BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer geven de jonge talenten ??? aan of zij bij gaan tekenen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 19 februari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
Gisteren hoord ik Emile Schelvis vertellen dat de jonge spelers bij Feyenoord waarschijnlijk niet gaan bijtekenen.
Ik heb daar een rot gevoel aan over gehouden.Dit bericht werd bevestigd door die snor.......niet altijd mijn vriend maar hij vertelde wel dat je als Vlaar je ogen uit je kop moest schamen dat je zo lang door je ploeg geholpen ben bij je blessure.
Wanneer zouden deze jonge talenten gaan aangeven of ze bij gaan tekenen (zouden ze echt zo bang zijn dat we D)
Mijn mening is heel duidelijk zodra we niet meer kunnen D deze personen op de bank zetten,en verbieden nog langer te roepen ik ben Feyenoorder en niet meer het voor mij bijna heilige shirt meer aan laten trekken.
Wat is de mening van jullie hierover,of praat ik teveel vanuit mijn feyenoord hart ik lees het wel
MMM
 MMM - zaterdag 19 februari 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Einde van het seizoen geloof ik.. Maar ze zullen wel niet bijtekenen..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 19 februari 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Wanneer ze erachter komen dat ze totaal niet zelfstandig zijn en niet zonder hun papa en mama kunnen
aad 64
 aad 64 - zaterdag 19 februari 2011 - 16:41   quote  deeplink  
wil nog niet oordelen
kiki&pim
 kiki&pim - zaterdag 19 februari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Aan de ene kant begrijp ik het wel als ze niet bijtekenen ivm het salaris wat ze ergens anders kunnen verdienen. Aan de andere kant als ze zo goed zijn als ze zelf denken teken gewoon bij Als je blijft presteren komt die mooie club en het grote geld vanzelf en je helpt feyenoord aan een mooi bedrag Als ze weg gaan zeg dan gewoon dat je het voor het geld doet en niet de hele tijd slijmen van feyenoord is mijn club en dan gratis weggaan
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 19 februari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
deze jonge jongens worden gek gemaakt met verhalen van hun zaakwaarnemer.
alsof ze goed genoeg zouden zijn voor Arsenal, Manchester, Barcelona of Real.
ze denken dat ze wereldspelers zijn.
en ik ben het met Johan Derksen eens, ze moesten de ogen uit hun kop schamen als ze niet bijtekenen, ALLES hebben ze te danken aan Feyenoord, zeker onze brekebeen Vlaar.
Maar ja, clubliefde bestaat niet meer, zelfs niet van onze eigen jeugdspelers.
Ik hoop dat ik fout zit, maar ik denk dat ze niet bijtekenen.
Alleen als ze niet bijtekenen, dan moeten ze ook never nooit roepen dat ze "zo graag nog eens terugkeren bij Feyenoord" .....
kiki&pim
 kiki&pim - zaterdag 19 februari 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 16:42 schreef kiki&pim het volgende:
Aan de ene kant begrijp ik het wel als ze niet bijtekenen ivm het salaris wat ze ergens anders kunnen verdienen. Aan de andere kant als ze zo goed zijn als ze zelf denken teken gewoon bij Als je blijft presteren komt die mooie club en het grote geld vanzelf en je helpt feyenoord aan een mooi bedrag Als ze weg gaan zeg dan gewoon dat je het voor het geld doet en niet de hele tijd slijmen van feyenoord is mijn club en dan gratis weggaan
Het is wel verstandig als Martin van Geel snel komt. Voor hem een mooie uitdaging om de contracten van vlaar, fer en wijnaldum te verlengen en een goed elftal neer te zetten voor volgend seizoen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 19 februari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Het is gewoon belachelijk dat spelers wel aan inter milaan, arsenal, chelsea enz denken terwijl ze nog geen eens echte dragende spelers zijn.
En van vlaar snap ik wel aan ene kant.
Als je zoveel pech heb gehad als hij en je komt op 25 jarige leeftijd ijzersterk terug en je speelt 2 jaar goed en je ben belangerijk voor je club dan snap ik dat hij denk van jo ik kan niet tot me 28'ste wachten met overstappen.
Het zou zonde zijn maar de carriere van Ron Vlaar duurt niet meer zo lang als dat van Castaignos, Wijnaldum, Fer en De Vrij.
Vnny
 Vnny - zaterdag 19 februari 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 16:46 schreef henkie1969 het volgende:
deze jonge jongens worden gek gemaakt met verhalen van hun zaakwaarnemer.
alsof ze goed genoeg zouden zijn voor Arsenal, Manchester, Barcelona of Real.
ze denken dat ze wereldspelers zijn.
en ik ben het met Johan Derksen eens, ze moesten de ogen uit hun kop schamen als ze niet bijtekenen, ALLES hebben ze te danken aan Feyenoord, zeker onze brekebeen Vlaar.
Maar ja, clubliefde bestaat niet meer, zelfs niet van onze eigen jeugdspelers.
Ik hoop dat ik fout zit, maar ik denk dat ze niet bijtekenen.
Alleen als ze niet bijtekenen, dan moeten ze ook never nooit roepen dat ze "zo graag nog eens terugkeren bij Feyenoord" .....
