaren weinig tot geen goede spitsen. Bovendien, Huntelaar was ook geen typishe Ajax spits. Had em er graag bij hoor. Zo weet ik er nog wel een paar te noemen.

Bovendien gaat het wel heel ver om een waarde oordeel te geven terwijl je een persoon niet kent. El Hamdaoui is een goede voetballer, die net als de rest van het team, momenteel niet lekker draait. Hij is wel de topscorer, en al belangrijk geweest dit jaar. Laat ik het zo zeggen, ik heb em er liever bij dan dat ik tegen hem speel.
Stanley
 Stanley - vrijdag 18 februari 2011 - 10:03   quote  deeplink  
Hallo Eide,

Gisteren gezien? Aanval over de linkerkant...maar wacht er staat niemand in de spits...waar is onze wereldspits El Hammie... Oh die staat op de linkshalfplaats te dromen... Wie het ook wordt, hij mag in ieder geval daadwerkelijk in de spits lopen. En het liefst wordt het een kopsterke spits want met deze spitsen zijn wij toch wel het meest succesvol geweest in het verleden. En dat komt omdat het past bij "het Ajaxspel" Trouwens ik vond Huntelaar wel een echte Ajaxspits...
Ride
 Ride - vrijdag 18 februari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 13:12 schreef Guyt het volgende:
Je kreeg gelijk.. al was het pas bij de 3e kans ;)
cvita
 cvita - vrijdag 18 februari 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Zonder El Hamdaoui hebben we helemaal niemand die een mannetje passeert en daarme ruimte creeert.
The Dude :)
 The Dude :) - vrijdag 18 februari 2011 - 11:38   quote  deeplink  
El Hamdaoui was duur, kost heel veel, moest de duurste auto hebben, pain in the ass, geen grote vriend van Frons, altijd zeiken, snel in zn eer aangetast: kortom, een speler die het allemaal voor zichzelf doet (getuige ook het feit dat hij compensatie voor zn winkel moest hebben). Daarbij is meneertje een huilebalk die zijn team lange heeft benadeeld door niet te spelen en allemaal smoesjes op te hangen.

Jammer dat Castillion een beetje lui is, anders was dat sowieso een betere keus geweest. Hij is in potentie een grotere spits dan El Ham, maar dat meot er dan ook wel uitkomen (zoals Frons hem onlangs al aangaf).

Dus om te zeggen dat er niks anders is, is dus onzin. El Hamdaoui was gewoon beter van niet, die had je beter kunnen laten lopen. Je moet een hechte basis houden, zodat je de juiste mentaliteit in het team houdt.

Mijn $0.02
Ride
 Ride - vrijdag 18 februari 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 11:38 schreef The Dude :) het volgende:
El Hamdaoui was duur, kost heel veel, moest de duurste auto hebben, pain in the ass, geen grote vriend van Frons, altijd zeiken, snel in zn eer aangetast: kortom, een speler die het allemaal voor zichzelf doet (getuige ook het feit dat hij compensatie voor zn winkel moest hebben). Daarbij is meneertje een huilebalk die zijn team lange heeft benadeeld door niet te spelen en allemaal smoesjes op te hangen.

Jammer dat Castillion een beetje lui is, anders was dat sowieso een betere keus geweest. Hij is in potentie een grotere spits dan El Ham, maar dat meot er dan ook wel uitkomen (zoals Frons hem onlangs al aangaf).

Dus om te zeggen dat er niks anders is, is dus onzin. El Hamdaoui was gewoon beter van niet, die had je beter kunnen laten lopen. Je moet een hechte basis houden, zodat je de juiste mentaliteit in het team houdt.

Mijn $0.02
bron? aangezien jij het een FEIT noemt weet je waar dat wordt bevestigt

Of is het gewoon een vuige roddel
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 18 februari 2011 - 11:51   quote  deeplink  
Ajax, El Hamdaoui zelf en zijn broer hebben het ontkend over de winkel. Alle spelers krijgen een leasebak. Als je een dure auto wil, dan zul je meer van je salaris moeten afstaan.

