|
|
|
biba1970
|
|
|
beste mede supporters wie kan mij vertellen hoe het nou precies zit tussen ajax en van der zee van den boog zegt dat bijna iedereen wilt dat die weg gaat de boer zegt toch wat anders ik begrijp het niet meer |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
trouwens die van de boog ik weet het niet hoor vind het toch een vreemd mannetje |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik weet het ook niet meer.. :( als ik vdboog hoor praten denk ik JA goeie AD .. en dan lees je de andere kant van de verhalen en dan weet ik et weer niet.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
AMSTERDAM - Ajax en Hans van der Zee staan lijnrecht tegenover elkaar, zo bleek woensdag in Zeist. De hoofdscout staat op non-actief en wil smartengeld, liefst een kwart miljoen euro. In de confrontatie is Rik van den Boog, directeur van Ajax, al dagen aan een stuk de gebeten hond.
Al snel ging het mis met Van der Zee. Typisch een geval van iemand die likt naar boven en trapt naar beneden. Vrijwel alle mensen die met hem werkten bij Ajax, willen hem onder geen beding terug. Ook de staf van het eerste elftal is klaar met hem. Dan houdt het toch op? In het arbitragegevecht met werknemer Hans van der Zee was Rik van den Boog woensdag in Zeist de grote afwezige. Op de dag dat hij zag hoe zijn dochter 'besmeurd' werd op internet, besloot hij niet naar de KNVB af te reizen en voelde het goed dat Johan Cruijff hem een hart onder de riem stak.
Waarom loopt zo'n simpel arbeidsconflict zo uit de hand? ,,Tja, in zo'n zaak heb je perceptie en waarheid, om te beginnen, bij het eerste speelt emotie een grote rol. Er is een arbeidsconflict en ik ben als algemeen directeur eindverantwoordelijk. Toen we onze overeenkomst wilden beëindigden, hadden we een gesprek met een jurist erbij. Van der Zee drong er op aan om discreet te zijn, er mocht niets naar buiten. Dat vond ik een goed idee. Binnen vier dagen lag alle shit via hem en zijn advocaat op straat. Toen was ik er wel klaar mee.''
Hoe kan het dat u op 1 juli Hans van der Zee nog bevorderd hebt? Dat komt raar over. ,,Dat snap ik. We raakten in januari in gesprek om hem te promoveren en dat hebben we in juli 2010 nog gedaan ook. De trainer-coach (Martin Jol, red.) wilde het erg graag, die trein liep al. Ik heb Van der Zee gezegd dat we de verhalen over zijn functioneren op de werkvloer kenden. Daarom heb ik benadrukt dat als de verhalen feiten werden, dus als ik het zelf zou zien, dat het dan afgelopen zou zijn. Hij kreeg gewoon een kans omdat ik niet op roddels af wilde gaan, alleen op feiten.''
Wanneer kreeg u spijt? ,,Al snel ging het mis. Typisch een geval van iemand die likt naar boven en trapt naar beneden. Vrijwel alle mensen die met hem werkten bij Ajax, willen hem onder geen beding terug. Ook de staf van het eerste elftal is klaar met hem. Dan houdt het toch op? Ik ben echt geschrokken van wat zijn collega's over hem allemaal op papier hebben gezet. Het is écht alleen maar negatief. Ik had dat liever niet allemaal verteld, maar hij heeft de bagger naar buiten gegooid, niet ik.
In zijn verweer dinsdagavond ging het ineens over zijn werkgebied. Of zijn functie nog blijft bestaan. Het gáát er helemaal niet om of hij goed scout of een goed scoutingsbeleid ontwikkelt. Over die afdeling is Ajax in gesprek met de klankbordgroep waarin Johan Cruijff zit. We weten nog niet waar we uit komen. Bij Van der Zee gaat het alleen maar om houding en gedrag. Dat deugt allebei niet bij hem en daarom willen we een streep onder onze verbintenis met hem.''
Wij hoorden dat Van der Zee voor twee jaarsalarissen, in totaal 250.000 euro, de zaak had willen schikken, klopt dat? ,,Ik noem geen bedragen, maar hij vroeg een heel groot bedrag en wilde ook nog een tijdje op de loonlijst blijven staan. Dat kan Ajax zich niet permitteren, we moeten op onze centen passen. Ik liet me ook daarom niet onder druk zetten. Ik snap hem overigens wel. Als je op 56-jarige leeftijd je baan verliest, heeft dat een enorme impact. De boel is alleen veel te scherp komen te staan omdat hij geen respect heeft getoond voor Ajax, voor de mensen van Ajax en voor de Ajax-directie.