helemaal mee eens!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 februari 2011 - 17:57   quote  deeplink  
Niet tekenen is opzouten. Cashen.
We moeten toch opnieuw beginnen dan maar met andere spelers ook.
Selecteren op mentaliteit
Stelletje hopeloze over t paard getilde graftakken.
aad 64
 aad 64 - zaterdag 19 februari 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Waar gaan zij wel een contract krijgen, we staan in de nacompetitie zone.
FR-girl
 FR-girl - zaterdag 19 februari 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 17:57 schreef Stylzz het volgende:
Niet tekenen is opzouten. Cashen.
We moeten toch opnieuw beginnen dan maar met andere spelers ook.
Selecteren op mentaliteit
Stelletje hopeloze over t paard getilde graftakken.
Mee eens!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 19 februari 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 18:10 schreef aad 64 het volgende:
Waar gaan zij wel een contract krijgen, we staan in de nacompetitie zone.
Sparta misschien.
Met dit materiaal moet je denk ik wel een x periodekampioen kunnen worden
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 19 februari 2011 - 19:16   quote  deeplink  
vlaar niet bijtekenen? geen probleem Bottegin ophalen maar wel snel anders is NAC ons voor.
fey12
 fey12 - zaterdag 19 februari 2011 - 19:36   quote  deeplink  
Ik blijf het zeggen. Langere contracten moeten er getekend worden!
In ieder geval bij de echte talenten een contract voor 4 jaar met een optie van 2 of 3 jaar er bovenop. Veel meer met opties werken, van 2 tot 3 jaar erbovenop!!
Anders gelijk al zeggen dat ze de kunnen oppleuren. Je krijgt nu op het moment zoiets als, okay mijn zaakwaarnemer en ik tekenen voor drie of 4 jaar en daarna zien we wel.
Bij Feyenoord zijn er al weet ik veel hoeveel miljoenen gratis de deur uit gelopen.
Of je speelt voor Feyenoord en neemt het risico en daarbij bind je je voor 6, 7 of misschien wel 8 jaar mogelijk vast (door te werken met 2, 3 of 4 jaar opties), of je gaat maar lekker ergens anders gelijk heen. Je kan er natuurlijk wat tegenover stellen door ze de mogelijkheid geven weg te laten gaan voor een minimum bedrag van tussen de 10 en 20 miljoen, liggende aan het talent natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 februari 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 19:16 schreef Dirk1 het volgende:
vlaar niet bijtekenen? geen probleem Bottegin ophalen maar wel snel anders is NAC ons voor.
Te duur in salaris.
feyenoord for life
 feyenoord for life - zaterdag 19 februari 2011 - 20:01   quote  deeplink  
lekker verwijzen naar de tribune tot aan het einde van het seizoen en dan lekker oprotten
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 19 februari 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Stemmingmakerij topic.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 februari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 - 16:46 schreef henkie1969 het volgende:
deze jonge jongens worden gek gemaakt met verhalen van hun zaakwaarnemer.
alsof ze goed genoeg zouden zijn voor Arsenal, Manchester, Barcelona of Real.
ze denken dat ze wereldspelers zijn.
en ik ben het met Johan Derksen eens, ze moesten de ogen uit hun kop schamen als ze niet bijtekenen, ALLES hebben ze te danken aan Feyenoord, zeker onze brekebeen Vlaar.
Maar ja, clubliefde bestaat niet meer, zelfs niet van onze eigen jeugdspelers.
Ik hoop dat ik fout zit, maar ik denk dat ze niet bijtekenen.
Alleen als ze niet bijtekenen, dan moeten ze ook never nooit roepen dat ze "zo graag nog eens terugkeren bij Feyenoord" .....
+2
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 februari 2011 - 01:43   quote  deeplink  
Het gezever over wel/niet tekenen levert niks op. Afwachten en daarna evt. afbranden. Heb 't wel gezien met dit onderwerp.
de.fan
 de.fan - zondag 20 februari 2011 - 07:12   quote  deeplink  
Tegen het grote geld zullen we altijd verliezen!! Dat komt allemaal door die kut zaak waarnemers. Er is er geen eentje die denkt aan het belang van de voetballer. €€€€ zijn de enige tekens die zij zien. Clubliefde kennen ze niet meer tegenwoordig. Vooral in Ron Vlaar ben ik teleurgesteld dat ie nog niet heeft bij getekend na zijn zware blessure waar hij vanuit de club een contract verlenging kreeg!!!!!!!!! Maar als ze weg willen dan rotten ze maar lekker weg op de banken in het buitenland.
de.fan
 de.fan - zondag 20 februari 2011 - 07:16   quote  deeplink  
En Feyenoord moet snel een TD gaan aan trekken , kan ie gelijk aan het werk!!
Er moet snel duidelijkheid komen binnen de selectie over wie er wel of niet blijf!!
En wie niet wil bij tekenen gewoon op de tribune zetten en verder gaan met de spelers die wel voor het vuur willen gaan voor Feyenoord
hotjumper
 hotjumper - zondag 20 februari 2011 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 07:16 schreef de.fan het volgende:
verder gaan met de spelers die wel voor het vuur willen gaan voor Feyenoord
Ik denk dat je dan blij mag zijn als je in een 7 tegen 7 toernooitje mee kan doen.

