BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrienden van Feyenoord willen Boskamp

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 20 februari 2011 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 21:07 schreef Crisismanager het volgende:
Ja dan op zijn minst aanbieden om Boskamp voor het uitoefenen van zijn hobby een geringe vergoeding te geven.

Als ik die Boskamp hoor praten, weet hij zelfs dat de rechtsback van de hekkensluiter in Roemenie, behoorlijk veel kwaliteit heeft. Zoveel voetbal ziet hij op tv.

Hij kan voor Feyenoord toch best wel wat spelers op papier zetten die volgens hem een versterking zijn voor de club. Vervolgens er samen met de technische staf eens goed naar kijken op welke positie de prioriteiten liggen en Boskamp gaat een wedstrijd bekeken van zo'n speler. Is het oordeel positief mag die een stage maken, anders is het jammer. Dat wil die toch wel, in naam van Feyenoord meneer Boskamp!
Deels eens.
maaar als Scout, moet je mensen proberen te strikken voor de club, je moet kwaliteiten kennen herkennen, en met die mensjes omgaan.
maar verdomme, wat wil je in godsnaam scouten, als je helemaal geen geld heb? je niks ken kopen, helemaal niks? dan heb het geloof ik niet zo nut, om dhr Boskamp, overal en nergens naartoe te laten vliegen/verschepen/reizen, om kwaliteits mensen te zoeken, terwijl je er niks mee ken doen. beetje onzin vind ik.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 februari 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 01:55 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

Deels eens.
maaar als Scout, moet je mensen proberen te strikken voor de club, je moet kwaliteiten kennen herkennen, en met die mensjes omgaan.
maar verdomme, wat wil je in godsnaam scouten, als je helemaal geen geld heb? je niks ken kopen, helemaal niks? dan heb het geloof ik niet zo nut, om dhr Boskamp, overal en nergens naartoe te laten vliegen/verschepen/reizen, om kwaliteits mensen te zoeken, terwijl je er niks mee ken doen. beetje onzin vind ik.
Tuurlijk wel, Boskamp lekker door Belgiƫ laten touren, wel op gas, benzine is duur.
Ook de amateurs en tweede klasse etc.
Vind ie leuk en wie weet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrienden van Feyenoord willen Boskamp









0.0050499