De tegenpartij heeft u als een leugenaar neergezet; iemand die bijvoorbeeld zegt met topmensen in het voetbal te hebben gepraat over het aanstellen van Frank de Boer terwijl dat niet waar bleek. Hoe kan dat? ,,Dat weet ik. Kijk er de notulen van de verenigingsraad op na. Ik heb aangegeven dat ik altijd met veel mensen uit het voetbal praat over uiteenlopende onderwerpen. Zo heb ik tijdens een diner eens met Guus Hiddink zijdelings over Frank de Boer gepraat. En van Bert van Marwijk kreeg ik op de tribune bij FC Utrecht eens de bevestiging van hoe goed Frank zich ontwikkelde. Ik heb die mensen nooit expliciet om raad gevraagd en heb dat ook nooit beweerd. Ik oriënteer me constant, elk dag, bij veel mensen. Ik heb de wijsheid namelijk niet in pacht.''
We begrepen dat u begin deze week contact had met Johan Cruijff over de hele kwestie? ,,Dat klopt, al ging het niet per se hierom. Met Johan Cruijff heb ik een goed en normaal contact. Ik ben daar erg blij mee en merkte dat dat gevoel wederzijds is. Het voelde als een steun in de rug en dat voelt goed als iemand als hij dat geeft. We proberen samen Ajax sterker te maken en willen ons niet van de wijs laten brengen. Het helpt als bij Cruijff dat gevoel hetzelfde is.''
Wat nu? ,,Ik ga gewoon door met mijn werk. Daarbij kan ik vervelend zijn, dat weet ik. Ik 'call' mensen op hun houding en gedrag. Dat blijf ik doen. Dat mag er af en toe uitzien alsof ik een Don Quichotte ben, maar ik wijk niet en zeker niet voor een anonieme vijfde colonne. Ik vecht voor een gezonde topclub die elk jaar om de prijzen meedoet. Hoe harder men, wie het ook is, me daarvan probeert te houden, des te harder vecht ik terug. Leuk is anders, op dit moment, maar ik stop dus niet.'' (CHRIS VAN NIJNATTEN) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ze zoeken het maar uit.. als ons eerste elftal er maar geen last van hebt en vanaf nu echt elke wedstrijd gaat winnen.
Of we dan kampioen worden zien we wel maar Europees succes is ook lekker hoor... |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Straks zijn de stofwolken van Johan opgetrokken en dan v/d Boog en v/d Zee allebei pleite, mooi toch ! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 11:41 schreef Ride het volgende:AMSTERDAM - Ajax en Hans van der Zee staan lijnrecht tegenover elkaar, zo bleek woensdag in Zeist. De hoofdscout staat op non-actief en wil smartengeld, liefst een kwart miljoen euro. In de confrontatie is Rik van den Boog, directeur van Ajax, al dagen aan een stuk de gebeten hond. Al snel ging het mis met Van der Zee. Typisch een geval van iemand die likt naar boven en trapt naar beneden. Vrijwel alle mensen die met hem werkten bij Ajax, willen hem onder geen beding terug. Ook de staf van het eerste elftal is klaar met hem. Dan houdt het toch op? In het arbitragegevecht met werknemer Hans van der Zee was Rik van den Boog woensdag in Zeist de grote afwezige. Op de dag dat hij zag hoe zijn dochter 'besmeurd' werd op internet, besloot hij niet naar de KNVB af te reizen en voelde het goed dat Johan Cruijff hem een hart onder de riem stak. Waarom loopt zo'n simpel arbeidsconflict zo uit de hand? ,,Tja, in zo'n zaak heb je perceptie en waarheid, om te beginnen, bij het eerste speelt emotie een grote rol. Er is een arbeidsconflict en ik ben als algemeen directeur eindverantwoordelijk. Toen we onze overeenkomst wilden beëindigden, hadden we een gesprek met een jurist erbij. Van der Zee drong er op aan om discreet te zijn, er mocht niets naar buiten. Dat vond ik een goed idee. Binnen vier dagen lag alle shit via hem en zijn advocaat op straat. Toen was ik er wel klaar mee.'' Hoe kan het dat u op 1 juli Hans van der Zee nog bevorderd hebt? Dat komt raar over. ,,Dat snap ik. We raakten in januari in gesprek om hem te promoveren en dat hebben we in juli 2010 nog gedaan ook. De trainer-coach (Martin Jol, red.) wilde het erg graag, die trein liep al. Ik heb Van der Zee gezegd dat we de verhalen over zijn functioneren op de werkvloer kenden. Daarom heb ik benadrukt