Hij is misschien niet de makkelijkste persoon, maar wel jullie topscorer en een speler met kwaliteiten die uit het niets een goal kan maken. Ik zie hem wel graag vertrekken bij Ajax. Ik ben het dus om andere redenen wel eens met The Dude. :P
 The Dude :) - vrijdag 18 februari 2011 - 11:55   quote  deeplink  
Excuus, geen feit inderdaad, maar vuige roddel ook zeker niet. Ik heb een sterk vermoeden dat dit klopt.

En topscoren zou ik ook zijn geweest bij Ajax ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 februari 2011 door The Dude :) --
 The Dude :) - vrijdag 18 februari 2011 - 12:00   quote  deeplink  
Overigens werd het hier onder andere vermeld: http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieuws/)/components/financien/rtlz/2010/weken_2010/30/0728_1245_Mounir_El_Hamdaoui_wil_compensatie_van_Ajax_voor_Rotterdamse_winkel.xml
bird
 bird - vrijdag 18 februari 2011 - 12:27   quote  deeplink  
ik vond hem tegen anderlecht anders wel aardig spele hij moet gewoon in de spits dan komt het wel goed met hem
Blokkie1974
 Blokkie1974 - vrijdag 18 februari 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 12:55 schreef Stanley het volgende:

Wat vinden jullie?
Zolang hij elke wedstrijd tenminste één keer scoort, dan hoor je mij niet klagen !
thomASS
 thomASS - vrijdag 18 februari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Wat doen al deze losers hier?
joduh
 joduh - vrijdag 18 februari 2011 - 15:02   quote  deeplink  
el hamdadoewie is een egoistische kwal ja............
Ride
 Ride - vrijdag 18 februari 2011 - 16:04   quote  deeplink  
Beste Mounir,

Medio 2006 sijpelden bij mij pas de eerste signalen door van jouw hoogmoedswaanzin en egoisme. Toen haalde jij als Tottenham Hotspur-huurlingetje de headlines door te kakelen dat jij niets minder was dan Robin van Persie. De rest is geschiedenis.

Van Persie is cutting edge bij Arsenal en Mounir, die speelde in een lagere divisie bij Derby County. In het Londense Tottenham antwoordt men nog immer overtuigend op de vraag 'El Hamdaoui? Is that the Shoarma-restaurant near Craven Cottage?

Uiteindelijk via Willem II belandde je in Alkmaar. Bij de provinciale topper AZ maakte je furore, toegegeven. Het leverde je een transfer op naar het grote Ajax. Je maakte en passant - bij het kritische en haast narcistische Ajax-publiek niet geheel onbelangrijk - pareltjes van goals. Even leek je omarmd te worden, maar niets bleek minder waar.

Je ontmoette een nieuwe trainer en zorgde weer voor ophef. Na alle winterse perikelen rondom jouw gekrenkte ego, speel je noodgedwongen weer. Je bent de enige échte spits van kaliber die Ajax nog heeft. Dat je bij het missen van een kans (of penalty) teleurstelling acteert kan ik al niet begrijpen, maar je lichaamstaal spreekt helemaal boekdelen.

Ik weet ook wel dat je liever in Lyon paradeert, of bij Sevilla waar je het dubbele van je toch al belachelijke miljoenensalaris kunt opstrijken, maar je kunt het maar niet verbergen. Je hebt helemaal niets met Ajax. Als geboren Rotterdammer misschien niet eens verwonderlijk, maar wel stuitend. Zeker voor veel supporters, die week in week toiletzeepjes aan de man willen brengen, straten schoonmaken in achterstandswijken of lesgeven aan onhandelbare pubers, waarvan jij een schoolvoorbeeld bent. Naar verluidt is zelfs NAC Breda-speler Leonardo jaloers op jouw ego.

