|
|
sevillana
|
|
|
Willem van Hanegem is vandaag 67 jaar oud geworden. Het Feyenoord-icoon speelde 294 keer voor Feyenoord in de Eredivisie en maakte in die wedstrijden in totaal 90 doelpunten. Voordat hij naar Feyenoord kwam speelde de Kromme voor Velox, Xerxes en het gefuseerde Xerxes/DHC. Toen Xerxes als profclub werd opgeheveld verkaste Van Hanegem naar Feyenoord.
Wij van FR12.nl willen Willem via deze weg feliciteren met zijn verjaardag.
Ik sluit me daar bij aan . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Willem gefeliciteerd held!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
held gefeliciteerd( ps we missen truus) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Willem voorbeeld voor clubliefde gefeliciteerd |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 12:20 schreef sevillana het volgende:Willem van Hanegem is vandaag 67 jaar oud geworden. Het Feyenoord-icoon speelde 294 keer voor Feyenoord in de Eredivisie en maakte in die wedstrijden in totaal 90 doelpunten. Voordat hij naar Feyenoord kwam speelde de Kromme voor Velox, Xerxes en het gefuseerde Xerxes/DHC. Toen Xerxes als profclub werd opgeheveld verkaste Van Hanegem naar Feyenoord. Wij van FR12.nl willen Willem via deze weg feliciteren met zijn verjaardag. Ik sluit me daar bij aan . . . jij weet ook alles over voetbal he paparazzi.
ok van harte willem! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
verheug me al op de verjaardagen van mei die je allemaal ontmaskerd. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 februari 2011 door Marco12345 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik verheug mij naar de dag dat jij met beide handen in het gips zit... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mooi/boeiend leven heb jij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 februari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Er zijn nu eenmaal ook mensen die de kost voor anderen moeten verdienen hè? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat is vrij mild te noemen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Van Hanegem///HELD! Hopen dat hij nu ook oud en wijs genoeg is om op te houden met zijn gezeur via zijn columns ... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Willem van harte gefeliciteerd met uw 67ste verjaardag!!Dat er maar vele jaren bij mogen komen! |
|
|
|
|
Ronald W
|
|
|
Meneer van Hanegem gefeliciteerd met Uw verjaardag
En veel gezondheid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door Ronald W -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: uitleg! van mei? maart/april zitten er nog tussen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Idd, . . I rest my case! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En jij roept mij tot de orde? Whahahahahaha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Ja inderdaad, wat ik doe is volstrekt in orde en verantwoord. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Beide handen in een freesmachine lijkt me verre van in orde en verantwoord, maar wie ben ik om me met jouw posts te bemoeien hè ... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Beter met zijn hoofd in een freesmachine! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
"de kromme" overigens van harte! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:50 schreef JanM het volgende:[..] Beide handen in een freesmachine lijkt me verre van in orde en verantwoord, maar wie ben ik om me met jouw posts te bemoeien hè ... Heb je veel stress jongen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahaha hij droom s nacht dat MMM een spekkie is die hij gaat opvreten... Als hij dan dichterbij komt draait MMM het spekkie zich om en heeft hele grote tanden.Dan schrikt JanM badend in het zweet wakker en kan hij MMM telkens de rest van de dag niet meer van zich afzetten? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 17:01 schreef Leon FR1908 het volgende:hahahahahaha hij droom s nacht dat MMM een spekkie is die hij gaat opvreten... Als hij dan dichterbij komt draait MMM het spekkie zich om en heeft hele grote tanden.Dan schrikt JanM badend in het zweet wakker en kan hij MMM telkens de rest van de dag niet meer van zich afzetten? Hahahahahahahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zij zijn vrienden voor het leven!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoelang is die Van Hanegem wel niet jarig? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 17:01 schreef Leon FR1908 het volgende:hahahahahaha hij droom s nacht dat MMM een spekkie is die hij gaat opvreten... Als hij dan dichterbij komt draait MMM het spekkie zich om en heeft hele grote tanden.Dan schrikt JanM badend in het zweet wakker en kan hij MMM telkens de rest van de dag niet meer van zich afzetten? Het enige dat ik denk ik doe is in een deuk liggen om die Babovic-pyjama waar hij in slaapt! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elk topic verneuken jullie met dat gezeik. Sodetief toch een keer op |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 12:20 schreef sevillana het volgende:Willem van Hanegem is vandaag 67 jaar oud geworden. Het Feyenoord-icoon speelde 294 keer voor Feyenoord in de Eredivisie en maakte in die wedstrijden in totaal 90 doelpunten. Voordat hij naar Feyenoord kwam speelde de Kromme voor Velox, Xerxes en het gefuseerde Xerxes/DHC. Toen Xerxes als profclub werd opgeheveld verkaste Van Hanegem naar Feyenoord. Wij van FR12.nl willen Willem via deze weg feliciteren met zijn verjaardag. Ik sluit me daar bij aan . . . Is Onze WILLEM al 67 ja????? GEFELICITEERD KANJERT:) |
|
|
|