|
|
amsterdammer113
|
|
|
Lukaku is idd een onhaalbare kaart voor Ajax. Deze speler heeft op zijn 17e al onherkenbare talenten en tal van Europese topclubs hebben hem al in de picture. Toch zou een tussenstop voor hem misschien nog wel het beste zijn. Alleen zijn dan competities als Belgie en Nederland daar niet voor geschikt. Dat niveau ligt een stuk lager dan competities als Engeland en Spanje. Daarom zou hij bijvoorbeeld beter in Engeland een tussenstop kunnen maken voordat hij naar een Europese topclub gaat. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ja die accepteren het niet als je in het buitenland zit en je gaat het bekijken? dan staat er, dat het niet is toegestaan vanuit het land waar ik op internet zat :( |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 17:06 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ja die accepteren het niet als je in het buitenland zit en je gaat het bekijken? dan staat er, dat het niet is toegestaan vanuit het land waar ik op internet zat :( Zat/zit je in het buitenland dan?? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Nee dat klopt, maar ze gebruiken zijn kwaliteiten ook niet goed. Als aanvallende middenvelder komt hij nog beter tot zijn recht. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 - 21:44 schreef Eide het volgende:Lukaku is geboren en getogen in Belgie. De kans dat er met zijn leeftijd gesmokkelt is is miniscuul klein. Sommige mensen worden nu eenmaal snel volwassen. Bij Lukaku is dat fysiek wel in extremis maar het kan natuurlijk wel. Anderlecht heeft een prijskaartje van 30 miljoen aan hem gehangen. Dat zal hij niet waard zijn, maar hij lijkt me toch niet haalbaar voor Ajax. Daarnaast is Lukaku nu al een goede spits en heeft hij enorm veel potentie voor de toekomst, maar je zag tegen Ajax toch ook dat hij beperkingen heeft, zeker als hij telkens een verdediger kort op hem heeft staan. Klopt hij is ook niet haalbaar, mar hij had wel topverdedigers op hem staan natuurlijk die ook met hem samenspelen in het belgische nationale elftal, dus ja dan wordt het al een stukje lastiger en hij heeft een kleine vormcrisis. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ik werk 3 dagen in de week in Engeland en soms zit ik in Amerika, dus zit nogal vaak daar helaas. Alleen als ik op het netwerk van mijn werk zit, dan kan ik wel kijken, maar in mijn hotel lukt het niet via internet? Heel irritant. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 17:25 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik werk 3 dagen in de week in Engeland en soms zit ik in Amerika, dus zit nogal vaak daar helaas. Alleen als ik op het netwerk van mijn werk zit, dan kan ik wel kijken, maar in mijn hotel lukt het niet via internet? Heel irritant. Ok.. Veel in het buitenland dus, lijkt me leuk, alleen 3x per week is wel veel..
Maar voor de streams: gebruik firstrow.net, dat is een goede site voro als je ff niet op TV kan kijken.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k