|
|
alibabba
|
|
|
quote: Je hebt exact dezelfde bewoordingen zie ik, maar ik ben het niet met je eens.....;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Inderdaad Guyt. Tegen een Vvv wat zo verdedigend speelde, moet je het veld breedhouden, want de backs moeten dan ook naar buiten waardoor je een betere balcirculatie krijgt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 20:33 schreef morkanne het volgende:Waar blijft die De Boer met zijn rechtlijnigheid? Een linksback is linksbenig en een rechtsback is rechtsbenig maar ik zie Anita weer lopen als linksback. Dit is juist een wedstrijd om een jonge back (2e of A1) op te stellen. Je speelt vandaag niet tegen Arsenal of Barcelona maar thuis tegen VVV! Domme opmerking, je kan niet een jongen in de basis laten starten die nog nooit bij de selectie heeft gezeten, ook vroeger gebeurde dat niet.. Anita was vandaag gewoon een logische keus, maar wel eentje uit nood geboren, Blind zal daar ook gewoon weer blijven staan. Snap je opmerking trouwens ook niet, want Anita was 1 van de beteren... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind dat je daar gelijk hebt, ik ben dan ook van mening, dat onze buitenspelers vaker van kant moeten wisselen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 21:53 schreef remco k het volgende:[..] Vind dat je daar gelijk hebt, ik ben dan ook van mening, dat onze buitenspelers vaker van kant moeten wisselen.. + 1 !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 19:49 schreef Guyt het volgende:[..] Remco ik wil het graag zien maar ik zie het gewoon niet.Dat kan toch??Ook de mensen in mij omgeving de meerderheid ziet het ook niet. Dus ben echt niet de enigste. Er zijn inderdaad heel veel spelers waar dat zou kunnen, maar mensen zoals Erisken hebben het talent van een van BAsten, een Bergkamp, deze joongen is nu al stappen verder dan dat bijvoorbeeld Snijder of van der Vaart was op dezelfde leeftijd, deze jongen wordt een nummer 10 zoals Zidane dat was, of een Bergkamp, en met alle respect voor jou hoor, maar als je dat niet ziet, dan kun je gewoon geen talent herkennen, ook dat zou kunnen toch?? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 21:55 schreef remco k het volgende:[..] Er zijn inderdaad heel veel spelers waar dat zou kunnen, maar mensen zoals Erisken hebben het talent van een van BAsten, een Bergkamp, deze joongen is nu al stappen verder dan dat bijvoorbeeld Snijder of van der Vaart was op dezelfde leeftijd, deze jongen wordt een nummer 10 zoals Zidane dat was, of een Bergkamp, en met alle respect voor jou hoor, maar als je dat niet ziet, dan kun je gewoon geen talent herkennen, ook dat zou kunnen toch?? Remco alles kan maar ik heb het nog niet gezien en ik hoop het echt te gaan zien ik gun het hem ook echt. Bovendien zie ik echt wel wie er talent heb en wie niet ik deel mn eigen mening en loop niet achter de mensen aan die beweren dat hij zo een talent is.Zodra ik het zal zien en van hem geniet ben ik de 1ste die dat zegt. Vond Anita vandaag ook aardig spelen. El hammie mist te veel kansen. Enoh speelt na mijn idee te vaak de bal terug.Ebicillio was ook best goed.Verthongen stoomde af en toe ook lekker mee op.Siem tja wat moet ik daar van zeggen ben ik ook niet zo kapot van.Ook leuk dat vd Wiel mee op komt maar wat heb je er aan als er geen voorzet komt steeds die bal maar weer terug.Om moe van te worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 februari 2011 door Guyt -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ging weer nergens over...het afscheid na de wedstrijd dat ging ergens over... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt helemaal, harry! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nou wat een bagger pot he pietje... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Op tv het afscheid gezien maar vond het niet zo bijzonder. Herinner me de tyfo bij bv Heitinga dat vond ik heel mooi.Misschien hadden ze het beter in de rust kunnen doen.Ik had er in ieder geval meer van verwacht. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Onwaarschijnlijk slecht, man. Ik dacht echt dat ze voor het doelsaldo gingen knokken, Dat zou zomaar ineens belangrijk kunnen worden. Heel optimisch schreef ik hier dan ook, dat het volgens mij minstens 6-0 zou worden. Het was alweer tenenkrommend! Geen enkele bezieling. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 23:29 schreef Pietje het volgende:[..] Onwaarschijnlijk slecht, man. Ik dacht echt dat ze voor het doelsaldo gingen knokken, Dat zou zomaar ineens belangrijk kunnen worden. Heel optimisch schreef ik hier dan ook, dat het volgens mij minstens 6-0 zou worden. Het was alweer tenenkrommend! Geen enkele bezieling. speel je voor ajax dan speel je met inzet,passie,en beleving ik miste eigenlijk alles vanmiddag. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
passie, dat woord kennen blijkbaar vele spelers niet, maarrrrrr, 3 punten en weer de nul gehouden! positief blijven..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 23:36 schreef verbrande harry het volgende:[..] speel je voor ajax dan speel je met inzet,passie,en beleving ik miste eigenlijk alles vanmiddag. Ik ben het helemaal met je eens, man. Zoveel spelers liepen ook helemaal verkeerd. Ik zag El Hamdaoui steeds vaker op het middenveld in plaats van in de spits. Hij liep anderen steeds voor de voeten. Sulejmani was wel heel ijverig (een van de weinigen die wel hard werkte) maar was niet bepaald gelukkig in z'n acties. En eerlijk gezegd begrijp ik Frank de Boer ook niet. Ik heb hem een tijdje geleden horen zeggen, dat Anita geen linksback meer is. En wie stond er dus linksback? Enoh is ook helemaal de weg kwijt, Siem de Jong is geen schim van het vorige seizoen. God, man wat mis ik Luis Suárez!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 23:40 schreef Ronald 1960 het volgende:passie, dat woord kennen blijkbaar vele spelers niet, maarrrrrr, 3 punten en weer de nul gehouden! positief blijven..... Ja dat is wel waar, Ronald en concurrent Twente heeft 2 punten laten liggen. Maar toch, ik zie Ajax zo graag swingen... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Kutwedstrijd zonder kut.. is kutter dan kut...
