|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ben je dronken ofzo?? ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: ej oted oz arar, ahtcd ki. aromad ragav ki the rama vnee.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
- Coronel moet je nooit geloven, dat is een echte jood. Zegt alles, zodat het hem allemaal beter uitkomt. - Van der boog is slim en is goed in politieke spelletjes, wel handig in dat wespennest van Ajax, doet miss niet alles goed, maar heeft het beste voor met Ajax - Van der zee, kijk alleen maar naar wat van hanegem over hem te zeggen heeft en je weet dat hij de grootste leugenaar is die er rondloopt, dus Cruijf had het juiste info gegeven aan van der boog om hem eruit te werken, zodat vriendjes cruijf daar kunnen zitten. - Cruijff, oude man die wel verstand heeft van voetbal en oog voor talenten en hoe de technische organisatie eruit moet zien, die geloof ik wel. Heeft alleen het goede met Ajax voor - Duncan M- Ja die gozer geloof ik helemaal!!!! Die heeft gewoon altijd gelijk en houd van de club ipv de macht of geld |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: moet jij niet heel snel een pilletje innemen man??
suk slap naaie hiero! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: nak ej imj retvlneel awra ki kelekre ibam akn nstlleeeb?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Etom ej erew ibam nstilleeeb?? Zertveak! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
fogoel imj aram anm!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wat is dat eerste woordje? Kom er niet uit.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah je houdt van puzzelen man? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Op zich wel.. Ik houd alleen niet van cryptogrammen en kruiswoordpuzzels, voor de rest heb ik nog meer dan 15 puzzelboekjes die nog niet af zijn.. Maar ik doe er op het moment eigenlijk nisk mee.. Alleen als ik op vakantie ga maak ik er een paar.. Anders zit ik op mijn iPod spelletjes te spelen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee,, wacht ff.. Ik ga ff nadenken ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kee dan,maar het woord was geloof man..... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Aaah.. Ik had hem liever zelf geraden.. Maarja, boeiend.. ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
was ook moeilijk he?????????;-)nog 1 komt ie dan man: wkel rdoow gtaa nioto hseurtsdaa? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Damn.. Ik kom maar tot: Welk woord gaat
Wacht ff ik ga ff denken.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahah heb je hem nou nog niet????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik weet wel wie we moeten geloven......."MIJ" |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jou geloof ik echt als allerlaatste man,want in topic wie is de mol,heb ik jouw naam ingevuld...hahahhahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 11:37 schreef joduh het volgende:jou geloof ik echt als allerlaatste man,want in topic wie is de mol,heb ik jouw naam ingevuld...hahahhahaha Dat is niet netjes van je he.... Maar je moet me geloven, dat dit niet zo is... AHahahaha |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k