Je straalt het uit. Je doet het alleen voor jezelf. Je hebt lak aan de rest. Ik heb zoveel suggesties nu, dat ik er mesjogge van word. Ik heb een briljant idee Mounir. Kijk eens naar Voetbal International op RTL 7. Schakel zéker in als Jan Boskamp acte de présènce geeft. Ook een Rotterdammer, maar wel één met een clubhart. Een volwassen vent, die een traan laat om zijn gevallen voetballiefde.

Doe me een plezier en kijk eens hoe zo'n held van Feyenoord houdt. Clubliefde bestaat namelijk echt nog. Ik ben coulant, je hoeft het niet voor Ajax te voelen, maar realiseer je dat er miljoenen fans rondlopen van dat clubje. Verliefde mensen die al zeven jaar met een gebroken hart aan hun langverwachte en dikverdiende zomervakantie beginnen.

Ik gun je alle geluk van de wereld Mounir, maar niet bij Ajax. Een knuffelmarokkaan zul je nooit worden, maar je zou er een gooi naar kunnen doen. Neem plaats naast Van de Gijp, Derksen én Boskamp. Kun je al die 'negatieve' suggesties resoluut van tafel vegen, of bevestigen natuurlijk.

Dan krijg je van Boskamp meteen een tik op je harses. En terecht. Ik kan niet wachten totdat egoistisch aangelegde voetbalsterren als jij het mooie wit-rood-wit niet meer zullen bederven.

http://www.vi.nl/Achtergronden/Columns-overzicht-1/Lezerscolumn/195493/Lezerscolumn-Tik-op-je-harses-van-Jan-Boskamp.htm
cvita
 cvita - vrijdag 18 februari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Zondag 20-02-2011 AJAX-VVV 8-0 4X El Hammie en 3 assists !!! Clubliefde bij spelers is iets uit de tijd van Sjaak Swart, kijk een hoe de Boertjes weggingen bijv. Zolang El Hammie scoort ben ik en velen met mij gelukkig met zijn aanwezigheid, zonder hem hebben we nul creativiteit in de voorhoede !
Zo, nu even een El Hammie-tattoo halen hahahahahahahahahahahaha.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 februari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
de boertjes konden naar Barca met vGaal.. (Barca was toen gewoon Ajax zoon beetje) maar de boertjes zijn gewoon terug gekomen naar hun ECHTE liefde !!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 februari 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 16:39 schreef cvita het volgende:
Zondag 20-02-2011 AJAX-VVV 8-0 4X El Hammie en 3 assists !!! Clubliefde bij spelers is iets uit de tijd van Sjaak Swart, kijk een hoe de Boertjes weggingen bijv. Zolang El Hammie scoort ben ik en velen met mij gelukkig met zijn aanwezigheid, zonder hem hebben we nul creativiteit in de voorhoede !
Zo, nu even een El Hammie-tattoo halen hahahahahahahahahahahaha.
Ajax - VVV-Venlo 8-0
De Mercedes S rijdende Marotterkaanse sportvoddenkoning met 4 assists en 4 doelpunten de nieuwe lieveling van de voormalige Fside

zeker sportdwaas gelezen ?? orginele jongen ben je ook :) 1 kleine verandering is dat jij 3 assists hebt of is het toeval dat jullie allebei 8-0 hadden ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 februari 2011 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 18 februari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Ben altijd van mening, dat je spelers moet beoordelen op dat wat ze in het veld laten zien, en gister was dat gewoon goed, en meer dan gemiddeld wat betreft de kwaliteiten die we bij Ajax hebben.

Mounir is juist voor Ajax een prima voetballende speler, zeker voor het systeem dat de Boer nastreeft, dat is namelijk niet hetzelfde systeem als in de jaren 90 en 70, maar hij wil gaan spelen zoals Barcelona dat doet, en dan speel je dus met drie aanvallers die dwars door elkaar bewegen, en met twee nummer 10 spelers naast elkaar, Mounir kan hierin vanaf 10 spelen, vanuit de punt, en vanaf links...

