BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui is een egoïstische kwal die Ajax meer belemmert dan opbrengt?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 20 februari 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 02:27 schreef bobdildo het volgende:

[..]

Meneer Nemam je taal gebruik is echt stuitend vergeleken bij El Hamdaoui ben je wel een heel simpel figuur (een hoe neom je zoeiets ook alweer??:een amoebe??Ha ha)
El Ham is echt een goeie spits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Punten en komma´s gebruiken als je een ander op z'n taal aanspreekt. En wat betekent "neom" ??????
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 20 februari 2011 - 23:38   quote  deeplink  
toch wel lekker dat iemand die bal er vandaag even ingetikt heeft, anders hadden we weer punten verspeeld..... ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 20 februari 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 23:38 schreef Ronald 1960 het volgende:
toch wel lekker dat iemand die bal er vandaag even ingetikt heeft, anders hadden we weer punten verspeeld..... ;-)
Absoluut! Deze wedstrijd leek voor mij een beetje op Ajax-Sparta van het vorige seizoen. Toen bleef het 0-0 en nu hebben we in ieder geval de drie punten.
joduh
 joduh - maandag 21 februari 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 23:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut! Deze wedstrijd leek voor mij een beetje op Ajax-Sparta van het vorige seizoen. Toen bleef het 0-0 en nu hebben we in ieder geval de drie punten.
ik weet niet of dat wel lekker is ronald......zo meteen gaat hij weer zich belangrijker voelen als de rest man......en je weeet het maar nooit met die mentaliteit van hem.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 februari 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 13:34 schreef joduh het volgende:

[..]

ik weet niet of dat wel lekker is ronald......zo meteen gaat hij weer zich belangrijker voelen als de rest man......en je weeet het maar nooit met die mentaliteit van hem.....
Speel jij dan liever gelijk, dan dat hij de winnende maakt? kom op man!!!

AJAX FOREVER!!!! ongeacht wie er speelt en of je hem mag of niet, het gaat NIET om een persoon, maar ONZE CLUB!!
joduh
 joduh - maandag 21 februari 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 17:27 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Speel jij dan liever gelijk, dan dat hij de winnende maakt? kom op man!!!

AJAX FOREVER!!!! ongeacht wie er speelt en of je hem mag of niet, het gaat NIET om een persoon, maar ONZE CLUB!!
tuurlijk win ik liever man.....maar zoals jij het zei kwam het bij mij over van :Zie?El hammie scoort toch maar mooi man.....
en als ik de keuze heb hoop ik dat iedereen de winnende maakt.en als laatste el hammie.....
remco k
 remco k - maandag 21 februari 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 13:34 schreef joduh het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds van mening, dat dit extreem is opgeblazen door de media, je hebt namelijk niks erover gehoord van Ajax zelf of van Mounir, en ik moet ook zeggen, dat hij zich nu gewoon 100% inzet voor het team. Ik vind wel dat het een egoistische jongen en voetballer is, maar dat hoeft niet per definitie slecht te zijn..
Duidelijk is dat het niet de makkelijkste jongen is van de groep, maar dat was van Basten of een Seedorf ook niet.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 februari 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 17:29 schreef joduh het volgende:

[..]

tuurlijk win ik liever man.....maar zoals jij het zei kwam het bij mij over van :Zie?El hammie scoort toch maar mooi man.....
en als ik de keuze heb hoop ik dat iedereen de winnende maakt.en als laatste el hammie.....
maar zoals ik ook al zei is hij absoluut niet mijn favoriete speler, maar hij speelt nu eenmaal bij onze club......
joduh
 joduh - maandag 21 februari 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 17:39 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

maar zoals ik ook al zei is hij absoluut niet mijn favoriete speler, maar hij speelt nu eenmaal bij onze club......
je zegt het precies goed man..........hij speelt nu eenmaal bij onze club ja.........
clever
 clever - vrijdag 25 februari 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 - 12:55 schreef Stanley het volgende:
Als je bedenkt dat Ajax terug wilt naar de roots dan is El Hamdaoui niet de nummer 9 die we nodig hebben. (Kieft, Bosman, vanBasten; Kluivert...)Dit betekent, aangezien hij toch is aangekocht, dat hij in een Finidi George achtige rol op links moet spelen. Ik heb het idee dat hij een egoïstische kwal is die dit niet op kan en op wilt brengen en daarmee Ajax meer belemmert dan opbrengt.

Wat vinden jullie?
Ik vind hem geen kwal en een ook niet een egoist,hij moet nog wel het een en ander bijleren en ook dingen afleren ,hij staat soms verkeerd maar is voorlopig wel de topschutter van Ajax met tot nu toe 13 doelpunte en dat onder druk plus dat hij niet in vorm is !!
Je zult zien dat hij nog belangrijke doelpunten gaat scoren
En zolang Frank achter hem staat geloof ik nog in succes
Een Patrick Kluivert zit er niet in,maar voorlpig vind ik hem goed genoeg!!!
joduh
 joduh - zaterdag 26 februari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
EL HAMDOEWIE IS EEN EGOISTISCHE KWAL DIE AJAX MEER BELEMMERT DAN OPBRENGT!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui is een egoïstische kwal die Ajax meer belemmert dan opbrengt?

0.0060448