dat als de verhalen feiten werden, dus als ik het zelf zou zien, dat het dan afgelopen zou zijn. Hij kreeg gewoon een kans omdat ik niet op roddels af wilde gaan, alleen op feiten.'' Wanneer kreeg u spijt? ,,Al snel ging het mis. Typisch een geval van iemand die likt naar boven en trapt naar beneden. Vrijwel alle mensen die met hem werkten bij Ajax, willen hem onder geen beding terug. Ook de staf van het eerste elftal is klaar met hem. Dan houdt het toch op? Ik ben echt geschrokken van wat zijn collega's over hem allemaal op papier hebben gezet. Het is écht alleen maar negatief. Ik had dat liever niet allemaal verteld, maar hij heeft de bagger naar buiten gegooid, niet ik. In zijn verweer dinsdagavond ging het ineens over zijn werkgebied. Of zijn functie nog blijft bestaan. Het gáát er helemaal niet om of hij goed scout of een goed scoutingsbeleid ontwikkelt. Over die afdeling is Ajax in gesprek met de klankbordgroep waarin Johan Cruijff zit. We weten nog niet waar we uit komen. Bij Van der Zee gaat het alleen maar om houding en gedrag. Dat deugt allebei niet bij hem en daarom willen we een streep onder onze verbintenis met hem.'' Wij hoorden dat Van der Zee voor twee jaarsalarissen, in totaal 250.000 euro, de zaak had willen schikken, klopt dat? ,,Ik noem geen bedragen, maar hij vroeg een heel groot bedrag en wilde ook nog een tijdje op de loonlijst blijven staan. Dat kan Ajax zich niet permitteren, we moeten op onze centen passen. Ik liet me ook daarom niet onder druk zetten. Ik snap hem overigens wel. Als je op 56-jarige leeftijd je baan verliest, heeft dat een enorme impact. De boel is alleen veel te scherp komen te staan omdat hij geen respect heeft getoond voor Ajax, voor de mensen van Ajax en voor de Ajax-directie. De tegenpartij heeft u als een leugenaar neergezet; iemand die bijvoorbeeld zegt met topmensen in het voetbal te hebben gepraat over het aanstellen van Frank de Boer terwijl dat niet waar bleek. Hoe kan dat? ,,Dat weet ik. Kijk er de notulen van de verenigingsraad op na. Ik heb aangegeven dat ik altijd met veel mensen uit het voetbal praat over uiteenlopende onderwerpen. Zo heb ik tijdens een diner eens met Guus Hiddink zijdelings over Frank de Boer gepraat. En van Bert van Marwijk kreeg ik op de tribune bij FC Utrecht eens de bevestiging van hoe goed Frank zich ontwikkelde. Ik heb die mensen nooit expliciet om raad gevraagd en heb dat ook nooit beweerd. Ik oriënteer me constant, elk dag, bij veel mensen. Ik heb de wijsheid namelijk niet in pacht.'' We begrepen dat u begin deze week contact had met Johan Cruijff over de hele kwestie? ,,Dat klopt, al ging het niet per se hierom. Met Johan Cruijff heb ik een goed en normaal contact. Ik ben daar erg blij mee en merkte dat dat gevoel wederzijds is. Het voelde als een steun in de rug en dat voelt goed als iemand als hij dat geeft. We proberen samen Ajax sterker te maken en willen ons niet van de wijs laten brengen. Het helpt als bij Cruijff dat gevoel hetzelfde is.'' Wat nu? ,,Ik ga gewoon door met mijn werk. Daarbij kan ik vervelend zijn, dat weet ik. Ik 'call' mensen op hun houding en gedrag. Dat blijf ik doen. Dat mag er af en toe uitzien alsof ik een Don Quichotte ben, maar ik wijk niet en zeker niet voor een anonieme vijfde colonne. Ik vecht voor een gezonde topclub die elk jaar om de prijzen meedoet. Hoe harder men, wie het ook is, me daarvan probeert te houden, des te harder vecht ik terug. Leuk is anders, op dit moment, maar ik stop dus niet.'' (CHRIS VAN NIJNATTEN) dit bedoelde ik dus... las het net ook.. ik weet het niet meer.. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 11:42 schreef Ride het volgende:Ze zoeken het maar uit.. als ons eerste elftal er maar geen last van hebt en vanaf nu echt elke wedstrijd gaat winnen. Of we dan kampioen worden zien we wel maar Europees succes is ook lekker hoor... helemaal mee eens |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
van der boog lijkt wel een beetje op jackell and mister hyde,duidelijk twee gezichten en dat moet zeker zorgen baren... |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
