|
|
dege
|
|
|
quote: dat is waar, helaas. Nu maar eens duimen dat ze niet dat Duitse geluk hebben |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Heerlijk twente 1-1 . Ajax moet die keeper van Nec halen als Steek weggaat ,jonge nederlandse keeper hij is echt goed |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Is nog niks gebeurt maar heb nu al kippevel om SUAREZ |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
2 puntjes ingelopen op Twente |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Nu hopen dat mijn op een na favoriete club van NL PSV weer een tikkie geeft |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
niet normaal 10x rood voor een tegenstander van psv ,echt een lachertje dit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vraag me niet waarom, maar het is lang geleden, dat ik bijna met tranen in m'n ogen, het afscheid van een speler heb bekeken, in mijn optiek hoort Suarez absoluut bij het rijtje GODENZONEN, en kan zich in het rijtje voegen van toppers zoals Bergkamp, van Basten en Cruijff.
Luis bedankt, je bent een held, en Liverpool heeft er door jou in ieder geval weer een kijker bij... SUCCES KEREL... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Terechte rode kaart of niet??? bij PSV NAC |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 16:47 schreef remco k het volgende:Vraag me niet waarom, maar het is lang geleden, dat ik bijna met tranen in m'n ogen, het afscheid van een speler heb bekeken, in mijn optiek hoort Suarez absoluut bij het rijtje GODENZONEN, en kan zich in het rijtje voegen van toppers zoals Bergkamp, van Basten en Cruijff. Luis bedankt, je bent een held, en Liverpool heeft er door jou in ieder geval weer een kijker bij... SUCCES KEREL... JARI LITMANEN remco is mijn Ajacied |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: 2x geel ,nee, die 2e sloeg nergens op ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er horen er ook nog wel meer in dat rijtje hoor, ik noemde er gewoon zo ff 3... Maar sorry Litmanen hoort daar zeker bij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 2 keer geel in de eerst 15 minuten van een wedstrijd?????? en dat ook nog eens voor 1 speler??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Same, JARI LITMANEN!!! Wat zou ik die graag in Amsterdam als trainer op de velden willen zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben trouwens blij dat je tegen Jari Litmanen roept, dat REMCO jou AJACIED is...... HEHE |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 16:53 schreef remco k het volgende:[..] 2 keer geel in de eerst 15 minuten van een wedstrijd?????? en dat ook nog eens voor 1 speler??? Het schijnt dat die tweede kaart wel heel gemakkelijk is gegeven. Ik weet het niet aangezien ik de wedstrijd niet bekijk, maar op verschillende forums roepen de mensen alweer dat PSV gemakkelijk in het zadel geholpen wordt. We zullen zien. Ik reken niet op puntverlies van PSV, maar zeker op een gretig Ajax volgend weekend. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 16:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben trouwens blij dat je tegen Jari Litmanen roept, dat REMCO jou AJACIED is...... HEHE Hahaha zo had ik hem nog niet gelezen. Je bent nog scherp zo laat in de middag. Zeker nog maar weinig biertjes op? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1-0 PSV, bedankt KNVB.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 16:53 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Same, JARI LITMANEN!!! Wat zou ik die graag in Amsterdam als trainer op de velden willen zien. Zeker helemaal mee eens,liefst als trainer samen met de boer,maar vooral als persoonlijkheid,desnoods als stadion speaker ik vind alles best ,als hij maar in Amsterdam is |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 16:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben trouwens blij dat je tegen Jari Litmanen roept, dat REMCO jou AJACIED is...... HEHE Touche vriend |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 16:56 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Zeker helemaal mee eens,liefst als trainer samen met de boer,maar vooral als persoonlijkheid,desnoods als stadion speaker ik vind alles best ,als hij maar in Amsterdam is Idd desnoods als hersteltrainer van geblesseerde spelers. Hij kan het geleerde zo overnemen van onze Bobby. Maar Litmanen is Ajax en Ajax is Litmanen. Dus kom snel terug naar Amsterdam!