Ben het wel met je eens overigens. Spelers die niet bijtekenen geen basisplaats meer geven maar alleen inzetten bij blessures. Verder bouwen met spelers die wel willen.
de.fan
 de.fan - zondag 20 februari 2011 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 08:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan blij mag zijn als je in een 7 tegen 7 toernooitje mee kan doen.

Ben het wel met je eens overigens. Spelers die niet bijtekenen geen basisplaats meer geven maar alleen inzetten bij blessures. Verder bouwen met spelers die wel willen.
Hoezo 7 tegen 7 , Feyenoord kan nog meer spelers uit jong Feyenoord en/of A jeugd erbij halen! Liever dan die klootzakken die alleen maar aan de €€€€€€ denken
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 februari 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 08:59 schreef de.fan het volgende:

[..]

Hoezo 7 tegen 7 , Feyenoord kan nog meer spelers uit jong Feyenoord en/of A jeugd erbij halen! Liever dan die klootzakken die alleen maar aan de €€€€€€ denken
zodra ze eenmaal in Feyenoord1 spelen en de sjaakwaarnemers gaan lastig doen, dan kom je er pas achter wat voor vlees je in de Kuip hebt. Worden t vanzelf klootzakjes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer geven de jonge talenten ??? aan of zij bij gaan tekenen









0.0094850