ik geloof die van de boog gewoon niet waarom weet ik niet |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik geloof alleen in mezelf man.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. En in mij dan, joduh??????? Nee een gebbetje, man. Ik vertrouw die Van den Boog (en z'n medebestuurders) gewoon niet. Om het tij te keren is hij volgens mij nu met een charme-offensief begonnen, om Van der Zee nog verder proberen te beschadigen. Er zijn mij te veel mensen, die Van den Boog openlijk voor leugenaar uitmaken. Maar ja, ik ben natuurlijk ook geen insider, dus weet ik het allemaal ook niet precies. Wel hoop ik dat al dat gedoe geen afbreuk gaat doen op de prestaties van het elftal en zijn technische staf. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Het feit dat Dersen hem af loopt te zeiken zegt wat mij betreft dat v.d Boog goed werkt doet voor Ajax. Verder is het moeilijk een oordeel te vellen omdat de feiten niet boven tafel komen. Je wordt alleen maar doodgegooid met sappige media verhalen en verkooppraat. Welke spelers heeft vdZee voor ons gescout de afgelopen jaren? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 14:17 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. En in mij dan, joduh??????? Nee een gebbetje, man. Ik vertrouw die Van den Boog (en z'n medebestuurders) gewoon niet. Om het tij te keren is hij volgens mij nu met een charme-offensief begonnen, om Van der Zee nog verder proberen te beschadigen. Er zijn mij te veel mensen, die Van den Boog openlijk voor leugenaar uitmaken. Maar ja, ik ben natuurlijk ook geen insider, dus weet ik het allemaal ook niet precies. Wel hoop ik dat al dat gedoe geen afbreuk gaat doen op de prestaties van het elftal en zijn technische staf. nou vooruit dan man..omdat je jarig bent geweest!!!ik geloof ook een beetje in jou mits je niet over politiek praat man.....;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en alibabba geloof ik niet meer in/....whahahahhahaahaa |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en altijd prijs ook niet........... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
die probeert een beetje mijn wijfie te versieren nu ik in een relationele crisis zit....pffff man...echte vriend is dat hahahahah |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 14:59 schreef joduh het volgende:die probeert een beetje mijn wijfie te versieren nu ik in een relationele crisis zit....pffff man...echte vriend is dat hahahahah Probeert??? 8-] |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 14:59 schreef joduh het volgende:die probeert een beetje mijn wijfie te versieren nu ik in een relationele crisis zit....pffff man...echte vriend is dat hahahahah Je klinkt depri man, je gaat toch niet van een brug springen he?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hoop het niet.. Zou een ramp zijn ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 11:25 schreef biba1970 het volgende:beste mede supporters wie kan mij vertellen hoe het nou precies zit tussen ajax en van der zee van den boog zegt dat bijna iedereen wilt dat die weg gaat de boer zegt toch wat anders ik begrijp het niet meer Ik denk dat cruijff hier iets mee te maken heeft,die van der Zee was/is niet een erg aimabel mens en is nu exit.Ik denk dat Bruins Slot de hele scouting gaat overnemen.Ik denk niet dat Ajax hem officieel gaat benoemen maar dat hij het op de achtergrond gaat doen(wat Tony het liefste doet) op aanraden van Cruijff.Cruijff heeft van der Boog onderdruk gezet om die van der Zee te wippen zodat Bruins Slot het over kan nemen,alleen zal van der Boog dat nooit toegeven en daarom spelen ze het op deze manier.Het is maar een gedachte van mij hoor,maar vindt het wel toevallig |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik weet niet meer wat ik allemaal moet geloven. Ik weet wel dat vd.Boog een leugenaar en een praatjesmaker 1e klas is. Hij heeft het zovaak geoefend dat hij er een ster in is geworden. De ene keer roept ie dit en een maand later is ie totaal gedraaid. Het is praten om eigen bestwil. Hij is de Algemeen Directeur en de onrust die er nu is, is op zijn conto te schrijven!