Voorlopig scoort hij weer, en zegt hij helemaal geen domme dingen in de pers, dat heeft hij ook niet gedaan, en alles is binnenskamers gebleven, oordelen op de info die de pers ons geeft zonder degelijke bron is dus niet terecht en slaat nergens op...
remco k
 remco k - vrijdag 18 februari 2011 - 19:02   quote  deeplink  
dat valt nu ook wel weer mee..
 The Dude :) - vrijdag 18 februari 2011 - 20:13   quote  deeplink  
right, lijkt maar zo he :P linkse rakkers :D
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 februari 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 18:57 schreef bobdildo het volgende:
El Hamdaoui is gewoon een topper
Degene sie durft te menen dat hij een egoist is,MOET NAAR DE PSYCHIATER............wie deze topic is gestart is gewoon een ontzettende domme LUL
El ham is een over de paard getilde paardelul die denkt dat hij aan de hand van allah voetbaldt.Hij dient zo snel mogenlijk bij ons Ajax verwijderdt te worden dmv een transfer of desnoods ontslag wegen werkweigering
El ham is het shirt van Ajax NIET waardig,ook al schopt hij er 20 in ik moest hem niet en moet hem niet en zal hem nooit mogen.Deze jongen heef een overmatige vorm van narcisme ,hij heeft psychatrische hulp nodig,stap in je mercedes S 320 en flikker op naar je rifgebergte
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 februari 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:48 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

El ham is een over de paard getilde paardelul die denkt dat hij aan de hand van allah voetbaldt.Hij dient zo snel mogenlijk bij ons Ajax verwijderdt te worden dmv een transfer of desnoods ontslag wegen werkweigering
El ham is het shirt van Ajax NIET waardig,ook al schopt hij er 20 in ik moest hem niet en moet hem niet en zal hem nooit mogen.Deze jongen heef een overmatige vorm van narcisme ,hij heeft psychatrische hulp nodig,stap in je mercedes S 320 en flikker op naar je rifgebergte
PS onderweg kan je die kut portugees Dani effe ophalen,zelfde ego en karakter
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 februari 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Dit is mijn uitspraak en moet u het hiermee mee doen
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 18 februari 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Lijkt wel of ik op het PVV forum beland ben...

Stel namaaksupporters, ga ergens anders liggen galbakken.
cvita
 cvita - vrijdag 18 februari 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 16:49 schreef nummer10 het volgende:
de boertjes konden naar Barca met vGaal.. (Barca was toen gewoon Ajax zoon beetje) maar de boertjes zijn gewoon terug gekomen naar hun ECHTE liefde !!
De Boertjes hadden net hun contract verlengd, om daar alsnog onderuit te komen besloten ze de toenmalige trainer Morten Olsen op een akelige manier te beschadigen.
Het doet er helemaal niet toe waar ze wel of niet heen konden, het gaat om de feiten !
De technische staf is blij met El Hammie, de medespelers zijn blij met El Hammie en als hij straks scoort staan jullie weer te juichen voor 'die egoïstische kwal' stelletje zielige rukkers.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 februari 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:55 schreef Ikke_tik het volgende:

Het is wel zo dat wij ons prima vermaken hiero,ik stel voor:1 sluit je comp af,2 neem een borrel of een alternatiefje,zet een romantisch muziekje op en ga daarna lekker met je vrouwtje aan de gang.lukt dat niet mag je ook gerust aan zelfbevrediging doen maar laat ons verder met rust,zodat wij kunnen galbakken Ok
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 februari 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:55 schreef Ikke_tik het volgende:

11 jaar en ben voor Ajax
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 februari 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 23:12 schreef cvita het volgende:

[..]