1-0 tegen vvv... schande...
Ik fluit nooit uit, ik support maar gisteren bleef ik voor het eerst sinds lange tijd na het fluitsignaal aanwezig.. niet om te applaudiseren voor het team die zo'n wanprestatie leverde maar voor Suarez. Onze oude held die ons ook geen kampioensschap kon geven. Wederom niet...
Donderdagavond zit ik er weer... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 09:10 schreef Ride het volgende:Kutwedstrijd zonder kut.. is kutter dan kut... 1-0 tegen vvv... schande... Ik fluit nooit uit, ik support maar gisteren bleef ik voor het eerst sinds lange tijd na het fluitsignaal aanwezig.. niet om te applaudiseren voor het team die zo'n wanprestatie leverde maar voor Suarez. Onze oude held die ons ook geen kampioensschap kon geven. Wederom niet... Donderdagavond zit ik er weer... ik ook man... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Ik niet..
ik fluit niet en ik roe geen boe..
ben noch een bouwvakker noch een boer
Supporter betekend supporten
Saaie pot, saaie overwinning. Verder geen woorden aan vuil maken. Nu donderdag winnen en zondag. Kunnen de uitfluiters en boeroepers weer springen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik zal nooit tegen AJAX fluiten!!!
Dit is MIJN club, MIJN ideaal, dit is de mooiste club van allemaal, het dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen en VERLIEZEN, maar een mooiere club dan deze is er NIET!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 23:36 schreef verbrande harry het volgende:[..] speel je voor ajax dan speel je met inzet,passie,en beleving ik miste eigenlijk alles vanmiddag. Klopt helemaal, soms lijkt het wel alsof er spelers geen zin hebben, tyf dan lekker op en ga voor FR spelen... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 22:29 schreef Guyt het volgende:[..] Remco alles kan maar ik heb het nog niet gezien en ik hoop het echt te gaan zien ik gun het hem ook echt. Bovendien zie ik echt wel wie er talent heb en wie niet ik deel mn eigen mening en loop niet achter de mensen aan die beweren dat hij zo een talent is.Zodra ik het zal zien en van hem geniet ben ik de 1ste die dat zegt. Vond Anita vandaag ook aardig spelen. El hammie mist te veel kansen. Enoh speelt na mijn idee te vaak de bal terug.Ebicillio was ook best goed.Verthongen stoomde af en toe ook lekker mee op.Siem tja wat moet ik daar van zeggen ben ik ook niet zo kapot van.Ook leuk dat vd Wiel mee op komt maar wat heb je er aan als er geen voorzet komt steeds die bal maar weer terug.Om moe van te worden. Je moet goed opletten op zijn balbehandeling en zijn pasjes naar anderen toe, als je in het stadion zit en je let op hem, dan pas zie je wat voor top talent het is. Alleen snappen sommigen mindere voetballers niet wat ze moeten doen, waardoor nog niet alles eruit komt, maar echt let maar eens hoe makkelijk die jongen 18 jaar een bal aanneemt en wegdraaid en een vrije man weet te vinden, ongelofelijk... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Heb ik ook gedaan, man! Voor het eerst van mijn leven geloof ik. Godsamme, wat was het verschrikkelijk slecht. Om te huilen. Tja, dus heb ik ze ook uitgefloten. Frustraties... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 21:47 schreef Pietje het volgende:[..] Heb ik ook gedaan, man! Voor het eerst van mijn leven geloof ik. Godsamme, wat was het verschrikkelijk slecht. Om te huilen. Tja, dus heb ik ze ook uitgefloten. Frustraties... Ik kan niet eens fluiten, dus komt goed uit ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha. Nou ja, dan neem je toch een blokfluit mee? Dat klinkt nog intenser!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha! En dan lekker vals fluiten ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat maakt niet uit: als er maar gefloten wordt ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 21:47 schreef Pietje het volgende:[..] Heb ik ook gedaan, man! Voor het eerst van mijn leven geloof ik. Godsamme, wat was het verschrikkelijk slecht. Om te huilen. Tja, dus heb ik ze ook uitgefloten. Frustraties... zo is het pieterman!!!!!emotie!!!!!!! dat mis ik op het veld toch?????moeten we gaan klappen dan man????hahahah nou ik zal je vertellen over die gasten die anti dat fluiten zijn:die zijn zwaar maar dan ook zwaar in de minderheid man......iedereen om me heen fluit als het niet goed is,maar dat mag toch man????als ik een baas had dan zou hij ook niet juichen als ik niks deed man......dacht ut ff van niet man....... |
|
|
|