|
|
FR-Han
|
|
|
draai ze tegelijk af!!! voor maximaal effect! wat een topperts!!
denk dat een wereld topic geboren is!! graag jullie keuken muziek, of gewoon muziek om op te chillen! let op, het moet wel jazz, folklore, of het liefst trompet zijn!! volgend jaar wil ik een vak, ik denk qq, met trompetters zien. wat op langere termijn over genomen kan worden door rr, r, q, s, x, t, enz!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hier ook een stukje wat er gedaan word voor ik zelf in de 8e klasse mijn stempel druk!
:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat een wereld topic,hier de man die het Feyenoordlegioen verkoos boven de snavels met de woorden,zij zijn het volk ,de mensen zijn echter en niet gemaakt!!
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahahahahaha!!! chari!! wat een held!! word hier erg gelukkig van man!! werd tijd voor een topic als deze! gewoon een topic festival!! tevens carnavalt!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeg niet alles waar jullie een strakke plasser van krijgen hoeft meteen geassocieerd te worden met Feyenoord. toeters horen bij carnaval en blaaskapellen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
dit roept om tegenactie..... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ook erg goed jumper! jou inbreng hebben we nodig! vind de jouwe erg mooi tegelijk met deze:
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Maar de naam van die showband is natuurlijk top. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:02 schreef Stylzz het volgende:Zeg niet alles waar jullie een strakke plasser van krijgen hoeft meteen geassocieerd te worden met Feyenoord. toeters horen bij carnaval en blaaskapellen. heb je die gitarist charisteas niet gezien! dit heeft alles te maken met ons! we hebben een mars lied nodig voor als we naar de house/love boot marcheren! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 21:58 schreef obiku010 het volgende:hahahahahahaha!!! chari!! wat een held!! word hier erg gelukkig van man!! werd tijd voor een topic als deze! gewoon een topic festival!! tevens carnavalt!! Werkelijk een grote held CHARI///HELD!!!! Nou vooruit nog 1 keer zo uit het publiek gehaald.....
Angelos Charisteas!!!
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:05 schreef obiku010 het volgende:[..] heb je die gitarist charisteas niet gezien! dit heeft alles te maken met ons! we hebben een mars lied nodig voor als we naar de house/love boot marcheren! Is goed man. Succes er mee. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 21:50 schreef obiku010 het volgende:draai ze tegelijk af!!! voor maximaal effect! wat een topperts!! [ filmpje ] [ filmpje ] denk dat een wereld topic geboren is!! graag jullie keuken muziek, of gewoon muziek om op te chillen! let op, het moet wel jazz, folklore, of het liefst trompet zijn!! volgend jaar wil ik een vak, ik denk qq, met trompetters zien. wat op langere termijn over genomen kan worden door rr, r, q, s, x, t, enz!! Paco//Held! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahaha ja mooi voor in de rust !!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Werkelijk een grote held CHARI///HELD!!!! Nou vooruit nog 1 keer zo uit het publiek gehaald..... Angelos Charisteas!!! [ filmpje ] ff serieus Chari kan goed spelen man!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik zou willen dat ik de snaren was van zijn gitaar! dan kon hij mij met liefde bespelen!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
dat wel maar ik nodig uit voor Maart om in Delphi Vlaardingen te spelen als ik mijn suzuki naar binnen werkt.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 - 21:50 schreef obiku010 het volgende:draai ze tegelijk af!!! voor maximaal effect! wat een topperts!! [ filmpje ] [ filmpje ] denk dat een wereld topic geboren is!! graag jullie keuken muziek, of gewoon muziek om op te chillen! let op, het moet wel jazz, folklore, of het liefst trompet zijn!! volgend jaar wil ik een vak, ik denk qq, met trompetters zien. wat op langere termijn over genomen kan worden door rr, r, q, s, x, t, enz!! ze blaast lekker hoor Obiku maar 100% zeker dat ze nog beter zuigt!!!!??? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dat doet ze alleen als je je demper in de hoorn steekt!! dit om het oude al caponefilm achtige geluidje te krijgen. wie goed blaast, is een toppert met zuigen ook. pijpen van uit je longen noem ik dat. de dyson techniek ook wel genaamd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh de dyson techniek,dat is eigenlijk de beste techniek... Bij de juiste uitvoering is de kenmerk een blauwe knop het resultaat... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hier een moderne wereld jazz/trompetert smurfen mars muziek hit!
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahahaha Trendsettert ,goed geluid ook,word een hit kan niet anders.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en allemaal voor onze forum vrienden!! met dat muziekkie in je kop begint de dag alvast goed! ik vind ook dat het in de kuip gebruikt moet worden als scoringslied |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 10:11 schreef obiku010 het volgende:en allemaal voor onze forum vrienden!! met dat muziekkie in je kop begint de dag alvast goed! ik vind ook dat het in de kuip gebruikt moet worden als scoringslied Ja je word er lekker los van Obiku,maar dan moeten er wel roze Feyenoordshirts gemaakt worden he |
|
|
|