De Boertjes hadden net hun contract verlengd, om daar alsnog onderuit te komen besloten ze de toenmalige trainer Morten Olsen op een akelige manier te beschadigen.
Het doet er helemaal niet toe waar ze wel of niet heen konden, het gaat om de feiten !
De technische staf is blij met El Hammie, de medespelers zijn blij met El Hammie en als hij straks scoort staan jullie weer te juichen voor 'die egoïstische kwal' stelletje zielige rukkers.
12 jaar en ben voor Ajax,mijn papa is het ook
remco k
 remco k - vrijdag 18 februari 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 23:12 schreef cvita het volgende:

[..]

Ja inderdaad, stel je eens voor dat je wat wint, doordat je een goede voetballer aan het werk hebt..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 februari 2011 - 00:18   quote  deeplink  
ik vind een aantal reacties echt belachelijk ten aanzien van Mounir El Hamdaoui. De meeste berichten zijn door de media de wereld in geslingerd, zonder echt te weten waar het aan lag dat het zo is gelopen! Mounir speelt nu voor ONS AJAX en als hij in de laatste wedstrijd tegen twente het winnende doelpunt zou maken en ONS daarmee het kampioenschap geeft, juichen we ALLEMAAL!! was het Demy de Zeeuw die met bijna gestrekt been inkwam op Maarten Stekelenburg 2/3 jaar geleden tijdens de wedstrijd az-AJAX??? die speelt nu ook voor ONS AJAX. Dus laten we voor ALLE spelers die voor AJAX spelen juichen en ze niet op deze minachtende manier door het slijk halen.

AJAX FOREVER!!! (dus ook de spelers die voor ons spelen of speelden)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 februari 2011 door Ronald 1960 --
joduh
 joduh - zaterdag 19 februari 2011 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 00:18 schreef Ronald 1960 het volgende:
ik vind een aantal reacties echt belachelijk ten aanzien van Mounir El Hamdaoui. De meeste berichten zijn door de media de wereld in geslingerd, zonder echt te weten waar het aan lag dat het zo is gelopen! Mounir speelt nu voor ONS AJAX en als hij in de laatste wedstrijd tegen twente het winnende doelpunt zou maken en ONS daarmee het kampioenschap geeft, juichen we ALLEMAAL!! was het Demy de Zeeuw die met bijna gestrekt been inkwam op Maarten Stekelenburg 2/3 jaar geleden tijdens de wedstrijd az-AJAX??? die speelt nu ook voor ONS AJAX. Dus laten we voor ALLE spelers die voor AJAX spelen juichen en ze niet op deze minachtende manier door het slijk halen.

AJAX FOREVER!!! (dus ook de spelers die voor ons spelen of speelden)
je hoeft toch geen fan te wezen van iemand die alleen maar ons shirt draagt ronald man?
Eide
 Eide - zaterdag 19 februari 2011 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 10:03 schreef Stanley het volgende:
Trouwens ik vond Huntelaar wel een echte Ajaxspits...
Dat is een mening, ik ben toch wel een heel andere mening toegedaan. Laat ik voorop stellen dat ik KJH een fantastische spits vind, en hem helemaal niet wil bekritiseren. Maar KJH is geen typische Ajax spits. Als je terug kijkt naar mannen als Kluivert, Bergkamp, van Basten, Kieft en ga zo maar verder terug, dan zijn dat allemaal mannen die meer in hun mars hadden dan alleen afmaken voor het doel. KJH is een echte killer, maar voetballend is het toch niet te vergelijken met die echte Ajax spitsen.

Ook El Hamdaoui voldoet niet aan de beschrijving van echte Ajax spits hoor. Mounir is niet erg sterk in de combinatie, heeft daar te veel balcontacten voor nodig om lekker te kunnen passen. Als hij dat wel zou hebben zou hij wel bij die schrijving van een Ajax spits in de buurt komen trouwens.

