BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VvVvF vrouwen van de vrienden van Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 18 februari 2011 - 22:13   quote  deeplink  
http://www.fr1908.net/modules.php?name=News&file=article&sid=7743
quote:

Feyenoord organiseert op zaterdag 2 april rondom de thuiswedstrijd tegen AZ voor het eerst een Ladies Day. Meisjes en vrouwen zijn dit duel tegen het speciale tarief van € 12,50 welkom om kennis te maken met een wedstrijdbezoek in De Kuip. Aan meisjes- en vrouwenteams van voetbalverenigingen wordt op deze aangepaste toegangsprijs bovendien nog eens een extra korting verleend. Alle vrouwelijke bezoekers van het duel zullen met een bijzondere attentie in het stadion worden ontvangen.

Met de Ladies Day biedt Feyenoord vrouwelijke fans de kans om kennis te maken met wedstrijdbezoek. Uit onderzoek is gebleken dat De Kuip tot dusver vooral een mannenbolwerk is, waar wereldwijd steeds meer vrouwen en meisjes actief en passief van voetbal genieten. Feyenoord springt op deze ontwikkeling in door zijn vrouwelijke supporters uit te nodigen een wedstrijd van het elftal van trainer Mario Been bij te wonen in het stadion.
Tijdens Ladies Day is een aantal dingen anders dan anders. In plaats van ballenjongens zullen er bij Feyenoord tegen AZ uitsluitend ballenmeisjes worden ingezet, terwijl ook de wedstrijdmascottes dit keer louter meisjes zullen zijn. Afhankelijk van de weersomstandigheden zal het met de Alkmaarders vooraf worden gegaan door een voorwedstrijd tussen twee meisjesteams van Feyenoords Amateurpartner.

Rond de wedstrijd tegen AZ zal ook een aantal extra activiteiten georganiseerd worden. Feyenoord heeft naast diverse prominente dames ook alle speelsters van elftallen die uitkomen in de Eredivisie Vrouwen uitgenodigd om wedstrijd bij te wonen op de eretribune. In en rond het stadion zal een team van fotografen aanwezig zijn om vrouwelijke bezoekers vast te leggen. Fotos kunnen daags na de wedstrijd gedownload worden via www.hetlegioen.nl.

Feyenoord hoopt uiteraard op veel vrouwelijke belangstelling. Ladies Day is de uitgelezen kans voor alle fans om vriendin, vrouw, dochter, moeder, oma, tante, buurvrouw en/of collega kennis te laten maken met De Kuip. Of voor meisjes- en vrouwenteams om de unieke sfeer tijdens een avondwedstrijd in De Kuip te beleven.

Amateurpartners van Feyenoord zijn inmiddels geïnformeerd over kaartverkoop. Vrouwenelftallen van andere verenigingen kunnen via formulier op www.feyenoord.nl/thuiswedstrijden toegangskaarten bestellen. Meisjes en vrouwen die niet voetballen of niet met hun team naar de wedstrijd komen, kunnen voor reserveringen eveneens terecht op www.feyenoord.nl/thuiswedstrijden of bij Feyenoord Service & Tickets op telefoonnummer 0900-1908.
Moest dit van de Vrouwen van de vrienden van Feyenoord, of dachten ze dat Romero nog lang haar had!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 februari 2011 - 22:16   quote  deeplink  
hahahahahahahahaha
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 18 februari 2011 - 22:18   quote  deeplink  
is alleen bruins niet genoeg?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 februari 2011 - 22:36   quote  deeplink  
Illegale wet-t-shirt-night.
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - vrijdag 18 februari 2011 - 22:40   quote  deeplink  
Ik denk dat feyenoord binnekort een vrouwenelftal wil gaan opzetten fo het is gewoon om de spelers meer naar de zin te maken
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 februari 2011 - 23:20   quote  deeplink  
Of gewoon om te zorgen dat de Kuip vol komt.
Els
 Els - vrijdag 18 februari 2011 - 23:39   quote  deeplink  
Als marketing initiatief kan ik het wel waarderen, maar ik ga er van uit dat Hotjumper Mark Koevermans tot hork van de week uitroept.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 18 februari 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 23:39 schreef Els het volgende:
Als marketing initiatief kan ik het wel waarderen, maar ik ga er van uit dat Hotjumper Mark Koevermans tot hork van de week uitroept.
eens. ik vind je moet wel subtiel blijven! els! ik vind je top. je voetbalplaatje hangt boven me bed! knuff obiku!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 februari 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 23:39 schreef Els het volgende:
Als marketing initiatief kan ik het wel waarderen, maar ik ga er van uit dat Hotjumper Mark Koevermans tot hork van de week uitroept.
alleen z`n voornaam zal hij niet afkraken Els ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 februari 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 23:44 schreef obiku010 het volgende:

[..]

eens. ik vind je moet wel subtiel blijven! els! ik vind je top. je voetbalplaatje hangt boven me bed! knuff obiku!!
hahahahahaha,wat vind frWendy daar nou van ?
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 18 februari 2011 - 23:46   quote  deeplink  
ze vind dat als ik met els een betere klik heb. (wat duidelijk is) dat ik dan extra lief voor els moet zijn! en haar moet trakteren met hartverwarmende posts!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 februari 2011 door FR-Han --
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 18 februari 2011 - 23:49   quote  deeplink  
vandaart....
MMM
 MMM - vrijdag 18 februari 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Wat een onzin..
craven
 craven - vrijdag 18 februari 2011 - 23:54   quote  deeplink  
dat is een statement hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 februari 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 23:46 schreef obiku010 het volgende:
ze vind dat als ik met els een betere klik heb. (wat duidelijk is) dat ik dan extra lief voor els moet zijn! en haar moet trakteren met hartverwarmende posts!
hahahahahaahaha logisch!!!!
Els
 Els - vrijdag 18 februari 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 23:46 schreef obiku010 het volgende:
ze vind dat als ik met els een betere klik heb. (wat duidelijk is) dat ik dan extra lief voor els moet zijn! en haar moet trakteren met hartverwarmende posts!
Wendy is een topper!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 19 februari 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 23:56 schreef Els het volgende:

[..]

Wendy is een topper!
net als jij!! els en wendy////heldinnen!!! maar ik vind je wel een knappert hoor! els = hot!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 19 februari 2011 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 - 23:53 schreef MMM het volgende:
Wat een onzin..
mee eens
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 19 februari 2011 - 10:59   quote  deeplink  
Direct willen die wijven ook nog mee naar de hoeren! En Leon, als ik mensen moet ontzien omdat ze dezelfde voornaam hebben dan kan ik de helft van m'n generatie genoten niet meer uitschelden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 februari 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 10:59 schreef hotjumper het volgende:
Direct willen die wijven ook nog mee naar de hoeren! En Leon, als ik mensen moet ontzien omdat ze dezelfde voornaam hebben dan kan ik de helft van m'n generatie genoten niet meer uitschelden.
Je heb gelijk :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VvVvF vrouwen van de vrienden van Feyenoord









0.0054488