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:31 schreef alibabba het volgende:Ik weet niet meer wat ik allemaal moet geloven. Ik weet wel dat vd.Boog een leugenaar en een praatjesmaker 1e klas is. Hij heeft het zovaak geoefend dat hij er een ster in is geworden. De ene keer roept ie dit en een maand later is ie totaal gedraaid. Het is praten om eigen bestwil. Hij is de Algemeen Directeur en de onrust die er nu is, is op zijn conto te schrijven!!! Eens,maar ook niet helemaal,wij halen onze informatie uit de media en de wordt ook gemanipuleerd door sensatie journalisten |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:34 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Eens,maar ook niet helemaal,wij halen onze informatie uit de media en de wordt ook gemanipuleerd door sensatie journalisten Net zoals je gemanipuleerd bent in je mening over Mounir. Of heb je gewoon weer zo'n slecht weekend? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:57 schreef Ikke_tik het volgende:[..] Net zoals je gemanipuleerd bent in je mening over Mounir. Of heb je gewoon weer zo'n slecht weekend? Ik weet niet wat je bedoeld hoor,ik laat me niet maninupeleren,en van begin af aan heb ik gezegd dat ik die el ham helemaal niks vind |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
trouwens het weekend moet voor mij nog beginnen |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
In dat geval "prettig weekend"! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah nee man...echte jood he?en?als ik spring springen we met zn allen man.....EN WIE NIET SPRINGT!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 - 00:32 schreef joduh het volgende:[..] hahah nee man...echte jood he?en?als ik spring springen we met zn allen man.....EN WIE NIET SPRINGT!!!!!!!! Die kan niet springen? LOL XD |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah die is geen jood.... |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Mooiste zou zijn : springen met dé schaal in je handen :D |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah dan moeten we nog ff een seizoentje wachten man...... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Denk het helaas ook.. |
|
|
|
|
Victor
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 - 00:32 schreef joduh het volgende:[..] hahah nee man...echte jood he?en?als ik spring springen we met zn allen man.....EN WIE NIET SPRINGT!!!!!!!! Whahahaha. Zo is het precies, joduh !!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ikzelf ben altijd heel negatief geweest over het handelen van Van den Boog. Echter heb ik de afgelopen dagen een aantal interviews met hem gelezen waarin ik ook een bepaald soort indruk van hem krijg. Het vreemde is dat het lijkt of hij en Johan Cruijff eenzelfde gedachte hebben. Ik denk dat Johan nooit zou hebben samengewerkt met hem als het een platonische leugenaar zou zijn. We weten natuurlijk allemaal dat er bepaalde mensen azen op bepaalde plekken in het bestuur. Zouden deze mensen misschien via de media bezig zijn hun gram te halen???
Ik wil rust bij de club, maar wel zodanig dat niet over 3 maanden er weer een hele garderobekast met lijken opengaat en dat het geouwehoer weer van voor af aan begint. We hebben namelijk een elftal wat de komende jaren makkelijk mee kan doen voor de prijzen op nationaal danwel Europees niveau. Er zijn behoorlijk wat talenten die zich bewijzen op dit moment. Laten we dus hopen dat de rust in de Amsterdamse kantoren wederkeert en we kunnen gaan werken aan successen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 12:04 schreef amsterdammer113 het volgende:Ikzelf ben altijd heel negatief geweest over het handelen van Van den Boog. Echter heb ik de afgelopen dagen een aantal interviews met hem gelezen waarin ik ook een bepaald soort indruk van hem krijg. Het vreemde