Op dit moment zou een combinatie van Siem en Mounir de echte Ajax spits zijn. De afmaken en technisch vermogen van Mounir, samen met de fysieke kracht en combinatie werk van Siem. Met Mounir voorin mis je te vaak het aanspeelpunt en speel je hem in gaat hij te veel lopen men de bal. met Siem mis je finesse en het vermogen een actie te maken in de korte ruimte.

Maar goed, dat is maar mijn mening. Zolang El Hamdaoui er regelmatig een paar inschiet vind ik het prima. In vond het gister toch wel sterk staan zonder de Zeeuw. Persoonlijk zou ik het zelfs wel eens willen zien met de Zeeuw op de plaats van Enoh. Nog meer voetbal op dat middenveld, en misschien meer vermogen om voetballend on de druk vandaan te komen.
sebas79
 sebas79 - zaterdag 19 februari 2011 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 00:27 schreef joduh het volgende:

[..]

je hoeft toch geen fan te wezen van iemand die alleen maar ons shirt draagt ronald man?
Mounir is een echt een goeie spits voor Ajax ,de meeste mensen hebben gewoon iets tegen hem .Toen vorig jaar Pantelic zich uit de spits liet zakken en de jong de ruimte inging vond iedereen het geweldig, en als mounir uit de spits wegzakt is het niks voor Ajax .
riveco
 riveco - zaterdag 19 februari 2011 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 00:02 schreef bobdildo het volgende:
al die mensen die El Hammie een kwehoist vinden hebben geen verstand van voetbal
Verder valt het me op dat er nogal veel rascistische opmerkingen gemaakt worden
Je kunt wel zien dat er veel mensen een IQ VAN EEN DOPERWT HEBBEN !!!!!!!!!!!!
Nou ik weet niet hoeveel verstand jij van voetbal hebt, maar als je in gedachte zo op je rechter voet bent aan gewezen dat je een bal niet probeert te koppen en alles met rechts moet schieten, dan ben je dus gewoon echt een beperkte voetballer hoor.
joduh
 joduh - zaterdag 19 februari 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 10:21 schreef bobdildo het volgende:

[..]

Wat een mooie poezie schrijf jij,die is een paardelul en die is een kut en moet oprotten
Als je volgende keer weer je zegje wilt doen probeer dan eens ABN.........voor het geval je het niet weet Algemeen Beschaafd Nederlands!!!
En op de topic terug te komen El Ham is een TOPPER!!!!!! Heeft al 12 doelpunten gescoord in een paar wedstrijden,is zeer intelligent en is sterk vanaf links en in het centrum.
Verder moet hij ook nog een paar dingen leren,maar dat is alleen maar gunstig
Er zijn ook opmerkingen gemaakt van zijn mercedes en etc.....maar dat ligt aan zijn zaak waarnemers
oh ja joh????meen je dat nou???tsjonge zeg man......dt is fijn voor je bobDILDOOOOOOOOOO!!
joduh
 joduh - zaterdag 19 februari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 08:33 schreef riveco het volgende:

[..]

Nou ik weet niet hoeveel verstand jij van voetbal hebt, maar als je in gedachte zo op je rechter voet bent aan gewezen dat je een bal niet probeert te koppen en alles met rechts moet schieten, dan ben je dus gewoon echt een beperkte voetballer hoor.
+1000 man
Eide
 Eide - zaterdag 19 februari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Doe eens normaal lui. Respect en normaal sociaal gedrag mag af en toe best wel, zelfs als je veilig en anoniem achter de computer op het internet zit.

Ik ga geen vingertjes uitsteken, maar kom op zeg...
remco k
 remco k - zaterdag 19 februari 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

EENS
remco k
 remco k - zaterdag 19 februari 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 01:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is een mening, ik ben toch wel een heel andere mening toegedaan. Laat ik voorop stellen dat ik KJH een fantastische spits vind, en hem helemaal niet wil bekritiseren. Maar KJH is geen typische Ajax spits. Als je terug kijkt naar mannen als Kluivert, Bergkamp, van Basten, Kieft en ga zo maar verder terug, dan zijn dat allemaal mannen die meer in hun mars hadden dan alleen afmaken voor het doel. KJH is een echte killer, maar voetballend is het toch niet te vergelijken met die echte Ajax spitsen.