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Toivonen wat een matenaaier hufter.Onterecht.Ze moeten nu eens op die vent letten iedere keer als iemand naar hem wijst (hij word nauwelijks aangeraakt)gaat die tegen de grond aan alsof hij een flinke gooi krijg.Stoeivonen homofiel. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Jezus, wat was het (weer) slecht! Voor het eerst in mijn leven kon ik het niet nalaten om onze spelers uit te fluiten. Echt voor de allereerste keer. Geen enkele bezieling. Achteraf mag je blij zijn, dat er toch gewonnen is en dat FC Twente 2 punten heeft laten liggen. Maar al met al heeft die grap mij weer ruim € 50,00 euro gekost. Er zal echt heel veel moeten veranderen, er klopte helemaal niks. Ik kreeg wel kippenvel bij het afscheid van Luis Suárez. Mijn God, wat missen we hem! Ik had serieus gedacht dat onze Ajacieden zouden jagen om iets aan het nadelige doelsaldo (ten opzichte van PSV) te doen. Nope, dus! Dat wordt volgende week wat tegen PSV. Als ze weer zo spelen als vandaag voorspel ik een grote nederlaag van Ajax daar in Eindhoven :-( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 17:35 schreef Pietje het volgende:Jezus, wat was het (weer) slecht! Voor het eerst in mijn leven kon ik het niet nalaten om onze spelers uit te fluiten. Echt voor de allereerste keer. Geen enkele bezieling. Achteraf mag je blij zijn, dat er toch gewonnen is en dat FC Twente 2 punten heeft laten liggen. Maar al met al heeft die grap mij weer ruim € 50,00 euro gekost. Er zal echt heel veel moeten veranderen, er klopte helemaal niks. Ik kreeg wel kippenvel bij het afscheid van Luis Suárez. Mijn God, wat missen we hem! Ik had serieus gedacht dat onze Ajacieden zouden jagen om iets aan het nadelige doelsaldo (ten opzichte van PSV) te doen. Nope, dus! Dat wordt volgende week wat tegen PSV. Als ze weer zo spelen als vandaag voorspel ik een grote nederlaag van Ajax daar in Eindhoven :-( EENS, maar alsnog moet dat fluiten achterwege blijven, zeker richting jongens als Ozbiliz, Ebeclio en Eriksen, die gasten zijn eigenlijk nog gewoon 2e jaars a spelers. En hierdoor groeit het vertrouwen niet bepaald... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 18:07 schreef remco k het volgende:[..] EENS, maar alsnog moet dat fluiten achterwege blijven, zeker richting jongens als Ozbiliz, Ebeclio en Eriksen, die gasten zijn eigenlijk nog gewoon 2e jaars a spelers. En hierdoor groeit het vertrouwen niet bepaald... Ja, je hebt wel gelijk, Remco. Het waren de frustraties die naar buiten kwamen bij mij. Het was zooooooo ongelooflijk en weerzinwekkend slecht. Ik vrees met grote vrezen voor volgende week. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Met alle respect maar ik vind Eriksen echt niks hoor.Ik zie het echt niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, de hele wereld ziet het wel, maar jij niet, hahaha, bijna grappig, afgelopen 2e helft tegen Anderlecht zeker ook niet gezien?? of tegen Engeland??? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahaha ik vind jou guitig guyt!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kom remco,biertje in cafe man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Was al onderweg man, ik zat alleen vast in het verkeer.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik had op z'n minst gedacht, dat jij de deur wel ff zou open houden... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wat denk je zelf? Tis Joduh..
Hahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahahaah geen manieren he??????/je kent me haskoppie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, ja inderdaad, hoe had ik zo dom kunnen zijn,, sta je daar een half uur buiten te blauwbekken, omdat je denk dat Joduh manieren heeft, whahahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
lekker dan........maar?ik ben wel een jood he??????ook belangrijk man!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 11:43 schreef amsterdammer113 het volgende:Hey Ali bedankt voor die geweldige openingspost. Hopelijk krijgt Suarez een geweldig afscheid vandaag. Helaas moet ik verstek laten gaan. Zit ziek thuis :-( Ik hoop dat de elf spelers op het veld Suarez een geweldig afscheid geven. Een 6-0 die Pietje voorspelt hoop ik ook, maar gok zelf op een 2 of 3 tegen 0. Graag gedaan Amsterdammer en beterschap kerel! Suarez werd vandaag tijdens de wedstrijd niet echt verwend, maar bij het afscheid kreeg ik de tranen in mijn ogen. SUAREZ//////HELD!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 16:53 schreef remco k het volgende:[..] 2 keer geel in de eerst 15 minuten van een wedstrijd?????? en dat ook nog eens voor 1 speler??? De schIJts; Ben Kadaverkort!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 18:59 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, de hele wereld ziet het wel, maar jij niet, hahaha, bijna grappig, afgelopen 2e helft tegen Anderlecht zeker ook niet gezien?? of tegen Engeland??? Remco ik wil het graag zien maar ik zie het gewoon niet.Dat kan toch??Ook de mensen in mij omgeving de meerderheid ziet het ook niet. Dus ben echt niet de enigste. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik vond het vanmiddag erbarmelijk slecht. De instelling van het hele elftal is als zaad en ze laten de fans weer in de kou staan. Ze verdienen gvd zoveel geld, maar zo fantasieloos spelen? Het veld werd niet breed gehouden en El Hammie moet dieper spelen, anders boekt ie maar een reis richting Marokko. Ik vind Siem veel beter passen in de spits en dan kan Hammie, bij de juiste instelling, op een andere positie. Ook een kritische kanttekening richting de leiding, want in zo'n wedstrijd moet je gewoon 1 op 1 spelen. Ik denk dat Frank dat van v.Marwijk heeft meegekregen, want ook Bert houd de 2 centrale verdedigers zoveel mogelijk achterin. Het middenveld is telkens onderbezet en daar is de grootste winst te boeken. Het afscheid van Suarez was dan weer wel prachtig en dat maakte voor mij veel goed!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ik vond het vanmiddag erbarmelijk slecht. De instelling van het hele elftal is als zaad en ze laten de fans weer in de kou staan. Ze verdienen gvd zoveel geld, maar zo fantasieloos spelen? Het veld werd niet breed gehouden en El Hammie moet dieper spelen, anders boekt ie maar een reis richting Marokko. Ik vind Siem veel beter passen in de spits en dan kan Hammie, bij de juiste instelling, op een andere positie. Ook een kritische kanttekening richting de leiding, want in zo'n wedstrijd moet je gewoon 1 op 1 spelen. Ik denk dat Frank dat van v.Marwijk heeft meegekregen, want ook Bert houd de 2 centrale verdedigers zoveel mogelijk achterin. Het middenveld is telkens onderbezet en daar is de grootste winst te boeken. Het afscheid van Suarez was dan weer wel prachtig en dat maakte voor mij veel goed!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahaha we denken er weer hetzelfde over ali!!!!!;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
moet niet gekker worden man...... |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Waar blijft die De Boer met zijn rechtlijnigheid? Een linksback is linksbenig en een rechtsback is rechtsbenig maar ik zie Anita weer lopen als linksback. Dit is juist een wedstrijd om een jonge back (2e of A1) op te stellen. Je speelt vandaag niet tegen Arsenal of Barcelona maar thuis tegen VVV! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 20:16 schreef alibabba het volgende:Ik vond het vanmiddag erbarmelijk slecht. De instelling van het hele elftal is als zaad en ze laten de fans weer in de kou staan. Ze verdienen gvd zoveel geld, maar zo fantasieloos spelen? Het veld werd niet breed gehouden en El Hammie moet dieper spelen, anders boekt ie maar een reis richting Marokko. Ik vind Siem veel beter passen in de spits en dan kan Hammie, bij de juiste instelling, op een andere positie. Ook een kritische kanttekening richting de leiding, want in zo'n wedstrijd moet je gewoon 1 op 1 spelen. Ik denk dat Frank dat van v.Marwijk heeft meegekregen, want ook Bert houd de 2 centrale verdedigers zoveel mogelijk achterin. Het middenveld is telkens onderbezet en daar is de grootste winst te boeken. Het afscheid van Suarez was dan weer wel prachtig en dat maakte voor mij veel goed!! Word er ook zo ziek van dat die buitenspelers steeds naar binnen trekken. |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 19:49 schreef Guyt het volgende:[..] Remco ik wil het graag zien maar ik zie het gewoon niet.Dat kan toch??Ook de mensen in mij omgeving de meerderheid ziet het ook niet. Dus ben echt niet de enigste. nou misschien kan hans anders het aan je laten zien ,die hebben nu een aktie 2 halen 1 betalen ,kan je er vast 1 geven aan iemand in je omgeving |
|
|
|