is dat het lijkt of hij en Johan Cruijff eenzelfde gedachte hebben. Ik denk dat Johan nooit zou hebben samengewerkt met hem als het een platonische leugenaar zou zijn. We weten natuurlijk allemaal dat er bepaalde mensen azen op bepaalde plekken in het bestuur. Zouden deze mensen misschien via de media bezig zijn hun gram te halen??? Ik wil rust bij de club, maar wel zodanig dat niet over 3 maanden er weer een hele garderobekast met lijken opengaat en dat het geouwehoer weer van voor af aan begint. We hebben namelijk een elftal wat de komende jaren makkelijk mee kan doen voor de prijzen op nationaal danwel Europees niveau. Er zijn behoorlijk wat talenten die zich bewijzen op dit moment. Laten we dus hopen dat de rust in de Amsterdamse kantoren wederkeert en we kunnen gaan werken aan successen. Helemaal gelijk, ik moet zeggen dat ik ook een heel goed beeld had van v/d Boog, maar dat de heet laatste jaar, dit helemaal weg is genomen, zijn manier van spreken, de geluiperigheid (is dat weleens een woord hehe) in z'n stem, maar ook het buitenhouden van Cruijff tot het laatste moment stuit mij heel erg, hierdoor is mijn beeld wat betreft v/d Boog wel erg veranderd. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 12:29 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal gelijk, ik moet zeggen dat ik ook een heel goed beeld had van v/d Boog, maar dat de heet laatste jaar, dit helemaal weg is genomen, zijn manier van spreken, de geluiperigheid (is dat weleens een woord hehe) in z'n stem, maar ook het buitenhouden van Cruijff tot het laatste moment stuit mij heel erg, hierdoor is mijn beeld wat betreft v/d Boog wel erg veranderd. Ik bedoelde eigenlijk dat ik steeds een positiever beeld krijg van Van den Boog, maar dat hij dit wel moet verdienen. Dus wanneer echt blijkt dat hij stelselmatig heeft gelogen, wat ik haast niet kan indenken aangezien Cruijff dan weg zou zijn, hij direct zijn biezen moet pakken. Echter wil ik voornamelijk rust rondom de club en daarnaast hoop ik dat er niet binnen 3 maanden ineens allerlei lijken uit de kast komen vallen. Laten we hopen dat onze club weer richting de top gaat en niet nog verder afglijdt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 12:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik bedoelde eigenlijk dat ik steeds een positiever beeld krijg van Van den Boog, maar dat hij dit wel moet verdienen. Dus wanneer echt blijkt dat hij stelselmatig heeft gelogen, wat ik haast niet kan indenken aangezien Cruijff dan weg zou zijn, hij direct zijn biezen moet pakken. Echter wil ik voornamelijk rust rondom de club en daarnaast hoop ik dat er niet binnen 3 maanden ineens allerlei lijken uit de kast komen vallen. Laten we hopen dat onze club weer richting de top gaat en niet nog verder afglijdt. Wat v/d Boog betreft zitten we dan dus niet helemaal op 1 lijn, las het ff verkeerd....:-)
Maar voor de rest wel, en rust is wat Ajax nodig heeft, en zoals jij al aangeft, we hebben niet de rust nodig, dat iedereen na 3 maanden denkt, dat er weer wat gaat gebeuren, maar gewoon rust, en bouwen aan een goede en mooie sportieve toekomst.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 13:12 schreef remco k het volgende:[..] Wat v/d Boog betreft zitten we dan dus niet helemaal op 1 lijn, las het ff verkeerd....:-) Maar voor de rest wel, en rust is wat Ajax nodig heeft, en zoals jij al aangeft, we hebben niet de rust nodig, dat iedereen na 3 maanden denkt, dat er weer wat gaat gebeuren, maar gewoon rust, en bouwen aan een goede en mooie sportieve toekomst.. Idd en verder niets aan toe te voegen. En we hoeven idd niet bij alles op 1 lijn te zitten, anders zou het forum wel heel saai zijn ;-) Maar v.d. Boog moet het vertrouwen wel winnen, dus ben ik op dit moment nog wel kritisch maar minder dan voorheen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Grappig dan eigenlijk om te zien, bij mij stond hij in een goed daglicht, en wordt dat steeds minder, bij jou was het geen held, en wordt dat langzaam steeds beter.