Ook El Hamdaoui voldoet niet aan de beschrijving van echte Ajax spits hoor. Mounir is niet erg sterk in de combinatie, heeft daar te veel balcontacten voor nodig om lekker te kunnen passen. Als hij dat wel zou hebben zou hij wel bij die schrijving van een Ajax spits in de buurt komen trouwens.

Op dit moment zou een combinatie van Siem en Mounir de echte Ajax spits zijn. De afmaken en technisch vermogen van Mounir, samen met de fysieke kracht en combinatie werk van Siem. Met Mounir voorin mis je te vaak het aanspeelpunt en speel je hem in gaat hij te veel lopen men de bal. met Siem mis je finesse en het vermogen een actie te maken in de korte ruimte.

Maar goed, dat is maar mijn mening. Zolang El Hamdaoui er regelmatig een paar inschiet vind ik het prima. In vond het gister toch wel sterk staan zonder de Zeeuw. Persoonlijk zou ik het zelfs wel eens willen zien met de Zeeuw op de plaats van Enoh. Nog meer voetbal op dat middenveld, en misschien meer vermogen om voetballend on de druk vandaan te komen.
Bergkamp was geen echte spits, dan blijven er dus nog maar twee over, das niet veel op onze hele geschiedenis..
remco k
 remco k - zaterdag 19 februari 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 10:09 schreef bobdildo het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je hem een egoistische kwal vindt,El Ham is een echte topper!!!
Ook Klaas Jan Huntelaar moest het leren om een echte Ajax 9 te worden
Verder is het belangrijk dat je gebruik maakt van zijn sterke kanten dat is vanaf links en in het centrum een ander zeer belangrijke kwaliteit is zijn intelligentie en het feit dat Frank de Boer vertrouwen in hem heeft zegt al genoeg.
In het verre verleden hadden we Machlas die schopte erbij Vitesse er 34 in,toen die bij Ajax raakte hij geen knikker.Deze El Ham heeft in een paar wedstrijden en in moeilijke omstandigheden al 12 doelpunten gescoord!!!!Dat is niet slecht voor een elftal die onder druk moet presteren
Je lult nu de media na, MAchlas raakte geen knikker bij Ajax??? in 3 seizoenen maakte hij er gewoon 38, waarvan veel winnende goals..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 februari 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 10:21 schreef bobdildo het volgende:

[..]

Wat een mooie poezie schrijf jij,die is een paardelul en die is een kut en moet oprotten
Als je volgende keer weer je zegje wilt doen probeer dan eens ABN.........voor het geval je het niet weet Algemeen Beschaafd Nederlands!!!
En op de topic terug te komen El Ham is een TOPPER!!!!!! Heeft al 12 doelpunten gescoord in een paar wedstrijden,is zeer intelligent en is sterk vanaf links en in het centrum.
Verder moet hij ook nog een paar dingen leren,maar dat is alleen maar gunstig
Er zijn ook opmerkingen gemaakt van zijn mercedes en etc.....maar dat ligt aan zijn zaak waarnemers
over ABN gesproken makker...

En op de topic terug te komen El Ham is een TOPPER!!!!!!

en op de topic ???????
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 februari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ben ik helemaal met je eens Joduh, hij is ook absoluut niet mijn favoriete speler, maar iets genuanceerder (moeilijk woord trouwens) kan ook wel. Hij speelt wel voor ONS AJAX.
 The Dude :) - zondag 20 februari 2011 - 01:49   quote  deeplink  
ik wil jongens op het veld met een ajax hart zoals wij...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui is een egoïstische kwal die Ajax meer belemmert dan opbrengt?

0.0087001