|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Hoor net dat op megastad fm van Leroy Fer dat het nieuwe tenue blauw is maar of het een thuis of uit tenue is weet ik niet |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
het thuis tenue word natuurlijk niet blauw. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Heb jij toevallig meegedaan aan Oh Oh Cherso? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hahahaha ! Thuis is toch altijd groen/geel? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 11:49 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Hoor net dat op megastad fm van Leroy Fer dat het nieuwe tenue blauw is maar of het een thuis of uit tenue is weet ik niet thuis tenue blauw? uit welke eeuw kom jij dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 februari 2011 door craven -- |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: zou toch kunnen dat er een blauwe streep doorheen komt ofzo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
waarom niet gewoon groenshirt met witte mouwen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als je maar veel zuipt dan zie je die streep vanzelf. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Waarom speelde we vandaag eigenlijk in geel/groen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dat was die kudtscheidsrechter |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Je bedoelt die man die als enige in de wereld vond dat Ammi geel moest krijgen ipv ROOD? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 16:32 schreef Marco12345 het volgende:Je bedoelt die man die als enige in de wereld vond dat Ammi geel moest krijgen ipv ROOD? ja die lul,en zo had hij nog meer dubieus beslissingen!! |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Blauw mooi man! Dat shirt wat uitlekte laatst vond ik echt mooi, maar volgens mij ben ik de enige hahaha
Bijkomend voordeel: blauw de kleur van de VVD, haha (flauw) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kleur van de vvd is zwart man, haha (flauw) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Pvda rood he, en je bankrekening dan ook. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zolang t maar nie groen is.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
of gewoon een fel oranje shirt past mooi bij de schoentjes |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Of het uittenue Rood-Wit, moet de tegenstander zich altijd aanpassen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Een uitshirt hoort in het groen-wit-groen!!
@ Feyenoord-Rotterdam
Ten eerste schrijf je die 2 prachtige namen met hoofdletters! (zie hierboven) Ten tweede is het thuisshirt altijd in de clubkleuren dus welk shirt zou het zijn? Ten derde moet je maar eens zorgen dat je een echte supporter word die weet waar hij het over heeft!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Jaaaa, en van die mooie vleeskleurige handschoentjes erbij.......! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: En een hoop veren! Echte drag-queens! |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
ghehehe , panty's der onder. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
LexVakR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ze moeten gewoon een zwart shirt maken. met een rood witte kraag, en de het rugnummer half rood half wit, en een bescheiden rood witte streep over de sokken. verders zo zwart als mogelijk |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:48 schreef obiku010 het volgende:ze moeten gewoon een zwart shirt maken. met een rood witte kraag, en de het rugnummer half rood half wit, en een bescheiden rood witte streep over de sokken. verders zo zwart als mogelijk commentator''De zwarten stappen het veld op het zal een zware wedstrijd worden'' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:48 schreef obiku010 het volgende:ze moeten gewoon een zwart shirt maken. met een rood witte kraag, en de het rugnummer half rood half wit, en een bescheiden rood witte streep over de sokken. verders zo zwart als mogelijk Depressief Obiku? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Mij zou een blauw shirt met rode mouwen wel mooi lijken. Net als Aston Villa en ons vroegere shirt: |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: die kleuren van dat zwarte shirt 2 jaar terug vond ik mooi, of is het al weer 3 jaar? vandaar dat ik die kleuren wil, maar dan met kraag, en wat aanpassingen. niet depressief, maar ook niet echt van de schreeuwend vrolijk. trekt wel bij man. als ik denk aan onze vriend stefan gaat het al wat betert.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
deze bedoel je?
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Deze dragen we nog steeds op ons rug |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahaha...........;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: maar dan de baan weg, en alleen rood witte opstaande eric cantona kraag. met een zwarte f in de nek. emblemen op de juiste plekken. en het asr logo op de pils pensert. dan sokken een rood/witte baan halverwege je scheenbeen. mischien een broekkie met nog iets kleins rood en wit. mischien een baantje rood wit over een broekspijp dat past bij de baan op de sok. lijkt me prachtig |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 20:33 schreef obiku010 het volgende:[..] maar dan de baan weg, en alleen rood witte opstaande eric cantona kraag. met een zwarte f in de nek. emblemen op de juiste plekken. en het asr logo op de pils pensert. dan sokken een rood/witte baan halverwege je scheenbeen. mischien een broekkie met nog iets kleins rood en wit. mischien een baantje rood wit over een broekspijp dat past bij de baan op de sok. lijkt me prachtig als jij dit project financiert kan het wel lukken |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: helaas zal dat niet lukken. de volle 100% inkomsten gaan naar de houseboot ;-) |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
In het wit spelen ze dit seizoen hun beste uitwedstrijden!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Ga je mee naar 't stadion Naar de ploeg Van ROOD EN WIT ---------------------- Je zoekt een plekje in de zon Waar je zo Gezellig zit Kijk ze komen op het veld En gejuich uit duizend kelen Want je staat ervan versteld Als de sterrenploeg gaat spelen Dan is altijd wat je hoort Het lied van Feyenoord
Rood en wit zijn de kleuren en zo moet het ook blijven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:48 schreef obiku010 het volgende:ze moeten gewoon een zwart shirt maken. met een rood witte kraag, en de het rugnummer half rood half wit, en een bescheiden rood witte streep over de sokken. verders zo zwart als mogelijk jij maakt het weer rascistisch. |
|
|
|