Grappig dus om te zien dat mensen bepaalde dingen op hun eigen manier kunnen oppakken.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 14:02 schreef remco k het volgende:Grappig dan eigenlijk om te zien, bij mij stond hij in een goed daglicht, en wordt dat steeds minder, bij jou was het geen held, en wordt dat langzaam steeds beter. Grappig dus om te zien dat mensen bepaalde dingen op hun eigen manier kunnen oppakken.. Hahaha dat is inderdaad waar. Maar wat betreft El Hamdoei zal mijn mening nooit en te nimmer veranderen. Die gozer mag wat mij betreft vanmiddag nog zijn spullen pakken. Al maakt hij nog 10 doelpunten voor ons ik heb helemaal niets met die gozer en zijn instelling. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 14:08 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahaha dat is inderdaad waar. Maar wat betreft El Hamdoei zal mijn mening nooit en te nimmer veranderen. Die gozer mag wat mij betreft vanmiddag nog zijn spullen pakken. Al maakt hij nog 10 doelpunten voor ons ik heb helemaal niets met die gozer en zijn instelling. Dat is een mening, en ik kan me dat goed voorstellen, wat hij wel of niet gedaan heeft, probeer ik niet mee te nemen in mijn oordeel over een speler, maar dat is bij hem vrij lastig, ik denk wel dat als hij ons nog kampioen zou maken, dat velen hier anders over gaan denken.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 15:35 schreef remco k het volgende:[..] Dat is een mening, en ik kan me dat goed voorstellen, wat hij wel of niet gedaan heeft, probeer ik niet mee te nemen in mijn oordeel over een speler, maar dat is bij hem vrij lastig, ik denk wel dat als hij ons nog kampioen zou maken, dat velen hier anders over gaan denken.. Hij heeft in ieder geval aangetoond geen echt Ajax-hart te hebben en dat vind ik het belangrijkste wat een speler moet hebben. Kijk eens naar een Suarez. Deze jongen verdiende de overstap naar Liverpool. Heeft ons jarenlang laten genieten van zijn passie en inzet. Zonde dat Ajax hem midden in het seizoen verkoopt, maar hij verdient wel een mooie club. El Hamdoei viel vandaag weer erg tegen, met uitzondering van dat doelpunt is hij verder niet in de wedstrijd geweest. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 12:04 schreef amsterdammer113 het volgende:Ikzelf ben altijd heel negatief geweest over het handelen van Van den Boog. Echter heb ik de afgelopen dagen een aantal interviews met hem gelezen waarin ik ook een bepaald soort indruk van hem krijg. Het vreemde is dat het lijkt of hij en Johan Cruijff eenzelfde gedachte hebben. Ik denk dat Johan nooit zou hebben samengewerkt met hem als het een platonische leugenaar zou zijn. We weten natuurlijk allemaal dat er bepaalde mensen azen op bepaalde plekken in het bestuur. Zouden deze mensen misschien via de media bezig zijn hun gram te halen??? Ik wil rust bij de club, maar wel zodanig dat niet over 3 maanden er weer een hele garderobekast met lijken opengaat en dat het geouwehoer weer van voor af aan begint. We hebben namelijk een elftal wat de komende jaren makkelijk mee kan doen voor de prijzen op nationaal danwel Europees niveau. Er zijn behoorlijk wat talenten die zich bewijzen op dit moment. Laten we dus hopen dat de rust in de Amsterdamse kantoren wederkeert en we kunnen gaan werken aan successen. Hoi Amsterdammer. Vd.Boog is er een meester in om iedereen op het verkeerde been te zetten en de mensen te manipuleren. Hij kan mooi praten waardoor iedereen van gedachte veranderd. Ik heb het interview gezien bij de NOS en wanneer je van alle kanten word beschimpt, zit je er niet zo relaxed bij zoals hij in dat interview. Als je onrecht word aangedaan voel je je klote en hij heeft dat totaal niet. Hij zit lekker in zijn vel, omdat hij de zaak besodemieterd en hij niets te verliezen heeft. Ik heb mensenkennis genoeg om te weten dat hij niet deugt en die mening heb ik al jaren Amsterdammer:) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Hoi Amsterdammer. Vd.Boog is er een meester in om iedereen op het verkeerde been te zetten en de mensen te manipuleren. Hij kan mooi praten waardoor iedereen van gedachte veranderd. Ik heb het interview gezien bij de NOS en wanneer je van alle kanten word beschimpt, zit je er niet zo relaxed bij zoals hij in dat interview. Als je onrecht word aangedaan voel je je klote en hij heeft dat totaal niet. Hij zit lekker in zijn vel, omdat hij de zaak besodemieterd en hij niets te verliezen heeft. Ik heb mensenkennis genoeg om te weten dat hij niet deugt en die mening heb ik al jaren Amsterdammer:) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
potverdorie al!!!!!!!!!!!man!!!!! alweer precies hetzlfde man....;-) |
|
|
|